December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo!

Koen heeft gisteren na zijn huildagje nog lekker liggen slapen in de wagen. Rond 20.00 uur heb ik hem wakker gemaakt en toen ging het heel goed. Rond 20.30 kreeg ie de fles en al met al lagen wij zelf om 22.00 uur ook in bed. Vannacht om 3 uur kwam Koen... Had ook niet verwacht dat ie het zou redden tot de ochtend omdat ie natuurlijk om 20.30 een fles had gehad. Ik kon het niet opbrengen om op te blijven tot ... (later?).

Vandaag wel een goede dag. Koen kreeg dus vannacht om 3 uur de fles en kwam vanochtend om 8 uur weer. Mijn man is vandaag vrij en we zijn daarna even boodschappen gaan doen. Koen heeft lekker liggen slapen tussentijds. En om 12 uur waren we thuis en toen de fles en nu slaapt ie! Heerlijk even rust in huis...

Maar niet voor lang. We hebben vanmiddag het kinderfeestje van Sara (die pas 9 geworden is). Ik had het kinderfeestje bewust iets uitgesteld zo vlak na de bevalling. En vanmiddag is het dan zover. We gaan met 9 kids naar een sporthal hier in de buurt. Ze gaan dan eerst 45 minuten fitnessen en dan 45 minuten klimmen op zo'n klimmuur. Daarna nog frietjes en dan is het tijd om naar huis te gaan. Sara heeft er veel zin in en ik vind het ook wel leuk. Koen blijft thuis en mijn moeder komt zo hier heen om op te passen. Das wel makkelijk... stel je voor dat ie daar net zijn huiluurtje krijgt?

Saar en Daphne: Doe rustig aan hoor. Soms lukt het gewoon niet door drukte om te posten. Volgende week kletsen we wel bij, bij de meeting!

Vales en Lola: Leuke foto's zeg!

Molly: Duur die foto's maar ja... als ze echt leuk zijn zou ik het ook doen hoor. :)

Zo, ik ga nog even relaxen... over 3 kwartier staat er een groep kids voor de deur! Hopelijk slaapt Koen nog even :rolleyes:

Gr Otje

2. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Leuke foto's Saar en Lola!

Dain slaapt nu eindelijk pas echt, heb net de hele tijd met hem beneden op de bank (in het zonnetje gelegen). toen ik hem in zijn box legde begon hij weer te krijsen, maar de wipstoel vond ie nog wel oke, ik ga m nu dus overhevelen naar zijn bed, wish me luck!

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola, arwen saar leuke foto's weer zeg

mijn camera doet het niet :( erg irri kan geen foto's maken dus.

vanochtend was het erg hectisch zeg, moest de auto wegbrengen sta ik bijna klaar, gaat mijn vogel(van 16,5 jaar) in ene heel raar doen. nu heb ik hem naar de da gebracht hoop dat het nog goed komt maar heb er geen goed gevoel bij. teruggekomen van de auto wegbrengen kwam de fotograaf om foto's te maken van het huis. en zomaar spontaan stonden er s'middags al kijkers met onze makelaar voor de deur!
    nou ben benieuwd, zou wel grappig zijn hoeft er niet eens een bord op ons raam!

ga nu ff niksen

gr saskia

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he gatsie als je fotocamera het niet doet.
    ik hoop dat het goed gaat komen met je vogeltje saskia.

otje hoe was je feestje (beetje vroeg, het is nog niet afgelopen maar ben wel benieuwd) het klinkt heel leuk wat jullie gaan doen.

wat is liene al weer gegroeid. ik vind haar ook echt op jou lijken, voor zover ik dat van de fotos kan zien.

mijn ouders waren hier net, vonden de kleine al weer heel wat gegroeid. en kreeg net dubbel post voor hem, de kinderbijslag, en een uitnodiging voor de bcg op donderdag de 22e, en een dag later moet die voor de eerste prikjes naar het consultatie bureau. ik vind dat wel veel hoor, dus morgen maar eens bellen.

verder slaapt die al weer, oma heeft hem moe gemaakt.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier ben ik weer. Gisteren de hele dag weggeweest ivm crematie. Fynn heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Heeft tijdens de dienst en het condoleren de hele tijd liggen slapen. Totaal zo'n 3 uur achter elkaar. Dat is voor zijn doen echt superlang. Daarna zijn we met familie mee naar huis gegaan en daar flesje gegeven. Fynn was in een superbui. Zat zich echt uit te sloven. Naar iedereen te lachen en te kletsen. Daarna naar de pizzeria met z'n allen. Ook daar ging het goed. Toen ie honger kreeg was het ff huilen. Snel flesje gegeven en alles weer okay :D

Maar vandaag wil het weer niet. Krijg em niet in slaap. Maar ja, dat ben ik gewend als ik thuis ben. Ben dan ook echt erg jaloers op degenen wiens baby's overdag zo veel slapen. Dat lijkt me echt zalig. Fynn heeft helaas ook al 2 nachten niet meer tot 8.00 doorgeslapen. Hij komt nu om 6.00. Erg vermoeiend dus als ie daarna praktisch niet meer slaapt tot de laatste fles. Help!

Enne...het klinkt afgezaagd maar na een dagje afwezig zijn kan ik het ook ff niet meer bijhouden hier. Heb alles gelezen en dat is zoals gewoonlijk heel leuk maar reageer ff niet. Komt wel weer.

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    ach...kan gebeuren toch dat je gewoon geen tijd en/of zin hebt om te reageren. We weten allemaal hoe druk het soms kan zijn.

Wat fijn dat Fynn zich zo goed heeft gedragen gisteren tijdens de crematie. Zal vast een hele opluchting zijn zeg.

Otje, hoe was je kinderfeestje?
    Melliemel, hoe is het met je vogeltje?

Demi is weer vreselijk aan het spugen. Ze spuugde zelfs straks geel slijm op terwijl ik niet het idee heb dat ze verkouden ofzo is. HEbben jullie dat ook wel eens gehad?

Nou, ik ga maar eens even de flessen uit de magnetronsteralisator halen en eten klaar maken voor onszelf. Als het goed is slaapt demi tot een uurtje of 7, dus dan heb ik lekker even de tijd.

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    nou hier weet ik nog steeds niet hoe het met ons vogeltje gaat, wat ik wel weet is dat ze mij vertelde dat de fotó was mislukt en dat ie iig wel weer aan het fluiten was.

zo ff een leenauto opgehaald hij word morgen afgemaakt nml.

enne as zaterdag ook weer kijkers, de woning staat nog niet eens op funda en in de verkoop. :D :D

nu lekker a. appels opgezet zometeen lekker met gyros eten mmmmm

gr saskia

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Melliemel: Hopelijk gaat het nu beter met je vogel. Wat is het voor een? 16,5 jaar is toch erg oud voor een vogel?

Het feestje was erg leuk! Sara en haar vriendinnen waren dolenthousiast. Een leuke middag gehad. Thuis was het ook prima gegaan met Koen.

Gr Otje

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri heeft afgelopen nacht doorgeslapen :D :D :D
    Eindelijk. Hij had om half 11 de laatste fles gehad en kwam pas weer om half 6. Voelde me echt uitgerust, na 2 maanden eindelijk weer eens 6 uurtjes geslapen.

@melliemel: wat goed dat je zoveel kijkers hebt voor je huis. Wij hebben sinds 2 weken ons appartement in de verkoop staan, maar nog geen kijkers gehad. Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren. Hebben jullie al een nieuw huis gekocht, of wachten jullie? Wij wachten, willen geen overbruggingshypotheek hebben.

@eve: Jiri slaapt ook altijd goed in de maxi cosi of wandelwagen bak. Thuis is het ook regelmatig huilen. Vanmiddag en net ook. Nu is ie stil, gelukkig.

Ik ga in april 3 hele dagen werken, maar ben nu aan het twijfelen of ik niet 5 ochtenden zou gaan. Vind het toch prettiger als Jiri geen hele dagen op de creche hoeft te zijn, maar alleen 's ochtends en dan 's middags weer lekker thuis. Denken jullie dat het iets uitmaakt voor zo'n kleintje?

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    eve, mag ik je een pb tje sturen en wil je dan voor mij ook een mooie banner maken?

Otje, leuk dat jullie hebben kunnen genieten van het feestje van sara.

nienke en saskia, spannend he je huis verkopen, wij hebben ook gewacht tot we het verkocht hadden en daarna pas iets anders gekocht.

Wij zijn druk met de verbouwing van het nieuwe huis bezig, ik kan nu nog niet veel doen, en moet eerst gesloopt worden, en het is nu veel te stoffig binnen voor een baby.
    Af en toe ga ik even kijken hoe het er voor staat, en mijn ideeen en praktische inzichten delen met de klussende mannen.
    Het hele huis is nu voorzien van nieuwe kozijnen, en de badkamer is eruit gesloopt.
    Het is er echt een bende....
    Ik zoek nieuwe tegels en materialen kleuren etc uit.
    Probeer op die manier zoveel mogelijk te helpen.

Dimphy had vandaag een superdag!

Noura, schatje zeg dat mannetje van je.

lola, erg leuk dat lachje mooi vastgelegd.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lianne,
    setje maakt die mooie banners

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lianne: Verhuizen is eigenlijk pas leuk als alles weer in orde is he? Wij zijn in oktober 2005 verhuisd en ga hier voorlopig niet meer weg!

Nynke: Wat fijn dat Jiri heeft doorgeslapen! Lekker als je goed uitgerust bent.

Melliemel: Hopelijk zit er al een koper tussen de kijkers?

Koen kreeg gisteren om 22.30 uur de laatste fles en daarna viel ie meteen in slaap dus kon m zo in bed leggen. Rond 23.30 zijn we gaan slapen. Koen werd om 4.30 wakker.... dacht echt: ojeeee wat vroeg. Maar na 2 x het speentje terug te hebben gestopt hebben we het toch nog kunnen rekken tot 6.30 uur. Niet echt meer vast geslapen van 4.30 tot 6.30 maar ja...
    Toen ik Koen de fles aan het geven was kwam Sara dat ze dus niet zo lekker is... misselijk, duizelig. Die blijft dus thuis vandaag.

En ik moet straks voor de nacontrole naar de VK. Ik dacht dat ik er om 9.50 uur moest zijn. Dacht dan rond 10.30 weer terug te zijn voor de voeding van Koen.... Kijk ik net op de kalender. Hoef er pas 10.20 uur te zijn :rolleyes: Nou, dat gaat Koen dus niet redden... eer dat ik dan weer thuis ben is het na 11 uur. Balen zeg. Ik ga hem dan straks maar even wakker maken voor een halve fles of zo?

Hopelijk gaat het (nog) niet sneeuwen want moet te voet en is toch 15 minuten lopen en Koen is al zo verkouden en aan het hoesten. Ik heb trouwens allerlei middeltjes voor verkoudheid (luuf, ui onder z'n bed, otrivin) maar is er ook iets voor het hoesten van baby's? Koen hoest echt hard soms... ook 's nachts in zijn slaap. Dan blijft ie soms bezig. Wel sneu maar ik laat m wel liggen omdat ik anders bang ben dat ie wakker wordt en na een paar hoestjes stopt het ook weer...

Gr Otje

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lianne: het is idd Setje die de banners maakt

@Nynke: super! Ben echt blij voor je :D

@Otje: Fynn is de laatste tijd ook steeds weer vroeg wakker. Heb het nog een uurtje kunnen rekken met speentje en hem op mijn buik leggen maar toen ging het echt niet meer. Wel balen. Maar ja, wie weet is het volgende week weer anders. Hoop alleen wel dattie overdag wat gaat slapen want anders wordt het weer een lange vermoeiende dag :(

Fynn is ook wat verkouden. Je hoort het snot 's nachts in z'n neus ratelen en af en toe verslikt ie zich erin en moet dan hoesten. Het klinkt allemaal heel zielig maar ik laat em toch maar liggen en dan slaapt ie wel weer verder.

Zondag ben ik jarig en m'n ouders vroegen wat ik wil hebben. Ik zei toen: Een keertje uitslapen! Nou, dat was okay. Ik ga dus zaterdag bij m'n ouders logeren en zij zorgen dan 's ochtends voor Fynn. Heb er nu al zin in. Hoop alleen wel dat het me dan ook echt lukt om te blijven slapen. Zul je net zien dat ik dan de slaap niet meer kan vatten :( Nou, we zullen zien.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het sneeuwt hier al hard zeg! Ik heb net mijn afspraak voor de nacontrole afgebeld. Ik zie het niet zitten om met die sneeuw en kou 15-20 minuten te gaan lopen met Koen.

Deze foto heb ik net gemaakt... nu ligt er alweer een dikkere laag...

Gr Otje

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben hier ook sneeuw hoor!

[​IMG][/url][/img]

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nog meer sneeuw hier in zeeland[​IMG][/url][/img]

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik moest vandaag eigenlijk naar de tandarts maar ik heb afgebeld.
    Mijn moeder zou komen oppassen maar die haalt het niet om hier op tijd te zijn en met Wessel naar buiten is nu ook niks want ik zou dan met de bus moeten en waarschijnlijk gaan de bussen straks niet meer rijden dus dan sta ik straks met Wessel bij de tandarts en dan kan ik niet naar huis.
    Nu moet ik volgende week donderdag heb wel wat last maarja ik probeer het wel uit te zitten.

@Eve ik ben zaterdag jarig :D
    Wel aardig van je ouders zeg dat ze op Fynn gaan passen zodat jij kan uitslapen.

Mijn vriend moet zo gaan werken gelukkig is het niet ver met de auto ongeveer 10 minuten rijden.

18. keizerin

19. keizerin

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kon het niet laten om even een foto van kailynn in de sneeuw te maken.
    [​IMG][/url][/img]

lief he!

Deel Deze Pagina