December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    *Cynthia gefeliciteerd met je verjaardag

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Goedemorgen,

CYNTHIA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! :whistle:

Nou, het virus heeft flink om zich heen gegrepen zaterdag.
    Jikke heeft vannacht gelukkig goed geslapen. Ze heeft wel nog koorts en heeft haar eerste fles (wilde neit eten) er in één golf uitgegooid.
    Ik moet straks werken maar heb het KDV maar afgebeld. Robert komt eerder naar huis zodat ik kan gaan werken.

3. Niet meer actief

Cynthia gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van....

hier gelukkig t ziek zijn virus niet... ook geen belang bij.... hahahah.....
    Beterschap gewenst voor alle zieken...

lianne je bent geloof ik een van de weinige mama's die thuis wat organiseren.. hoor hier in de buurt alleen maar dat ze naar speelparadijzen, dierentuinen e.d. gaan met feestjes.... Terwijl je je thuis dus ook heel goed kan vermaken.....
    Verder heb je leuke ideeën hoor.... en inderaad pak een favoriet onderwerp en ze izjn helemaal happy!

Otje: Wat leuk zeg.... ik ben naar de engelse geweest toen in zwolle... Vond hem toen erg leuk! Hopelijk redt je het om het zolang geheim te houden!

4. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria in de gloria... Hieperde piep, HOERA, hieperde piep, HOERA, hieperde piep, HOERA!

Cynthia, van harte meid! Ook vandaag nog een heel fijne dag!

Kusje van Rick en dikke verjaardagsknuffel van Irma!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Cynthia,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag gewenst.

Groetjes Koen en Otje

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Cynthia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :({|=

7. Troost je, ik ook niet... :oops: Ik ben ook heel erg blij dat 'de markt' daar heel handig op in is gesprongen... :D

@Cynthia: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er samen met Arno en kailynn een heel leuke dag van!

@Noralien: Ach... Jikke ook al aan het projectielbraken?
    Beterschap en een dikke knuffel van Jasmijn!

Vandaag geen babyzwemmen, maar ik had wel verlof voor deze morgen opgenomen. Ik heb Jasmijn dus gewoon om 8.30 uur naar het kdv gebracht en ben eens flink aan het poetsen geslagen. Dat was er de afgelopen week niet zo van gekomen... :oops:

Ga snel weer verder, ik moet om 12.00 uur op mijn werk zijn, ik wil de tijd dus goed benutten!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb net op het kdv Fynn z'n 'rapport' gekregen. En als ik dat lees ben ik weer supertrots op m'n kind. Hij doet alles goed en vindt alles leuk, is observerend, zelfstandig, sociaal, grappig, gangmaker, ontdekker etc. Ik houd nu maar op want anders ga ik nog naast m'n schoenen lopen ;) Vind het best vreemd om te lezen aangezien ik mezelf er als kind niet in herken. Ik bleef het liefst dichtbij mama en ging echt niet uit mezelf door een ballenbak tijgeren. Wel herken ik het goed zelfstandig kunnen spelen. De rest heeft Fynn dus wss van z'n vader. Alsmede het flirten ;)

@Lola: Kunnen we mss beter 2 verjaardagen in 1 vieren :D ;)

@Saar: Fynn vraagt of er al een foto is van Liene in zijn mc?

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Cynthia, gefeliciteerd met je verjaardag!

Zijn er nog meiden die niets doen met super de boer zegels?
    Ik kom er nl nog een aantal tekort?
    Als ik zo brutaal mag zijn........?

Kinderfeestjes vind ik leuk om te organiseren, ik heb vorig jaar 1 keer een uitstapje gemaakt omdat ik toen hoogzwanger was.
    We zijn toen sierraden wezen maken.

De kinderen vinden thuis feestje ook altijd leuk, gewoon oud hollandse spelletjes doen het altijd goed.

Ik vind de prijzen ook erg duur van de uitstapjes.
    Heb nu op internet een winkel gevonden die linnentassen in kleine hoeveelheden levert, dus het wordt nu een tas maken met opdruk.

F :thumup: YNN

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ff vlug vanaf me werk...
    Cynthia gefeliciterd met je verjaardag het zonnetje schijnt dus de dag kan bijna niet meer stuk

ik ga proberen de rest nog terug te lezen.... het "moet"wel ivm alle foto's....hahaha

maar Teun had gister dus weer 39 zijn wel ff naar buiten geweest en gegeten bij me schoonouders maar wilde niet echt slapen om 9 uur lag hij in zijn eigen bedje en heeft geslapen tot vanmorgen 7 uur

nu maar afwachten hij is nu bij opa en oma.....

nou ga weer verder tot later

ps Fynn niet te mooie rapporten halen hoor....

enne Liene Teun is wel nieuwsgierig naar je in de mc van Fynn.....

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Hallo meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties (en e-) kaarten.
    Zo vloel ik me toch nog een beetje jarig@
    Vandaag is hier in princiepe een normale dag vandaag.

lianne: ik ga nooit naar super de boer dus kan je helaas niet helpen.

Kailynn heeft iets beter geslapen maar zeker nog niet je van het.

Ik heb weer lekker uitgeslapen, al belde mijn broer vrij vroeg (die is ook jarig vandaag) de enigste keer per jaar dat hij belt is op 15 oktober.

zo even naae de drogist voor dat spul van vsm voor dat hoesten.

alle kindjes beterschap! en onze kindjes hoeven elkaar nog net eens te hebben aangestoken wat denk je dat er in die ballenbak voor bacillen zitten.

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

gefeliciteerd cynthia[/b]

enne leuk van je etentje,

noura; niet zijn haartjes kort he, ziet er juist zo grappig uit

noralien; balen dat jouw etentje niet helemaal super is verlopen.

otje ; heeel leuk idee, lijkt me erg geslaagds zoiets.

nou hier ben ik toch blij dat ik niet samen met orlando ben geweest hoor, orlando is weer enigszins de oude maar ik heb vanach alles eruit gegooit zeg maar :rolleyes: , en aangezien er meerdere kids nu ook ziekjes zijn hadden ze dit virus ook niet nog willen hebben denk ik zo.

lola; die jasmijn, wat een gezellige dame, goed hoor van haar.

ah en die middenoorontsteking getsie hoop echt dat het snel minder pijnlijk word./

lianne; wat een leuk idee vind persoonlijk thuisfeestje wel erg leuk, de uitjes tegenwoordig worden steeds extremer en vind dan ook dat het niet echt meer gewaardeerd word, wanneer je 'gewoon' bv naar de bios gaat qua uitje, en dat het alleen voldoende is als je een ander overtreft, dit is wat ik ervaar bij mijn nichtjes en hun vriendjes en vriendinnetjes, en toch bvinden de meeste 'gwoon thuis' weer wel heel erg leuk!

eve; je mag lekker pochen hoor met fynn, ieder moeder doet dat toch met zijn/haar kind, en het is gwoon een stoer mannetje.

ga nu ff plat, en ff bijtanken, mss voel ik me dan wat beter,

gr nsaskia

13. Hallo allemaal,

even heel snel want ik MOET vandaag werken voor school. Ik ben dus nu eigenlijk bezig, maar je ziet het... :oops:

Cynthia, PROFICIAT! Leuk dat je etentje zo goed is meegevallen. Maak er nog een fijne dag van.

Eve en Janette, nog geen foto van Liene in de mc gemaakt. Sewwes als ze wakker is, gaan we wel op pad, dus dan zal ik er maken.

De andere foto's ga ik straks ook plaatsen, maar eerst leren.

Noura, ik vind Saf zijn haar ook mooi. Op de foto van alle beebs (van Noralien) zag Ben dat Liene de meeste haren had. Maar toen zag hij Saf. Hij vond dat ook supermooi. Maar ik heb ook al laten knippen hoor.
    Nu ik eraan denk, ik ga straks ook snel weer met Liene. Vanachter is het altijd zo'n vogelnest. En de kapper is op de weg naar mijn grootmoeder en daar moeten we straks gaan eten.

Mmmm, denk diep na... hoop dat ik niemand vergeten ben.

In ieder geval, iedereen die het kan gebruiken, heel veel beterschap. Hier niks aan de hand (hout vasthouden).

Lola, bedankt voor de info over het babyzwemmen, maar omdat Ben dan niet meekan en ik met mijn eigen auto (model koekendoos) moet rijden, gaan we het niet doen. Toch heel erg bedankt.

Otje, leuke cadeau. Ik ga Ben ook verrassen met zijn verjaardag (17 maart). We gaan op hotel vlakbij een racecircuit en hij mag dan een uur gaan meeracen. Ik moet ook altijd mijn lippen stijf houden. En het is nog lang...

Groetjes,
    Saartje

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saar voor ik het vergeet veel plezier bij je echo morgen!

de buurvrouw kwam net met een fles wijn met daar aan een envaloppe met een oppasbon voor kailynn en 2 bioscoop kaartjes!
    super leuk!

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de post komt hier net met een pakket kaarten!
    Eve en Otje! super lief en bedankt voor de kaartjes!

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Cynthia Gefeliciteerd met je verjaardag :D
    Wat een leuke verrassing van je buurvrouw :D

Ik ben weer naar het cb geweest met Wessel en alles is weer goed.
    Hij weegt nu 9310 gram en is 74 cm hij is sinds de laatste keer maar 1 cm gegroeid maar dat was niet erg omdat hij daarvoor een groeispurt heeft gehad.
    Hij heeft weer eczeem op zijn armpjes en moet er even voor naar de huisarts gelukkig jeukt het niet anders was ik er al eerder heen gegaan.
    Hij mag pas pindakaas op brood als hij anderhalf is geweest.
    Hij heeft natuurlijk al eczeem en als hij straks ook nog een pinda allergie krijgt ben je verder van huis dus daar wacht ik echt mee.
    Johan wilde van de week pindakaas op zijn brood doen en toen vond ik het al niks daarom mocht hij het niet doen van mij,nu maar goed achteraf gebleken.

Ach wat zijn er veel zieken :( heel veel beterschap allemaal.

@Lianne helaas ga ik ook nooit naar de Super de Boer.
    Ik zal die foto's van de meeting even naar je mailen.

@Saskia wat jammer dat Orlando ziek was.
    En beterschap hopelijk voel jij je snel beter.

@Noura Saf haar is echt geweldig maarja soms moet er gewoon even wat af anders word het wel erg lang.
    Ik ga Wessel zijn haar in november laten knippen want dat van hem word ook wel erg lang.

@Saar Heel veel plezier bij je echo!

Leuke foto's zijn er gemaakt van de meeting ik heb echt weinig foto's.
    Zal ze van de week even plaatsen heb nu niet zoveel tijd.

17. keizerin

Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm
    Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr........82.9cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd..................8365 gr........71.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 25 sep/ 9.5 mnd....................9446 gr........72 cm.
    Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......................6340 gr........67 cm
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 aug..................................9625 gr........71,5 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm
    Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.......................6860 gr........66 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd...................10675 gr........75 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm
    Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn ........8430 gr.........72 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.....11.115 gr........74 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.........76,3 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........15 oktober/9 mnd+20dgn...9310 gr.........74 cm
    Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd.......................11350 gr........75,5 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm

18. keizerin

O,ja 26 november moeten we weer naar het cb en dan krijgt hij weer prikjes :(

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    brr prikjes,
    kailynn moet donderdag weer en ook prikjes.

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje, wat is hier toch aan de hand? Weer zo'n stille dag :confused: Haha, als we maar niet op elkaar zijn uitgekeken na zaterdag ;)

Sinds ik Fynn van het kdv heb gehaald heeft hij al 2 poepluiers geproduceerd. Poep is behoorlijk zacht en stinkt echt enorm. Gisteren ook al. Heb normaal geen probleem met z'n luiers maar hier werd ik echt een beetje misselijk van. Z'n billen zijn ook vuurrood.

@Lianne: Sorry, kom niet bij Super de Boer

@Saar: Hoe laat is de echo morgen?

Deel Deze Pagina