December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Nou meiden, mijn eerste nacht zit er al weer bijna op, en ik moet zeggen dat het me best is mee gevallen...

Lieve reacties schreven jullie hoor dat doet me goed, en inderdaad ik verander niet zo 1,2,3 hoor...

Ik ga trouwens niet afrijden op 2 november, ik zie het nog niet zitten en heb de data een maand vooruit geschoven, ik ben nog te onzeker en heb wat meer tijd nodig om het één en ander goed onder de knie te krijgen.

Bianca, veel plezier bij je echo van jullie mannetje! :)

Duckie, lief he dat kusjes geven, Rick geeft kusjes met zijn hele mond open, en dan heeft hij de grootste lol... Wij geven hem een turbo kus, zo noemen John en ik die omdat één van ons Rick dan vast heeft en de ander grijpt ons dan samen vast en dan geven we elkaar een dikke kus...
    Snap je hem nog, na ja Rick heeft dan de grootste lol en ook dat is heel aandoenlijk om te zien. :eek:
    Ik ga nog wel even kijken naar de slofjes, bedankt voor de tip!

Otje, beterschap meis... Enne mijn voorkeur voor de meeting is ook de 26ste januari... Heb er nu al zin in...

Lianne, ik heb geen idee wat de quinny kost maar als jij hem mooi vind dan is dat toch goed, rood vind ik ook een mooie kleur...

Lola en Eve, veel plezier woensdag, ik begrijp dat jullie elkaar zien?! Flink veel broodjes maken dan komen de kids in ieder geval niets te kort...

Karin heel veel sterkte met je moeder, ik hoop dat het snel beter met haar gaat!

Ik ga nog snel even iets doen...

Irma.

2. Niet meer actief

goeie morgen allemaal

waar jordy momenteel alst van heeft weet ik niet... Normaal gesproken slaapt die gewoon door vanaf dat ik hem op bed leg. Nu was ie gister avond al een xtje wakker { 1 keiharde gil, daarna huilen..}toen ff op schoot genomen.. klamt zich helemaal vast aan mij en ik mag m niet loslaten. Zelfs papa mocht m niet een kusje geven, raakte die helemaal van overstuur.. Dat t hier bij zou blijven had ik wel verwacht. heel af en toe gebeurd dit... Maar nu is t afgelopen nacht wel 4x gebeurd.. in bed kruipt ie helemaal tegen me aan.. Jordy slaapt idd owelig, ligt niet stil.... Hij zou vandaag weer naar de psz toe, maar ik laat hem maar thuis. hij slaapt net weer... En wat er nu aan de hand was? Ik weet het echt niet. Misschien was die wel aan t dromen, ik heb echt geen idee...

irma lekker dat t is meegevallen...

Duckie: zwaaien en dadaaaa zeggen doet ruth ook sinds week of 3 ongeveer. En de grootste lol heeft ze erin..

Echt kusje geven niet, bij d'r vader die vraagt t op speciale manier dan draait ze d'r koppie weg. Maakt er dan een spelletej van. En anders kusje met mondje wagen wijd open...

lola en eve: Voor ik het vanavond vergeet veel plezier morgen!

ik ga me ff aankleden en de vaatwasser maar ff doen.. kan die alvast draaien, net als ons beddengoed in de wasmachine, kan die vandaag lekker buiten drogen....
    tot vanmiddag

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Kan op alle 3 de data. Sluit me dus bij de meerderheid aan :)

@Otje: Sterkte met je verkoudheid!

@Duckie: Op de meeting hadden we het er nog over dat Demi en Fynn niet knuffelig zijn. Het viel me op dat Fynn de afgelopen week ineens wat aanhaliger is. Koppie tegen me aan. En op zijn manier een kusje geven. Nu lees ik dat Demi dat ook doet. Toevallig en erg leuk :D

@Bianca: Misschien kun je dan maar beter weer gaan werken...straks loopt Lynn ineens weg ;) Nee hoor, echt super dat ze ineens zo snel gaat! Logisch dat je de volgende meeting overslaat. Maar je begrijpt dat we dan wel allemaal op kraamvisite komen :D ;) En alvast heel veel plezier bij de pretecho. Ben benieuwd naar de foto's.

@Irma: Jammer dat je niet gaat afrijden. Duurt het nog langer voordat we elkaar weer zien ;) Of ik moet natuurlijk ineens de smaak te pakken krijgen....

Lola is vandaag naar Noralien en blijft daar slapen. Morgen komt ze dan bij mij langs en gaat daarna weer naar huis. Een combi- meeting dus :D Jaja, we hebben inmiddels al allerlei soorten meetings.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien en lola: veel plezier

eve en lola veel plezier morgen.

irma: weltrusten maar je zal al wel slapen.
    hoeveel nachtjes moet je?

Lola, mijn lijst van januari is er ook nog niet maar ik werk meestal niet meer in het weekend 26 lijkt mij het leukst.

Ik ga naar de garage voor een proefrit! maar ben aan het twijfelen tussen nog zo'n zelfde in een andere kleur wordt vervolgd...

5. Nog even snel voordat ik richting Wormerveer vertrek...

@Otje: Beterschap!

@Duckie, Eve & Irma: Kusjes geven... aaaaach, wat lief... :D !

@Bianca: Dan kijk je tegen die tijd toch gewoon hoe het gaat... :D
    Alvast veel plezier gewnest bij de pretecho!

@Gnessy: Misschien heeft Jordy eng gedroomd...

@Slingding: Veel plezier met proefrijden... :D

@Noralien: Tot straks!

@Eve: Tot morgen!

Ik ga snel verder met alles klaarmaken, over een uur wil ik in de auto zitten... :D

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Lola veel plezier in wormerveer en morgen in Den Haag.

@Otje beterschap

@Bianca veel pelzier met de echo willen wel foto's zien hoor... :D

@Slingding suc6 met de keuze van de auto

en hier ja gisteravond had Teun ineens 38.9... :(
    hij sliep al toen ik thuis kwam en was de hele avond al onrustig nu helpt het wel eens bij hem om hem er ff uit te halen en op nieuw erin te leggen dus dat zouden we nu ook doen als we naar bed gingen...wel een klein flesje mee....kom ik zijn kamer binnen zie ik in het donker al 2 wangen gloeien...ja hoor koorts dus ook gelijk de oorzaak van het slechte slapen.
    dus zetpil en fles helemaal leeg en toen weer naar bed heeft hij lekker tot 9 uur geslapen...net nog ff teletubbies gezien en nu ligt hij weer....weet niet wat er is...echt verkouden is hij niet hij hoest wel en het slijm komt dan los ...tanden kan ik niet ontdekken..Wijnand voelde zich al schuldig omdat hij gister met hem is wezen lopen.......maar dat kan het niet zijn lekker vrisse lucht is goed.......maar we gaan nu maar ook zijn muts op zetten in plaats alleen die van zijn jas.....we hebben met zijn geboorte een muts gehad met sjaal en wanten...nou maatjr 62/68 vond het al vrij groot toen ik het zag...hij kan het dus nu nog aan :rolleyes:

tot later

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Zal vast wel weer een verkoudheidsvirus zijn :( Ik doe Fynn nu ook echt een muts op hoor. Vind de wind veels te koud. Beterschap met je mannetje!

Fynn heeft sinds een week iets nieuws tijdens het eten en ik vraag me af of meer beebs dit doen. Als ik hem een hap fruit of groenten heb gegeven dan stopt hij meteen z'n hand in z'n mond en eet zo vrolijk verder. Wordt op die manier echt een kliederboel :(

8. Ja! Hier ook eentje die - weliswaar niet de hele hand, maar wel een vingertje - in haar mondje stopt...
    Grappig, hoe vreselijk herkenbaar sommige dingen zijn... :)

@Noralien: Ik stap nu de auto in en ben dus keurig op tijd weg! Er van uitgaande dat het mij niet zo tegen zit als jou toen je naar mij kwam (het is herfstvakantie), ben ik rond 13.00 uur bij je... :D

9. Niet meer actief

noralien en lola veel plezier met elkaar

hier een meisje wat ontiegelijke spuitluiers heeft en zeiknat is inmiddels (al 2de x vandaag),

en met jordy ik weet het niet... hij ligt nu al weer te slapen... hij is hartstikke moe... ik denk ook wel dat ie naar gedroomd heeft, maar 4x in 1 nacht vind ik wel erg veel.....

weet niet wie de tip gaf van die slofjes bij de kruidvat maar bedankt... ik heb ze nu in m en in l allebei in t zwart... vond de kleur roze niet echt mooi....

ik ga gauw me dochter wassen en schone kleren aan doen... tot laters.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    vergeet ik helemaal te zeggen
    ben toch bezig met het body lifestyle programma en "moest"gister dus weer worden gemeten...het was de 5x en ja dan is het meten en weten....
    nou ik keek ervan op al 8 cm eraf... :D ...zag ook op de kaart dat ik er 79 kwijt kan en garantie heb voor 40.......dus kom maar op zou ik zeggen...hahhahaa..werd er wel weer een beetje blij van. ;)

11. Niet meer actief

ga zo door janette! lekker hoor....

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Gnessy: Sterkte met je kids en geef ze maar een knuffel!

@Janette: Heb je wel toestemming aan mij gevraagd voor die banner? ;) Wel super van je gewicht :thumup:

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @eve :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo we zijn net terug van proefrit 1 en gebeld voor de andere auto, is hij natuurlijk net verkocht van het weekend! balen!
    maar er staat er nog zo 1 maar dan een stuk verder rijden en daar gaan we als kailynn weer wakker is naar toe!

15. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Hier weer een rommelig nachtje met Dimphy!

Eve, Noralien en Lola, veel plezier met jullie meeting!

Bianca, heerlijk he die echo's, kan je een foto hier plaatsen?
    En de tatoo heb ik helaas nog niet, ben erg druk waarmee weet ik niet,maar mijn streven is hem voor 15-12 te hebben.
    Dus ik heb nog eventjes.

Zal vanmiddag ook eens kijken voor die slofjes van Kruidvat.

Koud is het buiten he?

Ga denk ik even de wandjes pakken voor Dimphy.

Izanka is lekker ontbijten met mijn man bij Ikea voor 1 euro!
    Morgen ga ik winkelen met haar in Apeldoorn.

Dimphy heeft me nodig......

16. Hallo allemaal,

Karin, hier ook nog een mc-baby hoor. Nu denk ik eraan dat ik de foto nog moet plaatsen van Liene in de mc van Fynn (die hebben we overgenomen met het oog op ons kleine baby).

Dus bij deze...

En inderdaad, daar zeg je wat van terug in model... Het is haar 3de kindje, en bij de 2 vorige heeft het haar wel even gekost om terug in haar gewone kledij te kunnen. Maar ik verwacht wel dat ze mijn spulletjes gaat terug geven, nu ik zwanger ben.

Veel sterkte met je moeder!

Cynthia, een nieuwe auto! Leuk seg!

Eve, mooie banner. Leuke lieve foto trouwens!
    't Is wel even wennen vind ik als de banners veranderen.

Lola, dat is wel erg jammer voor je zus. En zeker dan als de 'vervangreis' letterlijk in het water valt.

De datum... 12 januari is zo dicht bij nieuwjaar nog, en dan is het bij de Ben op het werk ergens nieuwjaarsuitje. Dus ik kies voor alle zekerheid voor 29/1.

Duckie, ik had de sloefjes ook al zien staan in de folder. Ze zien er leuk uit vind ik.

Bianca, veel plezier met je echo deze avond.

Janette, goed zo! Ga zo verder zou ik zeggen. En ook al een nieuwe banner!

En wat lief van al die kusjes. Hier heel soms een kusje, maar echt heel soms... Zou er ook wel meer van willen.

Ik ga snel strijken en dan werken voor school. Dat laatste valt zo tegen dit jaar. Precies dat ik mijn verstand ergens verloren ben...

Vandaag nog een financiele meevaller gehad. Blijkt dat ik voor mezelf kindergeld kan krijgen als niet-werkende student jonger dan 25 jaar (nog even tot 30/11). En het werkt met terugwerkende kracht. Dus vanaf april dit jaar (toen ben ik officieel gestopt met werken). En omdat Liene al kindergeld krijgt, ben ik dus het tweede kind :oops: :D. Toch maar even €1324 euro dat we zomaar krijgen.

Ik had twee weken geleden voor Ben een cadeautje besteld. Er stond bij dat het 'enkele dagen' kon duren en nu is het er eindelijk. Het is een gepersonaliseerde bankkaart. Met Liene erop. Je kon het gratis bestellen om het te laten kennen aan de mensen. Nu kan ik het eindelijk afgeven.
    Ben hem al 2 weken aan het warm maken en ondertussen geloofde hij nog amper dat er iets ging komen.

Aré, ik ga erin vliegen!
    Saartje

17. En nog even snel een foto van Liene met haar nichtje Kaat...

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben weer tante geworden vandaag! een neefje erbij, met de naam finn! ben er straks al geweest, en heb heerlijk een tijdje met hem op de arm gezeten.

saar wat een leuke foto en wat lijkt liene groot erop.

wat betrefd de volgende meeting, ik heb geen idee. begin van het jaar gaat zowieso niet lukken, omdat ik dan al een week vakantie heb staan. dus vlak erna gaat het mij niet lukken om nog een keer vrij te krijgen.

oh saar lees net van je meevaller, klinkt goed!

lianne, leuk een rode buzz!

noralien en lola plezier met de meeting

bianca veel plezier met de echos

cynthia balen van de auto, maar jullie vinden vast een andere

gnessy beterschap met de kids

janette, netjes van de cm

eve ik moest lachen toen ik las dat fynn het brood van de andere kindjes op at.

ga er weer vandoor, helaas weer werken straks

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Noura gefeliciteerd!

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat is hier de laatste tijd toch aan de hand? Wederom een rustige dag :rolleyes:

Fynn heeft vandaag voor het eerst in een winkelwagen gezeten. Hij vond het erg leuk en greep alles vast waar hij bij kon :D Helaas had mama geen camera of gsm bij zich :(

@Saar: Wat een leuke foto van Liene in de mc. De kleuren staan haar goed :D Kun je me de foto per e-mail sturen? Dan kan ik em nml in Fynn z'n fotoalbum doen. En wat heerlijk zo'n financieele meevaller!

@Noura: Gefeliciteerd! En wat een leuke naam. Alleen jammer van de spelling ;)

En het lijkt erop dat de meeting de 29e gaat worden, toch?

O ja, kreeg vandaag weer de nieuwsbrief van het kdv per e-mail. Er staat een foto van Fynn in die ik graag wil opslaan. Maar dat lukt niet. Het document moet je nml openen in Adobe Reader en dan kun je niet met rechter muisklik een afbeelding opslaan. Weet iemand hoe ik dat wel kan doen?

Deel Deze Pagina