vales beterschap met je zusje.... naar hooor ik ga nu ff drie douchen... ruth idd ook ziek aan t worden. zelfs de fles komt er gewoon uitzetten, is ze hangerig en noem maar op.....
jeetje ruth ook al. beterschap en jikke, goed zo meisje! vales, mischien is het een idee om voordat die man maandag komt even contact met politie op te nemen over het hoe en wat? ik heb het koud, vind er vandaag niets aan, de bladeren vallen hier van de bomen. mijn man is onze dochter ophalen van turnen, en als het goed is neemt hij appeltaart mee. heb ik wel zin in, met warme chocomelk, mmm
@Vales je kan altijd ff info inwinnen bij d erechtswinkel. maar gelukkig dat ze er goed van af is gekomen ik ga ff lekker zitten doei doei
inmiddels zijn de kids gedocuht... heb ruth ff getempt en die had 38.9... Dus heb d'r ff ingesmeerd met luuf en zetpil gegeven... een fles voor het slapen gaan.... jemig he.. die lijkt echt op d'r papa. Want ook die smijt alles van zich af als die kwaad. en wat doet ruth ? die schopt en slaat dus ook alles van zich af . zo kon ik een bak met spullen opruimen terwijl ze met d'r papa onder de douche zat en dat alles omdat ze boos was / d'r zin niet kreeg.... Het snot komt zo d'r neusje uit, tranen en vieze oogjes... Ook jordy voelde wel erg warm aan en was niet echt in zijn hum..... morgen en volgende week nog verder met de slaapkamers... ben nu nog aan t inruimen... maandag ga ik samen met me mams gordijnen maken.. cars en prinsessen... Zodat ik die er dan voor kan hangen volgende week... dan nog maar assecoires halen en neiuwe dekbedovertrekken erop en dan zijn de kamers klaar.... vales hoop dat er snel duidelijkheid is voor je zusje.... noura: hier ook koud en brrr.... word er ni echt vrolijker van eerlijk gezegt..... ik ga de laatste twee wasjes opvouwen... Want droogtrommel is net klaar... (dan heb ik t nieuwe spul ook al keertje gewassen en opgevouwen. kan ik morgen alles in de kasten werken... ) kids hebben beloofd uit te slapen.. of ze dat doen is een tweede....
Ach ruth en saf ook al ziek, beterschap gewenst. Janette, heir ook markplaats favoriet. Vindt het wel fijn idee, dat we met zz'nn allen een beroerde nacht hadden. gedeelde smart is halve smart Ga nu even nieuwe programma babyboom op ned1 kijken. Vales, heftig hoor een aanrijding, schrikken is dat he? Jullie dus meer dan je zusje, leuk dat je nog zo'n jong zusje hebt trouwens. Het is inderdaad een erg mooie banner. Noortje wil je er misschien ook 1 voor mij maken?
Fynn heeft vandaag op het kdv tijdens het stofzuigen op de stofzuiger gelegen Hij was er zelf opgeklommen. En omdat hij met z'n koppie dicht bij het luchtrooster lag gingen z'n haartjes alle kanten op. Gelukkig hebben ze foto's gemaakt dus hoop die binnenkort te zien. @Lianne: Ik zou het een paar nachten aankijken en proberen te troosten zonder een flesje te geven. Maar op een gegeven moment zou ik wel een flesje gaan geven hoor als ze daardoor wel gaat slapen. Heb het hier echter nog niet meegemaakt dus vind het moeilijk om goed advies te geven. @Duckie: Was je ziek van de pc dan? En wat super dat Demi aan het tijgeren is geslagen! Denk dat de beebs zaterdag goed om zich heen hebben gekeken. @Otje: GEFELICITEERD! @Cynthia: Ik hoop echt dat Kailynn snel opknapt want ik heb echt met jullie te doen! @Janette: Het ligt eraan waar ik naar op zoek ben. Kleding voor Fynn zoek ik het liefst op Marktplaats. Maar andere dingen zoals make-up (vnml van Clinique) haal ik op eBay. Dat is daar nml spotgoedkoop. En de keuze op eBay is gewoon veel groter. Heb al een heleboel leuke tassen, shawls etc uit HongKong en USA. Ook handig dat je feedback kunt lezen. @Karin: Hoe gaat het met je moeder? @Vales: Fynn en Wessel gaan ineens wel gelijk op Fynn gebruikt ook van alles om stapjes te doen en staat nu ook regelmatig met 1 hand los. Met daarbij een big smile. Zoooo leuk om te zien. Prachtige banner! En gelukkig dat het goed is afgelopen met je zusje. Hoe is het eigenlijk met je andere zus? Heb je daar nog wel contact mee? @Noralien: Jikke is wel een klein eigenwijsje hoor Doet echt alles op haar eigen volgorde. En die 1e stapjes zijn idd heel bijzonder. Je kunt je dan bijna niet voorstellen dat dat je kleine baby is. En beterschap voor alle zieke mama's en kindjes!
De eerste stapjes stellen altijd veel voor hoor, zeker in de ogen van papa en mama (en alle decembermama's...) Goed zo Jikke =D> =D> =D> @Noura: Oei, Saf ook al aan het kwakkelen...? Hopelijk zet het niet door! Hier goed nieuws: Ik ontvang gisteren nog een mailtje van de potentiële nieuwe baasjes van Teri. Ze schreven dat ze nog bezig waren met een en ander op een rijtje te zetten. Ze willen Teri namelijk zo weinig mogelijk alleen thuis laten zitten en daarom worden er wat hulptroepen ingeschakeld... Vandaag belden ze om te zeggen dat alles rond is en dat Teri wat hun betreft kan komen logeren! Zaterdagochtend gaat het gebeuren, om 9.30 uur komen ze haar halen. Verdere afspraken maken we dan. O, ik ben aan de ene kant zó blij en aan de andere kant kan ik ook wel huilen... Maar het is wel het beste zo...
ik wens alle zieken beterschap! ik heb alles gelezen maar ben te moe om op iedereen te reageren. hoop vannacht goed te slapen! tot morgen.
Vales: Oei, schrikken zeg van je zusje! Lola: Jasmijn ook al aan de brabbel midden in de nacht? Kan me voorstellen dat je dan moe bent ja. Noralien: M'n praktijkexamen staat nog niet vast maar duurt nog wel even want heb pas 6 lessen gehad. Ik kom gauw weer reageren. Ben nu erg moe, heb t koud en heb zin in lekker vroeg t bed in te duiken. Morgen met Duckie en Demi en Koen naar Eindhoven... Doei allemaal! Tot gauw. Gr Otje
Ja de herfst is begonnen hoor. Ik vind het ook zo koud en dat na zo'n mooie zonnige dagen. Brrrr. Eve, haha ik moest wel lachen hoor. ZIe het echt helemaal voor me, Fynn op de stofzuiger. En als je de foto's hebt, wij willen ze ook zien hoor! Lola, GEWELDIG! Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is, maar echt fantastisch dat er toch nog een goede oplossing gaat komen. Ik hoop echt dat het zowel Teri als "haar nieuwe baasjes" goed bevalt tijdens het logeren. Lianne, tuurlijk wil ik voor jou ook een banner maken. Mail me maar één of meerdere foto('s). En zet er even je voorkeuren bij m.b.t. kleuren, thema, stijl, evt. plaatjes enz. Hoe specifieker, hoe gemakkelijker voor mij. Cynthia, hoe is het nu met Kailynn. Let een beetje op jezelf hé! Beterschap voor Kailynn. Als ik verstandig ben ( ) ga ik zo ook naar bed. Morgen weer zo'n kort dienstje van 7 tot 9 , aansluitend naar de fysio, Jikke ophalen en daarna de kinderwagen
@Eve nee dat contact is helemaal weg met mijn zus ze is zo gemeen en krijg alleen maar stres van haar. Ze is ook heel anders dan ons(broertje,zusje me moeder)dus voor ons is het heel moeilijk om met haar om te gaan,ze liegt bijv heel veel en doet mensen expres pijn dus ja ik heb daar geen behoeft aan en moet ook aan me gezin denken(wat klinkt dat toch leuk ) Net zoals me vader trouwens die is ook zo....helaas. We kregen weer contact omdat ik zwanger was. Ja leuk hé dat Fynn en Wessel een beetje gelijk lopen @Lianne ja wij zijn zeker meer geschrokken maar ze zal ook wel een beetje stoer doen @Gnessy beterschap met Ruth! @Lola spannend zeg dat Teri zaterdag al gaat logeren.
@Lola: Goed nieuws voor Teri! Snap je dubbele gevoel heel goed maar hoop dat wanneer je ziet dat Teri het naar haar zin heeft daar dat er dan toch wel een 'last' van je af valt. @Otje/Duckie: Veel plezier in Eindhoven. En niet te veel kopen he?
Pfffft... een beroerde nacht achter de rug. Zoals het wel vaker gebeurt, werd Jasmijn tegen de tijd dat wij naar bed gingen (23.00 uur) wakker. Ze heeft toen eerst een uurtje liggen babbelen, maar rond middernacht begon ze ineens hartverscheurend te huilen. Ik heb haar in eerste instantie even laten begaan, in de hoop dat ze weer snel in slaap zou vallen, maar na een kwartier ben ik toch maar opgestaan. Even bij haar op de kamer gezeten en weer terug naar bed gegaan. Maar daar was mevrouw het dus niet meer eens en meteen begon ze weer te gillen. Moeilijk... speelde Jasmijn een 'spelletje' of niet? Toch maar even opgepakt en beneden gaan zitten. Beneden was ze meteen vrolijk en wilde het liefst gaan spelen, maar dat zag moeders niet zo zitten natuurlijk. Dus toch weer terug naar bed, waar hetzelfde circus zich herhaalde. Vervolgens heeft Roy ruim een uur met haar beneden gezeten (nu bleef ze wel snikken...) Om 2.30 uur heeft hij haar in bed gelegd en - uiteraard - weer meteen huilen. Net toen we ons wilden afvragen wat we nu weer moesten doen, huild ze abrupt (mídden in een snik ) op met huilen. Dat vonden we ook weer eng, dus toen ben ik aan de deur gaan luisteren. Gelukkig hoorde ik geluidjes... @Otje & Duckie: Veel shopplezier! Eindhoven is een leuke winkelstad, vind ik en heeft leuke winkeltjes voor kinderen...
Goedemorgen, Vanuit mijn werk ff een klein berichtje. Er is niet veel bijgeschreven sinds mijn laatste berichtje, dus dat scheelt weer leeswerk . Vanmorgen echt weer drama met opstaan. De tranen schoten in mijn ogen van de rugpijn. Nu ik eenmaal op gang ben gaat het weer. Dadelijk naar de fysio en maandag naar de manueeltherapeut. Hopelijk kan hij iets voor me doen. We gaan binnenkort iig naar nieuwe matrassen kijken omdat ik denk dat dat al een hoop zal schelen. Voor degene die graag meer willen weten over het project in Ghana, de website is online. www.syrokids.com Tot later.
gisteravond een lange avond gehad met ruth... die bleef maar huilen zelfs na de fles... ze was echt heel verdrietig.... op schoot bij papa wou ze helemaal niet. wel op schoot bij mij.. uit eindelijk is ze tegen 11 uur in slaap gevallen... Vannacht is ze wel paar keer wakker geweest en gehuild, maar dit was iedere keer maar kort gelukkig. vanmorgen weer getempt en 38,8... Dus zetpil erin en vandaag niet veel met d'r doen... Gelukkig gister zo goed als met de was bij. moet alleen de laatste was nog opvouwen.... otje en duckie niet alles leeg kopen. Veel plezier met shoppen lola, das balen zo'n gebroken nacht.... kerst twee jaar terug hadden wij hier drie ziek. En alle drie hartstikke ziek... Dat waren zware dagen toen... blij dat t er hier nu maar 1 is,.... ik reageer straks meer.... ga ff brood maken voor de kids...
Lola, lees net pas je berichtje. Wat vervelend, weer zo'n nacht. En lastig als je niet weet waar het aan ligt, uitproberen of niet?! Hoop dat ze snel weer het goede ritme oppakt. Gnessy ook een huilende beeb lees ik. Het lijkt wel of het aan de periode / leeftijd ligt. Ik lees veel dat kindjes slecht slapen of veel wakker worden. Wat ik me trouwens afvraag, kunnen jullie je kindje lekker bij je in bed nemen. Met Jikke is dit dus echt niet te doen. Zelfs als ze héél moe is, krijgt ze bij ons in bed weer energie en klimt en klautert ze over het bed (en ons). Eens lekker samen in bed zit er dus niet in. Nou hebben wij haar van begin af aan eigenlijk ook nooit bij ons genomen omdat ze altijd wel heeft doorgeslapen. Misschien dat dat meespeelt?! Bij papa en mama op bed is het speeltijd
hier blijft ruth wel liggen.... athans als ze goed moe is wel... en dan slaapt ze zo bij d'r vader.. maar als ze te wakker is... ja dan is het feest.. jordy klimt en klautert altijd overal en nergens op... die houdt er echt niet van om naast mama in bed te liggen......
@Lola ook hier hadden we een paar late avonden omdat Teun begon te huilen...maar echt wakker was hij niet en ook jengelen en huilen als we hem weer terug legde...wat dan helpt bij Teun is om een klein lampje op zijn kamer te laten branden.....wie weet kan je het probereb...of heb je dat al? voor d erest zou ik het ook zo niet weten... sterkte voor zaterdag als je kleine teri uit logeren gaat. @Eve je mag me Ebay wel een keertje komen uit leggen hoor...hihii vind je het niet spannend als je wat in het buiteland bestel en of het dan aankomt? Hier blijft re ook 1 niet liggen op bed hoor...vooral als de afstandbediening in d ebuurt is die moet en zou hij hebben Gister nog via de airmails een laptop gekocht voor Teun..van V-tech baby's eerste laptop...hadden hem al gezien in de winkel maar toen hadden we wat ander sgekocht voro hem maar omdat je hem nu toch "gratis" krijg is hij wel leuk.....komt over 2 wk. dit is hem http://www.vtechnl.com/details.asp?strID=158 ga zo ff sporten Teun daar in de opvang en dan me dag door brengen..... hier nog een leuke foto van Teun..helaas niet helemaal scherp...
Goedemorgen allemaal, Eerst het supernieuws, Liene heeft vannacht doorgeslapen! Van 21u tot kwart voor 7 en dan weer tot kwart na 9. Vales, owh, zal wel verschieten geweest zijn van je zusje. Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden. Lola, veel sterkte met de situatie van je hondje. Het lijkt me ook verschrikkelijk. Noralien, veel sterkte met je rug! Over het in mama en papa's bed slapen, Liene heeft de eerste 4 maanden altijd tussen ons geslapen en nu wordt ze gek als ik het probeer. Zolang het licht aan is, is het reuzefijn, maar gaat dat uit is het huilen tot ze in haar eigen bed mag. Dus dat is alvast niet de reden. Duckie en Otje, veel plezier. Ik ga Liene een propere luier aandoen, want ze heeft een geurtje... Saartje