Wij hadden vanmiddag ook een afspraak voor nacontrole, heb ik ook maar afgebeld. Gisteren had Dain echt zijn dag niet, hij heeft heel veel gehuild, wilde vaker eten en wilde alleen maar bij me zitten. Toen michel thuiskwam was ik helemaal op en begon gelijk te huilen. Hij is toen met Dain gaan wandelen om hem zo in slaap te krijgen. 's avonds hadden we visite en toen was ie weer de voorbeeldige zoon! Om 20.15 heeft hij zijn laatste fles al gehad en hij kwam toen pas weer om 4 uur. Vandaag is er niets meer aan de hand en nu ligt ie weer lekker te slapen gelukkig.
@Molly gelukkig is Dain weer zich zelf. Ik ga dat ook laten maken vind ik wel leuk en is echt goedkoop. @Slingding ik ga morgen even een foto in de sneeuw met Wessel maken,Johan is nu werken en om dat alleen te gaan doen is een beetje vervelend. Ik kreeg gisteren trouwens een brief van het ziekenhuis dat ze geen verzekering konden vinden van Wessel,ik mijn verzekering gebeld dat ik die brief had gehad en ze kon ook niks vinden over Wessel. Ik zeg hoe kan dat dan mijn vriend heeft hem gelijk bij jullie opgegeven,nee helemaal niet want ik kan niks vinden bla bla hij zal wel zijn eigen verzekering hebben gebeld nou toen werd ik boos ze deed net of ik alles bij elkaar aan het liegen was terwijl wij 100% zeker weten dat Johan mijn verzekering heeft gebeld. Ik zeg en nu dan nou nu gaan we hem weer inschrijven dus ik zijn naam geven enz ging ze in de computer kijken en ja hoor hij stond erin ze hadden hem alleen geen pakket gegeven en niet bij mij neergezet. Nou toen was ze opeens weer poeslief tegen me ik zegt tegen dat mens ik word niet goed van jullie jullie doen altijd alles verkeerd en nu ben ik het echt zat ik ga weg bij jullie hoe moet ik dat doen,nou dat moest ik schriftelijk doen dus ik ga een andere verzekering zoeken en hem opzeggen want ik ben het spuugzat daarzo. Wat als ik medicijnen voor Wessel nodig zou hebben gehad sta ik weer bij de apotheek voor jan lul dat is me namelijk al vaker gebeurt omdat ze raar deden met mijn verzekering. Ik zit trouwens bij Zilveren Kruis nou vanaf volgend jaar dus niet meer. Bij welke verzekering zitten jullie en wat vinden jullie ervan?
Zelfs in Den Haag sneeuwt het! Ga straks ook ff een foto van Fynn in de sneeuw maken. @Vales: wat leuk: nog een waterman! Zie trouwens dat Batchie gelijk met mij jarig is Moet trouwens erg lachen om de foto's van Wessel. Wat een koppie! @Molly: gelukkig is Dain weer rustiger vandaag. Weet precies hoe je je gisteren voelde. Sprak trouwens vandaag iemand die beweert dat het met 3 maanden echt beter zal gaan...ben benieuwd @Slingding: super die schoenen! Fynn heeft nog geen schoenen aangehad maar het ziet er zo toch wel erg leuk uit
@Slingding inderdaad leuke schoentjes. @Eve ja Wessel kan lekkere bekkies trekken haha moet heel vaak om hem lachen Mijn broertje is ook zaterdag jarig en we schelen 5 jaar en mijn zusje is 16 februari jarig. Van Batchie horen we ook niet veel meer ben benieuwd hoe het gaat met haar en de kleine. Ik woon in Leiden en hier sneeuwt het al sinds half 12 ofzo.
Daphne dat kan toch gebeuren je moet je niet schuldig voelen hoor dat kan iedereen gebeuren. En je bent echt geen slechte moeder omdat je per ongeluk een paar dagen voeding heb gegeven die vanaf 6 maanden is,je bent zelfs zo een goeie moeder dat je in de sneeuw goeie voeding bent gaan halen
Daphne: Maak je niet druk, je bent echt geen slechte moeder. Maar kan me je gevoel wel voorstellen... Ik deed net Koen in bad maar met uitkleden was ie nogal aant huilen en erg aan het bewegen... stoot ik met mijn nagel in z'n wangetje. Nooouu... toen schreeuwde ie helemaal zeg! Zieluuug.... moest ook zelf bijna huilen. Gr Otje
Help, onze pc is gisteren 'overleden'. Zit nu te typen via mijn iPAQ (zo'n pocket pc), maar dat gaat erg langzaam. Daarnaast is het lastiger lezen! @Setje: Ik heb je mailtje mbt de banner wel gelezen, maar kan op dit ding de banners niet goed openen. Toch wil ik je alvast bedanken en ik weet zeker dat ze mooi zijn! Ik kan dus voorlopig ook niet msn-en ... Tot later dus!
hi hi, wat een weer he meiden leuke foto's weer vales slingding lieve lach en mooie schoentjes otje wat fijn dat het feestje een succes was en dat het oppassen ook goed is gegaan. over de vogel; het isd een valkparkiet en ja hij is al flink oud hoor. maar hij doet het gelukkig nu weer goed dus mag hij naar huis. wss had hij het benauwd door de verflucht/ouderdom. ik ben ook naar de tandarts geweest vanochtend maar gewoon voor controle, had niks alleen heel klein randje tandsteen! ik ben ook wezen wandelen in de sneeuw vooral voor ons hondje maar was goed te doen hoor. zal ff foto plaatsen zo vales wat vervelend zeg vwb verz. voor wessel ik zou idd ook overstappen hoor. eve; ik merk wel dat orlando een heel stuk rustiger is met zijn darmen hoor. ook slaapt hij langer aaneen. hij is 3mnd dus mss heeft ze toch gelijk. ik ben idd ook benieuwd naar batchie, hoe het met haar en de kleine is daphne; zo zal iedereen zich één keer of meerdere keren een slechte moeder vinden hoor. maar ik denk dat je een hele goede moeder bent als je je op dat moment een slechte moeder vind maar vervolgens je best doet om het goet te maken . otje; ahhhh, wel herkenbaar hier..... zo zielig hè! vales leuk idd die banner lola; hoop dat je snel een nieuwe hebt! gr saskia ps; de foto;
@Saskia het maakt me niet uit als ze een keer wat fout doen kan gebeuren maar er is echt altijd wat daarzo en dat ben ik zo zat. Leuke foto's zeg en Orlando ligt er zo lief helemaal ingepakt bij En gelukkig was alles goed bij de tandarts. @Lola wat vervelend zeg dat je computer het niet meer doet,ik zou gek worden denk ik ......hoezo verslaafd Wessel slaapt echt al lang,hij ligt denk ik vanaf half 2 te slapen en nu slaapt hij nog dat is niks voor hem. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen ik heb opeens zoveel tijd voor mezelf
Hallo.... Leuke foto's weer dames! @Slingding, echt leuke schoentjes! Ik had van die baby puma's.....maarja, ze zijn roze! @Eve, Jayden slaapt in de maxicosi en wandelwagen altijd binnen 5 minuten, maar als ik hem overdag in zn bedje leg duurt het altijd ff en slaapt hij ook nooit langer als een uurtje achtereen. En lief van je ouders dat ze je zaterdag/zondag lekker laten uitslapen.... dat heb je ook wel verdiend @Lola, graag gedaan. En balen zeg dat je pc stuk is! @Daphne, had ons ook kunnen gebeuren! Gelukkig kon het cb je ook gerust stellen! @Nynke, wat lekker zeg dat Jiri heeft doorgeslapen! Hoop dat er meer van zulke nachten zullen volgen! @Saskia, jullie hebben dan toch al snel kijkers he! Ik hoop dat alles goed gaat met je vogeltje.... en ben ook wel benieuwd wat voor een vogeltje het is @Otje, beterschap voor je dochter! Verder hier gelukkig alles weer redelijk rustig.... Jayden is weer over zijn sprongetje heen (we gaan er maar vanuit dat het een sprongetje was), wat een wereld van verschil zeg! Ik heb gister de foto's opgehaald van de fotograaf, zal zo ff eentje in mn album zetten..... groetjes Lisette
Ohja, @Vales, ik zit bij Menzis en die bevallen me super! Ik had per ongeluk vorig jaar het aanmeld formulier verkeerd ingevuld, ipv extra zorg (mbt ziekenhuis bevallen enzo) had ik extra tandarts ingevuld..... Daar kwam ik dus achter toen ik al 4 mnd zwanger was! Toen heb ik ff gebeld, en normaal gesproken mag je niks wijzigen tijdens het jaar, maar ze deden het mooi wel! En ik krijg mijn declaraties altijd binnen 2 wkn gestort...enzenzenz....
Na het badje van begin van de middag heeft Koen een flesje gehad en is daarna lekker gaan slapen. Rond 15.30 werd ie wakker. Ik heb hem toen lekker ingepakt in zijn jasje en zn muts op en lekker in de wagen gelegd. We zijn toen even naar de supermarkt gewandeld. Het is hier inmiddels opgehouden met sneeuwen en flink aan het dooien. Alles is goed nat. Deed net mijn schoenen uit en zelfs mn sokken waren een beetje nat! Zit nu lekker met mn slofjes aan. Melliemel: Leuke foto's! Hij ligt lekker ingepakt! Wat heeft ie om? Zo'n lodger? Of hoe heet zo'n ding? En heeft ie zo'n pilotenmuts op? Of lijkt dat maar zo? Ik vind die zo leuk. Lola: Balen van je pc... hopelijk doet ie t snel weer. Nu moet ik gaan... Koen wordt wakker... honger! Gr Otje
setje ik kijken in je album maar ze staan er nog niet he je foto's Hoe kom je aan dat leuke pakje van nijntje? (wil ik ook hebben) kwam er net achter dat saskia en ik de zelfde kinderwagen en maxi cosi hebben, zij voor een jongen en ik voor een meisje.ik heb alleen ook de voetenzak in de maxi cosi van papilon. Ik heb een foto boekje gemaakt. heb gelijk voor de opa's en oma's er een gemaakt en wordt ook bij hun thuis bezorgd. ze worden de 13de bezorgt als het goed is.
@Slingding, bij Prenatal.... Ik geloof dat het een pyama is, dat is iig waar ik em voor gebruik hihihi inmiddels staat de foto erin!