December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn had vanochtend na de eerste fles ook geen zin meer om terug te gaan slapen. We hebben haar geprobeerd tussen ons in te leggen, maar dat werd ook een groot feest voor haar, dus dat werkte ook niet. Maar ik mag niet mopperen, ze werd pas om 7.15 uur wakker.

Eve, hopelijk heb je nog eventjes kunnen slapen. Is wel errug vroeg, 5.30 uur. Werkse vanmiddag.

Jikke ook al zo vroeg wakker :( .

Voordeel van vroeg uit bed is dat ik nu al klaar ben met strijken en een hele vrije zondag heb.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    grrr. dit keer niet slim geweest om te copieren en ja hoor mijn tekst weg grrrr.

eve, kan hij ook opgestuurd worden?

Noralien: bedankt voor je pb!

bianca: lekker de strijk weg ik zit er al 3 weken tegen te hikken.

irma welkom terug.

ik had nog meer getikt maar ja weg en geen zin meer.

pd kent iemand van jullie die digitale tv hebben baby tv? wij hebben dat nu en kailynn vindt het geweldig.
    Gewoon heel simpel!

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Cynthia YEP wij hebben ook BabyTV en Teun vind het gewelidig voor al Pitch en potch en de sound machine.....dna gaat hij helemaal uit zijn dak en ook Booby en Booba......en gewoon als de reklame voor babytv komt met het vlindertje dat vind hij ook geweldig eigenlijk alles wel als ik het zo schrijf ;) hij kijkt smorgens na zijn fles wat en smiddags aan het eind van de middag.....wij hebben het speciaal genomen omdat als hij wakker is de meetse babyprogramma's op tv al voorbij zijn....

Oeps een hele boel vroeg wakker.....nadat Teun gisteravond wat gespookt had en nog maar een klein flesje heeft gehad...is hij toch om half 12 in slaap gevallen tot vanmorgen 9 uur :oops: we hadden al afgesproken we laten hem wel liggen..meestal komt hij dan om half 8 maar dit was wel een hele lekkere verrassing voor ons......

@Eve wil je hem nu al kwijt? kunnen we bieden op hem?
    ;)

Gister heeft Teun voor het eerst echt getijgerd bij opa en oma wel in zijn achteruit maar goed...hij was eens een keertje over zijn knie en lag op zijn buik ....dus wie weet gaat hij het nu vaker doen....

@Gnessy lekker massel toch...lekker van genieten dan als zij het ook prima vinden.

@Eve ook hier geen dure kado's hoor...ik haal op het ogenblik veel van marktplaats voor de kerst voor kleine bedragen, en hebben zelf een kado voor zijn verjaardag van 20 euri gekocht.......
    liever iets waar hij echt wat aan heeft dan een kamer vol speelgoed waar hij niet mee speeld.

Heb op MP nu een bod uit staan voor een Vtech speelboom er staat t.e.a.b heb ik 2.50 geboden..krijg ik een mail van de verkoper met deze tekst: sorry,maar u begrijpt het niet helemaal denk ik ga eerst eens kijken in de winkel wat dit kost voor u dit bedrag neer zet. dan moet je toch maar een min.prijs neerzetten vind ik...toevallig waren we gister bij Bart smit en daar stond ie in de aanbieding voor 24,=...onder tussen zit ik op 6.50....ach het is een sport

ga nog ff wat doen

groet Janet

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: misschien moet ik toch nog eens even opnieuw bij lief gaan kijken :) hij is errug leuk namelijk die trui...en helemaal mijn kleur natuurlijk.....

Eve: spannend hoor! autorijden, maar het valt vast wel weer mee....ik zal aan je denken volgende week.
    Werk ze vandaag. Enne...weet je zeker dat die baby te koop is....:)

Lies: fijn dat Thijs het zo lekker doet en dat jullie afgelopen week zo van elkaar hebben kunnen genieten. En een opgeruimd huis....heerlijk

Slingding: leuk hoor die dubbele foto in de banner. Ik ga ook weer eens opnieuw aan de slag....

Irma: Rick dus ook flink aan het experimenteren geweest van de week! Hadden jullie daar een box op vakantie?

Noralien: toch electrische bodems? maar wel fijn dat de goede matrassen onderweg zijn...dat scheelt vast een stuk
    hihi toen jij op het forum schreef vanmorgen zat Frank net Nick zijn fles te geven. HIj heeft vanmorgen lang doorgeslapen, maar ik heb hem rond 24.00 nog wel wakker gehad en hem nog een extra voeding gegeven. Denk toch dat alleen de fles als avondmaaltijd niet helemaal voldeed. Maar ja...dat was ook een noodoplossing...

Nick heeft vanmorgen bij ons op bed gespeeld. Toen ging ik hem douchen. Hem in zijn omslagdoek gedaan en toen 'ontsnapte' hij even aan mijn greep. Kroop hij met omslagdoek om zijn koppie over de grond. Gieren van het lachen ondertussen en telkens omkijken of hij mij nog wel zag. Natuurlijk gekeken of ik een foto kon maken, maar als hij het fototoestel ziet, dan is hij meteen weer serieus. Nadat hij nog effe rondgekroepn had heb ik hem meegenomen naar de badkamer, alweer hij terstond bedacht dat hij zijn blaas ging legen...Was toch blij dat hij dat niet op de vloerbedekking in de slaapkamer deed....

5. @Lies: Leuk om weer iets van je te horen! Jammer dat je niet op de meeting was, we hadden 'de boel' aardig compleet, geloof ik...

@Irma: Jij ook alweer terug van vakantie! Ik las gisteren jouw verhaal in 'Mijn Geheim' (hou 'm speciaal voor jou al een tijdje in de gaten... ;) ) en ik moet zeggen dat ik er trots op ben om zo'n sterke vrouw als jij te mogen kennen. Hoe gaat het nu met 'Robins' oortjes... ;) ?

@Eve: 't Is wel echt een koopje, €29,95... :)

@Duikster: Nick is ook een echt boefje hè...? Ik denk dat een truitje met 'ondeugend!' er op nog beter bij hem past... ;)

Ik durf het niet eens te vertellen, maar wij hebben dus lekker uitgeslapen vanmorgen en Jasmijn lag gewoon in haar eigen bedje. Om 10.00 uur ( :oops: ) werden we wakker, uit Jasmijn's kamertje kwamen vrolijke babbelgeluidjes. Na nog een kwartiertje in bed te hebben gestoeid, zijn we maar opgestaan. Haar ontbijt kreeg ze vanmorgen dus anderhalf uur te laat... :oops: ! De rest van de dag zal er van slapen wel niet veel meer komen, denk ik...

6. O ja... kreeg vanmorgen ook een kort mailtje met betrekking tot Teri. Ze is de nacht goed doorgekomen. Ze had voor het naar bed gaan even liggen piepen, maar ging al vrij snel toch slapen. Ik mailde terug dat mij dat als moeder van een baby bekend in de oren klonk... :)

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: ook hier niet zo heel veel duur speelgoed hoor. Ik koop vaak toch wat goedkoper speelgoed of ik koop het tweedehands. Ik heb van de week op een tweedehands kinderbeurs wat mooi houten speelgoed gekocht.

@Lola: leuk hoor, zo'n "ondeugend' truitje. Wat fijn dat Teri het goed gedaan heeft vannacht! En tot 10.00 uur slapen....wat heerlijk.

@lies: Leuk wat van je te horen!

@irma: Wow, da's een actieve week geweest voor Rick. Twee tanden erbij, zelf gaan zitten en ook gaan staan! Fijn dat je genoten hebt! Ik lees dat je verhaal in mijn geheim staat deze week....? Dan moet ik die ook maar eens gaan kopen.

@Noralien: Lekker hoor, nieuwe matrassen. Alleen altijd balen dat er dan weer levertijd op zit....
    Wij hebben begin van het jaar nieuwe matrassen en bedbodems gekocht. We wilden eigenlijk geen electrisch verstelbare bodems kopen , maar hebben dat toch gedaan en het bevalt heel erg goed.

@janette: Lekker hoor, uitslapen tot negen uur!

@Karin: ik kan me helemaal voorstellen hoe Nick door de slaapkamer kroop, haha.

Gisteren ben ik met Demi en mijn zus naar het park geweest. Foto's staan hier:
    http://dagliefkleinmeisje.web-log.nl

Demi was vanochtend om 8.00 uur wakker, dus ook hier lekker lang geslapen. Fijn hoor. Ze was wel helemaal uitgeslapen geloof ik, want haar ochtendslaapje heeft ze praktisch overgeslagen. Vanmiddag een verjaardag en vanavond gaan we naar vrienden. Demi gaat mee en slaapt in het campingbedje. Dus ik hoop dat ze gelijk doorslaapt als we thuis komen.

Ik heb trouwens een loopstoeltje gekregen. Demi vindt het wel grappig, maar weet nog niet zo goed wat ze ermee moet volgens mij. Volgens mij moet je die loopstoeltjes alleen niet teveel gebruiken toch? Dat zou niet goed zijn voor de ontwikkeling heb ik wel eens gelezen. Maar zo elke dag eventjes lijkt me niet zo veel kwaad kunnen.

En we hebben vanochtend de maxi-cosi omgeruild voor de autostoel. Demi vond het niet meer zo leuk in de maxi-cosi en zat telkens om te kijken.

Nou, ik ga de tafel maar eens dekken...fijne zondag allemaal!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk truitje!

en fijn te horen dat het goed ging met je hondje lola

eve wat een leuke foto van fynn, grappig ook.
    ik snap wat je bedoeld met speelgoed. ik wil ook niet te veel hebben. het geeft zo`n chaos, en ook voor een kind is het dan moeilijk om te spelen, ze worden afgeleid door het andere speelgoed.
    wat mischien een tip is, lid worden van de speelotheek, dan kan je speelgoed huren voor een paar weken. zo heb je steeds wat anders, en vind je iets echt leuk kanje het kopen. ook leuk om puzzels af te wisselen.

saf was vanmorgen om 6.30 wakker, wat gedronken en weer gaan slapen. ik heb uitgeslapen tot 10 uur. mijn man had hem uit bed gehaald en heeft mij lekker laten liggen, heerlijk

gnessy, voordelig geshopt lees ik. netjes dat je terug gebeld hebt. veel mensen doen dat niet.

lies leuk wat van je te horen. en leuk dat er bij jullie ook volop gebuikschuift word.

ik ga eten, moet strak werken. mijn dochter gaat mee. beetje helpen en ze neemt haar boek mee. gezellig

9. Niet meer actief

idd lekker geshotp.... blijft toch leuk....

Hier geslapen tot half 8.... toen waren de jongens al wakker.... om 8 uur hoorde ik ruth.....

Ze lijken wat beter te worden... zijn beide nog duidelijk niet fit en hangen waar ze hangen, maar ja.... komt ook wel weer goed...
    Ze liggen nu beide nog op bed....

Vanmiddag naar een klein fauna parkje geweest. helemaal gericht op indonesie... Was erg leuk met allerlei dieren, smalle paadjes en dingen uit indonesie.. Verder kon je er zelf een ketting maken van houten kralen en veren en zelf een muziekstok dmv dopjes van t bier e.d. Heb samen met jordy een ketting gemaakt voor ruth, hij heeft er een samen met zijn vader voor mij gemaakt en nog een lange streng.. Hij wou geen muziekstok maken... Ook kon ie gesminkt worden, maar dat wou die ook niet..
    de entree was voor volwassenen maar 5 euro en kids gratis... Hele vriendelijke mensen en heel gezellig..

irma welcome back

lola, hoop zo voor jullie dat dit de juiste keus is. als ik t zo lees heeft teri het al wel naar zijn zin daar!

ik zal van de week ff op site van lief kijken. heb de link onder me favo gezet...

Ga zo ff bedden verschonen... kamers zijn bijna klaar... moeten alleen nog juiste gordijnen hangen en op meiden kamer de foam dingen op de muur... ook dit komt van de week...

werk ze voor iedereen die moet werken...

tot vanavond....

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    lola, fijn dat de eerste berichten van Teri goed zijn, lijkt me niet makkelijk.
    Heb zelf 2 honden, en zou ze niet willen missen.
    Erg leuk truitje hoor voor Jasmijn.

leuke banner, cynthia!

Irma, fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt.

Heerlijk gewerkt, morgen nog een dagje en dan ben ik er twee vrij.
    Dimphy was deze week zo intensief dat ik blij was naar mijn werk te kunnen gaan. :oops:

Voor Izanka nu vakantie, even lekker een weekje niets moeten....

11. Niet meer actief

hier de vakantie inmiddels voorbij... ze mogen van de week weer naar school.....

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nadat m'n vader vanmorgen Fynn had opgehaald ben ik dus meteen m'n bed weer in gedoken. En schrok om 11.30 wakker. Tja, en ik moet om 12.00 op m'n werk zijn :( Had ook echt helemaal geen zin om op te staan want ik zou echt de hele dag hebben kunnen slapen. Ben gewoon zo moe de laatste dagen. Echt niet leuk meer.

Fynn heeft vandaag bij oma en opa een halve eierkoek gegeten. Hij vond het errug lekker :D Weet eigenlijk niet eens of ze dit al mogen. Maar als zelfs Sonja Bakker ze goedkeurt dan zal het wel geen kwaad kunnen ;)

@Cynthia/Janette: Baby tv klinkt wel erg leuk!

@Janette: Ik heb ook wel es een dergelijke reactie gekregen op Marktplaats. Vind dat ook echt raar. Dan moeten ze maar een vraagprijs neerzetten. Bovendien is en blijft het 2ehands en daar kun je mijns inziens niet veel voor vragen.

@Karin: Jammer dat Nick zo serieus ging kijken (hier nog een hoor). Want had dat koppie wel willen zien. Kan me er echter wel iets bij voorstellen :)

@Irma: Word nu wel benieuwd naar jouw verhaal in 'Mijn Geheim'. Heb je het ook digitaal zodat je het kunt mailen? Vind het tijdschrift verder nml niet echt interessant :oops: Maar anders ga ik in de boekhandel wel even staan lezen.

@Lola: Goed nieuws van Teri!

@Noura: Heb even gekeken naar Speelotheken in Den Haag. Er zijn er 2 maar totaal niet bij mij in de buurt. Zal ik toch echt met de auto moeten gaan.... ;)

Wat ik nu ga zeggen klinkt mss stom. Maar soms vind ik het moeilijk om te lezen hoe jullie hebben kunnen uitslapen of dat jullie partner jullie heeft laten uitslapen. Word dan weer zo met m'n neus op de feiten gedrukt en kan daar echt verdrietig van worden :(

Enne...iedereen die op Fynn geboden heeft krijgt em een weekje te leen....goed? ;)

Zo, ga nu nog ff een bakkie thee drinken en daarna meteen naar bed. Tot morgen!

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    weltrusten eve!

zo m'n banner is weer veranderd!het is leuk om te doen maar het kost best wel wat tijd en m'n huishouden versloft al zo lekker!
    Ga zo die berg strijk voor de tv doen het scheeld dat arno thuis is dat ik minder achter de pc wil zitten en zo kunnen we samen tv kijken en ik strijken ondertussen.

vanmiddag alleen met kailynn op verjaardag geweest arno voeld zich beroerd.

14. Ik heb de leesmap en daar zit 'Mijn Geheim' ook in. Maar ook al hebben wij een tamelijk recente map (1 week oud), de betreffende 'Mijn Geheim' ligt dus niet meer in de winkels. Ik zal het artikel voor je kopieëren en dan breng ik het woensdag mee...

Fynn mag van mij gerust een weekendje komen logeren hoor, 't is alleen zo'n eind met brengen en halen. Maar ik wil jou best helpen met het houden van een 'slaapmarathon'... ;)

@Noralien: Heel erg bedankt voor je lieve e-card! Enne.. ik kom 'ze' wel halen, ben dinsdag toch in de buurt... ;)

@Cynthia: Hij wordt steeds leuker... :D Wens Arno beterschap!

15. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Kijk eens hier het artikel... kunnen jullie het lezen zonder te kopen, ik koop hem ook nooit hoor!

http://www.mijngeheim.nl/hoeis0740.htm

Groet Irma.

Ik zie net dat dit alleen het verhaal is maar niet het gene wat er twee weken geleden in stond, dit zal ik nog ff opzoeken...

Nou ja dan maar hieronder, dit was het artikel van hoe is het nu met...

In Mijn Geheim 02/02 vertelde Kim (36) over haar misbruikverleden. Om dat verdriet een plekje te geven, ging ze zichzelf snijden. Alleen dan hoefde ze er niet aan te denken. Jarenlang leeft ze in deze leugen, dan besluit ze dat het anders moet. Ze gaat in therapie.

’Tijdens de zwangerschap had ik het weer even moeilijk’

Een paar jaar nadat mijn verhaal in het blad verscheen heb ik mijn huidige vriend leren. Ik ben naar hem toe meteen heel eerlijk geweest over mijn littekens en mijn verleden, ik wilde hem niet voorliegen met de leugen over de frietpan die ik vertelde als mensen naar mijn littekens vroegen. Dat leek me geen goede start voor een relatie. Hij heeft er nooit een probleem van gemaakt, die littekens horen gewoon bij mij.
    Zelf heb ik mijn lichaam inmiddels ook geaccepteerd. Althans voor een heel groot deel. Er zijn nog wel moeilijke momenten hoor, en die zullen er ook altijd wel blijven. Zo heb ik de zwangerschap van mijn zoontje Robin misschien ook anders beleefd dan de meeste vrouwen. Ik vond het heel dubbel om naar mijn steeds dikker wordende buik te kijken. Enerzijds was ik trots op het leven in mij, anderzijds kwamen er weer allerlei nare herinneringen boven. Ik wilde dan ook echt geen blote buiken foto’s. Ik vond het in het begin ook heel moeilijk om naar de verloskundigenpraktijk te gaan. Ik zat in een praktijk met vijf verloskundigen, dus dat was even slikken. Ik heb best een tijd gewacht met het vertellen van mijn verhaal, maar ik voelde en zag heus wel dat ze naar mijn littekens keken. Toen ik het uiteindelijk vertelde, negeerden ze het onderwerp gewoon… Uiteindelijk was er één van de vijf die mijn dossier gelezen had en er wel met mij over begon te praten. Dat vond ik heel fijn. Zij was ook heel begripvol en dat steunde me enorm, waardoor ik het beter kon accepteren. Ik ben in bad bevallen, gewoon omdat me dat heel prettig leek, maar ik ben ergens wel blij dat je daardoor mijn littekens ook niet terugziet op de foto’s.
    Mijn zoontje Robin is nu acht maanden en ik wil hem spelenderwijs laten opgroeien met mijn littekens. Zo gaan we vaak samen onder de douche. Wanneer hij straks met vragen komt wil ik eerlijk zijn en wanneer hij daar aan toe is zal ik het hem ook uitleggen. Ik ga ook met hem zwemmen, ik zie en voel de blikken van de andere mensen, maar dat kan me niet schelen. Ik doe het voor Robin. Hij mag geen slachtoffer worden van mijn verleden. Maar vooral voor mezelf omdat ik dit hoofdstuk ook wil afsluiten.

Ook in mijn werk ga ik mijn verleden niet meer uit de weg. Ik werk in een justitiële jeugdinrichting met meiden. Dat is best heftig, ik herken veel van die meiden in de vroegere Kim. Als verslavingsconsulente heb ik een keer heel nauw contact gehad met een meisje. Haar heb ik uiteindelijk ook mijn eigen ervaringen met de automutilatie verteld. Juist om te laten zien dat er nog wel leven is na de littekens en het verdriet. Ik merk dat mijn verleden me sterkt in mijn werk, ik begrijp die meiden als geen ander.

En zodra ik thuis ben geniet ik van mijn vriend en kind. We zitten voorzichtig alweer te denken aan een broertje of zusje voor Robin. Mensen die mijn verleden kennen, vragen me of ik een voorkeur heb. Vroeger had ik dat heel sterk, ik wilde absoluut geen jongetje omdat ik er van overtuigd was dat hij zou uitgroeien tot een vervelend persoon. Anderzijds wilde ik liever ook geen meisje, omdat ik bang was dat ze kwetsbaar zou zijn. Inmiddels heb ik geen voorkeur meer, ik ben hartstikke dol op Robin. Ik hoop dat we samen nog veel leuke dingen gaan doen, want ik ben helemaal klaar met mijn verleden. Ik kan de littekens niet meer weghalen, maar het leven is te kort om me nog langer te verschuilen!

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    pfff Irma wat een verhaal,
    ik heb met gelezen en wat mega zwaar.
    Een paar dingen herken ik uit je verhaal maar dat vertel ik ooit wel eens.
    Knap hoor dat je het hebt laten opschrijven!
    Heb heel veel bewondering voor jou!
    een mega dukke knuffel van mij!

17. Niet meer actief

irma ik heb t gelezen en herken er cker een hoop dingen in.... maar ga ik nu niet te diep op in als je t niet erg vind....

eve: je hoeft je niet rot te voelen hoor dat jij nooit kan uitslapen.... Jordy heeft zijn oude ritme weer terug. Dus ik ben ook om 6 uur wakker... En klaar wakker... uitslapen wat is dat? Ben allang blij als t keertje kwart voor 7 is, of dat ik kids kan brengen bij me ouders. maar zelfs dan ben ik vroeg wakker .. Gelukkig blijft ie nog wel op zijn kamer spelen tot ik zeg dat hij er af mag komen... kan ik ff relaxt wakker worden in bed..

verder gister nog tv gekeken en op tijd naar bed met me ventje...

vanmiddag ga ik naar me mams toe om wat poppendingen in elkaar te naaien.... en vanaaf alle sint cadeautjes inpakken... en die in de grote zak van sinterklaas doen... hahaha.... moet alleen nog wat dingetjes voor mezelf.... en voor egbert nog 1 of 2 dingen erbij...

lola: Wanneer komt teri terug ?

lianne: wens inzanka maar leuke vakantie toe...

ik ga ff wat was opvouwen.. is dat alweer aan de kant..

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    pfff irma heb alleen de kop gelezen maar heb de koppeling en het stuk ff gekopieerd en ga het vanavond ff lezen.

Hier weinig veranderd behalve dat ik met mezelf in de knoop zit en dus toch maar de ha ga bellen.....

@Lola al weer wat gehoord van teri?

@Eve Wat ik nu ga zeggen klinkt mss stom. Maar soms vind ik het moeilijk om te lezen hoe jullie hebben kunnen uitslapen of dat jullie partner jullie heeft laten uitslapen. Word dan weer zo met m'n neus op de feiten gedrukt en kan daar echt verdrietig van worden niet verdrietig worden hoor :( maar kan je reactie heel goed indenken...kom maar lekker bij me klagen hoor.... ;)

nou ga wat doen op me werk de laatste tijd komt ook hier niets uit me handen dus gaat allemaal lekker

Teun is lekker een dag thuis met papa dus die hebben elkaar ook weer eens echt samen.....

doei doei

19. Goedemorgen allemaal,

dit weekend ben ik niet hier geweest. En nu heb ik dus 4 pagina's bij te lezen... :)

We zijn gisteren naar een wijnbeurs geweest. Ik heb me geconcentreerd op de bijhorende hapjes en heb Ben laten proeven. Het was eigenlijk gezellig. Ik doe graag uitstapjes met ons 3 (4) 'tjes.

Mijn nicht is ook bevallen. Zij had al mijn zwnagerschapskledij geleend. Nu ga ik haar deze week bezoeken en hoop dan dat alles klaar staat. Nu draag ik de kledij van mijn schoonzus en mijn nieuwe tenues, maar wil ook graag mijn eigen spulletjes weer aan. Ik ben al vergeten wat ik allemaal had.

Vrijdag zijn Ben en ik samen uit eten geweest. Liene was naar de bv-vriendin. We waren naar een superromantische pizzeria geweest. En hebben misschien 2 minuten over Liene gepraat. :oops: Dan altijd over vanalles en nog wat. Het deed echt deugd. Toen we Liene weer gingen ophalen, kwam de mama aan de deur. En we hoorden Liene babbelen. En toen kwam de papa met Liene om de hoek. Ze zag er supertevreden uit. Toen ze ons zag wou ze wel direct naar ons, maar je zag zo dat ze een supertijd had gehad.
    Ze hebben daar een poes en 2 babypoesjes en die vond ze blijkbaar heel fascinerend. De 3 dochtertjes (2, 3.5 en 5 jaar oud) vond ze niet leuk. Zolang ze niet in bed zaten, wou ze alleen maar in de draagdoek bij mijn vriendin.
    En eten heeft ze niet gedaan. Ze hadden haar een beker met water aangeboden, maar die wou ze niet.

Noralien, ik vind de wagen echt goed voor een jongen en een meisje. Wij hebben ook alles in lime en turquoise gekozen toen ik zwanger was van Liene, omdat we niet wisten wat het was. Nu ben ik blij, want kan alles zeker dienen. Vind de kleur dus heel mooi en goed gekozen.

Bianca, leuk eh als ze iets nieuws leren. Ik voel me dan ook altijd zo trots.

Lola, heel veel sterkte deze week. Ik vind het wel super dat Teri nu een goede thuis heeft gevonden. Daar mag je trots op zijn! Ik denk dat er vele mensen anders zouden omgaan met deze situatie. Dus even een applausje voor een superhondenmoeder... =D> =D>=D>

Eve , begrijp je redenatie hoor en vind het ook niet krenterig. Iemand zei me vorige week dat er zo'n lieveheersbeestjes bestaan met wielen onder. t' Is dus een klein bolletje waar ze op kunnen zitten, steunen, liggen en dan rijden. Ik dacht, dat is leuk... Kosten ze 90 euro :confused: . Kan ik dus ook niet geven.

Cynthia, leuke banner!

Gnessy, eerlijk van je om achterna te bellen en leuk dat je het mag laten zitten. Dus een superkoopje gedaan!

Irma, pfff, heb net je verhaal gelezen. Ben er even niet goed van. Wat een jeugd...

Saartje

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    goede morgen,

ik ben ook al uit de veren.
    Arno is net naar de dokter geweest want die voeld zich toch heel beroerd en heeft nu een kuurtje gekregen voor voorhoofddholte ontsteking!
    pff niemand kan er wat aan doen hoor maar ik baal hier zo ontzettend van de helft van mijn vakantie is al voorbij en heb alleen maar zieken in huis.
    Had me zo op de vakantie verheugd maar het mag mij weer eens niet mee zitten.

irma: heb veel aan je gedacht vannacht (lag veel wakker omdat arno zo hoest, snotterd enz.
    Ik kan niet onder woorden brengen wat jou verhaal met mij doet.

ga kailynn uit bed halen die is wakker

Deel Deze Pagina