Eve ik heb hier gisteren ook een mailtje over gestuurd naar roosje en ook om het feit dat het raar was dat iemand die later besteld ze eerder heeft, dit was hun antwoord Hallo Cynthia, Onze excuses als wij starrig overkomen, wij zijn alles behalve dat. De vraag wat betreft het adverteren staat automatisch bij iedere bevestiging, en is dus puur voor onze administratie. Als wij ieder antwoord ook nog eens moeten gaan beantwoorden dan wordt de levertijd nog langer, en kunnen we voortaan om 5.00 ipv 6.00 uit bed Om de mails te beantwoorden We hebben trouwens een aantal die van jullie groep(forum) zijn een positief bericht gestuurd. De verschillende die het al hebben ontvangen hebben waarschijnlijk doorgegeven dat ze voor de 13e oktober de Roosjes wilde hebben. Op een gegeven moment hebben wij dit moeten stoppen omdat wij de andere klanten gingen duperen. Ik moet wel zeggen dat ik op 13 oktober aan jullie en vooral de kindjes heb gedacht en hoe het zal zijn op de meeting(of ben je niet van dat forum)? In ieder geval willen wij de klanten echt leuk benaderen en denken ook met hun mee en proberen zoveel mogelijk om het naar hun zin te maken(de Roosjes). Ik ga de roosjes morgen aan je versturen. En nogmaals wij vinden het zeker leuk al die reacties echt waar J Met vriendelijke groeten, www.roosjes.eu info@roosjes.eu
noortje: de koorst en ziek zijn kan ook wijzen op de 5de of 6de ziekte. vooral de puntjes, de koorts is die weg? kailynn had begin de middag 38.3 en is erg hangerig en huilerig, haar oogjes zijn behoorlijk vies over haar neus niet gesproken, ze is echt niet oin orde. Ze zou morgen naar het kdv gaan maar dit heb ik afgebeld omdat ik dit niet verstandig vindt en het was voor zomaar omdat ze anders 3 weken niet gaat dus, blijft ze lekker thuis.
Ja Cynthia, de koorts is weg. Daarom denk ik dat die rode vlekjes daar los van staan. Ze heeft dit nl pas gekregen toen de koorts al weg was. Nou Eve, distributie is niet zo mijn ding. Maar als je reclame wilt maken wil ik mijn creativiteit wel ter beschikking stellen
@Cynthia: Goh, valt me erg mee dat ze je deze mail hebben gestuurd. Zo klinken ze een stuk sympathieker. Wil nog wel even Noura bedanken voor het in 1e instantie attent maken op de Roosjes. Ze zijn echt leuk en zowel in Ballorig, als op het kdv en op de fiets blijven ze perfect zitten
ik zou graag de eerste drie foto's wel willen vales... en saar hoe was de echo? vwb de roosjes. tja.. ik heb ze niet dus geen ervaring mee... cynthia balen zeg dat je niet geholpen bent. hoop dat er ooit wonder middel komt voor je... en ik wil me crea bea ook wel loslaten hoor... en miss zelfs de distrubutie (als ik maar 2 kids om me heen heb...) hahahahah..... ik ga ff vaatwasser inruimen en dan bezig met me was.... morgen kleren uitzoeken, en ruth d'r kleren uit een kast halen. die gaat verhuzien van slaapkamer namelijk... Dit staat voor vrijdag op de planning, maar ja voor ik kan gaan slepen, moet t wel leeg zijn... heb vanmiddag wel ff geshopt... twee nieuwe cars dekbedovertrekken {voor de jongens slaapkamer} en hoop sinterklaas spul.... Voor hendrik ben ik klaar, voor jordy bijna (nog 2 cadeautjes) en esther en ruth nog mee bezig. maar is hier maandag ook al deel van klaar.... Ga volgende week alvast deel inpakken en sticker erop doen met wat voor wie is... Van de week nog wel ff op pad voor prinsessen spul.... voor de meiden kamer..... Dus ff druk nu..... lol... ik ga gauw vaatwasser doen.... tot straks.....
Ook ik heb vanmiddag een mail gezonden aan Roosjes waar ze nu eens beleven en hoe lang de levertijd was..heb dus al op 30-9 betaald maar nog niets gezien... ik wacht nog op antwoord. @Eve kunnen de slierten geen slijm zijn van Fynn zijn verkoudheid? Teun heeft dat ook als hij snotterig is.... Vanmiddag een stukje met Teun gefietst...zou zo ff een foto plaatsen zien jullie gelijk zijn nieuwe winterjas...en hij heeft iets nieuws laat de remkabel tegen het schermpje aan tikken en een lol dat hij heeft
@Gnessy ik heb de foto's naar je gestuurd. @Saar hoe was je echo?ben echt heel benieuwd @Cynthia Kailynn ook al koorts Johan heeft ook weer koorts en is weer ziek hij is echt nooit ziek en nu 2x achter elkaar. Hopelijk is ze snel beter. En het valt mij ook mee dat ze je een mailtje terug hebben gestuurd. @Janette ben benieuwd naar je foto.
@vales zou je de eerste 2 foto's van de meeting willen mailen? heb geprobeerd ze te kopieren maar dan krijg ik ze klein ik spreek jullie allemaal morgen weer ik g aafsluiten doei doei duim voor allemaal op een rustige nacht
@Janette: Teun zit echt te glunderen op de fiets Vind het echt een lief ventje. Maarre...de winterjas hadden we zaterdag al gezien Fijne avond allemaal en welterusten voor straks
gnessy Ruth al tanden door de lip...ach gut... Nick heeft van de week voor het eerst op zijn tong gebeten....was ook wel zielig, maar moest toch eigenlijk ook wel lachen. Saar: dat was ik van die foto's.... ah jij hebt alweer naar je beeb mogen kijken. Ben benieuwd! Sterkte met de nachten. Hier heeft het wel gewerkt! Eve: hier ook van die rode billen. Ik blijf maar met sudocreme smeren..maar dit keer zijn ze erg hardnekkig. Gelukkig heb ik zo'n groot formaat pot Heeft Fynn nog een rustig moment gehad vandaag? Nick heeft overigens alleen een zwembroek aan. Jij had wel originele roosjes gemaakt! als zij ze als overnemen... Jasmijn wat heb je nou toch gedaan? Lianne wat naar die schimmelinfecties van Dimphie... Slingding: dat was dus een 'nutteloos' ritje. Vervelend hoor! Irma! je kunt echt niet zonder ons.... Noortje: fijn dat jikke weer is opgeknapt! Kailynn: jij ook beterschap! er ontstaat hier een decembermama bedrijfje? alle andere zieken: ook beterschap. heb daarstraks me weer vermaakt met spelen met Nick. Moet erg lachen. Ik heb een paddestoel gekocht voor 1 euro op de rommelmarkt. HIj is een centimeter of 35 hoog en boven in de paddestoel zitten 3 vormpjes die door het dak kunnen vallen. Net als in een vormenbal zeg maar. Die kun je er dan via het deurtje weer uithalen. Nu laat Nick ze er in vallen, kijkt dan via het gat waar het vormpje blijft en als ik het eruit haal, begint het weer helemaal opnieuw. Net als bij de teletubbies....Geweldig...Overigens vind ik het wel knap van hem dat hij snapt dat het vormpje door het gat moet zeg maar...en dat hij dat ook nog voor elkaar krijgt, met een rondje een driehoek en een ruit! Het wordt nu echt steeds leuker. Nick is ook zijn mond echt aan het uitproberen. errug grappig. Gaat hij met zijn vinger over zijn lip en dan brrrr..... gaat de hele dag door, behalve natuurlijk als je tegen iemand zegt dat hij dat doet...
hi, eve; lijkt wel op wormen zoals ik het hoor, maar zoals janette aangeeft kunnen het ook slijmdraden zijn maar denk dat het dan echt slijmeriger is en niet 'echt'draden zeg maar, mss effe langs de ha. irma; groetjes terug lola; ik leer weer wat bij, wist dat niet dat het in sommige baden verplicht is, nou ga ik dan toch maar zwemluiers bij mijn schoonzusje halen voor de vakantie, want wie weet is het daar wel het geval noralien; het zou idd een van de ziektes kunnen zijn zo te horen, dan is de koorts vooraf en daarna de plekjes, (bij een van de ziektes, weet niet pcies welke) slingding; toch netjes dat ze je een aardig respons hebben gegeven, ahh kailyn beterschap dame, hopelijk ben je snel wer hersteld janette; ik had de jas nog niet gezien, ziet er stoer uit, en hij vind het zo te zien ook erg leuk. duikster; zop hee knap hoor van nick, helemaal zelf die vormpjes in het juiste vormpje, en ook lekker aan het brabbelen en dingen aan het uitproberen met je mond, flinke ontwikkelingen hoor! saar; nou hoop dat je een leuke echo hebt gehad, we zullen het vast horen, ben erg benieuwd. gr saskia
@Noralien: Fijn dat het met Jikke al weer wat beter gaat. Die stipjes heeft Jasmijn ook eens gehad, op haar buik... Na een paar dagen waren ze toen ook weer weg! @Slingding: Ach, de zieke beebs wisselen elkaar wel lekker af zo... Dikke knuffel voor Kailynn en beterschap gewenst! @Janette: Leuke foto's van Teun! Hij heeft echt zo'n lekker koppie met wit-blond haar... @Duikster: Heeft Nick nu al gevoel voor wiskunde? Knap hoor... ! Hier ook een tandje in aantocht. Jasmijn kwijlde vandaag wel heel erg veel en toen de laatste poepluier van vandaag wat brijig was, heb ik maar eens in haar mondje gekeken. En jawel hoor: een hoektandje is aan het doorkomen... Even de trotse mama uithangen... De eerste stapjes...
Ik heb er ook een video-opname van gemaakt, daarop is echt goed te zien hoe ze in vrij rap tempo achter dat ding door de kamer loopt. Maar alhoewel ik met foto's vrij handig ben, weet ik niet hoe ik zo'n flimpje in 'stukjes moet knippen' . Morgen even aan manlief vragen dus...
Cynthia: Ik lees net jou bericht van roosjes... ik heb straks ook weer eens een e-mail gestuurd wanneer ze nu komen. Mijn bestelling en betaling is 2 1/2 week geleden inmiddels! Hallo, Ik heb op 28 september een bestelling gedaan van een paar roosjes met ordernummer 31410. Kunt u zeggen wanneer deze roosjes geleverd worden? Krijg ik dit als antwoord: ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_Hallo Rafke_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ Wij houden een levertijd aan van ongeveer 15 a 20 werkdagen na ontvangst van betaling. We proberen uiteraard altijd sneller, 20 werkdagen is dan ook het uiterste. De Roosjes worden met de hand gemaakt en zijn voor iedere klant uniek. Wij hopen op begrip hiervoor. ° Met vriendelijke groeten° www.roosjes.eu info@roosjes.eu Nou, ik begrijp best wel dat het druk is en dat ze handgemaakt moeten worden maar krijg langzamerhand een puntkop ervan zeg! Ben 'n beetje pissig... Gr Otje
Lola: Wat een leuke foto's van Jasmijn achter dat loopding! Janette: Leuk die foto's op de fiets van Teun. Vales: leuke foto's. Moest wel lachen om Koens duffe gezicht op die foto Slingding: Beterschap met Kailynn. Wat balen dat ze in het ziekenhuis niets voor je kunnen doen... Eve: Bah, klinkt vies die slierten hoop niet dat het wormen zijn... Ik gebruik trouwens altijd sudocreme. Enne... helaas... kan je niet meer helpen aan je favo-boek. Tis verkocht! Gnessy: Wat leuk dat je ook naar die musical bent geweest! Ik had vandaag al de entreekaartjes bij de post! Schrok me wild zeg... stel je voor dat Steef thuis was geweest... Grrr... sorry ben ff helemaal pissig... wil m'n roosjes! Wat zouden jullie doen? Nog eens mailen of maar "rustig" afwachten? Gr Otje
Kon het niet laten nog ff te mailen: Hallo, Ik kan goed begrijpen dat het druk is. Zeker als ze handgemaakt worden. Wat ik dan wel jammer vind is dat ik andere personen ken die later dan mij de roosjes hebben besteld en deze vorige week al binnen hebben gekregen. Hoe wordt dit dan geregeld? Ik dacht zelf eerst betaald, eerst gemaakt??