December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gave banner, Cynthia... :D !

2. Niet meer actief

eve ik snap je ook heel goed... ik probeer zoveel mogelijk te kijken naar goedkoop en duurzaam... en dat is wel moeilijk....

lola sterkte en dikke knuffel....

nu dus wel eindhoven leeg.... ben ik blij dat ik emmeloord ben in gegweest... heb nieuwe prullenbak gehaald {andere was beetje heel erg kapot gegaan}, 5 kleine vracht auto's gescoord voor jordy voor sinterklaas {grols, mars, douwe egberts en blokker vrachtwagen.}, een vrachtwagen met autolader er achter {die auto's vervoert}, Zo'n nijntje die liedjes afspeelt en telt met d'r voetjes...
    Bij de winkel waar ik het heb gekocht was die verkoopster niet slim... Ze had alles gescand en had nijntje en de vrachtwagen met autolader {transporter heet t geloof ik} al ingepakt, komt ze er achter dat ze eerst moet inloggen op die kassa... Wat doet ze vervolgens. logt ze dus in en scant opnieuw. maar nijntje en die vrachtwagen dus niet... en heeft alleen de kleine vrachtwagens afgerekend.... Hier kwam ik pas in de auto achter.. {had tijdens afrekenen telefoon dus toen niet opgelet.} Thuis gebeld met dit verhaal en hoe ik dacht dat het zit, krijg ik simpelweg te horen van die bedrijfsleidster tja hadden wij maar beter moeten opletten, kan mij weinig schelen.....

Ik denk laat ik eerlijk zijn en er netjes achter aan bellen, maar kreeg dus gewoon te horen dat ik t maar moest laten zitten.... Dus heb mazzeltje gehad..

Ruth is nog niet helemaal happy... maar kletst inmiddels.... jordy weigert nog steeds te eten... en voelt heel warm aan...
    ik ga ze zo op bed brengen kunnen ze bijslapen....

3. Niet meer actief

lola stoer truitje...

helaas vind je hier niks van LIEF!...

cynthia leuke banner....

mijne is ook wel weer aan vervanging toe... hahahah

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Gnessy, je kunt 'lief' ook via internet bestellen www.lieflifestyle.nl .
    En heb jij even een mazzeltje.

Kailynn, gave banner heb je gemaakt.

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Bedoel dus: Cynthia ipv Kailynn...

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saskia: fijne vakantie.

Eve: hoe gaat het eigenlijk met je pogingen/voornemen om weer auto te gaan rijden? of hoe wilde je naar Noralien?
    met de EHBO: mensen zullen als ze hun diploma geldig willen houden een andere vereniging moeten zoeken. Dat geldt dus ook voor Frank en mij....en verder zullen de spullen van de EHBO verkocht moeten worden en zovoorts...geen idee eigenlijk wat er nu nog allemaal op ons (Frank) afkomt...
    wil het ook nog niet weten.
    Leuk een loopauto! bij vriendinnen zie ik dat die toch nog wel een redelijke tijd gebruikt worden, maar een goedkope gaat toch zeker zo lang mee! Ik heb de luxe dat ik er een gekregen heb bij Nick zijn geboorte.

Lianne werk ze!

pff Bianca, dat klinkt heftig je bekkenklachten. Hoop dat therapie de pijn gaat verlichten en je weer wat in beweging kan komen.
    En Lynn aan het optrekken! goed hoor.

Kailynn fijn dat je weer aan het opknappen bent. en een mooie nieuwe banner door mama gemaakt!

Lola: fijn dat Teri in een goed bui mee is gegaan op zijn logeerpartij! hoop echt dat het wederzijds gaat bevallen!
    hihi wat heb jij veel schoentjes voor Jasmijn! ik heb hier een paar slofjes....hoewel er denk ik nog schoenen in de kast staan, zal morgen eens gaan kijken...
    Wat een ondeugend truitje trouwens! Ik vind de lief collectie wel erg leuk, maar toch meer voor meisjes dan voor jongens....jammer.

Go Duckie Go, aan het sporten jij! pff ik ben nog steeds niet weer begonnen nadat Nick is geboren. Hoewel ...ik ga elke week babyzwemmen, maar dat telt vast niet.....

Wij hebben Nick vandaag een paar uurtjes bij zijn opa 'geparkeerd' die fijn met hem is gaan wandelen. Zelf hebben we even groot onderhoud aan de tuin gepleegd in de tussentijd. Twee flinke volle aanhangers zijn er naar de stort gebracht dus we hebben goed ons best gedaan. Nu voel ik mijn armpjes dan ook wel....
    Toen we Nick weer opgehaald hadden, had hij een echte mamahang stemming. Hij wilde mij nauwelijks loslaten en iedere keer huilen, ook bij Frank op schoot. Frustrerend. Zijn avondeten wilde hij ook niet, dus uiteindelijk maar een fles met pap gemaakt. Op hoop van zegen dat hij vannacht doorslaapt....
    Hij heeft wel continu rode wangen. Ik denk al dagen dat er een tandje dwars zit, maar zie nog steeds niets. Koorts heeft hij niet. Ik weet het in elk geval even niet meer....

7. Van deze kun je toch niet zeggen dat het niets voor Nick is... ;)

Enne... volgens mij heb jij spierpijn morgen... ;)

@Gnessy: Da's een leuk mazzeltje, ja... :D

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ben ik weer.

Gelukkig snappen jullie m'n redenatie omtrent het speelgoed. Vind het best moeilijk hoor al die leuke maar dure dingen. Komt ook bij dat ik sinds Fynn er is minder ben gaan werken en dus minder verdien. Moet dus echt op m'n geld letten en dat is soms best frustrerend.

@Lola: Errug leuk truitje :D Ben het ff kwijt maar hoe ver is je zus nu?

@Gnessy: Goed hoor dat je zo eerlijk bent. Wel stom dat ze zo laconiek reageerden.

@Karin: Heb toevallig vandaag met m'n vader afgesproken dat we volgende week zondag gaan autorijden. Klinkt mss stom maar ben nu al zenuwachtig :(

Heb vandaag voor het eerst de wagen andersom gezet. Fynn zat de laatste tijd nml steeds achterom te kijken. Nou, hij vond het super leuk. Ik vond het echter nogal ongezellig. Ga dus maar afwisselen.

9. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal, hier ben ik, na lange tijd, ook weer een keer.
    Ik had het een tijdje nogal druk en toen het weer wat rustiger was, en ik weer tijd had om op het forum te kijken, had ik geloof ik even wat minder te melden.
    Maar alles goed hier, hoor. Thijs is heerlijk actief en "buikschuift" het hele huis door. Eerst een paar weken achter allerlei ronde voorwerpen aan, die hij dan voor zich uit rolde, maar nu is hij echt op verkenning aan het gaan. Super leuk om te zien. Maar hij staat nog niet en trekt zich ook nog niet op. Ik blijf echt verbaasd wat sommige baby's hier al doen. Echt heel knap!
    Ik heb deze week vakantie gehad en heb dus heerlijk van Thijs kunnen genieten.
    Vorig weekend waren mijn vriend en ik een weekend in Gent. Was super, echt een leuke stad! Volgens mij was jullie meeting ook geslaagd, ik heb een aantal leuke foto's langs zien komen, in ieder geval.

Ga kijken of ik het weer een beetje bij kan houden hier (al hield ik wel veel tijd over toen ik dit niet probeerde! Mijn huis is goed opgeruimd nu!)

Lies

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    heb m'n banner nog een beetje aangepast.
    Hij is alleen niet zo scherp helaas.
    noortje oplossing ervoor?

ik ga nu bij mijn mannetje op de bank hangen hij heeft van het weekend eens vrij.
    alleen heeft hij de verkoudheid van kailynn overgenomen.
    tot later

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lies: Jaaaaaaaa, daar ben je weer. Gezellig :D

12. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Zo meiden daar ben ik weer!

Enne ja, ik heb jullie gemist, ik kon het dan ook niet laten om van de week ff mail te checken en jullie ff te groeten... Ik had nog 1 minutje over en kon daardoor nog net ff inloggen en een heel kort berichtje sturen...

We hebben het heel erg leuk gehad op vakantie maar ik ben toch wel erg blij dat we weer lekker thuis zijn!

Rick is van de week voor het eerst zelf gaan zitten en ook gaan staan in de box! Verder heeft hi er nog weer twee tandjes bij gekregen en nu heeft hij er 7. Hij is nog steeds niet helemaal opgeknapt maar de antibiotica heeft zijn werk wel goed gedaan want zijn oorpijn is zo goed als over...

Morgen zal ik weer eens ff lekker bij lezen en dan kom ik weer reageren!

Groet Irma.

13. @Eve: Mijn zus is 20 mei uitgerekend en is nu dus 9 weken zwanger...
    Ik vind het ook ongezellig als ik Jasmijn niet kan zien tijdens het wandelen. Ze rijdt daarom meestal ook achterstevoren. Maar gaan we naar de dierentuin of zo, dan zet ik de buggy-inzet dus ook andersom op het onderstel...

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: Jaaaaa, jij ook weer terug. Ook gezellig :D

En Rick ook al aan het zitten en staan :thumup:

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja, ik heb hier wel een oplossing voor ;)
    Zal je wel ff een PB sturen.
    Leuke banner!

Wat fijn, weer eens een weekendje samen.

Lies, leuk dat we weer eens iets van je horen. Thijs doet het goed lees ik. Leuk om te zien hé!

Lola, heb je al gesproken, maar wat fijn dat jullie voor Teri waarschijnlijk een goed thuis hebben gevonden. Moeilijk om afscheid te nemen. Veel sterkte met het missen van jullie hondje.

Irma, welkom terug.

Eve, ik kan me ook vinden in je afwegingen m.b.t. speelgoed. Het is vaak ook zo duur. En ik vind duur speelgoed niet altijd beter. Er zitten vaak wel erg veel toeters en bellen op terwijl ze zich al vermaken met een simpel papiertje.
    Ik vind houten speelgoed heel mooi, maar helaas is dat ook vaak erg duur.

Gnessy, netjes hoor, dat je nog gebeld hebt. Nu kun je je kinderen met een gerust hard laten spelen met het niet betaalde speelgoed ;)

Ik ben vast veel vergeten, maar doe het ff uit mijn hoofd.

Iedereen bedankt voor jullie mening over de kleur van de wagen. Heel veel tegen 1, denk dat ik 'm maar hou ;)
    Jikke zit er echt veel beter in dan de oude wagen. Ze heeft er ook al in geslapen en dat deed ze in die andere dus echt niet meer.

Vandaag nog ff naar een beddenzaak. Daar kregen we dus precies tegenovergesteld advies als in die andere zaak :(
    We weten nu wel wat we willen en gaan morgen bestellen. Levertijd 8 weken, waarschijnlijk nét voor kerst binnen. We gaan nu echt voor kwaliteit in de hoop dat het de klachten een stuk vermindert en lang meegaat.
    We hebben nu besloten nog ff te wachten met de bodems/boxspring en dan kopen we over een paar mnd (nog ff sparen :oops: ) meteen electrische bodems.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    O ja Eve, je bent welkom hoor :D

17. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nog niemand?

Jikke was al om 6.30u wakker. 2x speentje gegeven, maarom 7.00u toch maar opgestaan.
    Inmiddels alweer terug naar bed geweest en weer wakker. Ben ik niet gewend.....zo vroeg opstaan.

Ik ga nog maar even verder met wakker worden :D

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Noralien,

Ben er ook al hoor. Fynn was vanmorgen weer es om 5.30 wakker en wilde daarna echt niet meer slapen :( Moet vandaag werken dus m'n vader heeft Fynn net opgehaald en ik duik nog ff m'n bed in.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    BABY TE KOOP :)

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    VERKOCHT ;) mss gekke vraag....maarre, zit er nog garantie op of is 'ie gebruikt ;) ?

Deel Deze Pagina