ik helaas niet sorry.... ben vanmiddag nog ff druk geweest in huis, keuken gesopt, kamer opgeruimd twee stukken stof op maat geknipt voor gordijnen voor de jongens, planten water gegeven, was gevouwen, alle deuren schoongemaakt... egbert is nog steeds niet thuis en we weten ook niet hoe laat t gaat worden. ik heb net voor t eerst met twee kids aan tafel gezeten. en gezellig is toch anders.... hun hadden beiden warm eten en ik koud. brrr.... toch maar is manier voor vinden of hebben jullie nog ideeën? ik ga nou ff de kids douchen dan kunnen die zo op bed... tot vanaaf......
hallo even snel hoor... Want ik ben echt over vermoeid, misselijk, koud, hoofdpijn dus zo in bad en naar bed. IK heb een andere auto! het is toch een andere geworden dan jullie gisteren zagen. dit is hem. heb het plaatje even van een andere garage gehaald wat die van ons was al van internet gehaald. volgende wek vrijdag kan ik er om, dus dames er kan veel mee op vakantie!
Eve, waw, Liene (en haar mama ook) is reuzetrots dat ze in Fynn zijn fotoalbum mag. De foto kan je eruit knippen. Bovenaan staan tekentjes bij adobe. Eentje is een fototoestel met een gestippeld vierkant errond. Dat aanklikken en dan de foto uitknippen. Je kan dan als het ware een vierkant tekenen. De foto staat dan op je klembord en je kan hem dan bv in word of paint plakken (gewoon kiezen voor plakken en dan verschijnt hij) en dan kan je hem opslaan.
@Gnessy: Fynn eet eerst en daarna ik op m'n gemak. Kan je dus nog geen tips geven. @Cynthia: Mooi wagentje! En slaap lekker. @Saar: Dank voor de foto's. Ze krijgen een mooi plaatsje. Enne...ik wist niet dat jij zo'n computer wizzard was Dankzij jou is het gelukt om de foto op te slaan. Thanks!
Lola: zodra Franks dienstrooster voor volgend jaar bekend is laat ik je meer weten omtrent een volgende meet... Vandaag vast al een gezellige dag met Noralien en morgen met Eve....We zien vast nog wel wat van je gezellige dagen op pad. Slaap ze vannacht in een vreemd bed. Duckie: Wat heerlijk dat Demi jullie kust. Dat lijkt me ook echt geweldig. Ik krijg af en toe wel eens een kwijlmond om mijn neus of in mijn wang, maar dan worden er alleen maar tanden in me gezet Bianca: Lynn is goed bezig! snelle dame hoor. Zou dat nu zijn omdat jij thuis bent....Veel plezier vandaag met de pretecho (gehad) Irma: het duurt dus nog minimaal een maandje langer voordat jij Nederland onveilig gaat maken.... Gnessy: klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad. Sterkte Teun ook niet lekker lees ik. Beterschap. Je gaat lekker met omvang kwijtraken Janet! Eve: grappig die hand in de mond tijdens het eten. Nick heeft hier ook een handje van... hij heeft ook nog andere voorkeuren. Zo wil hij momenteel alleen zijn avondeten opeten als hij zelf ook een lepel vast heeft en een potje heeft waar hij de lepel in kan steken. Als hij de lepel of het potje niet vastheeft, houdt hij gewoon zijn mond dicht of gaat alles eruit brrrr....en. Volgens mij wil hij eigenlijk al zelf proberen, maar dat vind ik toch nog een beetje vroeg met de warme maaltijd. Zijn brood werkt hij inmiddels meestal wel zelf naar binnen. Maar hier is het ook een flinke kliederboel.. Saar: verwacht jij dat Liene nog in de MC past als jullie tweede beeb geboren wordt? Alvast veel plezier met je nieuwe oude zwangerschapsoutfit... Wat leuk zo'n bankkaart met je kleine erop! Noura gefeliciteerd met je neefje! lekker tuttelen met zo'n klein ukje! Eve: ik vind het niet erg wat rustiger dagen hier. Kan ik het tenminste beter bij houden op mijn werkdagen Cynthia: toch een opel dan? maar lekker hoor, nu kun je flink wat kwijt in de auto. Rustig aan doen he! Nick is al een paar dagen aan het eind van de middag heel snel huilerig en wil dan alleen maar bij mama zijn. Papa is dan ook niet goed. Na het eten lijkt hij wel nog even wat nieuwe energie te vinden, maar hij gaat echt uitgeteld naar bed. In de middagen slaapt hij regelmatig ook (te) kort. Wel leuk was dat hij steeds meer begint te brabbelen en dat er vandaag toch echt mamamamama uit begon te komen en meerdere keren. Gericht is het nog niet en ik kan het dus ook nog niet echt zien als mama, maar de klank is er al! Ik wacht af wanneer ik voor het eerst echt mama hoor. Ook met papapapapa is dit het geval...Leuk!
Teun kan ondanks dta hij ziek is toch wat nieuws vandaag...klappen in zijn handjes na het eten deed hij het al...wij doen dat meestal en zeggen dan goedzoo alles op...nu begon hij al toen ik zei op in zijn handjes te klappen en later zat hij te spelen en begon er ook ineens in te klappen...heel leuk nu kan hij niet meer ophouden mooi auto Cynthia wat voor merk is het ook een opel? @Duikster...dank je enne ook hier 1 die steeds duidelijker mamammamama gaat zeggen... nou ik ga ff voetbal kijken en dan naar bed..... heb vandaag op mp ook nog een vtech appeltje gescoord voor 7.50 nieuw is hij 20 voor die die het niet weten dit is de link http://www.vtechnl.com/details.asp?strID=156 tot morgen
@Bianca: En? Hoe was de echo vanavond? Ik hoop dat we een fotootje te zien krijgen! @Irma: Ik snap de turbokus. Die doen wij ook altijd. Misschien moet ik het woord turbokus hier ook maar introduceren . @Eve: Wat leuk om te lezen dat Fynn ook wat aanhaliger is. Toevallig inderdaad. Ik geloof niet dat ze een echte knuffelkont gaat worden, maar des te meer geniet ik van de momenten dat ze even lekker aanhankelijk is! Hier trouwens geen handje of vingers in de mond tijdens het eten! Demi vindt het geweldig om in de winkelwagen te zitten, maar het is wel oppassen geblazen, want ze wil alles vastpakken. @Noralien/Lola/Eve: Veel plezier met jullie meeting(en) @Janette: Beterschap voor Teun! En Demi krijgt met deze snijdende koude wind ook een muts op. maar verder is het volgens mij heel gezond weer om lekker naar buiten te gaan. Wel warm aankleden. @Gnessy: De tip van slofjes kwam van mij . Ik ben vandaag ook gaan kijken maar heb ze niet gekocht. Ze hadden hier donkerblauw en roze, maar ik vond de kleur roze ook niet zo mooi. @Lianne: Wat wil je voor tattoo ? Heb je vast al eens verteld maar ik weet het niet meer. Veel winkelplezier morgen! @saar: Leuke foto van LIene in de maxi-cosi? Maar waarom kun je je eigen mc niet gebruiken voor jullie baby? En lekker hoor zo'n financiele meevaller! @Noura: Gefeliciteerd! Leuke naam! Heb je ook al een foto van jou en je "nieuwe" neefje? @Gnessy: Herkenbaar hoor, van dat eten. Demi eet tegenwoordig ook geregeld met ons mee, en zelf komen we dan wel minder aan eten toe. @Slingding: Mooie auto! Brrrr....wat was het koud vandaag. Normaal stap ik op dinsdag om 7.15 uur op de fiets om Demi naar mijn ouders te brengen en ga vervolgens werken. Demi krijgt dan haar pap bij mijn ouders. Maar ik kon het vanochtend niet over mijn hart verkrijgen om haar vanuit haar heerlijk warme bedje in de kou op de fiets mee te nemen. Dus ik heb eerst Demi maar weggebracht met de auto en ben vervolgens wel zelf koukleumend op de fiets naar het werk gegaan. Ik heb op mijn werk vandaag mijn vaste aanstelling gekregen. Eigenlijk zou ik die pas na een jaar diensttijd krijgen, maar ze hebben het vervroegd, dus dat is wel hele leuk. Demi gaat steeds beter tijgeren/kruipen. Ze komt nu echt naar voren, leuk hoor. Ze heeft zo'n speelgoed ding waarbij je een balletje boven in moet stoppen en dan komt het er onder weer uit. En sinds vandaag snapt ze dat ook heel goed en kan ze zich daar een flinke tijd mee vermaken. Ik zat me straks trouwens te bedenken, dat het zo heerlijk is dat we hier zo ongegeneerd lekker veel over onze baby's kunnen praten. In het "echte leven" (jullie snappen wat ik bedoel....) merk ik dat is soms daar een beetje mee oppas, omdat ik niet iemand wil zijn die het alleen maar over haar kind kan hebben. Herkennen jullie dat?
Duckie, gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Super dat het al zo snel is, hoef je je geen zorgen te maken wanneer de tijd verstreken was... Eve, Rick doet ook altijd zijn handje in zijn mond tijdens het eten en dat vind mamma niet altijd even leuk, het word namelijk een smeerboel... Maar hij vind het geweldig! Veel plezier trouwens morgen met de verloofde van je zoon!, en zijn mamma natuurlijk... Noura, gefeliciteerd met je kleine babyneefje Finn! Ik ben ook benieuwd naar een foto! Cynthia, wat een gave auto meid! Ben er stiekem een beetje jaloers op... Maar misschien heb ik straks ook een mooi eigen auto`tje... Snel weer opknappen hoor, zei zij die met een gigantische snotneus de nachtdienst in is gegaan... Ik moet 3 nachten, alleen morgen dus nog en dan pas weer maandag weer werken... Goed zo Teun! =D> Klap eens in je handjes blij blij blij! Ja Karin voorlopig maak ik Lelystad nog niet onveilig... Rick noemt mij mwamwamwa en zijn pappa bwabwabwa, is wel grappig om te horen hoor, en het is ook al zo duidelijk... Meeting was toch 26e? Of is het nou de 29e? Saar wat zit Liene nog mooi in de maxi cosi, en inderdaad die kleuren passen heel mooi bij haar! Lianne ben benieuwd naar je tattoo... Of was dat die gene die jullie die je speciaal hadden ontworpen en niet wilde laten zien omdat er dan misschien wel iemand mee vandoor ging... Toch? Nou ik ben nieuwsgierig... Nou ik ga zo ronde lopen... Groet Irma.
goeie morgen allemaal... hier was t alweer 6 uur vanmorgen.. Jor was gisteravond erg bang om te gaan slapen, maar heeft tot 6 uur gelukkig door geslapen.. Ben wel paar keer wakker geweest van ruth die een hoestbui had..maar gelukkig ook doorsliep... bianca hoe was jullie echo? werk ze nog ff irma.... janette: leuk appeltje... eve veel plezier met lola vandaag...
@Duckie gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Teun kwam vannacht rond een uurtje of 12.....dus schone luier paracetemol hoestsiroop en flesje moest hij niet nog ff op bed gezeten en toen weer zijn bedje in...en binnen 5 min was hij weer weg alleen rond 3 uur huilde hij ff maar ging ook snel weer slapen...en vanmorgen moesten we hem wakker maken hij was echt nog weg maarja we moeten werken en hij naar opa en oma.......maar met d emuts op.... @eve en Fynn veel plezier met Lola en jasmijn. nou ga weer proberen om wat te doen op me werk doei doei
@Karin: Dus dan geef je Nick gewoon een leeg potje met lepeltje? Haha, dat lijkt me wel een grappig gezicht. Ik denk ook dat ze hiermee aangeven dat ze het zelf willen doen. Maar dat zie ik met de groentenhap idd nog niet zitten Ook hier steeds duidelijker: mama. Althans, Fynn z'n variant daarop. HIj spreekt het nml uit als 'meme', met een accent naar links op de e (maar het lukt me nog steeds niet om die te typen). Het klinkt dus net alsof hij uit Friesland ofzo komt @Janette: Leuk! Teun ook al lid van de klapclub @Duckie: Fynn wordt ook niet echt een knuffelkont denk ik. Daarom is het idd zo fijn dattie nu af en toe wat aanhaliger is. En ik breng Fynn ook wel es in z'n wagen naar het kdv als ik het koud vind of als het regent. Vervolgens moet ik me weer als een gek naar huis haasten, wagen wegzetten en verder op m'n fiets. Ach ja, alles voor je kleintje, he. En gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Ik vind het ook zo heerlijk om hier ongegeneerd over Fynn te praten. Op m'n werk of waar dan ook doe ik dat niet zo uitgebreid. Dus heel herkenbaar.
Duckie, gefeliciteerd met je vaste aanstelling En heel herkenbaar vwb het ongegeneerd kletsen over onze baby's. Lola en Noralien, hebben jullie een leuke dag gehad gisteren? Wil wel foto's zien hoor! Eve en Lola, veel plezier vandaag. Lynn stopt haar vinger alleen maar in haar mond als ze geen honger meer heeft. Verder vindt ze het wel erg makkelijk dat haar eten gewoon gevoerd wordt en doet ze nog geen moeite om zelf te eten. Als ze een stukje brood vastheeft, dan verkruimeld ze het helemaal . Saartje, gave mc hoor! Liene ligt er echt heerlijk ontspannen in. Lekker zeg zo'n financiële meevaller. Leuk zeg, zo'n persoonlijke bankkaart. Tante Noura, gefeliciteerd met je kleine neefje. Leuke naam ook . Ben ook erg benieuwd naar een foto. Cynthia, mooie auto hoor! Nick, wat ben je toch een manneke he. Alles zelf willen doen. Wel grappig dat hij dan ook echt protesteert als jij hem z'n eten geeft. Echt een eigen willetje. En ook al goed op weg met mama en papa zeggen. Lynn zegt wel echt duidelijk papa, maar mama is tot op heden wawa. Goed zo Teun, klappen in je handjes! De echo gisteravond was weer erg mooi om te zien. We hebben echt genoten van ons ventje. Hij was erg wakker, dus dat was helemaal leuk om te zien. De echoscopiste was zelf ook erg enthousiast en bleef maar foto's afdrukken . Ik zal straks een paar foto's inscannen en ze hier plaatsen. We hebben 9 foto's meegekregen en destijds bij Lynn 3 foto's. Dus we waren wel erg blij. 19 November hebben we de 3d echo.
@Bianca: Ik ben heeeeel benieuwd naar de echo-foto's! @Lola en Eve: Veel plezier vandaag! Demi wil ook het liefst "zelf eten". Van de week wilde ze niets eten, tot we haar zelf een stuk aardappel in haar handje gaven. Toen begon ze ineens weer uitgebreid te eten Ik heb Vales al even niet meer gezien hier volgens mij....
Lola en Jasmijn komen een uurtje later want Jasmijn slaapt nog Dus kom ik jullie weer even vervelen @Bianca: Ben benieuwd! @Duckie: En Debbie en Nynke ook niet...
brrr, wat voel ik me beroerd! Ik was vanmorgen bij het ontwaken net een kolen kacheltje. Na wat eten en een tabletje en nog even slapen voel ik met iets beter, wij zijn bijna nooit ziek maar sinds kailynn er is en ook ziek wordt van het kdv (2x) worden wij het ook geljk. We lagen gisteren heerlijk op bed gaat de deurbel om 21.30, een vriend van ons die geesttelijk een beetje in de knoop zit en zijn vriendin is nu 20 weken zwanger en ze hadden de 20 weken echo gehad en nu lijkt hij er pas wat vertrouwen in te hebben. De auto is trouwens een chevrolet tacuma. Duckie: gefeliciteerd met je vaste aanstelling! en het lekker kunnen beppen over de beebs is herkenbaar. Irma weltrusten weer. bianca: gelukkig ewas de echo leuk en ben benieuwd. eve: veel plezier straks, dat wordt wat later als jasmijn altijd zo uitslaapt en fynn vroeg op is.
zo was het bij ons ook maar ik heb Wijnand toch langzaam aan eerder zijn bed op zaterdag kunnen krijgen. en nu is hij uitslapen verleerd dus er is nog hoop dat Fynn Jasmijn kan omtoveren.....want anders om.....denk helaas niet dat dat lukt