dat kan ik me voorstellen nou meid wacht het rustig af ....het is al knap van hem dat hij het in zo'n korte tijd allemaal kan zeggen dus blijf het lekker in speelvorm oefenen en ik duim voor je dat het vals alarm is....
dank je wel... word gewoon doorgaan met de dingen die ik doe... zucht.... word er toch best wel moe van met dit soort dingen tussendoor.... Gelukkig belde eg net dat hij komt lekker op tijd naar huis toe... en eet gewoon hier mee.. heerlijk.......
Karin, klinkt gezellig, ladiesnight. Fijn dat het wat beter gaat met je moeder. Gnessy, vervelend dat ze niks losliet. Wel herkenbaar, bij mijn schoonzus speelde precies hetzelfde. De leidster van de psz zei tegen haar dat het goed ging met haar dochtertje, maar ondertussen had ze toch naar het cb gebeld om te zeggen dat het niet zo goed ging op school. Ben vanmiddag naar de bekkentherapeute geweest. Ben wel positief over haar. Ze vond het jammer dat ik niet een paar weken geleden was gekomen, aangezien het nu zo snel achteruit gaat. Heb nu een oefening meegekregen en heb het boek Bekkenpijn tijdens en na de zwangerschap van Cecile Röst geleend op de bieb. Schijnt een erg goed boek te zijn waar ook veel tips in staan mbt tillen. Het kost me gewoon erg veel moeite om Lynn te tillen en haar advies is ook om dit zo weinig mogelijk te doen. Maarja, soms moet ze toch een keer naar bed toe en dan kun je weinig anders dan haar naar boven tillen. Volgende week heb ik weer een afspraak. Voor ik het eten ga klaarmaken, wil ik nog even 2 foto's spammen. Eentje met een zwaaiende Lynn en sinds vandaag gaan haar handjes in de lucht met hiep hiep hiep hoera!
box nog niet helemaal laag? knap hoor... hier een meiske wat los door de box heen loopt. voor de rest ga ik nou ff tafel afruimen en dan tv kijken.....
en idd bianca, soms moet je tillen.... had ik toen ik zwanger was van ruth ook... nu woog ruth niet veel e.d. maar jor moest af en toe toch getild worden..... door je knieeen heen en bepaalde houdingen waren t beste.....
Lynn, goed zo! Dimphy is het ook aan het leren aangezien haar zus 11-11 jarig is. Lijkt me leuk als verrassing dat ze dat dan kan. Bianca wij hebben dezelfde loopwagen. Janete, wat goed dat je al lekker aan het afvallen bent, motiveerd wel als het zo hard gaat He? goed hoor Noura, gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Mooie foto's van de echo Bianca! Vervelend voor je dat je zo'n last hebt van je bekken. Cynthia beterschap. Vandaag een erg leuke dag gehad met Izanka, super gave kleren bij H&M gekocht voor haar! Karin, klinkt spannend lady'snight.... ben benieuwd wat je gaat doen. Fijn dat het iets beter gaat met je moeder.
leuke foto's lianne... blij dat je zo goed geslaagd ben bij de h&m voor inzanka.... Hoe kom je eigenlijk aan die aparte namen? Heb ze nog nooit eerder gehoord...
Lastig dat afwachten Gnessy. Bianca: ik zag ook nog een halfhoge box! hier allang omlaag hoor! maar voor jou i.v.m. tillen natuurlijk wel prettig. En zo lang Lynn niet gaat staan... Lianne: hier oefen ik ook met hiep hiep hoera, maar ik krijg een lach en dan draait hij zich om... en ladiesnight: we gaan in elk geval lekker eten en daarna zien we wel weer. Leuke foto in de stoel! Nick heeft vandaag ook heel per ongeluk 2 pasjes los gezet! Hij loopt al wel af en toe als je zijn trui aan de achterkant vasthoudt een stukje, maar kijkt toch echt achterom of je er nog wel bent. Maar op een zeker moment stond hij zo stevig dat ik hem losliet en toen zette hij twee passen en liet zich vlug zakken....
Goed zo Nick =D> =D> En idd nog een halfhoge box en een halfhoog bed. Maar ben benieuwd voor hoelang, want Lynn begint zich behoorlijk op te trekken aan alles wat ze tegenkomt, ze komt al tot op haar knieën, dus dat zal wel niet lang meer duren eer alles omlaag kan. Lianne, lieve foto's zeg van de twee zusjes , vooral die in de ikeastoel. Lekker zeg dat je zo goed geslaagd bent bij de H&M. Grappig dat Dimphy dezelfde loopstoel heeft, ik vind de muziekjes wel erg vrolijk, Lynn vindt ze helemaal niks . Je hebt nog eventjes tot 11-11. Ik ben sinds vorige week aan het oefenen met Lynn en sinds vanmiddag gaan haar handjes de lucht in.
Het was helemaal niet gezellig met Lola en Jasmijn. Heb spijt dat ik ze heb uitgenodigd....nee hoor, dit zeg ik maar om jullie niet jaloers te maken Het was nml echt erg gezellig (hoop dat Lola dat ook vond ). De mama's hebben lekker gekletst en gewandeld (en slofjes bij het Kruidvat gekocht). En de beebs zijn nog steeds even verliefd. Jasmijn vond het alleen wat minder geslaagd dat Fynn haar steeds omver trok. En verder heeft Fynn nu van Jasmijn geleerd dat frietjes erg lekker zijn! Echt jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen Inmiddels heb ik hier weer de 'schade' hersteld. Want tjongejonge, wat kunnen 2 mama's en 2 beebs een boel rommel maken zeg Zal morgen wat foto's plaatsen want ga zo nog ff zitten en wat tv kijken. @Saar: Ik mail je morgen. Hoe was het bij de vk? @Noralien: Bij jullie ook een geslaagde dag Wel knap dat jullie zo laat kunnen opblijven hoor. Dat zou ik echt niet redden @Bianca: Ach, wat lief dat hiep, hiep hoera Ik kreeg vandaag ook van Lola 'op m'n kop' dat ik de box nog niet helemaal op de laagste stand had aangezien Fynn dus al staat @Lianne: Leuk om je 2 meiden samen te zien. Komt er ook nog een foto van Izanka in haar nieuwe kleren? @Karin: Go, Nick, go!
ff snel want dan ga ik nog ff zitten en dan naar bed morgen weer vroeg eruit..haasten word het omdat we ook nog naar de ha "moeten"en Teun daarvoor op het kdv afgeleverd wil hebben. @ Eve leuk dat de dag zo geslaagd was.... tot vrijdag zou ik zeggen...hihiihhi nou dag dag sorry dat ik niet verder reageer maar voel me mentaal niet top. doei doei
Nou mijn laatste nachtje is ook begonnen en ik moet zeggen dat ik me behoorlijk beroerd voel... Cynthia, misschien heb jij me wel viritueel besmet hihihi, hoe is het nou met jou? Ik zal blij zijn wanneer het morgen ochten 07.30 is en ik weer lekker naar huis toe kan... Eve, wat lief van jullie dat kaartje, ik kreeg hem op mijn nieuwe adres, ik ga daar alleen pas in november wonen... Ik vond het in ieder geval erg leuk! Mare, straks heb ik bijna een maand vakantie, dan moet er vast wel een dagje tussen zitten waarop we kunnen meeten, nietwaar?! Lijkt mij in ieder geval ook erg leuk... Leuk hoor dat jou mannetje en Jasmijn nog steeds verliefd zijn! Ben benieuwd naar de foto`s! Lianne nou ben ik nog nieuwsgieriger naar jullie geboorte kaartje! Bianca, wat een mooie heldere foto`s van het broertje van Lynn, dat is al handjes de lucht in van blijdschap! Wijs hoor dat gezwaai! Verder ben ik wel blij dat er niet zoveel gereageerd is, hoef ik ook niet zoveel te onthouden! Ik ga weer aan het werk! Welterusten voor jullie! Irma.
slaap lekker voor zometeen irma.... ook ik ben benieuwd naar t geboortekaartje lianne ik ga vandaag weer babyzwemmen heb nog 5 keer op de kaart zitten.. En dat past precies zolang jordy nog naar de peuterspeelzaal gaat... Omdat ik geen oppas heb voor jordy dan, moet ik helaas ook stoppen met t baby zwemmen.. En er komt vast een oplossing voor... ik ga ff jor zijn rugzak klaarmaken voor school... daarna ruth uit bed halen als die nog slaapt.. tot vanmiddag....
oeps ik dacht zou wel een boel geschreven zijn sinds gisteravond toen ik afsloot... niet dus maar 2 berichten....wat is dat meiden geen zin meer in schrijven of gen fut en zitten we lekker op de bank...... geef jullie gelijk hoor......... ga weer ff werken......
lianne wat een leuke fotos van je meiden. en goed geslaagd bij h&m las ik, hoop dat wij vandaag ook slagen, straks als saf wakker is gaan we ook winkelen. gnessy, erg vervelend die toestand. hoop dat je snel wat meer weet. 3 weken duren nog best wel lang als je wachten moet janette werk ze cynthia beterschap, en irma hoop dat het bij jou niet doorzet bianca wat een prachtige echofoto`s, een mooi kindje zo te zien. eve wat leuk dat je met lola en de kleintjes het gezellig hebt gehad karin dat beloofd wat zaterdag, ladys night, gezellig en fijn te horen dat het beter gaat met je moeder haha, lynn wat kan jij al goed hiephiep hoera doen! gister weer naar fysio geweest. en saf heeft een paar keer op zijn knietjes gezeten. de beweging van zit naar lig en andersom maakt die goed, hij heeft eigenlijk nog maar een klein zetje nodig en verder doet die het zelf. over 2 maanden pas weer een afspraak gemaakt. we gaan de goede kant op dus zo nu ga ik opruimen en straks lekker los gaan in de winkel
oh ja vergeet ik te zeggen, gister hebben we saf wat geknipt. alleen de puntjes. het was echt nodig, hing in zijn ogen, en als je zijn haar achter uit de krul haalde kwam het tot een kwart van zijn rug. maar hij heeft nog heel veel haar, er is niet veel van te zien dat het geknipt is.
foto natuurlijk noura.... hahaha ik zat gister avond idd lekker bij me ventje op de bank... aangezien hij gister op tijd thuis was van de gelegenheid gebruik maken... inmiddels terug van t zwemmen, ruth vond t geweldig weer. en ze wil alleen maar koppie onder.. dan heeft ze de grootste lol... nog wat kleertjes gescoord voor ruth bij de henk ten hoor voor d'r verjaardag... allemaal kleertjes 74 en een fleece vestje heb ik in mt 80 mee genomen zodat als ze groei spurt krijgt hem van de lente al aan kan.... ik ga ff wat dingetjes opruimen hier en dan kunnen er zo twee op bed...