December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralien, helemaal juist :D.

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi iedereen,

ohhh wat baal ik nu nog meer dat wij niet aanwezig konden zijn zeg, heb alles biojgelezen en foto's bekeken errug leuk, hier gaat het gelukkig beter met orlando, wilde zo graag mee, maar had mezelf voorgenomen dat als orlando de eerste voeding iig binnen zou houden we toch zouden gaan maar helaas het gutste eruit, en de dag ervoor (avond) en nacht heeft hij om het uur overgegeven dus zat niet erg lekker, hij had ook verhoging, maarre als jullie voor mij as zaterdag het nog een keer over willen doen ;) nee hoor, volgende keer hoop ik dat weer iedereen gwoon kan en dan zie ik jullie zowieso dan.

ga nu weer naar mijn gezinnetje, iedereen bedankt voor jullie medeleven iig.
    en nogmaals ik had heeeel graag willen gaan maar dit was overmacht en heb naar mijn verstand moeten luisteren voor orlando zijn bestwil.

gr saskia

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Het was leuk om jullie weer eens allemaal gezien te hebben.
    Alleen jiri is vannacht een paar keer huilend wakker geworden en ik dacht dat hij de drukte van gisteren moest verwerken. Kreeg hem wel stil met een flesje en de 2e keer heeft hij bij ons in bed geslapen. Vanmorgen ook weer na een half uurtje huilen en toen zag ik dat er geel uit zijn oor kwam. Waarschijnlijk een oorontsteking. Daar zal hij dus wel zo om gehuild hebben :(

Ik geloof dat meerdere kindjes ziek zijn. Beterschap!

Heb de foto's ook geplaatst:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=F7TPRRUX

Zometeen ff wandelen. Het is mooi weer.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat is het hier stil :confused: We zijn vast en zeker helemaal uitgekletst na gisteren ;)

Fijne avond allemaal!

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij zijn net terug van een gezellig etentje met 3 (arno,kailynn en ik) voor mijn verjaardag, we hebben getwijfeld tot het laatste moment om te gaan omdat kailynn zo huilerig/hangerig was maar het is reuze mee gevallen door de afleiding van alles heeft ze het heel goed volgehouden en lig nu een minuut of 20 in bed.
    prettige avond

6. Niet meer actief

heb vandaag gewoon off day gehad dus vandaar minder hier.... last van me kop.... en heel erg moe...
    lag er laat in en heb egbert laten uitslapen....

vanaaf bij me schoonvader geweest... man zweet zich nog kapot, en voelt m nog lang ni oke....

We zouden laatste weekend met zijn 2-en weg. Na in de auto er over te hebben gepraat hebben we besloten om het uit te stellen tot later tijdstip.. Nu Eg zijn vader binnen 3 weken er al weer ligt, willen wij het risico niet nemen... We voelen ons er allebei niet goed bij.... Dus ik ga dat morgen afbellen....

ik drink nog ff wat en dan ga ik me bedje in... en hopelijk voel ik mij morgen wat minder moe.....

Slaap lekker allemaal alvast.....

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij zijn vanavond ook gaan uit eten met Jikke en vrienden. Geen succes helaas. Jikke was heel moe en hangerig, wilde niets eten en begon later wat te huilen. We zijn (weer :) ) gaan wokken en de vorige keer beviel dat heel goed met Jikke. Toen at ze ook van alles. Ik ben uiteindelijk iets eerder met haar in de auto gaan zitten en daar is ze vrijwel meteen in slaap gevallen.

Ze voelde warm aan. Thuis temp. opgenomen, 39.3.
    Zetpil gegegeven en een flesje omdat ze vanmiddag en vanavond niets gegeten had. Nu ligt ze heerlijk te slapen.

8. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    volgens mij hebben de kindjes elkaar allemaal aangestoken.
    Hier ook al verhoging, snotverkouden en erg aan het hoesten.....

voor allemaal beterschap!

Cynthia, gefeliciteerd met je verjaardag :({|=
    Lekker hoor uit eten.
    Blijft altijd spannend met zo'n kleintje he?
    De ene keer gaat het goed en de volgende keer pet

Gave foto's allemaal hoor!

9. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Met Rick vanmiddag nog naar de doktersdienst geweest, hij had nog steeds hoge koorts en zijn oogje zat dicht en de zwelling was naar zijn wang toe getrokken... Hij blijkt een middenoorontsteking te hebben en is daar heel ziek van. Hij heeft een heftig kuurtje gekregen en paracetamol voor de pijn.
    Toen we thuis kwamen meteen de eerste dosis gegeven maar meneertje vind het niet lekker... Heeft iemand tips om het wel goed te kunnen geven? Het mocht in de appelmoes maar ondanks dat hij dit normaal heel lekker vind wilde hij het nu niet eten... Vervelend want hij zal het toch binnen moeten krijgen...
    Anders zullen we het morgen dus op een niet zo pedagogische manier moeten geven... Dat wil ik liever niet...

Nu ligt ie weer in bedje en slaapt alweer...

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    irma. oplossen in een heel klein betjes water en dit geven met een spuitje, het is niet alles maar als je dit met eten gaan vermengen willen ze misschien ook het eten nooitmeer.
    je had het er gisteren al over dat rick een loopoor had,
    beterschap!

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nee kan het niet zien
    heb geen toegang

12. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
  13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ach arme Rick, oorontsteking is zo gemeen.......
    Klein spuitje bij apotheek halen en inderdaad even inspuiten. Daarna iets geven wat hij lekker vindt
    Hij moet het toch binnenkrijgen.
    Zo doen we het ook bij bewoners die slecht slikken.
    Andere optie neusje dicht knijpen zodat hij moet slikken, maar dit is absoluut niet mijn manier.
    Beterschap voor hem!

Vandaag druk bezig geweest met ideeen voor verjaardagsfeestje Izanka.
    Hebben nu leuke plannetjes samen bedacht, ze is helemaal verzot op Petshop dieren, dus we gaan een Petshopfeest geven.
    Heb linnen tassen besteld en textiel verf.( met glitters !)
    Gaan hier een leuke afbeelding van petshop op maken en dan kunnen de meiden hem schilderen.
    Taartjes maken met petshop prikkertjes.
    En we gaan bingo spelen, dan nog frietjes eten ,en de 4 uur feest zitten er weer op.
    Elk jaar toch weer moeilijk om iets leuks te bedenken vind ik.

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Volgens mij hebben de kinderen elkaar idd aangestoken. Lynn is ook helemaal niet fit. Vind dat altijd zo zielig, van die rode oogjes en een wit gezichtje. Ze had vanavond ook wat verhoging en het snot blijft uit haar neusje lopen.

Irma, geef Rick maar een flinke knuffel van Lynn. Veel beterschap!

Cynthia, fijn zeg dat het uiteten zo goed is gegaan met Kailynn. Maakt niet uit hoor wat betreft de slinger. En anders kom je 'm een keertje brengen, de koffie/thee staat klaar hoor!

Noralien, mmmmmmm, lekker wokken. Vind dat zelf ook zo lekker, je kunt pakken waar je zin in hebt en er is zoveel keus. Jammer dat Jikke er niet zoveel zin in had.
    En bedankt voor de fototip. Ik had de kleine foto's gekopieerd :( . Niet echt slim.

Ik denk dat ik me morgen ziek meld. Mijn rug en bekken zitten zo vast dat ik er nu al tegenop zie om de nacht in te gaan. Gelukkig heeft Michel vandaag voor Lynn gezorgd, maar morgen moet hij ook gewoon werken. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Gelukkig woont mijn moeder ook in de buurt, dus kan ik nog hulp inschakelen mocht het niet lukken met tillen.

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lianne, leuke ideetjes heb je voor Izanka's verjaardagsfeestje. Wanneer is ze jarig?

16. Niet meer actief

alle zieken veel beterschap.... hier eentje die ontdekt dat je ook speelgoed uit de box kan gooien.... Dus alles verdwijnt eruit om vervolgens heel zielig te huilen dat ze geen speelgoed meer heeft.... Wel duidelijke tweede streep gezien met klein vliesje er nog op dus de tweede tandje komt eraan... Verder wel verkouden, maar niks anders...

17. Niet doen...! En als je het toch doet: Mag Jasmijn de krulletjes hebben die hij niet nodig heeft... ;) ?

@Irma: Vervelend dat Rick vandaag ook nog niet lekker is. Zo'n oorontsteking is erg venijnig! Kan me goed voorstellen dat je dan niet helemaal op je gemak op je werk zit. Gelukkig is Rick in goede handen bij zijn papa...

@Janette: Fijn om te lezen dat het met Teun vandaag wel weer wat beter ging!

Hier - wonder boven wonder - een heel fit beebje! Gisteravond is Jasmijn vrijwel meteen naar bed gegaan. Ze heeft geslapen tot 8.30 uur, toen ging onze wekker. Ik had in de postcodeloterij namelijk kaartjes 'gewonnen' voor Ouwehands Dierenpark en die waren slechts geldig tot 31 december. Dus we wilden die kans nog even meepikken. Toen mijn zus daar gisteravond van hoorde, nodigde die zichzelf spontaan uit (gezellig :D !) en zo hebben we er vandaag een leuk familiedagje van gemaakt. (Zelfs voor Teri was het een feestdag, want mijn moeder heeft een lekkere boswandeling met haar gemaakt...)

Gelukkig verliep de heenreis vandaag een stuk soepeler dan gisteren en ook in het park is alles heel goed verlopen. Na afloop hebben we nog gezellig pannenkoeken gegeten (Jasmijn een klein stukje om te proeven en ze vond het erg lekker, net als het frietje dat ze 's middags van oom Günther kreeg...) Op weg naar huis (om 19.00 uur) viel ze als een blok in slaap in de auto. Nu is ze echter verrassend fit de woonkamer onveilig aan het maken... :( Ze is zó wakker dat we absoluut geen poging hoeven doen om haar in bed te leggen!

Druk weekend dus, ben blij dat ik morgen moet werken... ;)

18. @Noralien: De foto's nummer 173 en 183 kan ik niet van jouw online album halen. Als ik die vergroot en dan wil opslaan, krijg ik alleen de mogelijkheid om ze als bitmap op te slaan. Kun je me die alsnog even mailen? Maar je krijgt de foto's sowieso nooit groter dan 764 x 573 pixels... :(

@Nynke: Wat heb jij trouwens leuke foto's van Jasmijn gemaakt in de tijd dat ik het entreegeld van Otje en mij ben gaan terug vragen... :D

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo!

Nog even snel een berichtje van mij. Hier alles goed en Koen voelt zich ook prima.

Beterschap voor alle zieke kindjes!

Ik wil nog even iets kwijt...

Was straks Life & Cooking aan het kijken. Eigenlijk alleen het laatste stuk waar ze iets lieten zien over de (nederlandse) musical Hair die binnenkort een paar maanden in verschillende theaters te zien is. Leek me wel een leuk idee voor Steef en mij. Nu heb ik gereserveerd voor 22 maart '08 bij de schouwburg in Eindhoven. We zijn namelijk op 21 maart 2 jaar getrouwd en leek me zo'n leuke verassing voor hem! Ik moet het nog lang geheim houden maar heb er nu al helemaal zin in! Hopelijk verpraat ik me niet tegen hem!

Welterusten allemaal en tot morgen...

Gr Otje

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Ach gut, wat een zieke schaapjes hier weer :( Beterschap voor allemaal!

@Lianne: Wat een leuke ideeen voor het feestje. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik daar nog niet aan hoef te denken. Ben daar nml niet zo'n held in :oops:

Deel Deze Pagina