Voor mij inderdaad niet zo, nee... Jasmijn vond het wel erg knusje, maar ze vond het helaas ook nodig om zich als een babyaapje lekker aan me vast te klampen. Ik durfde me dus haast niet te bewegen uit angst bovenop haar te gaan liggen. Haar tijdens haar slaap wat van me vandaag leggen hielp niet, aangezien we op een dik luchtbed lagen en Jasmijn dus net zo snel weer naar me toe rolde... Maarre... dat ongemak had ik er graag voor over hoor...
hahahah die kids toch.... hier eentje die nu overstuur is en gewoon echt niet wil slapen..... zal wel met doorkomende tandjes zijn... ga d'r nu schone kont geven zetpil en ff insmeren met chamodent....
Eve: ik ga je ook op je kop geven: levensgevaarlijk een box nog niet omlaag met een staand kind! Irma: het adres in de lijst voor de verjaardagen is dat je nieuwe adres? Zo niet, stuur je even een update rond? hoop dat je snel opknapt. Noura: Saf gaat goed, hij doet al zoveel zelf! lekker hoor dat je nu zo'n poos niet meer naar fysio hoeft. Toch een teken dat ze er vertrouwen in hebben dat Saf het zelf kan. en haren knippen: hihi met die krullenkop kan ik het me voorstellen. maar hij heeft vast nog een mooie bos over. Saar: flink Stoefen hoor! je hebt gewoon een heel mooi meissie. en fijn dat je op streek raakt met je schoolwerk. Nick is ook meer aan het praten aan het slaan. Gisteren liep/kroop hij de hele dag mamamamama achter me aan. Zo lief! en die twee passen waren het voorlopig ook hoor, denk ik.... Lola: Jasmijn moet er nog van groeien. Lekker toch dat ze zo vlot eet. en een 'gevalletje', ik vind die mini van jou zo STOER! dat is nu echt geen 'gevalletje'. ik had gisteren inderdaad Lieke op bezoek. Echt een meid met pit. Een heel sterk eigen willetje! Wij gaan zaterdag naar een restaurantje waar ik nog niet eerder geweest ben, maar dat goed bekend staat in de regio. Dus ben benieuwd. Leuke foto's. Je kunt echt zien dat de kids het naar hun zin hadden! heerlijk. en die bewerking van Fynn en Jasmijn is echt lief! Wat fijn dat Teri zo goed lijkt te wennen! is denk ik voor jou ondanks dat het moeilijk is haar af te geven wel een fijn idee dat ze een fijn nieuw thuis treft. Slingding: beterschap! Noralien: nog effe wat slaap inhalen lees ik! Lola: t is wat he, zo'n kleine in bed... Ik had van de week Nick na een vroege voeding bij mij in bed gelegd om nog even verder te slapen. Op een zeker moment legde hij zijn hoofdje op mijn zij en ging zo half omhoog liggend liggen slapen. ik kan je vertellen dat ik niet veel meer geslapen heb... Vanmorgen was ons ukkie ook weer vroeg van de partij. een uur op 5 begon hij te piepen. Aangezien hij de laatste dagen weer steeds vroeger komt, dacht ik...bekijk het maar....effe doorzetten. Hij heeft tot ongeveer half 7 liggen simmen, van die klaaghuiltjes en toen is hij weer gaan slapen. Ik had hem ondertussen wel een keer of 3 teruggelegd zodat hij in elk geval kon slapen. Maar rond half 8 moest hij er toch echt uit omdat ik vandaag weer een freelance ochtend had ingepland. Nick dus weggebracht naar mijn vriendin en zelf gaan werken. Nu ben ik alleen ook gesloopt want het was dus een kort nachtje.
zat net ff in de lounch te spieken en kwam dit verhaal tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Hadden jullie dta al gelezen en heb ik hier wat over het hoofd gezien? vind het wel zielig en rot voor haar...maar zou niet weten hoe ik haar kan helpen.......
Nou, is wel een heftig verhaal van Batchie! Gave foto's van jullie uitstapje, leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad met elkaar. Lola, fijn dat Teri het goed doet! Cynthia, ik heb het wel met je te doen hoor beterschap! Saar, ik zie de foto vanzelf wel, geen haast!
Hoi allemaal! Ik ben er een beetje weinig de laatste dagen maar ben gewoon erg druk met vanalles en Stefan heeft een paar dagen vrij ivm de herfstvakantie dus dan vind ik het ook niet zo gezellig om steeds achter de pc te kruipen. Verder gaat alles goed hier. Sara is vanavond en morgen weg. Gaat een dagje naar Duinrell met mijn zus. En ze mag vanavond daar logeren. Vind ze natuurlijk super! Met Koen is het niet zo super. Heb het idee dat ie veel last heeft van (aankomende?) tandjes... Veel dunne poepluiers de laatste dagen en sinds vanmiddag ook erg huilerig. Wel zielig voor 'm. Was eigenlijk van plan om te komen reageren nu maar hoor Koen huilen dus kom gauw weer terug! Groetjes Otje
spuitluiers ken ik... ruth heeft ze inmiddels al een kleine week en t ziet eronder uit alsof ze is gemolestreerd (kan het niet anders omschrijven) zo vuur rood, zo kapot van voor tot achter... En ik smeer er halve potten sudocreme op... ook is ze al drie dagen heel erg huilerig e.d... Vanmiddag wou ze niet eens slapen..... Hebben jullie nog tips hoe ik haar zere gedeelte het minste kan aanraken? Ze krijgt al jurkje aan ipv lange broek.... zodat t niet te strak zit, rompers maatje groter... luier iets losser.... Dit is zelfs voor mij nieuw ondanks dat ik jor heb... Die had af en toe een spuitluier, maar zo erg niet... kan ook niks ontdekken... vwb batchie tja, heb t hele verhaal gelezen en het komt op mij over alsof ze niet voor d'r eigen kiest.... en alleen maar in zo'n visuese {hoe je t ook schrijft} cirkel blijft hangen.... Want hoe kan je in vredesnaam toelaten dat je schoonouders bij je komen wonen e.d. ? Dan zou t toch duidelijk zijn van of hun eruit of ik met kind eruit? Sorry maar zo denk ik er over.... en is totaal niet lullig bedoeld...
pff net Nick naar mijn ouders gebracht omdat Frank morgen geen vrij heeft. Hij gaat nu daar slapen zodat oma morgen niet heel vroeg uit haar bedje moet (als Nick tenminste niet gaat spoken). Kreeg ik wel weer naar bericht. Ze was vandaag door haar eigen cardioloog gebeld dat ze afgelopen maandag het odnerzoek niet goed gedaan hebben en het dus nog een keer overmoet! grrr. je zou ze toch. Ze hebben geen vloeistof ingespoten om dingen te onderzoeken. Mijn moeder heeft het maandag nog twee keer aangegeven en nog is het dus niet gebeurd!
Ben normaalgezien niet zo'n merkenfreak maar kreeg vandaag een Tommy Hilfiger salopet (voor Fynn )binnen die ik via Marktplaats had gekocht . En ik vind em toch wel erg gaaf hoor Hij is nog zo goed als nieuw en heeft me 10 euro gekost terwijl ie in de winkel 70 euro is. @Janette: Veel winkelplezier morgen met je moeder in Den Haag Ik zie jullie wel verschijnen in de winkel. En dan ben je de eerste die mij in m'n werkomgeving ziet... @Irma: Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! Wanneer heb je vakantie? @Noura: Fijn dat Saf het zo goed doet! @Saar: Stoef maar lekker hoor! Liene is ook gewoon echt een prachtig meisje Enne...in het weekend mail ik je echt. Dan heb ik wat meer tijd. @Lola: Jasmijn was idd erg snel met haar bordje. Maar je vergeet er bij te vertellen dat Fynn z'n ogen niet van Jasmijn kon af houden en zodoende z'n eten vergat Ik zal je in het weekend de foto's mailen. Was vandaag erg druk op m'n werk en heb nu geen fut meer. Ben blij dat het goed gaat met Teri. Heb je daar gisteren helemaal niet naar gevraagd De foto's zijn allemaal erg leuk! Fynn vindt het wel jammer dat hij Jasmijn niet in pyjama heeft gezien... En de 'In Love' foto is goed gelukt En helemaal niet gemanipuleerd Uiteraard wil ik ze ook allemaal graag op de mail. Kunnen ze het album in! @Cynthia: Beterschap! @Bianca: Haha, jij hebt goed opgelet Ik was er vanmorgen wel maar heb niks gepost. Had eigenlijk weinig te melden en moest weer es haasten voor m'n werk @Karin: De box staat niet erg hoog hoor. Onder het midden En ik hoop dat je vannacht weer langer kunt slapen. @Otje/Gnessy: Hier ook eentje met dunne poepluiers en weer vuurrode billen Ik ga dus weer aan de slag met babyolie en talkpoeder.
dat schiet ook niet op karin.... duim voor je dat t snel wel gebeurd... en dat het dan in 1x goed lukt! Lianne hoe kom je aan die aparte namen?
@Karin: Wat ontzettend stom van het ziekenhuis. Je zou ze toch wat $@##$$. Wens je moeder veel sterkte van me! @Gnessy: Ik ben totaal geen fan van Sudocreme. Vind dat het daar alleen maar erger van wordt. Bepanthen helpt hier meestal wel. Maar als het niet helpt (zoals nu) dan maak ik z'n billen schoon met watten en babyolie. Dat doet geen zeer. Daarna droog deppen en talkpoeder erop. Daardoor schuren/plakken de billetjes niet aan elkaar en dat voelt prettiger aan. Bij Fynn werkt het iig goed.
ruth vind de sudocreme wel lekker, en ik heb niet t idee dat t erger word daardoor... alleen door t vele poepen word t wel heel erg.........
Hoi hoi, Eve ik heb vanaf 11 november vrij tot 9 december... En ik begin me weer een beetje beter te voelen, ben alleen heel erg verkouden en heb koorts, vannacht heb ik het echt heel erg zwaar gehad maar had gelukkig lieve collega`s die vonden dat ik het rustig aan kon doen, heb dan ook maar één ronde hoeven lopen. Laat je ook ff een foto zien wanneer Fynn zijn salopet op heeft? Enne, in wat voor winkel werk je eigenlijk? Weet je wat ook heel erg goed helpt voor de kapotte billen? Maizena... Echt waar... Dit neemt het vocht op uit de rode open plekjes en scheurt ook de huid niet door het uitdrogen... Het is de meest goedkope manier om van de rode billen af te komen... Ja Karin, mijn nieuwe adres staat al op de lijst, ik woon er alleen pas vanaf 15 november, nou ja wonen? nee nog niet maar dan hebben we wel de sleutel... Heb net de foto`s opgestuurd van de meeting... Vervelend hoor dat je moeder nu weer voor dat zelfde onderzoek moet, sterkte nogmaals voor wanneer dit plaatsvind. Heerlijk Saar dat je zo lekker trots op je meisje bent, ze is ook echt een mooi popje om te zien! Lola, fijn hoor dat Teri het zo goed heeft bij haar nieuwe baasjes, of is het een mannetje? Kan me voorstellen dat je dat goed doet wetende dat ze goed terecht is gekomen. Grappige en lieve bewerking maakte je van je koppeltje... Otje geniet maar lekker van je herfstvakantie met je gezin! En sterkte met het doorkomen van de tandjes van Koen. Ik ben jullie trouwens helemaal vergeten te vertellen dat mijn huis verkocht is... Vandaag heb ik het verlopig koopcontract laten tekenen... Ik ben echt onwijs blij! Laters Irma...
@bianca: De fotootjes zijn heel klein, maar je kunt heel goed zien dat het mooie duidelijke echo-foto's zijn! Leuk hoor. Ik hoop dat de oefeningen en tips van de bekkentherapeute gaan helpen. Leuk hoor, dat lynn ook hiep hoera doet! @Noralien, Eve en Lola: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad . Leuke foto's ook. @Gnessy: Wat stom dat de psz niet eerst met jou had overlegd zeg! @Lianne: Wat een leuke foto van jullie twee meiden! Izanka is volgens mij superlief voor haar kleine zusje. @Karin: Wat leuk dat Nick twee stapjes heeft gelopen! @Noura: ik zie dat Saf al bijna zelf van lig naar zit gaat. Volgens mij gaat het hartstikke goed met zijn ontwikkeling hoor. Ik zie demi nog niet zelf gaan zitten. Hoe kan je dat stimuleren? @Saar: Je mag best even stoefen met Liene hoor . En het is gewoon een heel mooi meisje! @Lola: Demi heeft dat zelfde truitje van de V&D alleen dan met donkergroen en roze accenten. Wat goed dat het zo lekker gaat met Teri! Echt fijn om te horen. @Otje: Sterkte met koen. En veel plezier nog .Lekker dat Steef ook een paar dagen thuis is. @Karin: Wat erg dat het onderzoek nu weer over moet! Dat geloof je toch niet....! En vooral omdat je moeder het ook nog zelf aangegeven had. Veel sterkte voor je moeder. @Irma: Gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Fijn gevoel lijkt me! Moet jullie nog veel doen in jullie nieuwe huis? Een salopet zet je volgens mij niet op, maar trek je aan Nou, ik ga m'n bedje in, welterusten!
@ Eve dank je wel en tot morgen we nemen om half 10 de trein en kunnen dus als het goed is vanaf half 11 Den Haag onveilig maken...... ben benieuwd hoe je winkeltje eruit ziet de zwemluiers zitten al in de tas @Irma gefeliciteerd met de verkoop nu maar hopen dat ze er niet binnen 3 dgn op terug komen.... @ Gnessy sterkte met de luiers en kapotte billen.... Nu ga ik echt slapen is al veel te laat voor me doei doei
@Duikster: Als ik jouw moeder was, zou ik nu heel erg boos worden... Dat er iets mis gaat, dat kan gebeuren. Artsen zijn ook maar mensen. Maar datze iets vergeten, terwijl je moeder hen er al twee (!) keer op gewezen heeft... @Irma: Hartstikke fijn dat je huis is verkocht. Er valt dan toch een hele - financiële - last van je af... @Eve & Noralien: Morgen of zaterdag mail ik jullie mijn foto's... Jasmijn had vanavond heel veel verdriet, mist ze haar vriendje en vriendinnetje misschien...? Ik was 'mijn avondje weg' en kreeg om 22.30 uur een sms-je: 'Hoi mama, ik ben wakker. Ik had heel veel verdriet. xxx Jasmijn'. Roy heeft haar uiteindelijk maar uit bed gehaald en toen bleek ze de hik te hebben. Ook zat er nog een boer dwars. Probleem opgelost, zou je denken. Maar toen we haar om 23.15 uur opnieuw in bed legden, begon het weer. Ze klonk gewoon schor van het huilen. Maar deze keer was goed te horen dat het krokodillentranen waren. Misschien wilde ze wel gewoon weer bij mij (ons) in bed? Maar daar trapten deze papa en mama niet in... Gelukkig stopte het huilen deze keer na een kleine 10 minuutjes... Ik vind dat trouwens af en toe best moeilijk: wanneer laat je ze doorhuilen (ook duurt dat een half uur) en wanneer pak je ze op? Je wilt tenslotte ook niet dat je beeb 'misbruik' van de situatie gaat maken...
goeie morgen allemaal ik vind t ook lastig, gelukkig heb ik 2 kids die dus met tranen huilen als ze echt diep verdriet hebben en anders alleen krokocillen tranen.... Ik ben meestal degene die na 10 minuten gaat kijken ff troosten en dan weer weg gaan..... Ik vind t ook moeilijk hoor, maar meestal laat ik ze hier niet zo heel lang huilen, tenzij ze dus dwars zijn... dan laat ik ze huilen..... Want dan krijgen ze hun zin niet... ruth is gister uiteindelijk om half 10 in slaap gevallen... Jor heeft weer eens een nacht fatsoenlijk geslapen zonder wakker te worden... alleen om kwart over 6 al wakker... dat is echt een grrrr.... maar ja... ik ga jor en mezelf ff aankelden. en dan zo huisarts bellen en ff spul voor egbert bestellen. Die is gister bij de h.a. post geweest. Die heeft sinds mei een buisje aan de linkerkant, en daar deed t weer zo zeer.. Nu heeft ie {alweer} middenoor ontsteking.... Dus ik moet ff regelen dat ie zijn medicijnen straks kan ophalen... tot straks.....
irma lekker zeg dat je voorlopig koopcontract hebt kunnen tekenen.... moet je nog veel doen in je andere huis?
Karin, niet normaal zeg. Ik zou echt ontzettend pissig zijn op die arts die dat onderzoek heeft gedaan. Vooral omdat ze het ook nog eens 2x zelf heeft aangegeven. Wanneer moet ze nu weer terug naar het ziekenhuis? Sterkte ermee! Eve, ik was goed wakker he . Ik ben nl. altijd gewend dat jij 's ochtends eventjes post....en ik ben nu ook wel benieuwd in wat voor winkel jij werkt. Irma, wat fijn zeg dat je huis verkocht is. Gefeliciteerd. Moet je nog veel doen aan je nieuwe huis? Wel lekker dat je bijna een maand vrij bent, althans 'vrij', klusvrij waarschijnlijk. Duckie, hoe gaat het eigenlijk met jouw pijn? Janette, shopse vandaag in Den Haag. Lola, ik vind dat ook moeilijk wat betreft het laten doorhuilen of oppakken. Nu moet ik zeggen dat Lynn zich zelden 's avonds laat laat horen, maar we hebben het laatst een keer gehad dat ze elk uur kwam . Het 'voordeel' is dat we weten dat het menens is, als ze de 'crazy frog' nadoet, dan doet ze keihard grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en dan weten we uit ervaring dat ze niet meer stil te krijgen is. Hopelijk hebben jullie vannacht wel goed kunnen slapen. Ik ga er eentje wakker maken. Snappen jullie dat nou. Wanneer ze uit kan slapen, dan is ze om 7 uur wakker en nu heb ik om 9 uur een afspraak bij de gynaecoloog en nu slaapt ze nog .
Pffff, wat een nacht Fynn werd om 0.00 huilend wakker (Jasmijn aan het missen ). Dat gebeurt wel es meer maar dan valt ie na een paar tellen weer in slaap. Nu dus niet. Ben tot 3.00 bezig geweest om hem weer in slaap te krijgen. Steeds even troosten door over z'n koppie te aaien. Dan zakte ie weer weg. Maar als ik dan net in bed lag begon het weer. Tussendoor ook nog een enorme poepluier. En nu ben ik dus moe @Irma: Een salopet zet je idd niet op. Is een soort tuinbroek En maizena werkt idd ook goed. Ik vind de talkpoeder alleen zo lekker ruiken. Gefeliciteerd met de verkoop van je huis! En hierbij de website van onze online winkel. Hierop staan ook wat foto's van de echte winkel: www.woodleaf.nl @Lola: Ik vond het vannacht ook lastig hoor wat oppakken betreft. Ik probeer Fynn dan eerst te troosten terwijl hij in bed ligt. Maar ik hoor snel genoeg als het echt mis is. En dan pak ik hem even op maar blijf wel in z'n kamertje. Meestal helpt dat (behalve vannacht ).