December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg

noura het houdt zeker niet op bij jullie!
    in positieve zin!

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    deze foto maakte ik vanmorgen om aan lola te laten zien dat ik vindt dat kailynn weer in haar gezicht aan het veranderen is.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en de laatste, anders wordt het wel heel erg gortig.
    deze maakt ik vrijdag toen was Arno muziek aan het uitzoeken en Kailynn hielp mee.
    en zo lijkt het net of Kailynn iets leuks vindt en Arno er naar kijkt.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia, ga maar door met fotos hoor, vindhet hartstikke leuk om naar te kijken.

op die foto bij jou op schoot lijkt ze al wel een jaar of 2 ;)

en de laatste is erg leuk, het lijkt net of ze met mekaar aan het overleggen zijn

5. Niet meer actief

leuke foto's weer van kailynn.... ze lijkt stukkie ouder dan dat ze is......

ik ben blij dat jordy heeft uitgeslapen idd, maar inmiddels ligt ie al weer in bed... beetje vroeg, maar hij zatop schoot al zowat te slapen.. {18.30}

avifauna was erg leuk en gezellig. ik heb er echt van genoten... ook heb ik foto's gemaakt. zal er straks paar spammen... Verder zijn we opd e kermis geweest en is ruth voor t eerst in draaimolen geweest. wat ze errug leuk vond....

heb t al heel de dag koud.... wou dat t iets warmer was buiten......

lianne hoe was t zwemmen?

cynthia lekker appelflappen.... net als oliebollen.. hmmmm.....

noura blij dat t leuke uitvoering is geweest ondanks de onderbreking....
    en lekker dat je dochter zoveel dingen wint!

eve leuk idee die duimstok... zal m in gedachten houden voor me vader... (helaas net jarig geweest, zal de link ff opslaan....)

Balen dat fynn zo ziek is...... hopelijk knapt die snel op. dikke knuffel van ruth....

mellemiel welcome back. hopelijk heb je fijne vakantie gehad... geniet ervan!

duckie leuke foto's... vooral die kus foto is gaaf....

kailynn goed zo op het juiste moment papa zeggen!

Geloof dat ruth vandaag voor het eerst mama heeft gezegd. egbert hoorde het ook en die had ook zoiets van wat hoorde ik daar? Echt gericht papa zeggen doet ze ook nog niet, meer in t wilde weg nog zeggen..... en daar komt dus mama nog bij!

vwb slapen overdag... 's ochtends half uurtje of als ze t red alleen 's middags van 1 tot half 4 a 4 uur ongeveer. en dan 's avonds om half 8 a 8 uur weer lekker d'r bedje in....

teun je moet wel blijven drinken he! te weinig drinken is niet goed voor je....

ff paar foto's spammen.....

Met papa in de draaimolen:

6. Niet meer actief

Lorrie's voeren en mijn nieuwe kapsel

7. Niet meer actief

bij de fontein

8. Niet meer actief

lekker moe..... heerlijk naar buiten aan het staren...

9. Niet meer actief

10. Niet meer actief

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn wilde z'n groentenhap niet eten. Wel driekwart papfles op. En helaas is het niet gelukt om het slapen een uur te rekken. Beloofd dus niet veel goeds voor morgenochtend :(

Moet morgen eigenlijk werken maar lijkt me niet verstandig om Fynn naar het kdv te brengen. M'n baas zal niet blij zijn want dan staat hij de hele dag alleen. Maar ja, Fynn gaat voor.

@Lola: Hier ook grijze plukken die weer aan een verfje toe zijn :oops: En volgens mij heb je wel een gewoon e-mailadres maar wil je dat niet geven... ;)

@Saskia: Welkom thuis! Gezellig dat je er weer bent. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

@Noura: Ben benieuwd wat je dochter hierna gaat winnen....3 keer is scheepsrecht. En uiteraard...trakteren ;)

@Cynthia: Wat een mooie foto's! Vind vooral die van jullie tweetjes en de close up erg geslaagd.

@Gnessy: Als ik aan Avifauna denk dan zie ik altijd een stoffige boel vogels voor me met een bus vol bejaarden. Maar zo te zien is er toch wel wat veranderd. Ziet er leuk uit! Je kunt op de foto's goed zien dat jullie het naar je zin hebben. Vind vooral de foto in de draaimolen erg leuk! En je nieuwe coupe ziet er goed uit hoor.

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    zoooo, ff tijd voor mezelf.....

Naar de dierentuin geweest, echt harstike leuk.
    Maar we werden door de zus van Robert gebeld met slecht bericht. We zouden samen gaan eten als we ons nichtje terug zouden brengen. Dit liep ff anders. Haar vader (zwager van Robert) heeft een hartinfarct gehad en ligt in het ziekenhuis.
    Allemaal ff hectisch dus. Robert is z'n nichtje nu naar huis brengen en eet daar wat. Ik heb Jikke net in bed gelegd na een huilerige terugreis uit Rotterdam.

Nu dus ff een moment voor mezelf. Ga ff tv kijken.

13. @Melliemel: Fijn dat je er weer bent en fijn dat het leuk was. We lezen het vast nog wel... :D

@Noura: Jij hebt echt een super dochter!

@Slingding: Leuke haarband ;) en ook leuke foto's trouwens... :D

@Gnessy: Jullie hebben zo te zien een heel leuke dag gehad! Ik heb het ook al de hele dag koud, maar dat zal wel komen doordat ik niet lekker ben. Voor het slapen gaan mijn temperatuur maar eens opmeten...
    Op 13 oktober had je je haar in een staart, dus hoeveel er af is kan ik niet zien, maar ik vind de kleur je goed staan!

Klopt! Iedereen heeft mijn echte e-mailadres, maar dat mag jij niet weten... ;) :) ;)
    Zielig dat Fynn nog steeds niet lekker is. En tuurlijk gaat Fynn voor je baas. Is de winkel op maandagochtend niet dicht?

@Noralien: Ik heb je vanavond al op msn gesproken en hou het hier dus bij een kort: Sterkte en ik hoop dat je zwager meer naar zijn eigen lichaam gaat luisteren...

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik HAAT de wintertijd @$%$$#&*! Vannacht superslecht geslapen omdat ik het zo benauwd had vanwege m'n verkoudheid. En toen ik tegen 5.00 eindelijk in slaap viel werd Fynn 15 minuten later wakker :cry: Heb echt van alles geprobeerd om hem weer in slaap te krijgen. Flesje, wiegen, masseren, liedje zingen etc. Ben daar bijna 2 uur mee bezig geweest en heb het toen maar opgegeven. Nu moet ik dus weer het ochtendslaapje gaan rekken :( Ik ben nu echt behoorlijk chagrijnig.

@Noralien: Sterkte met en voor je zwager en de rest van de familie.

@Lola: Ben gisteravond bijna een uur bezig geweest om de foto's te versturen. Zie ik vanmorgen weer allemaal foutmeldingen in m'n mailbox :confused: Stomme hotmail! Laat me ff weten of je uberhaupt iets hebt ontvangen.

15. Niet meer actief

goeie morgen...

noralien beterschap met je zwager...

eve: Balen zeg.... Hier gelukkig kids wel geslapen tot half 8 vanmorgen.....

ik ga ff me kamer doen heir.... kom later weer.....

16. Ik heb het inmiddels ook flink te pakken :( ! Gisteren was ik al niet lekker (snotteren en bibberen), maar vannacht kreeg ik het zó koud dat ik het thermo-ondergoed van Roy onder mijn pyama heb aangetrokken... :(
    Nu voel ik me dus echt een wrak, ik sta onvast op mijn benen, heb koorts en alle spieren in mijn lijf doen pijn. Ik heb Jasmijn zojuist naar het kdv gebracht en dat voelde aan als een hele onderneming. Nu nog even wachten tot 9.00 uur (dan kan ik mijn werk bellen om me ziek te melden) en dan vlug mijn bed weer in...

@Eve: Jeetje, jij hebt ook een k*tnacht achter de rug, zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk chaggie bent vanmorgen...
    Eén troost: Ik heb 8 mailtjes met foto in goede orde van jou ontvangen... :D

17. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Balen Eve, vervelend dat Fynn er zo moeilijk in te sturen is. Dan is ie nóg vroeger wakker. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ga je straks nog ff met zijn slaapje meedoen?

Jikke heb ik gisteravond op kunnen houden tot haar "nieuwe" bedtijd en werd vanmorgen om 8.15u wakker. Heel netjes dus.
    Tenminste.....als ze om 4 uur niet wakker zou zijn geworden :rolleyes: .
    Ze bleef maar huilen. We hadden voorgenomen geen fles te geven omdat dit dan al een beetje gewoonte begint te worden. Speentje terug, knuffeltje, aai over de bol...mocht allemaal niet helpen. Laten huilen werkte ook niet. Heb haar er na een half uur uitgenomen en in de schommelstoel in slaap gewiegd. Toen waren we natuurlijk alweer een uur verder. Daarna is ze nog een keer wakker geworden, maar toe hielp negeren gelukkig wel.
    Ze heeft dit nooit gehad en hoop ook dat het snel weer over is.

Vanavond werken. Denk dat ik van te voren ook nog ff wat ga slapen nadat ik Jikke naar de opvang heb gebracht. Vermoeiend weekend geweest. Ben er nog helemaal brak van.

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, zie je berichtje nu pas.
    Klinkt ernaar dat je het goed te pakken hebt :( . Heel veel beterschap en alvast welterusten.

19. Ik heb zojuist een collega mobiel weten te bereiken en hoef dus niet langer te wachten. Ik ga dus snel naar mijn bedje... :D

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Zouden we woensdag kou gevat hebben op de boulevard? ;) Jij ook veel beterschap. Gedeelde smart is halve smart...maar of we daar nu zo blij mee zijn :( Ik zit nu ook te wachten tot 9.00 om me ziek te melden. Aangezien Fynn nog niet helemaal okay is breng ik hem maar niet naar het kdv. Zou het graag doen om zelf wat uit te zieken maar ja, het is ff niet anders. M'n moeder is ook ziek dus die kan ook niet ff een uurtje oppassen.

En wat de foto's betreft: ik had er 14 verstuurd.... :(

@Noralien: Hoop dat jij ook nog wat kunt bijslapen!

Deel Deze Pagina