December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nou idd het is zeker rustig.

Johan heeft nu vergadering op werk hopelijk duurt het niet al te lang.

@Slingding Kailynn moet al snel haar prikjes halen :( hopelijk heeft ze niet teveel last ervan.

@Eve misschien komt er een tandje aan.

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Vales, bedankt voor de foto's

Saar gaaf joh morgen een echo...

prikjes :evil:

het ruikt hier heerlijk, ben muffins aan het bakken, er komen straks twee vriendinnen langs nog voor mijn verjaardag.

Dimphy een slechte dag vandaag, weinig slaap, chagarijnig, dit ken ik echt niet van haar.?

Noura, ik vind de krullen van saf echt prachtig, knip het niet te kort he?

3. huh, waar is iedereen?

Eve, om 19u is de echo.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lianne, wanneer ben je jarig?

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Het is idd rustig hier.

Ik moest werken. Robert eerder naar huis gekomen omdat Jikke ziek is.
    Kom ik op mijn werk, vragen ze wat ik kom doen. Blijkt mijn dienst vervallen te zijn terwijl ik daar zelf niets vanaf weet :rolleyes:

Saar, veel plezier met de echo morgen. Maar ik zie dat je pas 's avonds hoeft?! Dan zie ik je van te voren misschien nog wel hier.

Lianne, hmmmm lekker hoor.

Eve, klinkt idd als een tandje. Jikke heeft dan ook ontzettend stinkende poep en de laatste ker ook kapotte billen.

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ze is al jarig geweest volgens mij vorige week zaterdag als mijn geheugen me niet in de steek laat

saar; heel veel plezier met de echo morgen.

melvin en orlando zijn nu onder de douche en zit dus nu ff achter internet, maar ga ook weer vroeg me mandje in. voel me iig iets beter en heb niet meer overgegeven. (had niet zoveel om over te geven, 2 boterhammen en avondeten :rolleyes: ) hopelijk gaat het vannacht ook goed en voel ik me morgen weer beter en kan ik toch nog ff een half uurtje zwemmen met orlando,

vales/slingding; succes met de prikjes, de keer dat orlando voor dezelfde prikjes moest vond hij er niks aan maar had weinig last, hopelijk bij jullie ook zo

eve; zouden best eens tandjes luiers kunnen zijn. vind het eerlijk gezegd wel fijn om niet al teveel bij te hoeven lezen, al vind ik het altijd wel leuk te lezen wat voor leuke dingen er meegemaakt zijn etc. maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken dan hè?!

lianne; hier ook geen superde boer winkelaar, als ik had gegaan had je ze mogen hebben maar daar heb je niks aan hè ;)

maarre vwb de meeting, zijn degene die niet regelmatig op het forum meer komen wel alsnog geweest bij ballorig?

vales; wessel weer goed gegroeid zo tehoren? goed van je dat je de keuze had gemaakt om nog ff geen pindakaas te geven hoor

volgens mij is iig elke dreumes groter/zwaarder dan orlando met het zelfde aantal maanden of heb ik het mis? maakt me niks uit hoor maar viel me op.

slingding; wat een super leuk idee van het kado van je buuf, en ga je er gebruik van maken?

saar; succes met je schoolwerk,

nou zie jullie morgen vast weer online

gr saskia

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, alvast veel plezier morgen met de echo....dan weet je pas écht 100% zeker of het er toevallig toch geen 2 zijn.

Lianne, mmmmm...lekker, muffins.

Het is idd erg rustig hier vandaag. Ik moet normaal werken op maandag, maar heb me toch ziek gemeld vanochtend. Mijn lichaam wilt niet echt wat ik wil en daarbij heb ik ook de nodige bacillen opgelopen in de ballenbak en heb daardoor flinke keelpijn :( . Lynn is ook nog niet echt fit. Ze wilde vandaag echter ook niet slapen. Heeft in totaal maar een half uurtje geslapen.

Verder heb ik net een megakoopje op marktplaats gescoord. Van een koopzieke moeder, zoals ze zichzelf omschreef. 3 paar zootjes, slechts 1x gedragen, een paar nieuwe nike air maxx grijs, 4 truitjes van mexx, 1 broek, vest en truitje van esprit, 1 vest van noppies en nog een paar dingetjes. Alles als nieuw voor slechts 47 euro totaal :) .
    Ga gauw geld overmaken.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Dames,

alle zieken....hebben onze kids elkaar aangestoken? Nick is ook een beetje aan het kuchen maar verder wel vrolijk.

CYNTHIA Gefeliciteerd meid!

pfff heb net ook mijn foto's van zaterdag op het net gezet:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=C3EYLJL3
    Verder laat ik het effe gaan vandaag, heb echt een k*tdag gehad op het werk....

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Vales: Had jij ook een link naar Mijnalbum gemaakt? Of heb ik die gemist? Grappig trouwens dat we het zaterdag nog over de pindakaas hadden. Goed dat je er mee hebt gewacht!

@Lianne: Heb vanmiddag op m'n werk ook muffins gegeten met een hele berg clotted cream (heel dikke room) erop :D

@Noralien: Wel lekker toch zo'n onverwacht dagje vrij? Wel zonde uiteraard dat Robert eerder vrij heeft moeten nemen.

@Saskia: Nee, Molly, Setje en Lies waren helaas niet op de meeting. Heb Lies vandaag nog gemaild of alles goed gaat maar nog niks gehoord. Molly heb ik een week geleden een sms gestuurd en alles gaat goed. Het gaat haar alleen te snel hier. En Setje hoopt weer es langs te komen hier. En beterschap!

@Bianca: Hoe heb je zo'n koopje gevonden? Ik heb af en toe toch wel moeite om de juiste zoektermen te vinden. Wel heel gaaf hoor! Is het voor Lynn of voor de beeb? En jij ook beterschap!

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, ik selecteer meestal op een bepaald merk, zoals Mexx, Esprit, Noppies etc. Toevallig had net iemand een hoop kleding/schoenen erop gezet voor echt belachelijk lage prijzen. Dus heb meteen de vraagprijs geboden. Ik kijk altijd wel bij alle advertenties als iemand iets leuks aanbiedt. Dat scheelt weer qua verzendkosten. Alleen voor de zootjes vroeg ze 20 euro voor 3 paar. Maar er had iemand 12 euro geboden, dus ik heb heel brutaal gemaild dat ik ze ook wel voor 12 euro wilde kopen en ze deed het nog ook. Het is overigens voor de beeb. Voor Lynn vind ik niks leuks op marktplaats en haar kast hangt behoorlijk vol. Al moet ik bekennen dat ons ventje ook al een aardige garderobe heeft :oops: .

Karin, balen dat je zo'n rotdag hebt gehad op je werk.

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Niet fijn zo'n baaldag op je werk! Probeer het lekker van je af te zetten vanavond. Enne...wat goed dat het je is gelukt om Jasmijn en Fynn samen op de foto te krijgen :D

@Bianca: Ik zit me hier echt in te houden om niet weer Marktplaats op te gaan :( Heb nog 2 biedingen lopen (op een bruine en een oranje spencer) en daar wou ik het eigenlijk bij laten...

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Krijg net een sms van Irma. Ze is nu op vakantie en had gehoopt dat daar draadloos internet zou zijn maar dat blijkt niet zo. Ze kan nu dus niet gezellig mee kletsen hier. Zaterdag is ze weer van de partij! Rick begint weer goed op te knappen.

13. @Fynn: Goed zo jongen, zo'n mooi rapport levert vast wel wat extra zakgeld op... :)

@Lianne: Ik kom helaas ook nooit bij Super de Boer...

@Eve: Jasmijn heeft vandaag op het kdv 5 (!) poepluiers gehad. Gewoon normale keutels hoor, maar ze had sinds vrijdag wat problemen met poepen en vandaag heeft dat probleem zich schijnbaar met 'terugwerkende kracht' opgelost... :(

@Noralien: Lekker geregeld daar op je werk... #-o

@Melliemel: Ik wens je een goede nachtrust en morgen hopelijk gezond weer op!

Verder niet veel te vertellen. Jasmijn is weer eens flink snotterig, maar dat is niets nieuws...

14. Niet meer actief

goeie morgen allemaal

karin: vervelend dat je een rot dag hebt gehad... hopelijk is t snel opgelost...

lola: 5 luiers? lekker zeg... Jordy had t beperkt tot 3 en van redelijke stevigheid ipv de diarree wat ie 4 dgn heel erg heeft gehad... Ruth had er 2 wat dunnige maar dat is niet zo raar met tandjes krijgen..

Hier wel wat te melden... Het tweede tandje is door sinds gister en De eerste tanden door de lip heen zijn ook een feit... D'r twee ondertandjes zijn nu door.... Ruth zat in de box en gleed uit of zo ik weet t niet, maar in ene keer was ze helemaal overstuur en bloedde het als een rund... echt heel erg.... schoon gemaakt en gekeken..... kan me voorstellen dat dat heel erg zeer doet....

Verder hebben hendrik en jordy voor het eerst op 1 kamer geslapen, want dat wilden ze graag zelf... Dit is goed gegaan vannacht. Als het komende nacht weer goed gaat dan gaan de jongens op 1 kamer en de meiden dus ook.....

ik ga nu ff was opvouwen... zodat dat ook weg is. en lekker verder crea bea zijn....
    Gister nl al de dingetjes uitgeknipt voor dekbedje (2x), boxkleedjes (2x), 4 sjaaltjes, en een slaapzakje... Mijn mams helpt maandag ff met de naaimachine... dan alles inpakken..... hihi....

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik ben al (veel te vroeg) uit de veren
    moet vandaag naar rotterdam naar het erasmus voor mijn handen en hoofd, zal je net zien dat mijn handen er mooi uit zien maar ja.
    ben er vanmiddag weer.

16. Niet meer actief

veel succes cynthia...
    hopelijk levert het wat op.....
    ik duim in ieder geval voor je...

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Cyhntia suc6 in Rotterdam en saar veel plezier vanavond met de echo

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Gnessy: Kusje voor Ruth van Fynn

@Cynthia: Succes! Hoop dat ze daar het wondermiddel voor je hebben.

Is er nog iemand die foto's online gaat plaatsen? Zo niet, dan ga ik ze in m'n fotoalbum doen. En anders wacht ik nog ff tot ze compleet zijn.

19. Niet meer actief

mijne staan er al op!

@fynn: kdodhasdfoasd (dank je wel fynn. knuffel terug ) {van ruth}

20. Ik ben bezig. Ze zijn aan het laden!
    Er was nog iemand die het pas in de week ging doen... Of was dat nu Karin?

Deel Deze Pagina