klinkt veel belovend.... ik ga ff me mams bellen en vragen of die het mee wil nemen van de drogist... kan het altijd proberen....
gnessy heel veel beterschap, ik heb geen tips voor je helaas karin pff ik zou ook boos geworden zijn cynthia, nog steeds niet opgeknapt, vervelend zeg en noralien, wat lijkt me dat verschrikkelijk om zo last van je rug te hebben wat een geweldige fotos van de 3 ukkies, en de in love foto is geweldig lola hoe was de lunch? bianca wat las ik nu, i.p.v. een gezonde boterham aan de chocola haha saar hoe gaat het nu met jou en de uk in je buik? en het stimuleren van zit naar lig en andersom. als ze zitten, dan steunen ze eerst op zij op een handje, en dan rollen ze door naar de zij en dan buik. terug naar zit gaat in omgekeerde volgorde. beetje lastig uitleggen lianne heb je de buzz nog gekocht? safouane zegt af en toe nu mama batchies verhaal is heftig. en het is best moeilijk voor te stellen, maar in een andere cultuur gaat het er toch wat anders aan toe,en dan is het moeilijk daar aan voorbij te gaan. hoop dat ze er uit gaat komen. vandaag leuk nieuws, mijn dochter werd vandaag gebeld, en ze heeft een prijs gewonnen met een prijsvraag. een nieuwe fiets, woensdag word die uitgereik, met een klein feestje erbij... leuk he. zo ga aan het eten beginnen en dan werken. en morgen naar kraamvisite, en savonds turnuitvoering van mijn dochter
hallo, hier is het in huis onder tussen een "kuur"oord geworden, ik heb de zelfde kuur als Arno gehad. Hoop dat hij gauw aan slaat wat dit ben ik nu wel zo schijt beu sorry voor mijn taal gebruik. Samen met arno kailynn in bad gedaan zodat ik dit vanavond niet hoef te doen en lekker de bedden verschoond want dat van ons was goed nat. kailynn heeft dat wakker worden ook asl wij het licht en de tv uit doen voor het slapen en een keer tussen 3.30 en 5.00 vannacht ook ging arno er naar toe en zat ze op haar knieen met een paar grootte ogen. Verder voor alle zieken beterschap. gnessy in het oei ik groei boek staat dat je je beeb dan heel graag bij de moeder wil zijn in deze periode want bij jou zou ze zich vertrouwd moeten voelen.
sorry, dubbel gepost! dan gebruik ik dit bericht maar om een foto te plaatsen om te laten zien dat ze zich al beter voeld
eve: ik ben de afgelopen dagen ook overgestapt op talkpoeder en dat lijkt ook wel wat te verbeteren. Maar bij minder erge rode billen vind ik sudocreme ideaal. Voordeel van talk bij echte kapotte plekjes vind ik dat je dan niet hoeft te wrijven en dat doet minder zeer denk ik. Heb wel talk met zinkpoeder trouwens. Zink zit ook in sudo... heftig nachtje heb jij achter de rug. Hoop dat je snel even wat rust terug kunt pakken! Wat een leuke winkel is dat trouwens, waar je werkt. Irma: maizena...dat had ik nog niet bedacht. Ik ga het onthouden in mijn huismiddeltjesideeenlijstje! fijn een verkocht huis! dat is een hele zorg minder. Wat dacht je dat mijn moeder was? ze was ook niet errug vriendelijk in haar bewoordingen over die arts... en Jasmijn verdrietig! lastig he. Ik merk het de afgelopen dagen bij Nick ook weer dat hij wat vaker wakker wordt. Ik blijf het ook moeilijk beoordelen vinden. Nick heeft het overigens niet echt in de avond, maar wel in de middag. Als ik hem dan uit bedje haal is hij nog helemaal moe en is het om het minste of geringste huilen, maar in bed zet hij het echt op een schreeuwen dat horen en zien je vergaat. en ja in de ochtend is hij de laatste dagen weer errug vroeg wakker. Ik vind 5.00 uur toch echt te vroeg.... Gnessy: rond de 11 maanden en de weken daaraan voorafgaand is het inderdaad sprongetjestijd bij Oei ik groei.... ach germ Ruth klinkt echt alsof ze niet lekker is/pijn heeft. Duckie: bij de Hema hebben ze een heel mooi speelkleed. Weet je nog dat kleed dat in mijn woonkamer lag bij de meeting in juni? Dat was van Noralien. het is stof van boven en plastic van onder waardoor het ook buiten goed kan liggen. Eigenlijk een soort picnickleed! inmiddels heb ik er ook een in mijn bezit! Lieas: sterkte het weekend alleen! Saar: waar was Liene nu zo nat van? Had ze haar katoenen luier doorweekt? Noralien: wat fijn dat het goed lijkt te werken, die therapie voor je rug. Het klinkt alsof deze arts soortgelijk werkt als mijn orthomanueel therapeut. Het verhaal van aan de bovenkant vastzittende wervels die voor pijn onderin de rug zorgen is hier ook herkenbaar. Mijn arts heeft wel eens uitgelegd dat je als je ergens iets verkeerd hebt zitten gaat compenseren, waardoor de pijn zich kan verplaatsen en ook op andere plekken in je rug klachten kunnen ontstaan. Ik heb ooit een verdraaid bot in mijn been gehad en ben toen bij de orthopeed geweest, maar die kon niets vinden en uiteindelijk kreeg ik rugklachten en toen vond de orthomanueel therapeut de oorzaak in mijn been! Lieve foto Slingding. Je meissie is in elk geval aan het opknappen. nou jij nog! Wow Noura: wat leuk een nieuwe fiets voor je dochter! dat is een geslaagde prijsvraag geweest! Zo dadelijk naar opa en oma om Nick weer op te pikken! nog effe relaxen..
ja super leuk he, ze is de hele dag ook al helemaal blij. talkpoeder ben ik niet zo weg van, bij mijn dochter bleef het in de wondjes zitten waardoor ze er juist last van had. maizena was overigens wel het wondermiddel wat bij haar heel snel hielp. schijnt een middeltje van vroeger te zijn. mooie foto cynthia, wat kan ze al mooi staan vanmiddag de kraammand klaar gemaakt voor broer en schoonzus. allemaal blauwe cadeuatjes erin. heb zelf nog 2 leuke fotolijsten met naam en opgeplakte beertjes gemaakt. is erg mooi geworden. morgen kijken of die al wat veranderd is
Rustig, de meeste mama's waren ook lunchen, geloof ik en zaten niet meer achter hun pc... Wat ontzettend leuk dat je dochter een fiets heeft gewonnen (en fijn voor jullie dat jullie er nu voorlopig geen hoeven te kopen... ) Wat was het voor prijsvraag? @Safouane: Goed zo kereltje! En nu oefenen op 'papa'... @Slingding: Ik hoop dat je kuurtje aanslaat... ! Kailynn heeft hetzelfde loopwagentje / activity center als Jasmijn, ziek ik. Het is Jasmijn's favo speelgoed momenteel... @Duikster: Hebben de artsen wel hun excuus aangeboden aan je moeder? Dan is toch wel het minste dat je mag verwachten... Enne... 5.00 uur is wel héél erg vroeg! Ik geloof dat zelfs Fynn dat een beetje TE vindt... Jasmijn heeft vandaag weer een nieuw kunstje bedacht: Op de salontafel klimmen... Bij de eerste poging viel ze er van af en vervolgens heeft Roy haar vanmiddag nog een keer van tafel moeten 'plukken', hardleerse dame dus...
Vandaag een heerlijk dagje gehad met Thijs. Nu Pieter een weekendje weg is, heb ik mijn heil maar gezocht in chocolade eten en schoenen kopen. En het werkt goed! Arme Thijs, op zoek naar zwarte laarzen zijn we wel 20 schoenenwinkels ingeweest. Maar uiteindelijk is het gelukt, gelukkig. Heb nu stoere, maar toch vrouwelijke laarzen die erg goed staan bij mijn zwarte jas, die ik vorige week heb gekocht. Ik ben klaar voor de winter! Ik weet alleen niet of ik al klaar ben voor de wintertijd. Ik ben bang dat ik erg vroeg op moet. Al ben ik het met Lola eens, dat babylogica niet te voorspellen valt, en van de zomertijd heeft 'ie zich ook niet veel aangetrokken. Noortje: nu weet ik het hele verhaal! Ik heb een paar jaar geleden (redelijk "out of the blue") een hernia gehad. Die is nu weg, maar ik heb een erg stijve onderrug. Vooral in het weekend, als ik iets langer op bed lig, krijg ik Thijs ook soms nauwelijks uit bed. Ik onthoud je tip van de ortho-manueel therapeut dus goed. Gnessy: wat erg zeg, dat huilen. Ik vond de 20 sec. van het filmpje al lang om naar te luisteren, laat staan dat je het de hele dag hoort.. Ik heb eigenlijk ook geen tips. Thijs moet eigenlijk eigenlijk alleen maar omdat hij moe is, en dat gaat hij naar bed. Ik hoop dat het snel weer voorbij is. Sta je er morgen alleen voor of is je man thuis? Lijkt me wel lekker om even weg te kunnen of zo...
Meiden ik moet ff iets vertellen, tussen de momenten van ziek zijn door... Goh wat zijn wij beroerd, heb vandaag alleen maar geslapen en de koorts wil nog niet echt zakken... Maar... Rick zei vandaag meerdere keren Mamma.... Ik kon wel huilen... Ben zo blij dat hij als eerst Mamma zegt... Ga weer naar bed... Irma.
net Nick opgehaald en gelijk bij opa en oma gegeten. Makkelijk dagje dus voor ons! heerlijk. Nick heeft flink pasta naar binnen zitten werken en daarna nog flink veel toet. Ik dacht dat eet hij nooit, maar dat kwekkie bleef maar open gaan. Toen nog even zitten spelen met de blokken en daarna zijn we weer naar huis gegaan. Hij heeft net nog een fles op, nou daar heeft hij wat van laten staan...geloof dat ik dat wel kan begrijpen.... Nu hem in bed gelegd in zijn slaapzak onder de deken en zonder hem vast te leggen. Ik heb de laatste dagen het idee dat hij zich tegen het vastleggen verzet en daardoor vroeg wakker wordt. Ben dus benieuwd hoe dit experiment gaat uitpakken. Als ik morgenochtend om 5.00 uur een mannetje staand in bed vindt, is het experiment niet geslaagd.... Mijn moeder heeft vandaag gehoord dat zij vrijdag opnieuw geholpen wordt in het ziekenhuis. Dezelfde arts! gaat de ingreep wederom doen. Nou het zal mij benieuwen....pff blijf het toch wel spannend vinden...
Irma beterschap en dat is een heerlijk gehoor he! mama horen. Hier de afgelopen dagen ook steeds meer... en inderdaad jij hebt er gewoon recht op dat hij eerst mama zegt!
Fynn kan jodelen Je lacht je echt een ongeluk als je het hoort. Ik was tijdens het badje de hele tijd het jodelliedje van de 'goatherd' uit de 'Sound of Music' aan het zingen. Toen Fynn daarna op de commode lag begon ie ineens 'jodelodelo' te doen. Ik wist echt niet wat ik hoorde. Zo melig. Daarna bleef ie aan de gang Verder heeft ie nu helaas wel echt diarree. Maar hij is er wel vrolijk bij en drinkt goed. Hoop dat vannacht ook weer wat rustiger verloopt. @Janette: Gezellig dat je vandaag in de winkel was! Ben benieuwd wat jij en je moeder nog meer hebben gekocht. En vind je Den Haag een leuke stad? @Duckie: Dat is lief van je! Hier trouwens geen speelkleed. Dat heeft echt geen zin. Binnen 2 tellen is Fynn er vanaf @Noralien: Had me maar gebeld vannacht Dat kreunen klinkt trouwens erg herkenbaar. Daar is Fynn ook echt een kei in. @Lies: Sterkte dit weekend! Zal ook aan je denken als de wintertijd ingaat. Ik vrees dat het hier ook erg vroege ochtenden gaan worden En wat leuk dat je goed geslaagd bent voor laarzen. @Gnessy: Moeilijk om advies te geven. Het ziet er naar uit dat Ruth echt niet lekker in haar vel zit. Denk eerlijk gezegd dat je er weinig aan kunt doen en dat het vanzelf weer beter moet gaan. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je het toch wel zat wordt. @Cynthia: Succes met je kuurtje! En een kuuroord klinkt eigenlijk wel heel prettig @Noura: Feliciteer je dochter van me @Karin: Heb idd ook talk met zink. Gelukkig helpt het tot nu toe. Want met de diarree die hij nu heeft krijgen z'n billetjes nog meer te verduren Ook aan jou zal ik denken als de wintertijd ingaat. Je moet er toch niet aan denken dat Nick dan om 4.00 wakker wordt. Hier zal het 5.00 zijn. Nou ja, als ik er heel erg tegenop zie valt het mss wel mee. En Nick, het pastamonster @Lola: De salontafel is nu dus ook niet meer veilig What's next? @Irma: Nogmaals beterschap! En ik deel je vreugde dat Rick eerst mama heeft gezegd Weet niet meer wie de tip gaf. Maar de schoentjes van het Kruidvat zijn echt super. Blijven heel goed zitten. En wat nog het fijnst is: Fynn heeft geen vochtige voetjes (in de Roosjes helaas wel).
Hoi Hoi Eve schreef @Janette: Gezellig dat je vandaag in de winkel was! Ben benieuwd wat jij en je moeder nog meer hebben gekocht. En vind je Den Haag een leuke stad? Den Haag is een hele leuke winkelstad! en ja wat hebben we gekocht en gekocht speelgoed enne speelgoed voor TEUN, me neefje en nichtje ( die komen volgende week naar nederland) ....voor de rest lekker gesnuffled bij allerlei winkeltjes ook de kinderzaak in de annastraat...en gegeten in de passage, lekker hoor.....maar ik kom zeker terug want we hebben nog niet alle winkels gezien we hadden geneens tijd om naar het Paleis te gaan.....en de hofvijfer al waren we de luiers toch al kwijt..... Peper en zout stel viel ook bij WIjnand in de smaak dus dat is goed..... meiden sorry dat ik verder ff niet reageer probeer morgen alles nog te lezen maar ben nu bek en bek af..... dus weltrusten allemaal en beterschap voor iedereen......
@Rick: Goed gedaan jochie! Nu papa nog laten huilen... @Irma: Beterschap allemaal! Herkenbaar! Wedstrijdje met Jasmijn... ? @Fynn: Jammer dat je woensdag nog niet kon jodelen, ik weet zeker dat Jasmijn erg onder de indruk zou zijn geweest... Enne... wat lezen wij nu: heb jij zweetvoetjes... ? @Eve: Ik weet niet meer precies of jullie nu morgen of zondag gingen zwemmen (ik dacht zondag), dus ik wens jullie alvast veel waterpret! Ik hoop voor jou dat je er een beetje plezier in gaat krijgen...
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=67203 Las dit nieuws net in de lounge. Vreselijk, er zijn gewoon geen woorden voor dat dit kan gebeuren.
Ze heeft eerst haar 2 kindjes verloren en nu is ze zelf overleden. Eve, je werkt in een erg mooie winkel zeg. En Fynn aan het jodelen....kun je op marktplaats geen tirolerpakje scoren . Goed zo Rick, mama zeggen. Irma veel beterschap! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook de tip van de vlk gekregen voor een orthomanueel therapeut. Na de bevalling ga ik er toch eens een keertje heen. Bij de gynaecoloog was alles goed, alleen..........nu is m'n bloeddruk te laag . Ik heb dus medicijnen tegen te hoge bloeddruk en nu is 'ie 110/60. Over 3 weekjes weer terugkomen. Ga nog eventjes wat lezen en op tijd naar bed toe. Welterusten iedereen!
wat een naar verhaal zeg.... brrr krijg er kippevel van... ruth wil overdag dus niet slapen... en ligt sinds een half uur in bed. en slaapt! Gelukkig is egbert t weekend thuis dus kan er ff bij weg lopen.... morgen ff lekker me haar laten knippen, word nu toch echt te lang.. en zodra het geknipt is ff een lekkere kleurspoeling erin.... ff aandacht aan me eigen spenderen... Jordy heeft kleur uitgezocht... mahonie... ben benieuwd hoe t uitpakt... ik ga lekker me bedje in... spreek jullie morgen weer.... slaap lekker... truste...
Vannacht gelukkig weer een rustige nacht. We hebben alletwee prima geslapen @Janette: Misschien kunnen we in het voorjaar samen gaan winkelen in Den Haag en ondertussen een terrasje pikken op het Plein en nog wat toeristische dingen bekijken @Lola: Arme Fynn heeft idd vaak vochtige voetjes En ik ga woensdag pas zwemmen. Denk dat ze het bij Bob thuis een beetje vreemd vinden als hij op zondag ineens iets voor zichzelf gaat doen @Bianca: Toevallig vind ik die Tirolerpakjes nog leuk ook Tijdens de wintersport zag ik die altijd in de winkels liggen in mini maatjes en dacht dan: mocht ik ooit een jongetje krijgen dan koop ik zo'n pakje! Fijn dat alles goed was bij de gyn. Over wintersport gesproken. Zijn er hier meer mensen die dat ook graag doen? Heb het vorig jaar echt gemist Komend jaar gaan we ook niet echt op wintersport aangezien het niet echt leuk is als m'n vader en ik de hele dag gaan skien en m'n moeder op Fynn moeten passen. We gaan dus wss een paar dagen naar Winterberg ofzo om te wandelen en met Fynn te sleeen @Gnessy: Ben benieuwd naar je nieuwe look. Naar verhaal in de lounge Wist overigens niet dat je met 13 weken zwangerschap al HELLP kon krijgen.
Eve schreef: @Janette: Misschien kunnen we in het voorjaar samen gaan winkelen in Den Haag en ondertussen een terrasje pikken op het Plein en nog wat toeristische dingen bekijken Perfect plan dat gaan we zeker doen! Hier 1 die ook een rustige nacht heeft gemaakt....Fynn leer hier nou wat van! kwart voro 7 erin en om 9 uur wakker,.......helaas heeft mama minder geslapen...maar ach dat zou ook allemaal wel weer komen..... ik ga ff kijken of ik terug kan lezen en wie weet nog ff reageren....