December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin, gelukkig is de dag voor jou mee gevallen.

2. Niet meer actief

ik was bij me mams om spulletjes in elkaar te naaien en de gordijen in elkaar te zetten... hihi..

het was wel lekker weer, maar wel koud..

leuke auto cynthia.... lekker proef rijden...

noura snurkende man? Dat ken ik. gelukkig werd die van mij van t weekend zelf wakker van zijn gesnurk terwijl ik op punt stond om eruit te gaan en op de bank te gaan hangen... want t ging echt heel hard..

eve: jij hebt dat geluk dat jij daar geen last van hebt. hihi....
    maar breng fynn gerust hoor, ben toch wel wakker.....

ik ga nou ff tv kijken en zo me dochter in bed leggen... nog ff spelen..

3. Jasmijn zit ook nog in de Maxi Cosi hoor... Roy heeft in zijn auto wel al een kinderstoeltje, maar ik heb er nog geen. In de MINI zit Jasmijn naast me (moet ook wel omdat de achterbank permanent plat ligt...) en dat gaat prettiger met de kleine Maxi Cosi...

Wat heerlijk voor je moeder dat ze vannacht thuis kan slapen. In een ziekenhuis slaap je toch nooit zo lekker als thuis!

@Slingding: Nou, jij kan met je nieuwe auto ook een hele volksverhuizing aan... ;) Veel plezier met de proefrit!

Kom ik vanmiddag op het kdv om Jasmijn op te halen, zit mevrouw daar ongegeneerd te voetjevrijen met een jongetje (sorry Fynn... :oops: ) Of beter gezegd: dat kereltje stak telkens zijn voetjes in de pijpjes van Jasmijn's broek, maar ik moet eerlijk bekennen dat Jasmijn er niet bij keek alsof ze het vervelend vond... :)

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Brrrr, wat was het koud vandaag :(

@Irma: Ook ik ben absoluut niet anders over je gaan denken! Heb het gevoel dat er vanaf het begin al een klik was tussen ons en die is onveranderd! Maar ik snap wel wat je bedoelt. Is ook de reden waarom ik er even mee heb gewacht om te vertellen dat de vader van Fynn een getrouwde man is. Was ook bang dat mensen dan anders tegen me aan gingen kijken.

@Bianca: Als ik me bedenk wat er allemaal nog op me af gaat komen in de toekomst krijg ik het soms een beetje benauwd. Gewoon het feit dat Fynn steeds meer gaat kunnen, leren, doen etc en dat ik hem daar goed in moet blijven begeleiden. Kan me daar dan ineens heel alleen in voelen (ondanks het feit dat ik veel steun heb van m'n ouders). Meestal slaan kuurtjes wel snel aan hoor! Beterschap!

@Lola: Ik verheug me op de knuffel :D En onwijs bedankt voor m'n nieuwe banner! Vind em erg leuk en lekker fris. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik m'n krokodil een beetje mis. Dus mocht de heimwee te groot worden dan ga ik ze afwisselen ;)

@Karin: Kan me voorstellen dat je je erg druk hebt lopen maken. En dan is het idd wel 'fijn' dat het al achter de rug was. Hoop dat ze een goede oplossing kunnen vinden en je moeder snel opknapt!

@Noura: Haha, een snurkende man. Ja, die heb ik ook wel es in huis gehad en werd daar stapelgek van. Heb hem toen ik vriendelijk verzocht om op de bank te gaan slapen...

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Jasmijn: Fynn is not amused :(

Bedenk me nu wel dat ik vandaag ook weer iets grappigs te horen kreeg op het kdv. Als Fynn z'n brood op heeft eet ie gewoon het brood van een ander z'n bordje op :D En met de tuitbeker gaat hij op de tafel zitten slaan. Dan denken die andere kindjes: Oh, dat is leuk. En dan gaan ze dat allemaal nadoen en heeft Fynn de grootste lol.

Waar zijn Otje, Vales, Debbie en Nynke?

6. Dat wordt dus slaande ruzie overmorgen, Jasmijn is namelijk ook niet vies van het eten van andere kindjes... :)

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Gelukkig eten ze op andere tijdstippen ;)

8. @Eve: Da's ook weer waar, maar Jasmijn begint te huilen wanneer andere kindjes eten krijgen en zij niets. Dus waarschijnlijk moet ik haar schema woensdag wat aanpassen... :D

Mijn zus is momenteel trouwens wel zielig hoor. Ze hadden een rondreis door Nepal en India geboekt en die ze hebben moeten annuleren vanwege haar zwangerschap. In plaats daarvan zijn ze afgelopen dinsdag voor een weekje vertrokken naar Tunesië. Helaas regent het al de hele week en komt het kwik niet boven de 17 graden. Ze zijn hartstikke blij dat ze morgen naar huis mogen... :( Ik heb echt wel met hen te doen...

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Ik kan natuurlijk ook Fynn z'n schema aanpassen maar vrees dat hij dan alles bij elkaar brult :( Ach, en anders eet ie wel 2x hoor. Heeft ie ook geen problemen mee.

Dat is idd wel erg sneu voor je zus :( Mocht ze niet naar India en Nepal vanwege de vaccinaties? En tja, dan verwacht je niet dat het in Tunesie zulk pieteweer is. Mss kun je haar nog blij maken met een dagje beautyfarm met zonnebank.

10. @Eve: Mijn zus wilde zelf liever niet gaan. Zeker in het begin van de zwangerschap moet je toch behoorlijk opletten met wat je eet en stél dat er wat gebeurt, dan zijn India en Nepal ook niet bepaald landen waar je je graag overgeeft aan de medische zorg...

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Nee, das waar. Ik zou sowieso nooit naar dergelijke landen gaan. Zwanger of niet. Maar ja, ik ben dan ook nogal een tut op dat gebied. Konden ze de reis dan wel annuleren om die reden?

Enne...ik bedacht me vandaag ineens: hebben we al een datum voor de volgende grote meeting? :D ;)

12. Niet meer actief

eve ergens in t nieuwe jaar denk ik.....

lola: hopelijk gaat t goed met je zus, en ik zou inderdaad ook niet op reis gaan aan t begin van de zwangerschap.... als t halverwege zou zijn zou ik er minder moeite mee hebben....
    Voelt je zus zich nog oke of heeft ze al bekende kwaaltjes?

hier is ventje dus echt laat thuis, wat mijn hum behoorlijk verpest heeft... maar goed. tv kijken kan wonderen doen...

nog ff ncis afkijken en dan ff lekker douchen....

13. @Eve: Ik ben ook niet zo'n wereldreiziger, moet ik eerlijkheidshalve bekennen. Turkije is het meest exotische land dat ik tot dusverre heb bezocht... :oops: Ons favo vakantieland is Italië!
    Maar ze hebben de reis inderdaad gewoon kunnen annuleren...

@Gnessy: Mijn zus voelt zich prima. Wel was ze - net als Saar, geloof ik - van de ene op de andere dag niet misselijk meer. Toen werd ze wel een beetje bang. Gelukkig zag op de tweede echo alles er prima uit...!

Zullen we de koe anders maar meteen bij de horens vatten wat betreft de volgende meeting? Ik zal de aftrap geven door enkele data te noemen:

12 januari
    19 januari
    26 januari

Wanneer iedereen die (weer) van de partij wil zijn, mij even een pb stuurt met de voorkeursdatum of -data, dan hou ik dat bij in een lijstje (wel niet vóór donderdag een reactie van mij verwachten, want ik ben er de komende twee dagen even niet... ;) )

14. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    cynthia, gave auto hoor!

Irma, goed van je dat je je verhaal zo van je af kan schrijven.
    Ik vond je een tof en respectvolle meid, en die houden we zo.! ;)

Ben in onderhandeling voor ook een ouinny buzz, via mp.
    Heb nu een rode incl voetenzak voor 195 euro, lijkt me een nette prijs toch?

Lola, kan nog niet reageren op de meeting, dienstlijst januari is nog niet uit.

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi!

Ik leef nog hoor. Maarre... gewoon erg druk gehad de laatste dagen en ben sinds gisteren zoooo ontzettend verkouden dat alles vast zit met als gevolg flinke hoofdpijn.

Ik kom morgen wel even reageren. Ben nu erg moe en kruip in bed (met dampo) :)

Leuk, nieuwe datum voor de meeting! Mijn voorkeur gaat uit naar 26 januari. In het weekend van de 12e vieren we Sara's verjaardag en het weekend erop waarschijnlijk d'r kinderfeestje.

Groetjes Otje en tot gauw weer!

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: Ik kan me voorstellen dat je af en toe wel verlangt naar een partner die de zorg voor Fynn even over kan nemen en dat je soms verdrietig wordt van alle verhalen. Wel heerlijk dat je vader Fynn gisteren is komen halen, zodat jij je bedje nog even in kon.

@Slingding: Leuke banner!

@Irma: Ik heb je verhaal met ongeloof gelezen. Wat heb jij een nare jeugd achter de rug. En wat goed dat je er zo sterk uitgekomen bent. En wat moedig om je verhaal te vertellen.
    En je blijft gewoon Irma zoals we je al kenden hoor, don't worry!

@saar: heerlijk zo'n avondje met z'n tweeen uit eten!

@Bianca: Beterschap, ik hoop dat de antibiotica snel helpt!

@Duikster: Fijn dat de operatie van je moeder er op zit.. Al begrijp ik uit je verhaal dat jullie nog onzeker zijn over hoe het nu verder moet. Ik hoop dat er een goede oplossing is.

@Jasmijn: Voetjevrijen. Nu al :confused: :confused: :) :)

@Lola: Goed initiatief om een nieuwe datum te plannen!

17. Niet meer actief

lola je hebt pb van mij...

irma: je bent en blijft leuke meid! dat meen ik....

ik ga alles afsluiten hier en me bedje in...
    morgen weer een dag..

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Truste Gnessy!

Demi heeft weer iets nieuws geleerd vandaag. Ze gaat ons steeds uit zichzelf kusjes geven. Zo schattig, ze tuit haar lipjes en dan komt ze helemaal naar me toe. Ik moest er bijna een traantje om weg pinken, zo leuk vond ik het. Ze is nooit zo knuffelig geweest, maar de laatste tijd dus steeds meer en dat vind ik helemaal niet erg ;)

Nog even een tip: ik zag in de folder van kruidvat dat er deze week roze en blauwe leren slofjes in de aanbieding zijn voor 9,99.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Duckie, wat lief zeg dat Demi uit zichzelf kusjes geeft. Leuk he, dat ze knuffeliger wordt. Ik merk het ook aan Lynn, ze komt af en toe echt met haar hoofdje tegen mijn schouder aan en blijft dan even liggen. Daar geniet je toch intens van.
    Heb de slofjes ook zien staan, mijn moeder gaat morgen kijken voor de roze. Lynn heeft geen roosjes (die ben ik vergeten te bestellen :oops: ) en nu het kouder wordt, vind ik het wel fijn dat ze fatsoenlijke schoentjes aan haar voetjes heeft.

Nu ik al ruim een week in de ziektewet zit, merk ik echt veel veranderingen bij Lynn. Ze gaat (in mijn ogen dan) zo snel opeens. Eerst door het optrekken aan de box tot op haar knieën. Sinds zaterdag gaat ze uit zichzelf zitten vanuit lig. En, jawel hoor....., ze begint vooruit te buikschuiven. :) :) :)
    Verder zwaait ze heel de dag naar alles wat ze ziet en zegt daarbij steeds:dada. Ik ben zo trots op ons meisje :) .

Otje, beterschap. Hopelijk knap je snel op.

Lola, ik denk dat ik de volgende meeting oversla. Ik zou er graag bijzijn, maar ik ben bang dat ik tegen die tijd niet meer zo mobiel ben.

Lianne, heb je de tattoo al laten zetten? Ben erg benieuwd.

Cynthia, de auto ziet er mooi uit hoor.

Eve, ik begrijp je angst wel hoor omtrent de toekomst, maar ik ben ervan overtuigd dat dat allemaal goed komt, Fynn boft maar met zo'n moeder als jij. Grappig dat hij, wanneer zijn brood op is, dat van een ander opeet. Enne...mooie banner hoor!

Karin, fijn dat je moeder weer lekker thuis kan slapen vannacht. Wanneer heeft ze een afspraak bij de cardioloog?

Ga nu snel mijn bedje opzoeken. Welterusten allemaal!

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Oja, nog snel even iets leuks. Morgenavond hebben we een pretecho. We hebben bij Lynn een pakket genomen met een 2d echo en een 3/4d echo, vastgelegd op dvd. Dus nu gaan we morgenavond voor de 2d echo en over 3 weken een 3/4d echo.

Deel Deze Pagina