Zooo, kom net van de fysio. Zal morgen wel spierpijn hebben (wij zijn vooral bezig met stabiliteitsoefeningen en krachttraining) Ik heb ook een folder meegekregen met hele goede matrassen. We willen echt goede dit keer als we nieuwe kopen, zoooo belangrijk! Maar wat zijn die krengen duur zeg. Als we via haar iets zouden kopen krijgen we wel 20% korting. Dat is eigenlijk voor haar (van de fabrikant uit), maar zij geeft die korting altijd door aan haar patiënten. Lief hé! Teun, al een laptop. Kun je alvast een eigen topic openen voor de decemberbaby's En de afstandsbediening is hier ook populair (en de telefoon). Scheelt dat we boven geen TV (meer) hebben. Saar, wauw! Dan heeft het de moeite geloond om iedere 3 minuten op te staan. Fijn dat ze doorgeslapen heeft. Proficiat! Enne Saar, wat ik al een hele tijd vragen wil....Gebruik jij nog steeds wasbare luiers? Jij was daar toen zo enthousiast aan begonnen maar vroeg me af of je dit ook hebt volgehouden. Klinkt alsof ik er geen vertrouwen in heb, maar ken mezelf, en voor mij zou het dus echt niets zijn.
wat knap van liene! en fijn voor jullie saar, een nacht aan een stuk doorslapen is toch wel heel fijn lola, ik zie het helemaal voor me hoe jullie nacht verlopen is. zag ook voor me hoe je aan haar deur stond te luisteren. ik weet niet of ze onlangs verkouden is geweest? maar soms hebben ze daarna last van de oortjes, de buis van eustachius is dan verstopt en als ze gaan slapen komt er druk op de oren wat dan pijn kan doen. dit speelt dan vooral snachts. hier een rustige nacht. saf is gister blijven slapen, en vanmorgen om half 9 hoorden we hem spelen in bed. noralien sterkte met je rug. teun wat super een eigen laptop! stoer hoor
ja, ik gebruik ze nog steeds. En ik ben nog steeds enthousiast. Om de twee nachten een machine draaien en op het wasrek. Meer werk is het niet.
hallo, hier ook een dametje dat begon te huilen toen wij het licht net een minuut of 15 uit hadden. toen hebben we haar in bed genomene en op den duiur gwerd ze rustig, we zetten de tv dan even aan want dan wordt ze ageleid en dan is het zo weer goed, als ik haar had laten liggen zou het spugen zijn geweest omdat ze zo overstuur was. maar ze is om 4 uur nog een poosje wakker geweest maar daarna heeft ze geslapen tot 8 en van 8.30 tot 11.00 uur dus we mogen niet klagen al zou slapen aan 1 stuk fijner zijn. Lola goed nieuws over teri ,maar kan het dubbele geveol indenken. Noortje: sterkte met je rug en al om de nieuwe wagen geweest? Teun, leuk een nienwe laptop, ik heb van de week ook het eea besteld bij de air mails. en ook over 2 weken is het er. Goed zo liene, je papa en mama weten denk ik niet eens meer wat doorslapen is! en nog even en dan hebben ze weer gebroken nacheten, dus saar geniet ervan! otje en duckie veel shop plezier!
Bianca: naar dat je zoveel klachten hebt! hoop dat het snel verbetert, of heb je er een hard hoofd in? Noura: knap dat je je angst voor de tandarts verborgen kunt houden voor de kids. maar jij bent er weer even van af....gelukkig. Saf ook al ziek. Beterschap. pff Vales: naar van je zusje. Hoop dat het zich zonder veel gedoe op gaat lossen.... Lonneke: jij/jullie hebben een zware nacht gehad! pff. Hopen dat Jasmijn vannacht weer beter slaapt! En Teri uit logeren....spannend en een dubbel gevoel. Toch hoop ik dat deze mensen uiteindelijk hele lieve zorgen voor Teri zullen hebben, zodat je er een gerust hart over kunt hebben als jullie besluiten dat zij de nieuwe baasjes van Teri zullen worden. Noralien: WOW! de eerste stapjes van Jikke! geweldig. daar mag je terecht heel trots op zijn! en goede matrassen: ja dat is echt superbelangrijk. Weet nog dat wij meer geld kwijt waren aan de matrassen als aan de ombouw van ons bed. Het ergste is dat ze nog verslijten ook hoop dat de manueel therapeut iets voor je kan betekenen. Nick ligt eigenlijk nooit meer bij ons in bed. Dan slapen wij allebei niet...De laatste keer is op vakantie geweest en dan helemaal tegen Frank aan. Maar lang slapen is er dan niet bij. Ruth ook beterschap. Eve: wat leuk Fynn op de stofzuiger....ben benieuwd. en mijn moeder: lief dat je het vraagt. Ik hoorde gisteren dat ze maandag in Eindhoven moet zijn en dan in de middag wordt geopereerd. Ze zal dan in elk geval tot dinsdag daar moeten blijven. Dus blijft spannend en ik heb er ook een dubbel gevoel over. Otje/Duckie veel plezier in Eindhoven! Liene: je hebt een pluim verdiend! goed geslapen hoor. en nu volhouden he! Ach slingding: jij ook al wakker geweest weer vannacht. Denk je nog wel een beetje aan je eigen rust.... Wij hebben Nick gister aan het eind van de middag weggebracht en hij heeft bij opa en oma geslapen. Frank heeft vandaag dienst en gisterenavond hadden wij een extra ledenvergadering van de EHBO. Zo konden we er allebei bij zijn. Frank zit daar in het bestuur. Helaas ging er vanalles niet goed en heeft het bestuur gisterenavond zijn taak neer gelegd. Omdat het echter niet de verwachting is dat er nieuwe bestuursleden komen uit de vereniging leidt dit tot het opheffen van de vereniging. Dat is toch wel heel zuur. Gisteren was dus ook best een heftig avondje. En nu mag ik straks na het werk mijn mannetje weer op gaan halen en hopen we op een rustiger weekend....
pfff KArin klinkt zeker heftig. Hoop voor jullie ook op een rustig weekend! Ik heb best wat uren geslapen hoor alleen in etappes. mmm ga nu pannenkoeken eten (ik weet het het is geen sb.
duikster, het is niet zo dat ik tegenspartelend naar de tandarts moet worden gebracht haha, maar ik ben een keer bijna tijdens het wachten tot de spuit was ingewerkt weggelopen. ik ben ook zo gespannen dat ik als een banaan in die stoel lig... voeten omhoog mijn kinderen hebben zelfs wel eens ruzie gehad wie het eerst mocht. het scheelt ook weldat ze na afloop een dingetje uit mogen zoeken. ze worden er nu te groot voor, maar vinden het nog steeds leuk. over 2 maanden moet mijn dochter voor het eerst naar de orthodontist. heb daar geen ervaring mee, dus vind dat zelf ook best spannend. het klinkt best herkenbaar, die ontroostbare babys. wij hebben het een paar keer gehad hier. en het is net of die dan zich afzet tegen ons, en of die geschrokken is. het zal ook wel weer bij de leeftijd horen denk ik. staat er niets over in "het boek?" saf heeft overigens nooit bij ons in bed geslapen, alleen dat hij heel klein was.
Noura, klinkt bekend dat liggen als een banaan ha ha Dimphy goede nacht gehad gelukkig. Het is wat met al die rommelende baby's in de nacht zeg. Dimphy wordt wakker, ga haar even een boterhammetjes geven. Tot de volgende keer.
nou de pannenkoeken waren lekker, heb me ingehouden tot 3 kleine. trouwens mijn roosjes waren gisteren binnen, ze zijn allen 3 tot 4 cm te groot dus het is dan ook nog geen gezicht om ze aan te trekken bij kailynn. dus die kunnen net als velen de kast nog in, ik heb nu veel schoentjes en ze zijn allemaal nog te groot grrr, ze draagt nu dannog van die geboorte pantoffels van nijntje en tiamo. Arno heeft van het weekend lekker vrij dus ik kijk er erg naar uit alleen is hij ook verkouden en zijn stem kwijt (leuk als je les moet geven) zondag op verjaardag bij mijn broer die was ook afgelopen maandag jarig net als ik. Ik kreeg nog een tip van iemand van een site nl www.vrouwenpraatjes.nl daar kan je ook op adverteren. Het was bij mij ook nav een advertentie, er mailde iemand een wees mij op deze site om die ook daar op te zetten (voetenbad, manicareset en gezichtssauna) het is ook een site met verhalen ed.
Zoooo.... Koen en ik zijn weer thuis (en Demi en Duckie ook waarschijnlijk?). Het was erg gezellig maar helaas was de tijd ook weer zo voorbij. Tja, met 2 kleintjes bij je moet je ook veel tijd daaraan besteden natuurlijk. Maar het was echt erg gezellig. En we hebben ook nog geshopt tussen het zorgen voor de kids door O.a. kleertjes voor de kids, kerstkaarten! ja echt waar, zo leuk, zo goedkoop, en ik een paar nieuwe laarzen waar ik al lang naar op zoek was. Kom ik net thuis, ligt er een klein pakketje. EINDELIJK! De roosjes zijn binnen! Ze zijn errug leuk. Heb ze net Koen aangetrokken en hij heeft nog genoeg ruimte bij z'n tenen. Gelukkig krijgt ie ze niet makkelijk uit. Tot straks... ga Koen in bed leggen. Die heeft vandaag nog maar 15 minuutjes geslapen... Gr Otje
hier inmiddels een klein mini kontje dat helemaal kapot is... spuitluiers tot en met... hangt waar ze hangt en voor de rest komt er niks uit.. wel heel zielig... ook jor is ni in zijn hum.. rooie wangetjes, huilt heel snel, en zit t liefst waar die zit... zondag gaan esther en hendrik weer naar huis toe... dan word t hier weer wat rustiger... lijkt wel of er weet ik wat op komst is. Esther en hendrik vreten allebei van alles uit, luisteren ho maar.... Weet niet zo goed wat ik er aan kan doen... zal blij zijn als eg thuis is... ik ga gauw weer naar me kleine meisje toe..
beterschap gnessy otje en duckie, zo te horen hebben jullie het leuk gehad cynthia, lekker pannekoeken, hebben wij zondag gegeten. welke maat roosjes hebben jullie? ik had eerst l besteld, maar ben toen na contact met roosjes op m gekomen. ik geloof dat ik wel 10x het ontwerp heb aangepast, maar ze waren erg behulpzaam, en na het voeten opmeten hebben hun de maat aangepast. het zal nog wel 3 weken duren voor ze er zijn. ik ga nu aan de warme choco
Slingding, gaat de goede kant op zo te horen?! Nu nog echt gaan doorslapen. Karin, klinkt heftig, vereniging opheffen. Ruzie wie er het eerst naar de tandarts MAG Lianne, weet niet of je het gelezen hebt, maar als je een banner wilt, mail me maar ff. De roosjes zijn Jikke ook nog iets te groot, maar ze kan ze wel al gewoon aan en ze blijven ook netjes zitten. Maar Cynthia, nu komen de roosjes van Kailynn en Jikke iig niet door elkaar FF jullie mening.... Vinden jullie een blauwe wagen meer voor een jongetje? Ik heb de wagen en vind 'm wel mooi. Ik heb de blauwe genomen omdat ik dat de mooiste vond die er was en de andere kleuren een beetje afvielen. Verder helemaal niet over nagedacht of het eigenlijk meer voor een jongen zou zijn. Maar wat vinden jullie? Dit is 'm trouwens, maar dan nog met een kap erbij en een voetenzak.
noaralien, een gehele blauwe wagen vind ik persoonlijk voor een jongen. zou het in combi zijn met een meisjes kleur dan zou het misschien wel mooi zijn. maar dit is persoonlijk. noura ik heb l ghenomen bang dat de andere te kort gedrahen zouden kunnen worden. maar m zou hier ook nog goed passen.
Noortje ik vind dit kwa kleur meer terquase en dat vind ik zelf voor beide kunnen was het nou een tind donkerder of donker baluw ja dan was het echt voor een jongen...... hier nog geen roosjes te bekennen....
hihi Noura: dat zie ik al helemaal voor me, spartelend naar de tandarts....nee, maar als je het zelf niet prettig vind breng je het vaak toch onbewust wel over op je kids. Overigens heb ik momenteel een clientje die echt wegloopt nadat de verdoving er in zit bij de tandarts... klinkt goed Slingding die pannekoeken, hoewel ik er zelf niet zo'n fan van ben... heerlijk een weekend samen voor jou en je gezinnetje. Koester het... Otje weer flink geshopt dus... Noralien: ik vind de kleur van je wagen mooi. En voor een jongentje...hihi wat moeten mensen dan wel niet denken van mijn rode wagen. Ik vind dat je aan Jikke goed kunt zien dat zij een meisje is, dus dan moeten ze maar goed in de wagen kijken. Zo mijn manneke weer opgehaald bij opa en oma. Kwam ik rond kwart over 5 aan was Nick al aan het eten....mmm vond ik wel heel vroeg, nu maar hopen dat Nick morgen wel langer slaapt...
@Lola: Ging het een beetje op je werk na zo'n heftige nacht? Hoop dat Jasmijn zich vannacht weer netjes gedraagt. @Noralien: Bedankt voor de website. Leuk om te zien. Ik ga gewoon verder met verzamelen. Heb ik tenminste een excuus om bij jou langs te komen Sterkte met je rug! En Fynn ligt helaas ook niet lekker rustig bij mij in bed hoor. Hij begint ook meteen te klimmen en klauteren. Ik hoop dat als hij wat ouder is hij wel gezellig bij me wil liggen. Dat lijkt me nml zo knus (niet 's nachts hoor maar 's ochtends). En ik vind blauw helemaal niet expliciet voor een jongen. @Gnessy: Hoe gaat het nu met Ruth? @Janette: Als Fynn erg onrustig is laat ik ook wel es een lampje aan op z'n kamer. En als ik dan hoor dat hij weer rustig is doe ik het lichtje uit. Wil nml niet dat hij straks alleen maar wil slapen met een lampje aan. En wat eBay betreft. Ik vind een pakje uit USA niet spannender dan uit Nederland hoor. Bovendien kun je er met een goede feedback wel van uit gaan dat het goed zit. @Liene: Goed zo, meisje! Laat je mama maar lekker slapen. Is ook goed voor je nieuwe broertje/zusje @Karin: Hoe moet het nu verder met de EHBO? @Otje/Duckie: Klinkt als een gezellige dag. Vonden Demi en Koen dat ook? @Noura: Heb maat L van de Roosjes. Fynn heeft nog ongeveer 2 cm over. @Lianne: Bij mij staat Noura wel op de lijst. Mss heb je niet de meest recente. Saskia staat er idd niet op.