hoi hoi setje; wat een droppie zeg echt leuk joh. vwb kijkers ja heel snel en zeer geinteresserde hoorde ik vandaag. het is een valkparkiet zo'n witte met een gele kuif en oranje wangetjes. otje ja en ja, lodger shelter en ja zo'n piloten muts hij is nog een beetje groot maar wel lekker warm hihi kon het niet laten zo is hij lekker aan het spelen. hier is hij heeel rustig voor zijn doen; http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... deo009.flv gr saskia
erg leuk het filmpje saskia, ik heb net ook weer 10 minuten boven de box staan filmen en foto's staan maken. ook leuk om jou stem te horen.
zat net trouwens ff op de site babyshow te kijken want daar had ik ook nog een paar foto's van me knulletje gezet, wel leuk want hij heeft voor de 'leukste' foto al 17 stemmen en een 8.12 ofzo qua beoordeling errug leuk om te zien. hij was daar 3 dgn oud die heb ik ook in mijn album staan. vond hem zo leuk vandaar dat ik hem heb geplaatst. mss dat mijn zus binnen kort weer een fotoshoot wil maken! gr saskia. ps ga nu ff koken lekker runderschnitzel met groente en aardappels.
Ik begrijp nu echt helemaal niks meer van Fynn. Hij is om 14.30 bij m'n moeder op schoot in slaap gevallen. Ik ben toen boodschappen gaan doen. Om 16.00 sliep ie nog. Heb toen toch maar een flesje klaargemaakt. Die heeft ie slapend opgedronken Daarna gewoon weer verder gaan slapen op mijn schoot. Om 17.30 heb ik em in de kinderwagen gelegd en dacht dattie dan wel wakker zou worden. Maar nu slaapt ie nog. Dat is dus al 4 uur achter elkaar. Dat is in 7 weken tijd dus nog echt nooit gebeurd. Zo mag het van mij vaker Ben dus niet meer met hem naar buiten geweest en dus geen sneeuwfoto's. Maar wel een foto onder de douche. Ook heel leuk (zie album) Leuke foto's van jullie allemaal weer! @Vales: Wessel slaapt dus ook al lang. Wel toevallig. Zou het aan het weer liggen? Ga nu maar es eten voordat Fynn echt wakker wordt. Want dat kan nooit lang meer duren....
eve, leuke foto! En lekker toch dat hij lang ligt te slapen...heerlijk ff rust voor jezelf! Enne...zie ik het nou goed, heb je zelfs in je douche roze tegels? Hihihi hoezo jouw favoriete kleur is roze? groetjes Lisette
eve, heerlijk zeg zo'n goeie dag met Fynn, heb je ook nodig. Wat een heerlijk schattig mannetje heb je zeg. Dimphy heeft vandaag alweer een erg goeie dag, lijkt zich ineens over te kunnen geven aan het inbakeren. Ze slaapt meer dan dat ze wakker is..... Als ze wakker is (ongeer max 1 uur per keer) is ze erg aan het kletsen en lachen, zo fijn ... Morgen met haar naar cranio sacraal therapie, ben benieuwd.
wat grappig vind ik dit: dinsdag heeft Thijs heel veel gehuild en lees ik hier op het forum over een heleboel huilende babies. Vandaag heeft hij praktisch de hele dag geslapen en lees ik hier hetzelfde. Toeval? Ik ga nu snel "wie is de mol kijken", vind ik een super leuk programma. Lies
@Setje: Oeps, valt het zo op dat roze m'n lievelingskleur is? Dan heb je nog geen foto van m'n keuken gezien...ook daar roze tegels Maar goed, het is dan ook een open keuken en op deze manier steekt ie niet zo af bij de huiskamer. Ben ook wel blij dat ik een jongen heb want nu kan ik me tenminste es op andere kleuren orienteren @Lianne: leuk is dat lachen en kletsen, he? Fynn brabbelt er hier ook op los. Dat klinkt zo schattig. Je zou dan bijna vergeten dat je ze af en toe ook wel es achter het behang wilt plakken...haha
Hoe vinden jullie mijn banner? Gemaakt door Lisette, ik ben er echt super happy mee!! Lisette bedankt!! Hier ook een rustig dagje . Demi was wel lekker wakker, maar super tevreden. Ook lachen en brabbelen, geweldig. Ik lees hier vaak dat jullie niets meer begrijpen van je baby, nou dan kan ik jullie de hand schudden . De afgelopen dagen was ze hartstikke hongerig en krijste ze als de fles op was. Ze was dan wel nog stil te krijgen met een speentje en uiteindelijk leek ze dan toch genoeg te hebben. Vandaag laat ze steeds hartstikke veel staan. Ze heeft zelfs 2x maar 105 cc gedronken. Ben dan ook benieuwd hoe laat ze straks wakker wordt en of ze vannacht wel slaapt. Gebruiken jullie echt apart een pyamaatje. Demi slaapt 's nachts gewoon in gewone kleertjes nog. Heb ook nog geen pyama. @eve: zo heb je ook lekker ff tijd voor jezelf! @Setje: Wat een mooie foto zeg! @Melliemel: Geweldig filmpje! @Daphne: Iedereen kan zich toch vergisen. Dat maakt je nog geen slechte moeder hoor. Voel je maar niet schuldig! Ik had laatst in de supermarkt trouwens ook het verkeerde pak in mijn hand. Zag het bij de kassa en ben teruggelopen voor een ander pak. Het valt ook nauwelijks op bij de pakken die ik heb (nutrilon h.a.) Ik ga ook maar eens kijken voor zo'n foto-albumpje. Klinkt leuk.
@Otje: Ik steek vaak mijn vinger in Mitchell's mond. Hij vindt het heerlijk om daarop te sabbelen. Laatst was mijn nagel te lang, dus deed hem zeer. Ook krijsen. @Vales: Oww, lekker tijd voor jezelf. Misschien even nadenken wat je de volgende keer kunt doen, als je weer tijd voor jezelf hebt @Setje: Wat een lieve foto zeg, van de fotograaf. Ik mag de 21ste fotos ophalen die afgelopen dinsdag zijn gemaakt. Ik kan niet wachten. @Eve: wat een lieve foto, zo onder de douche. Wij doen dat ook, echt leuk is dat. @Duckie: inderdaad een hele mooie banner! Mitchell sliep eergisteren echt heel slecht en gisteren ging het al weer beter. Vandaag is het weer een hele zoete baby. Wow, ik heb het weer een dagje bijgehouden. Ik is trots op mezelf, hihi.
Eve... ik zag die tegels en moest denken aan dat stukje wat je geschreven had over dat jij alles zo roze had en of dat niet zielig is voor een jongetje.... vandaar hahaha. Ik moet zeggen dat ik roze ook heel mooi vind hoor, maar met een man in huis.... @Daphne, misschien is het toch een sprongetje geweest. Hier vanaf zaterdag tot en met maandag was hij niet te genieten... alleen maar jengelen en bij je willen zitten en dan was het vaak nog niet goed genoeg! En nu is ie weer lekker rustig! Hihihi, ik heb dat bij Jayden ook gedaan, pinkje in zn mond maar hij zoog zo hard dat ik gewoon een blaar kreeg! groetjes Lisette
@Daphne ik heb wat nuttigs gedaan,ik heb een album gemaakt en ik heb er ook eentje naar me moeder gestuurd heb ik alleen nog niet gezegt ze ziet hem wel in de brievenbus als verrassing. @Eve ja misschien ligt het wel aan het weer ik weet het niet. En leuke foto zeg Ik ben ook helemaal weg van roze,in mijn oude huis had ik de muur knalroze gemaakt,Johan vond het niet erg maar nu heb ik alleen mijn wc roze en ik heb een roze douchegordijn. Ik heb ook geen sneeuwfoto ik dacht dat ligt er morgen nog wel....niet dus En lekker zeg dat Fynn ook zo lekker heeft geslapen vandaag. Zo ik ga Wessel in bad doen en daarna naar bed nog even tv kijken en dan slapen. Ik moet morgen voor nacontrole naar de gyn en ik moet er om 8.40 zijn best wel vroeg.
@Setje misschien ga ik ook wel naar Menzis want mijn werkgever heeft ook zo'n voordeelpolis voor ons alleen heb ik die nooit genomen. En het is wel erg goed dat ze het toch voor je hebben veranderd.
Echt toevallig, Dain was gisteren ook niet te genieten en nu is ie weer zijn leuke zelf! Hoe doen jullie dat eigenlijk met de laatste voeding, maken jullie m daar wakker voor? Ik heb dat gisteren bijvoorbeeld niet gedaan en toen kwam ie na 20.00 uur om 04.00 uur. Het liefst heb ik m natuurlijk om 23.00 en dan pas om 07.00 ofzo. Ik heb ook zo'n fotoboekje gemaakt, heb m ook maar gelijk voor de oma's besteld. Mooi die foto Setje, wat was jij nou kwijt? Ik in totaal 114,00. Ik zal morgen ook een foto van 1 van de foto's maken. Een meisje van mijn zwangerschapscursus is trouwens bij haar vriend weg! Ze woont nu met hun dochtertje bij haar moeder. Erg he! Ik vind ook wel dat je met het krijgen van een baby gelijk een goede relatietest ondergaat. Allebei moe en dus eerder aangebrand (bij ons tenminste wel). Wij kunnen er gelukkig (achteraf) goed over praten en zelfs lachen, maar ik kan me voorstellen dat er ook relaties op stuk lopen. Daphne, je bent trouwens geen slechte moeder hoor, zal er trouwens heel veel verschil in die voedingen zitten? Nou, ik ga Dain wakker maken en daarna lekker pitten! tot morgen!
@Vales: Dat is zekers nuttig. Leuk hoor! @Molly: Pfft, das wel erg voor dat meisje. Volgens de dame van het CB zit er niet veel verschil in. Wat meer ijzer en eiwitten. Dus ik was wel blij dat te horen. Over wakker maken voor laatste voeding: Ik doe dat wel. Mitchell komt nu om 7-3-11 uur. Soms komt hij iets eerder en soms iets later. Maar ik laat hem nooit meer dan een kwartier liggen. Dit werkt hier goed en hij blijft goed op schema. Vanochtend was hij toevalling twee keer eerder, maar vanmiddag heeft hij wat langer gelegen, waardoor ik weer op schema kwam. Ik vind dat voor ons beide fijn. Ik kan wat plannen, niet dat ik niet weet wat hij morgen over overmorgen zal doen. En voor hem geeft het naar mijn idee ook een bepaalde regelmaat. Niet dat hij de ene keer om 9 uur en de andere keer om 12 uur zijn laatste fles heeft. Overigens maak ik hem 's nachts niet wakker. Ik kijk wanneer hij komt en dan krijgt hij een klein flesje, omdat we die voeding aan t afbouwen zijn.
Hallo! Toevallig komt het wel vaak zo uit dat onze baby's ongeveer gelijk een huildagje hebben? Koen deed het gisteren ook weer goed. Gisteravond heeft ie rond 20.30 een fles gehad. Daar heeft ie tot 21.00 uur over gedaan. Ik dacht dat ie daarna wel heel snel zou slapen omdat ie daarvoor al veel wakker was. Nou niet dus... Hij sliep pas om 22.30 uur en wij dus ook. Maar wel tot 4.30 uur vanochtend! Ik heb het flesje toen nog kunnen rekken tot 5.00 uur. Doen jullie dat ook wel eens? Die laatste fles gewoon niet meer geven of eerder en dan kijken wanneer ie komt? Ik ben soms zooo moe dat ik het niet op kan brengen om langer op te blijven. Wel balen voor z'n ritme maar ja... als ik echt moe ben... Molly: Idd een baby is wel een grote relatie-test ja. Je bent sneller geprikkeld doordat je moe bent. Maar wij kunnen er ook nog om lachen. Wel zielig voor dat meisje zeg. Eve: Wat fijn dat Fynn het zo goed heeft gedaan. Leuk die douche-foto! Morgen is het een papa-dag hier in huis want ik ga morgen de hele dag weg met een vriendin zonder kids. We gaan naar de huishoudbeurs! Ik heb er echt veel zin in. We zijn 2 jaar geleden ook geweest en wilden eigenlijk vorig jaar ook gaan alleen was zij toen rond die datum uitgerekend van dr 2e kindje en ik ging trouwen dus niet handig. Maar nu gaan we dus wel. Steef blijft dus lekker hier met Sara en Koen. Komt vast wel goed. Wel spannend om zo'n hele dag weg te zijn maar ook wel lekker, even iets voor jezelf doen. Gr Otje
Goedemorgen! Nou, demi heeft lekker geslapen. Van 12 uur tot 6.00 uur. Op zich best lang, maar haar nachtjes worden wel korter, want voorheen sliep ze 's nachts echt wel 7 of 8 uur. Maar goed, we hebben echt niet te klagen. Heb alleen zelf slecht geslapen en ben knallende koppijn opgestaan. Ze heeft vanochten heel erg gespuugd. En gisteravond ook al. Mijn moeder was haar een flesje aan het geven en toen verbrak ze het wereldrecord verspugen geloof ik . Het lag zeker anderhalve meter verder op de grond. Wil dus toch even met het cb overleggen, want zulke golven dat is niet goed. Terwijl ik haar toch goed laat boeren tussendoor enzo en al over ben gegaan op een kleiner speentje. Ik heb trouwens met Demi een redelijk vast schema: 7.00 / 11.00 /15.00 /19.00. /23.00. Ik ben daar niet heel stipt in ofzo, maar meestal komt ze zelf ook wel rond deze tijden. Alleen de laatste tijd 's ochtends dus wat vroeger. Ik maak haar om 23.00 uur altijd wakker voor een voeding. @Otje: ik ga volgende week ook naar de huishoudbeurs en negen maanden beurs. Mijn moeder past dan een dagje op. Ik heb er zin in. Vind het alleen wel lastig om haar een hele dag weg te brengen.
@Duckie: Fynn draagt ook geen pyjama. Hij slaapt in een slaapzak met daaronder alleen z'n rompertje en sokjes. Fynn sliep eerst ook van 24.00 tot 8.00 maar dat is ook ineens over. Hij komt nu al om 6.00. Ik rek dat dan tot ongeveer 7.15 maar dan is ie helaas echt niet meer te houden. Hoop dat het slapen tot 8.00 wel weer een keer terugkomt @Molly: ik maak Fynn wel wakker voor z'n laatste voeding. Op die manier houd ik er toch wat regelmaat in. En dat vind ik prettiger. Ben net zo blij dat de nachtvoeding eraf is. En heb dan geen zin om alsnog om 4.00 op te staan omdat ie om 20.00 voor het laatst gehad heeft. Voor Fynn is het denk ik zo ook duidelijker/rustiger. @Otje: ik zit vaak ook half te slapen maar blijf toch wakker tot de laatste fles. Dan weet ik iig dat ik een redelijk 'lange' nachtrust heb.
goede morgen, Mooie foto eve zo onder de douche! Otje veel plezier morgen! kailynn was vroeg vannacht al om 4.30 uur! terwijl ze om 22.30 nog 160ml op had. Ben net een poos met haar wezen lopen in de baby bag ze lag heerlijk te slapen! Ga m'n werkjes even doen tot later!
ik maak jiri ook wakker voor de fles van 23.00 uur. Gisteren sliep hij nog half en had maar 60cc gedronken op een half uur. Heb getwijfeld of ik hem met een nat washandje in zijn gezicht moest wakker maken, maar heb hem toch maar slapend in zijn wieg gelegd. Met het gevolg dat hij dus om 2.30 vannacht wilde drinken. Om 6 uur kwam hij dus weer omdat ik maar 100cc had gegeven vannacht. Nog een half uur gerekt en om half 7 zijn 165cc gegeven. Maken jullie ze wel goed wakker als ze maar weinig willen drinken? Ik heb hier ook een regelmaat in zijn voedingen zitten. Rond 7-11-15-19-23. Soms zit er dus een half uurtje in. En eventueel 's nachts 60 tot 100 cc. Een baby is inderdaad een relatietest Maar ik heb nog meer teten gehad. Wij zijn pas 1.5 jaar samen en woon ook pas 1 jaar samen. En dan al een kind erbij. Hoezo snel, haha.....