December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Bianca, de foto is idd klein, maar ik zie daar toch een duidelijk prulletje zitten hoor. En wat leuk dat je zoveel foto's hebt meegekregen. Geniet ervan!

Cynthia, veel beterschap! Fijn voor je vriend dat hij nu wat geruster is, maar ik kan het me helemaal voorstellen... heb je eindelijk je bed een beetje opgewarmd, kan je er weer uit.
    Gefeliciteerd met de nieuwe wagen!

Eve en Lola, veel plezier straks. Ik heb nog eens zin om te meeten eigenlijk. Ben mijn schoolwerk weer beu! Dus wie wil?

Duckie, proficiat met je vaste aanstelling. Dat biedt toch altijd meer zekerheid.

Ik herken ook je gevoel om gewoon elke dag even mijn verhaal over Liene te doen zonder als zaag (althans dat hoop ik toch :D) te worden aangekeken.

Karin, nee, ik verwacht niet dat Liene dan nog in de mc zit. Het zit zo, onze mc bij Liene was die van mijn schoonzus. Maar ze moest hem nu terughebben (ze is 1 maand geleden bevallen). Maar Liene zat er nog zo goed in. Ze weegt nu 8 kg, dus voor een autostoel is ze eigenlijk nog te min. Dus had ik een hele oude genomen, maar die past niet op de queeny buzz wielen. Voor Liene geen probleem, maar voor ons kleine baby'tje eigenlijk wel. En in mei gaat ons kleine neefje (hij is echt ieniemieni) nog nooit uit de mc zijn. Dus zocht ik een nieuw model. En daarom dus heb ik die van Eve overgekocht. En eigenlijk ziet die er ook iets veiliger uit als mijn oude.

Pfff, wat een verhaal.

Vandaag moet een vriendin van mij geopereerd worden. Ze moeten starten met ivf door de slechte zaadkwaliteit van haar vriend, maar zij krijgt nu een kijkoperatie om te zien of alles wel goed is bij haar. Op de echo's hadden ze namelijk een deuk in haar baarmoeder gezien... Dus ik heb hier een kaarsje branden. Normaal werd ze deze ochtend om 8u geopereerd, toen werd het 11u en nu kreeg ik net een sms dat het nog zeker een uur duurt.

Liene slaapt nu. Dus weer schoolwerktijd. Krijg er nu wel wat grip op, dus dat valt mee.

Straks naar de vk voor de 2de keer.

Groetjes,
    Saartje

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Sorry, maar het lukt me niet om foto's groter te plaatsen. Ik heb de originele foto gescand en daarna opgeslagen, maar aangezien de foto niet alleen wordt opgeslagen, maar ook het 'witte vel' eronder (moeilijk uit te leggen), lukt het me niet om alleen de foto te vergroten, tenzij iemand een oplossing heeft. Ben niet zo technisch aangelegd.

Cynthia, beterschap!

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Ik zie toch wel heel duidelijk een mooi beebje hoor!

@Cynthia: Wederom beterschap! Het zit jullie ook niet mee met ziekzijn. Fijn voor je vriend maar minder voor jullie dat de deurbel ging :( Ik ben erg blij dat ik m'n bel kan uitzetten.

Wie weet kan Fynn mij nog wel veranderen in een vroege vogel. Maar daar heb ik eerlijk gezegd een hard hoofd in...

@Saar: Ik wil graag nog een keer met je meeten hoor! Maar ja, de afstand houdt me een beetje tegen :oops:

4. Eve, ik wil nog wel een keer naar de zee komen hoor. Zit ik niks mee in.

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Dan doe ik het toch maar zo....hopelijk is er iets van te zien, al zul je waarschijnlijk goed moeten kijken.

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Leuk! Zullen we vanavond per mail een datum prikken? Ik ga nu nml een boterhammetje eten met Fynn en daarna komen Lola en Jasmijn.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Bianca leuk die echo's en wat duidelijk...bij ons moest je echt zoeken naar een beebje.....

9. Bianca, leuke echo's seg! Ik zie ook een heel duidelijk baby'tje daar.

Eve, heel goed. Het kan zijn dat ik morgen pas antwoord, omdat we dus naar de vk gaan en ik dan misschien deze avond niet meer op de pc kom. Maar stuur maar wat datums door wanneer je kan.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo,

Ik heb nog niets terug gelezen, maar even laten weten hoe het was met Lola.

Het was ERRUG GEZELLIG!
    Niet dat ik anders hand verwacht natuurlijk ;) .
    Lola was rond 13.00 hier. Gezellig gelunchd met de twee dames, hoewel Jasmijn het begrip "lekker lang tafelen" niet echt kent :D .
    Daarna naar het strand, stukje gewandeld en een terrasje gepikt.
    Thuis de dames een warme hap en daarna wij.
    Jasmijn en Jikke sliepen wonder boven wonder meteen (bij elkaar op de kamer), maar dat heeft niet lang geduurd helaas. Om 1.00u werd Jasmijn wakker en heeft ze nog een uur bij ons gezeten. (wij zaten nog beneden :oops: ). Weer geprobeerd, maar uiteindelijk heeft Lola jasmijn bij haar in bed genomen en heb ik met Jikke nog een half uur beneden gezeten.
    Al met al een erg geslaagde dag, 's avonds lekker gebabbeld, maar een iets te korte nacht. Ga straks voor ik ga werken dus ook nog ff liggen.

Vanavond of morgen reageer ik meer.

P.s. Karin, bedankt voor je advies, het lijkt erop dat de therapie een erg gunstig effect heeft waar ik niet op had durven hopen. kom hier later nog wel ff op terug.

Groetjessss

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien het klinkt dat het erg gezellig geweest is dus,
    wordt nog wat in november hoelaat wordt het dan wel niet?
    werkse!

mooie echo beelden bianca! je ziet de grove lijnen zeg maar heel goed!

12. Niet meer actief

bianca erg mooie foto's hoor van je kleine knul....

t korte nachten zijn hier ook een begrip...

vanmorgn t cb gebeld of ik jordy ook kon lten wegen en metenn 14 nov. (moet ik heen met ruth voor prikjes), blijkt dat de psz naar hun heeft opgebeld ivm jordy zijn praten. Zij vinden dat hij te slecht praat voor zijn leeftijd. Oke misschien is dit wel zo, maar met het feit mee genomen dat meneer pas 10 maanden praat, praat hij erg duidelijk... Ik snap niet zo goed waar ze zich druk om maken.. Maar t gevolg van het hele telefoontje is wel dat de wijkverpleegkundige straks langs komt en het komt bekijken.. en ik waarschijnlijk extra afspraak moet maken bij de cb arts...
    Ik weet me niet zo goed hier op voor te bereiden...

Ruth heeft gigantische stinkluiers. zowel gewone als spuitluiers, maar kan niks ontdekken in d'r mondje.. Verder is ze weer redelijk te pas...

noralien: blij dat het zo gezellig was... En lang tafelen houdt ruth ook niet van. die word erg vervelend hihi....

eve: je verveeld ons niet hoor...

jasmijn: leg jordy eens uit hoe je aan uitslapen doet? miss ook wat voor fynn meteen?

cynthia: Balen zeg dat deurbel ging. gelukkig is hij hier stuk...Maar beter dat jullie vriend er nu wat meer vertrouwen in krijgt...

ik ga ff stofzuigen en eten voor zover klaar zetten dan hoef ik daar eind van de middag niet meer achter aan....

kids liggen lekker op bed... muziekje aan en de middag vliegt hopelijk zo om...

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Duckie wat fijn een vaste aanstelling! ik wil ook.....maar ik werk er bijna 3 jaar nu en de vraag is wat ze met mijn contract gaan doen. Mijn opleidingcontract loopt in elk geval nog wel even door....

Eve: ik geef inderdaad Nick een lepeltje en een plastic potje...en eten als een trein dan, anders dus geen hap! en hij terwijl ik hem eten geef maar met het lepeltje in het potje 'scheppen'. Het is een leuk gezicht.

Noralien: heerlijk dat het zo gezellig was! ikke jaloers...heb gewoon gewerkt gisteren....en jullie heerlijk langs het strand...
    goed te horen trouwens dat de therapie gunstige effecten lijkt te hebben. Ben inderdaad benieuwd naar je verhaal. Hoor het wel.
    enne...wat zijn jullie een stel nachtbrakers...ik weet niet of ik dat trek hoor!

Gnessy: ook fijn dat de psz dat niet eerst even met jou bespreekt....

Lola en Eve veel plezier vandaag. Hier is het weer wandelweer, dus wellicht nog een stranddagje?

Saar: fijn dat je wat vat krijgt op het schoolwerk! beginnen is altijd lastig he? en afronden ook weer is mijn ervaring...
    ik snap nu het mc verhaal!
    en nee... een zaag ben je niet!

Bianca: fijn hoor de echo. En de plaatjes zijn klein maar het is toch een mooi manneke. Ik kan als ik foto's inscan vervolgens een deel van het gescande selecteren en dan krijg ik de foto wel groot.

Duckie: ik zag het niet zo zitten om Nick spinazie in zijn hand te geven :)

Ach Cynthia: niet jij nu ook nog ziek worden he!
    Die vriend die aankwam, was dat de collegamuzikant van Arno? want dan gaat de tijd snel als zij alweer op de helft van haar zwangerschap zit...

Dadelijk komt een vriendin van mij nog effe theeleuten met haar meiske. Gezellig! vanavond eet Frank niet thuis. Mijn moeder is weer naar haar vrijwilligerswerk (het gaat dus wel weer) maar ze mag nog niet autorijden, dus heb ik haar net weggebracht. Straks haalt mijn vader haar op en dan komen ze hier eten. Anders was ik zo zielig alleen.....vind het wel gezellig. Merk dat ik nu toch ook makkelijker iets afspreek door de week met hen. Ook als ze een dagje oppassen eten we vaak in de avond daar, zo ook bij mijn schoonouders. Makkelijk en gezellig (meestal)

enne...ik klets ook graag ongegeneerd hier over beebs!
    maar ik heb op mijn werk ook een aantal zeer geinteresseerde collega's (niet heel toevallig ook allemaal jonge vrouwen tussen de 25-35, zou er een wens zijn?)

enne zaterdag hebben wij ladiesnight! de mannen gaan oppassen en wij gaan met zessen heerlijk uit eten! Heb er zin in...

14. Niet meer actief

lekker hoor....

idd fijn dat t eerst niet is besproken met mij, maar ja...

nog ff op me tandjes bijten.. want jor gaat er wel vanaf... niet alleen om dit soort dingen, maar d'r is nog veel meer aan de hand... vertel ik nog wel....

ga nu gauw stofzuigen, me aardappels staan op, me spekkies met ui zijn straks gebakken, sperziebonen zitten in de pan, en vlees was gister al klaar....

tot vanaaf...

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wat betekend psz :oops:

@Gnessy zeker vreemd zou toch zeggen eerst eens informeren bij de ouders?
    ken een kindje die zijn eerst 4 jaar alleen in eigen taal sprak...dus dan valt het nog mee met Jor...en daar deden ze dus ook niets aan...

16. Niet meer actief

psz is peuterspeelzaal

en snap ook niet waar ze zich druk om maken...
    van de zomer zijn eerste zin gezegd, sinds week of 3 nu kan die zijn eigen naam zeggen,
    hij gaat alleen maar vooruit.... maar goed, ff afwachten wat ze zo zegt.... jor ligt nu nog op bed...
    zal m zo wel ff wakker maken... kan die alvast wakker worden voor ze komt.. hij ligt ook al 1,5 uur...

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Oeps kon het kunnen weten.....

sterkte en succes voor zo.....

18. Niet meer actief

ze is inmiddels net weg....
    krijg afspraak voor jor bij de cb arts omdat die wel een aantal testjes had. en aangezien ik de 14de toch heen moet met ruth, plakt ze de afspraak voor jordy ervoor of net na die tijd.. Dus ik moet nog 3 weken geduld hebben....

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    maar liet ze wel wat los of ze vond dat hij een "achterstand"had? of moet je echt zo lang wachten?

20. Niet meer actief

ze liet niks los... heeft jordy wel wat vragen gesteld, maar daar hield t ook mee op. jordy kan gelukkig zijn speelgoed benoemen en zelfs ook al kleuren... dit oefen ik ook gewoon emt m spelenderwijs.... maar moet gewoon 3 weken wachten..... en dat duurt ontiegelijklang.......

Deel Deze Pagina