December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier vind ik Fynn nogal scheel kijken. Zien jullie dat ook? Of zou het gewoon een momentopname zijn? Hoop niet dattie echt scheel wordt :(

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hij is ook heel lief
    als ik een babymeisje was zou ik zo met hem een fles willen drinken.....hihihi

en het is een moment opnamen hoor :D Teun heeft dit ook

3. Niet meer actief

alle zieken veel beterschap....

eve: fynn al beetje opgeknapt? vwb die witte draadjes / slijm geen idee, ken het niet. athans nooit meegemaakt hier...

nick: niet te hard gaan hoor met slim worden.. anders kan ruth je niet bijhouden...

lola hier heeft ruth ook zwemluier onder badpakje aan. ik vind t wel zo hygienisch.... en t verhaal dat kleine kids hun behoefte's niet doen in t water.. sorry gaat neit op bij mij....

janette erg leuke jas......

jor heeft ooit zesde ziekte gehad. en idd dit gaat eerst koorts en dan vlekjes.... ruth gelukkig geen last van gehad tot nu toe...

Jasmijn: Goed zo meis, ga zo door!

otje: Dan zouden de roosjes een dezer dagen toch moeten komen.....
    en wat de roosjes aangaat, groot gelijk er achter aan gaan..

noralien hopelijk voel je je snel beter...

kailynn snel beter worden hoor niet zieker...

Saar wat lekker dat je fijne gyn hebt zeg en dat ie alles goed uitlegt....
    En woelwater is goed hihi....
    en wat een duidelijke echo's heerlijk.... vind t mooi om te zien... Nu Genieten van je zwangerschap! JE kans op miskraam was voorbij zei de gyn.....
    En week eerder als gedacht is toch ook leuk?

Jor heeft ook nog van die momenten van scheel kijken hoor eve.....

Ik ga hier weer verder met de bovenverdieping.....
    heb al wel deel omgezet.... Maar moet een kast bij ons op de kamer anders past het niet....

dus tot laters.........

4. Vorige week maandag heeft in onze groep ook een kindje tijdens het zwemmen gepoept. Gelukkig had ze een zwemluier aan, bij ons is dat dus ook verplicht vanaf 6 maanden...

5. Niet meer actief

hier is jrody de gelukkige die t doet
    of niet t is maar net hoe je t bekijkt....
    met zijn diarree en besef nog ni ta.....

jor krijgt m ook gewoon om......

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola; zo hee jasmijn ook al een hoektandje , en dan lopen aan de kar, geweldig ik had jullie allemaal echt weer willen zien hoor, dan zie je de ontwikkelingen enz ook nog beter hè, ik had jouw foto's gister avond nog ff bekeken,

nu kan ik de rest wer niet zien, baal echt kan nu dus ook de iecho foto's niet zien.

otje; ik ben ook meer het afwachtende tiyp maar als ze dan echt veel te laat zou den komen dan meld ik dit wel duidelijk.

noralien; beterschap, het heerst echt super nu he, iedereen aan de vitamine nu

fynn; GOED ZO KNAPPE JONGEN GA ZO DOOR

eve; nou dat is dan heel mooir en het kan dan idd best zijn dat het de sliertjes zijn geweest van het boxkleed he. fijn dat iig de olie en watjes en talkpoeder aanslaan vwb zijn schrale billen.

cynthia; he getver kaillynn weer zo ziek bah, als ze koorts hebben mogen ze niet geent worden geloof ik.

saar; wat leuk, nou nogmaals gefelicitteerd hoor, vind het echt supoer kan helaas je foto's nog niet zien maar ga ze zeker bekiken . en goed om te horen dat die methode werkt, en toen zijn jullie ds ernaartoe gegaan en hebben haar in haar bedje gelaten? getroost en weer weggegaan? of anders? hoor het graag van je.
    moet je nog een jeer naar de gyn? of nu niet meer, zou fijn zijn als je wel nog een keer zou moeten gaan je een specifieke afspraak met hem kan maken. leuk toch verder dan gedacht.

gezellig gourmetten, veel plezier.

eve; ook jouw foto's van fynn kan ik helaas nu niet zien, baal nbaal. ga ze ook zsm bekijken,

we krijgen een nieuwe laptop had ik dat al gezegd?! wweet het niet meer nu laat mijn geheugen me weer in de steek erg he, nou ja iig dan is het weer foto's gelijk bekijken gelukkig, as zaterdag ook een nieuwe droger want deed het ook niet meer, weer hoop uitgaven maar wat moet moet he. ga weer werken heb motor werk nou met dit weer get word weer kou lijden. spreek jullie wss morgren of overmorgen wel weer

gr saskia

7. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saar, wat een prachtige foto's je kan het babytje echt heel goed zien!
    Kreeg helemaal kippevel toen ik ze zag, het blijft toch ook zo iets bijzonders.
    Geniet er nu maar lekker van ;)

Cynthia, beterschap!

Eve, ik vind Fynn niet echt scheel kijken, hij kijkt meer omhoog dan scheel vind ik.

Net naar de tandarts geweest was niet fijn...... :(
    Straks met Izanka naar fysio, en bah het regent hier :(

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo,
    Ik ben met kailynn naar de ha geweest, ze heeft een oor ontsteking en heeft nu een peneceline kuur voor een week, en de diaree kan hij weinig aan doen als ze goed blijft drinken (nou dat gaat steeds moeilijker)
    Ze moet nu beterder worden en niet zieker is dit wel het geval moet ik terug, de lonegn klonken schoon, (beebs schijnen pas te gaan hoesten als ze bijna er in stikken en dan hoesten ze nog niet goed door.
    En de koorst komt waarschijnlijk van haar oor.
    Ze wil niks eten, geen fruit, geen pap geen fles, het enigste wat ze een beetje lekker vindt is ors dus geef ik dat maar kan nooit kwaad met haar diaree, en dan is het andere eten ook iets minder belangrijk.

Nog overlegt hoe en wat met enten: NEE! en ook niet naar het cb gaan want waarom meer zeulen dan nodig is met haar.
    Gelijk gebeld over 2 weken naar het cb alleen henb ik dan een syposium en zou ze in de middag naar het kdv gaan hopelijk kunnen mijn schoonouders achterwacht zijn voor het geval ze beroerd van de enting wordt.

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Cynthia sterkte met de oorontsteking
    wat Teun lekker blijft vinden ook al is hij ziek..kwark! gewoon puur wie weet kailynn ook...en ik heb dan zo iets van nou mooi eet maar lekker dan heb je tenminste wat binnen....evt kan je natuurlijk diksap of roosvicee erdoor doen....
    mocht ze de medicijnen niet willen nemen dan met een spuitje geven..of heb je die al gehad van de apotheek?
    drinken komt weer terug..elke slikbeweging doet nu pijn aan haar oor maar snel drinkt ze weer..tenminste was bij teun wel zo gewoon blijven aanbieden telkens kleine beetjes....teun nnam het binnen 6 uur na de eerste medicijn shot weer
    maar heel veel sterkte

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dank je janet, kailynn neemt de medicijnen zo in ze vindt het drankje niet vies.
    En uit mijn werk ervaring ken ik vele trucjes om medicijnen te geven aan iemand, gelukkig heb ik die niet nodig.

haal kailynn net uit bed effe getempt 39.3, ik hou hier niet zo van, hoop dat het kuurtje gauw aanslaat

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saar wat een prachtige echofotos! bijzonder om te zien.
    en het waren er dus geen 2? omdat je vk toen zei dat ze er bijna zeker van was?

alle zieken beterschap. het heerst overal, ik hoor hier ook overal om me heen mensen die ziek zijn.

iedereen heeft prachtige fotos gemaakt! ik moet ze nog rustig doorkijken, maar tijdens het doorlezen van alle paginas lag internet er straks ineens af. dat ga ik van de week dus nog even doen.

ik heb net mijn griepprik gehaald, ik werd helemaal duizelig tijdens het prikken.

ga nu even eten

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Hier een foto van mijn zieke meisje, en omdat ik het foto toestel vast had ging ze langen maar er is niks goed en ze kan alleen maar huilen, pfff erg zielig en vermoeiend.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach gossie, je kan zien dat kailynn niet goed in haar velletje zit. knuffel van ons

hmm ikzie net mijn broer en schoonzus online komen op msn. nog 2 dagen dan zijn ze uitgerekend. als ze online zijn, is er vast nog niets gaande... spannend

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb ook de fotos in een album gezet.

http://www.mijnalbum.nl/Album=GWZXIJBE

jammer dat sommige fotos wazig zijn, maar het toestel stond verkeerd ingesteld. (waarschijnlijk mijn zoon gedaan) maar heb ze er toch maar tussen gezet

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura: bedankt voor de foto's er zaten voor mij 2 leuke tussen.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wauw Saar, wat een mooie duidelijke echofoto's. Echt geweldig om te zien weer. Had je nog in je achterhoofd dat het er misschien wel twee zouden zijn of had je dat al uit je hoofd gezet?
    Geniet maar lekker van je zwangerschap. Zeker na deze bevestiging.

Cynthia, geef Kailynn maar een dikke knuffel van Jikke en mij. Je ziet echt dat ze niet lekker is.

Eve, tot een jaar mogen kindjes af en toe scheel kijken. Vanaf 9 maanden moet dit wel een stuk minder worden, maar als het je verder niet echt op valt, zal het wel meevallen.
    Jikke moet wel naar de orthoptiste. Ik heb een oogafwijking die mijn vader ook had. Wij zijn hier beide twee keer aan geopereerd. Daarom heeft de arts van het CB hier bij Jikke extra op gelet en wilde toch graag een second opinion.

Jikke krijgt ook een zwemluier en badpakje aan, maar zij poept tot nu toe eigenlijk nooit in het water.
    Wat me trouwens wel opvalt is dat Jikke ook nooit plast als ze geen luier om heeft. Vanaf haar geboorte is dit 1x bij mij en 1x bij Robert gebeurd. Verder dus nooit.

Melliemel, fijn, een nieuwe laptop. Ik ben met de mijne ook erg blij, scheelt een stuk.

Fijn dagje Lianne, tandarts...fysio :rolleyes:
    Waar krijgt Izanka fysio voor?

Jikke vindt kwark ook zo lekker. Dit eet ze idd ook als ze niets anders wilt. Al doe ik er bij haar wel een heel klein scheutje diksap in.

Noura, jij hebt toch een quinny buzz hé?! Hoe bevalt ie?
    Mijn kinderwagen heeft het begeven en ik heb nu ook een quinny buzz besteld. Hij is er vrijdag al. Ik twijfelde alleen over de kleur. De oude kleuren vind ik mooier. Nu heb ik de lichtblauwe besteld.
    De zitting is wel anders dan die van jou geloof ik. Deze zijn voorgevormd. Jikke zit er echt heel goed in. Een heel verschil met de oude wagen.

Ik ben weer opgeknapt al heb ik wel wat hoofdpijn nu.
    Jikke was vandaag wat lastig en at slecht. Een potje eten wilde ze helemaal niet, vers heeft ze uiteindelijk wel opgegeten (hoezo kieskeurig :rolleyes: )

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn is met een ware inhaalslag bezig. Hij heeft vandaag z'n 1e stapjes gezet in de box \:D/ (hij houdt zich nog wel aan de rand vast hoor ;) )

@Cynthia: Kailynn lacht echt als een boer met kiespijn. Geef haar maar een dikke knuffel van Fynn en mij!

@Noura: Waarom haal jij een griepprik?

18. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noura, bedankt er zaten leuke foto's tussen.

Kailynn, beterschap meisje hopelijk knap je snel op.
    Cynthia zware dagen zijn dat soms he?
    Hier zit Dimphy ook niet lekker in haar velletje, moet haar ook de dag doorslepen, slaapt nog eens weinig ,dus ik snap wat je bedoeld.

Noralien, Izanka krijgt fysio omdat haar agissespezen verkort zijn, hierdoor loopt ze veel op haar tenen, en heeft een verkeerde houding.
    Ook haar evenwicht is hierdoor verstoord, struikelt veel, en kan nog steeds niet fietsen?
    Vorig jaar ook al een tijd fysio gehad, maar het is een gewoonte van haar om zo te lopen, dit hopen ze haar nu af te kunnen gaan leren.
    Ben benieuwd!
    Ze heeft wel plezier in de oefeningen gelukkig.

Fynn, goed zo jongen! :thumup:

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

daar ben ik dan op mijn nieuwe laptop :D fijn hoor nu kan ik de foto´s weer kijken en iig op alles sites weer kijken en hoef ik ook niet meer konstant alle fout getypte woorden eerst te markeren daarna te enteren om zo een ander woord te kunnen typen ;)

saar, wat super mooi die foto´s zeg, toch begint het bij mij nu wel een beetje te kriebelen hoor, niet voor nu maar toch...

eve, fynn ziet er echt stoer uit hoor, enne heeel klein beetje zie ik het maar is niet heel erg toch.

cynthia, jee wat sneu voor kailynn zeg, ze ziet er wel echt ziekjes uit met ook dat rode neusje, hoop idd dat de kuur snel aanslaat want dit is niks, beterschap

noralien, zo je wagen het nu begeven? balen zeg, je had toch een nieuwe?
    fijn dat je iig voor zover op bent geknapt.

noura; spannend hoor voor je broer en schoonzus, ik ga zo ook ff jouw foto´s kijken

lianne klinkt bekend. dit verteld mijn schoonzusje ook zijn heeft ook te korte achilles pezen

eve, fynn echt goed van je hoor knappe vent

nou ga ff surfen nu kan het tenminste weer ;)

gr saskia

20. Zie je wel? Hij wil met Jasmijn aan de wandel... :) !

@Slingding: Jeetje, oorontsteking! Dat is al helemaal niet fijn.
    Vertroetel je meisje maar lekker, al kan ik me goed voorstellen dat je zelf een beetje moe wordt van dat hangen en huilen...

@Noralien: Fijn dat jij er weer bent. Beterschap voor Robert! Dat is al de tweede keer in korte tijd dat je hem aansteekt... ;)
    Ik duim voor jullie dat Jikke de oogafwijking van jou en je vader niet heeft...

@Noura: Griepprik? Val jij in een risicogroep dan...?

@Lianne: Bedoel je de achillespezen? Die zijn bij mij ook aan de korte kant. Daardoor kan ik niet op mijn hurken zitten (alleen op mijn tenen lukt dat, maar dan zit je zo wankel) en voelt hardlopen voor mij niet comfortabel. Verder heb ik er gelukkig geen last van. Alleen tijdens mijn rijlessen vroeger wel: het lukt mij namelijk niet om tijdens het koppelen mijn hiel op de vloer te houden. Voor mijn rijexamen is daar destijds nog een speciale aantekening van gemaakt. Wanneer je je voet 'los' op het koppelingspedaal hebt, is het lastiger (vooral als je nog maar pas rijdt...) om het pedaal soepel langzaam (bijvoorbeeld bij de hellingproef...) op te laten komen...

Deel Deze Pagina