December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Zo ff terug gelezen en ff een paar reactie's....

@Bianca de boterham is toch gezonder hoor ;) maar ja de reep weer lekkerder...hihih volgende keer een boterham met een reep erop? :rolleyes:

@Noura feliciteer je dochter maar met het winnen van de prijs...wil wel een foto zien hoor!

@Gnessy helaas geen tips....

@Goed zo rick... wat heb jij je mama een plezier gedaan!

@Duikster en stond Nick vanmorgen ;) overdag leggen wij Teun ook niet meer vast maar snachts nog wel..lekker vertrouwd en geborgenheid.....

@Fynn jodelen? wil je zo graag op wintersport?

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Goed zo Fynn...en nu volhouden he!
    Enerzijds lijkt me wintersport erg mooi, maar geef toch de voorkeur aan een warm, zonnig land.
    En wat betreft het verhaal in de lounge...toevallig moest ik vanochtend ook denken aan wat jij schreef. Ik dacht dat HELPP ook vaak pas wat later in de zwangerschap zich openbaart.

Noura, wat leuk zeg voor je dochter. Hoe gaat het met je kleine neefje?

Baal eventjes flink...het lijkt erop dat de antibiotica niet echt aanslaat. Maar de combinatie Bianca en antibiotica is vaak een crime, aangezien ik nu weer last krijg van een vaginale schimmelinfectie :( :rolleyes: . Ga zo maar eens even googlen of ik tijdens de zwangerschap wel een kuur kan krijgen ervoor....hoop t wel, want die jeuk is ook niet echt fijn :oops: .

Ga eventjes ontbijten...

3. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    cynthia, bianca en Irma, allemaal beterschap gewenst.

Gnessy, zielig hoor voor Ruth, geef haar maar een extra knuffeltje van Dimphy. ;)

Heb even alles snel doorgelezen, moest 6 blz terug, heb je soms he?

Noura, gaaf dat je dochter een fiets gewonnen heeft, ik zag haar gisteren al zo stoer fietsen was dat haar nieuwe? roze toch?
    Heb jij toevallig voor mij een zwemband voor Dimphy te leen, ga morgen zwemmen met de meiden, maar ik heb er geen.

Dimphy wordt wakker, ga haar even halen.

4. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook een goede nacht gehad. Gisterenavond was Thijs al vroeg naar bed, maar hij heeft heerlijk tot half negen geslapen (nadat hij om zes uur een papfles had gedronken). Ik ben dus lekker uitgerust. Wel heeft hij diaree, vooral ververlend omdat het verschonen echt een crime is op dit moment, zo'n enorme worsteling....

Eve: ik ga skien deze winter! Wij hebben het ook erg gemist het afgelopen jaar, en we hebben een paar weken geleden al geboekt voor februari! We hebben er enorm veel zin in, al zal ik Thijs wel missen hoor, die gaat logeren bij opa en oma.

Misschien ben ik erg sceptisch, maar ik weet het niet zo goed met dat verhaal uit de lounge, overlijden aan HELPP met 13 weken zwangerschap? Ik hoop eigenlijk maar dat het niet waar is.

5. Weet je dat deze gedachte mij gisteren ook door het hoofd spookte? Ik heb het er zelfs nog met Roy over gehad. Na dat verhaal over Benthe, word je schijnbaar een stuk wantrouwiger. Dat is natuurlijk heel erg voor al diegenen waar echt iets naars mee gebeurd. Ik heb daarom ook maar gewoon een condoleanceberichtje in het betreffende topic achtergelaten...

Hier ook een rustige nacht gehad, gelukkig :whistle: ! Jasmijn heeft alleen wat gekreund toen wij naar bed gingen en om 6.00 uur heeft ze ook poosje liggen babbelen. Om 9.15 uur werd ze écht wakker. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat ze vervolgens om 10.30 uur weer moe werd (normaal pas tegen 11.00 uur). Ze slaapt nu dus weer... :(

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Ben ook benieuwd hoe en hoe laat je Nick vanmorgen aantrof in bed...

@Bianca: Er zijn wel middeltjes die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken voor schimmelinfectie. Gelukkig maar want jeuk is echt onzettend vervelend :(

@Lies: Jeetje, wat een slaapkop is Thijs ineens :D Maar als hij om 18.00 een papfles krijgt, hoe laat krijgt hij dan z'n groenten? En ben best wel een beetje jaloers dat jullie heerlijk gaan skien :oops:

En wat betreft het verhaal in de lounge. Ik zet er ook m'n vraagtekens bij hoor!

7. Ik ben daarom ook zo blij dat wij elkaar inmiddels (bijna allemaal) kennen... :D

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lies: Oh, ik snap het denk ik al. Je hebt Thijs vanmorgen om 6.00 een papfles gegeven...

@Lola: Precies! Daar ben ik ook blij mee :D Hoewel jij in het echt toch wel veeeeel aardiger bent dan hier hoor :) ;) :) ;)

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ben ik toch blij dat ik niet de enige ben die twijfels heeft over het verhaal. Ik had het er, net als Lola, gisteravond met Michel over dat je toch wantrouwend wordt nav het verhaal van Bente. Ik hoop ook dat het niet waar is. Heb wel een steunbetuiging geplaatst ervan uitgaande dat het om een oprecht verhaal gaat, maar ik ben benieuwd..

10. Ben ik hier niet aardig dan... :cry: ;) :cry: ?

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: ;)

Zie net dat er bovenaan de homepage een officieel bericht is geplaatst ivm het overlijden. Zal dus wel waar zijn. Neem aan dat de moderators het goed hebben uitgezocht.

12. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    ehhhh, de papfles was al om 6.00 vanmorgen, voor de duidelijkheid. Dan moet ik er dus altijd wel even uit, maar daarna slaapt hij toch nog steeds even door.
    Hij krijgt 's avonds rond 18.00 gewoon warm eten een toetje en vlak voor hij gaat slapen een flesje melk. Heel gewoon volgens mij.

Wat er trouwens donderdagochtend gebeurde..... ik zat hier om 6.00 een fles te geven in de woonkamer, wandelde eropeens een muis voorbij. Op zijn dooie gemakje! Ik helemaal in shock, ben wel rustig gebleven, anders vond ik het zo zielig voor Thijs, en toen ik hem niet meer zag ben ik snel in bed gaan zitten. Ik heb het maar niet tegen de oma's verteld, want die slapen iedere week in de woonkamer als ze komen oppassen...

Ben ook benieuwd hoe Nick het gedaan heeft vannacht!

Ik ga nu even mijn krantje lezen en een kopje thee drinken nu Thijs nog even slaapt.

Lies

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En wat zie ik verder....dat Lola meedoet aan zo'n suf spelletje in de lounge.... :confused:

14. Ja, ik zag het net ook al staan op de home page...

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lies: Ja hoor, is ook heel normaal. Had het alleen verkeerd geinterpreteerd :oops:

Een muis? :confused: Waar komt die nou ineens vandaan? Ik zou het ook niet tegen m'n moeder verteld hebben. Anders zou ze niet meer naar binnen durven.

16. Betrapt... :oops: ;) :oops: !

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Haha, zeg...realiseren jullie je wel dat je als schoonouders toch nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang met elkaar door 1 deur moeten kunnen ;) :) Dussssss...geen ruzie meer maken :) .

Lies, wil je onze kater even lenen, dan is de muis zo weg...kan 'm wel even opsturen naar je :) .

18. Niet meer actief

nou heb me nieuwe kapsel hoor meiden...
    het is stuk korter.. echt stuk eraf.. hahaha... ga er nog ff spoeling in gooien.... dan foto maken...

19. Even wat uitleg:

Woendag zaten we wat te kletsen over ons zelf en ik vertelde haar toen dat ik op het forum sneller durf te zeggen hoe ik ergens over denk dan in het echt. In 'real time' ben ik wat liever en ga ik niet snel de confrontatie aan...

Vandaar dat ze mij nu een beetje zit te plagen :) !

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Deel Deze Pagina