he bah lola, klinkt alsof je het goed te pakken hebt. beterschap. fynn ook beterschap. en eve je hebt gelijk, fynn gaat voor. durf het bijna niet te zeggen, gister wint mijn zoon een cadeaubon van 10 euro van blokker. ze zijn hier nu een ventilatiebox aan het plaatsen op zolder. dus kan niet veel doen. heb safouane daarstraks wakker moeten maken, de wintertijd heeft op hem geen effect. gnessy leuke fotos, en ik vind deze haarkleur mooier staan dan je eerdere kleur
Nog ff klagen hoor. M'n verkoudheid wordt steeds erger en inmiddels doen bij mij ook al m'n spieren zeer Fynn is enorm aan het dreinen want die heeft natuurlijk slaap. Ik probeer het nog 15 minuten te rekken. Pffff, wat een ellende als je je zelf zo ellendig voelt.
beterschap lola.... slaap ze Dank je noura.. vwb mijn haar er is zo'n 15 cm af denk ik. als ik nu staart in heb, komt t tot mijn schouders... kids zitten hier lekker teletubbies te kijken... dus ik ga nog wat kleine dingetjes uitpakken... en als die zijn afgelopen ff stofzuigen.... al t kleine spul van de vloer af, dan kan ruth ook ff lekker 'dr gang gaan.....
jemig eve, je moet zo maar samen met fynn gaan slapen. jij ook beterschap! noralien, vergat te reageren op "jullie nacht" hoop voor je dat dit maar eenmalig is. maar je hoort het vaker op deze leeftijd. je zou bijna denken dat ze dan naar gedroomd hebben ze zijn hier boven veel lawaai aan het maken, boren en zagen. dus dat word lastig slapen voor saf. gelukkig is hij nog fit. gnessy, je zou niet zeggen dat er 15cm af is. heb hier ook teletubbies aan, maar safouane kijkt niet. ga weer even met hem over de grond kruipen
eve en lola: beterschap, het klink er naar dat jullie het zelfde hebben als mij. en als dit zo is dan ben je er wel even zoet mee. bij mij hielp sarixell erg goed dat werkt snel en zit 400 mg ibrubufen in, dan ging de lamlendigheid er af. en merkte ook goed wanneer hij uitgewerkt was! hier heeft kailynn ook goed geslapen alleen wilde ze niet meer slapen na de fles, en ze is nu afdscheid aan het nemen van de teletubbies op tv. arno gaat zo weer naar de ha want zijn kuur is klaar maar zijn ontsteking is nog niet weg en blijft ook nog thuis. noralien: wij hebben het hier ook een ppos gehad dat kailynn wakker wordt om24.00 uur en 4 uur zal maar niet zeggen hoe lang het duurde, en pas sibnds een paar dagen slaapt ze door.
Goedemorgen allemaal, Vrijdag heeft Liene haar handje verbrand. Ze was aan het spelen met Ben terwijl ik het eten aan het maken was. De oven stond op, en normaal sluit ik dan de doorgang tussen keuken en woonkamer af. De oven wordt gloeiend heet en staat op de grond. Nu deed ik dat dus niet, want Ben was met Liene bezig en hield ze in het oog. Nu zei Ben op een moment: "Ik ga snel 1 telefoontje doen", waarmee hij natuurlijk bedoelde dat ik op Liene moest letten. Maar ik was zo met het eten bezig, dat ik dat laatste niet doorhad. Nu was ze dus naar de keuken gekropen waar ik was en had ze zich opgetrokken aan de (gloeiende) oven. Ik hoor een gil en zag haar daar staan. Ik heb haar direct weggetrokken en haar hand onder de kraan gehouden. Al bij al valt het nog mee, maar ze heeft toch een blaar op de zijkant van haar hand. Onder haar pink. Hij is zo lang als haar hele handpalm, maar gelukkig maar 1cm breed. Nu zit ze dus in een verbandje met haar hand. Pijn Heeft ze er niet meer van, want ze gebruikt haar handje weer. Ook als ik het verbandje vervang, zegt ze niks. Maar wat voelden we ons beide schuldig... Lies, zo zie je maar dat je geen dochtertje moet hebben om te gaan winkelen! Hier ook precies dat ik de hele dag 'nee' moet zeggen. Ze doet dan ook vanalles dat niet mag. Irma, geniet van als dat ge'mama'. Karin, hier is pasta ook de grote favoriet. Hoe ik hem ook klaar maak, met rode saus, witte saus, vis, vlees. Gaat er allemaal vlot in. Bianca, wat een triest, verschrikkelijk verhaal waarvan je de link daar plaatst. Oh, brrr, ik krijg het er helemaal koud van. Ik denk maar aan die arme man. Ik hoop dat de sceptische onder ons gelijk hebben. Lola, wat een lieve foto van Jasmijn met de poes. Wij hebben geen huisdieren en ik vind dat wel jammer voor Liene. Maar Ben is er abslouut tegen. Niet omdat hij niet van dieren houdt, maar omdat hij ze nooit wil afgeven. En omdat dieren nu (normaal) niet zo lang leven als mensen... Hij heeft op 20 jarige leeftijd zijn hondje sprokkel moeten afgeven die al bij hen was vanaf dat hij 4 was. En daar heeft hij een knauw gekregen. Noura, ik ben ook zo'n emotionele muts. Ik kan het nu wel op de zwangerschap steken, maar moet eerlijk bekennen dat het altijd zo is. Tv is voor mij echt een ramp. Ik leef mee met iedereen. En wat een cadeau's winnen jullie daar! Noralien, hopelijk komt alles weer goed bij de zwager van Robert (is het dan ook niet jouw zwager? Dat is toch schoonbroer eh?). Veel sterkte. Eve, hopelijk zijn jullie nu al wat beter. En dan stuur je maar je mail hoor . Duckie, wat een lief snoetje wanneer Demi een kusje wil geven. Ik ga speculaas bakken. Mijn grootvader is gisteren verjaart en eet dat graag. En wat moet je iemand van 75 altijd geven... Dus nu ga ik letters maken: VA PROFICIAT! Het deeg is gisteren al gemaakt, wnat het moest een nachtje rusten. Dan gaan we op kraambezoek bij mijn nicht en dan op verjaardagsfeest bij mijn broer (verjaart vandaag). Liene zit nog in het zomerritme, maar dat is vandaag supergoed. Anders hadden we niet genoeg tijd om alles te doen. Groetjes, Saartje
Ben ik weer. Het was me gelukt om Fynn tot 9.45 wakker te houden. Eenmaal in bed sliep hij meteen. Ik dus ook m'n bed in. Normaalgezien slaapt hij een uur. Nu was hij al na een half uur wakker en begon meteen te brullen Hij zit nu gelukkig even rustig te spelen. Klinkt mss niet aardig maar zal blij zijn als deze dag voorbij is. @Saar: Kusje voor het handje van Liene! Kan me voorstellen dat jullie je schuldig voelden. Maar ik denk dat ons allemaal wel es zoiets gaat gebeuren. Speculaas...heerlijk! Heb er nu geen trek in maar je mag best een stuk bewaren Ik mail je snel. Denk maar vast na over een datum. Ik ben vrij op dinsdag en woensdag.
ooooh saar lekker, en proficiat! en wat zielig voor liene. en tuurlijk voel je je schuldig, maar helaas gebeuren dit soort dingen, je kan hoe goed je ook oppast niet alles voorkomen. ik hoop dat het snel geheeld is. knuffel voor liene
saar: lekker speculaas kun op liene haar hand van mij! Eve: ik denk aan je! kan je geen beroep op je ouders doen of dieeen middag voor fynn zorgen of desnoods zijn papa zodat je kan slapen?! Ben je nog wezen zwemmen met fynn? Pagina 800 tja dat gaat snel!
Wat ben ik weer es blij met het forum. Lekkere afleiding tussendoor. Fynn heeft z'n brood gegeten en geen diarree meer. Dat gaat dus goed. Nu ik nog Hij ligt/staat nu in de box naar de tv te kijken. Begint echter wel te geeuwen. Hoop dat hij het uithoudt tot 15.00 voor z'n middagslaapje. Pfff, wat duurt deze dag lang. Sorry, dat ik zo zeur hoor. @Cynthia: M'n moeder is ook ziek. M'n vader is aan het werk. En Fynn z'n vader had allerlei belangrijke besprekingen...tja....We gaan in principe woensdag zwemmen. Mits ik me okay voel.
hoop t voor je eve dat t door gaat.... wacht nog steeds op pb met uileg van die situatie... sorry... snap er nog niks van.... lekker speculaas.... hier miss zo'n kleintje chocolade taart maken voor na t eten.... hier liggen kids beiden al uur te slapen.... als ze wakker zijn ff naar de groente boer wandelen....
Saar, wat zielig voor Liene....hoop dat ze er niet te veel last van heeft! Eve, lastig he zo'n dag, herkenbaar hoor dat je van die dagen hebt. Hier ook zo'n baal dag. Demi, wat kan je prachtig kusjes geven. Bianca, mooie foto van Lynn geworden! Gnessy, leuk je haar! Cynthia, heerlijk soms he al die nieuwe foto's, laat ze maar zien hoor, ik vind foto's altijd leuk! Dimphy kan fluiten Zo schattig, ze sjeest in haar loopkarretje door huis en blijft maar fluiten. Er komt nog soms geluid uit ook! Gisteren voor het eerst met haar wezen zwemmen, ze vond het heerlijk! Izanka is ziek geworden na het zwemmen, koorts en moe. Ik voel me vandaag ook erg moe. Zal wel in de lucht hangen, het weer is ook nog eens belabbert, is ook niet best voor je humeur. Dimphy de laatste 2 weken al een keer of 7 weer een fles in de nacht. Gisteren besloten dat het afgelopen moet zijn. Ze is bij 5 mnd opgenomen ivm nachtelijke onrust, en we hebben toen nadrukkelijk te horen gekregen dat wij de regie moeten houden, nu is zij het weer aan het overnemen, huilt net zo lang tot ze een fles krijgt, dus vanaf nu ga ik om de 25 min even naar haar toe, maar ze krijgt geen fles meer, streng he? Ze heeft het 2 uur volgehouden daarna is ze weer gaan slapen. Ze weegt bijna 11 kilo, dus kan gewoon geen honger hebben, het is gewoon lekker als je wakker wordt zo'n warme fles melk. Ben benieuwd hoe het de komende nachten gaat. Afgelopen nacht heb ik haar niet gehoord.
Saar, wat zielig voor Liene....hoop dat ze er niet te veel last van heeft! Eve, lastig he zo'n dag, herkenbaar hoor dat je van die dagen hebt. Hier ook zo'n baal dag. Demi, wat kan je prachtig kusjes geven. Bianca, mooie foto van Lynn geworden! Gnessy, leuk je haar! Cynthia, heerlijk soms he al die nieuwe foto's, laat ze maar zien hoor, ik vind foto's altijd leuk! Dimphy kan fluiten Zo schattig, ze sjeest in haar loopkarretje door huis en blijft maar fluiten. Er komt nog soms geluid uit ook! Gisteren voor het eerst met haar wezen zwemmen, ze vond het heerlijk! Izanka is ziek geworden na het zwemmen, koorts en moe. Ik voel me vandaag ook erg moe. Zal wel in de lucht hangen, het weer is ook nog eens belabbert, is ook niet best voor je humeur. Dimphy de laatste 2 weken al een keer of 7 weer een fles in de nacht. Gisteren besloten dat het afgelopen moet zijn. Ze is bij 5 mnd opgenomen ivm nachtelijke onrust, en we hebben toen nadrukkelijk te horen gekregen dat wij de regie moeten houden, nu is zij het weer aan het overnemen, huilt net zo lang tot ze een fles krijgt, dus vanaf nu ga ik om de 25 min even naar haar toe, maar ze krijgt geen fles meer, streng he? Ze heeft het 2 uur volgehouden daarna is ze weer gaan slapen. Ze weegt bijna 11 kilo, dus kan gewoon geen honger hebben, het is gewoon lekker als je wakker wordt zo'n warme fles melk. Ben benieuwd hoe het de komende nachten gaat. Afgelopen nacht heb ik haar niet gehoord.
ik heb vanmiddag een stuk terug zitten lezen hier op het forum de bevallings topic december 2006 rond de geboorte van kailynn. Leuk hoor maar er schreven ook veel mensen mee waar van ik het niet eens meer wist. Ik zag ook dat patricia de moeder van jasper ook weer in verwachting is. Het is leuik om te zien hoe de onderschriften van de onbekende er uit zien.
hahahah toen schreef ik nog niet actief mee... dus tja..... wel blij om te lezen dat er dus wel weer mama's zwanger zijn..... ik ga nou ff langs groente boer en langs me broertje.... tot vanaaf!
Gossie wat een ziekenboeg hier... Ik heb me vandaag ook ziek gemeld, ben nog steeds niet beter en blijf hoge koorts houden, gelukkig kon Rick vandaag weer naar het kinderdagverblijf want nu kan ik echt slapen zonder rekening met wie dan ook te moeten houden... Noura, wat een geluk bij jullie in de familie zeg, geniet er maar van, en wie weet moet je je dochter maar eens een staatslot laten kopen... Gnessy mooi kleurtje lijkt het, is niet helemaal goed te zien, maar toch, en jee 15 cm korter is wel een heel eind... Op wat voor PB wacht jij dan, heb ik iets gemist of gaat dat nog over het sterfgeval? Cynthia wat een schattige foto van Kailynn en Arno! en die bij jou op schoot is ook erg leuk, Rick vind het ook helemaal geweldig om op zijn kop op mijn schoot te hangen, blijft zich dan ook afzetten met zijn voetjes op mijn benen. Fijn dat het weer beter met je gaat! Kreeg trouwens vandaag pas mijn roosjes binnen maar ze zijn wel heel erg tof geworden, zal ze vanavond eens aan doen bij hem en dan op de foto zetten... Liene toch, een hele dikke pakkerd van Rick op je zere handje! Veel plezier bij de kraamvisite. Eve, ik moest van het weekend wel weer ff aan je denken hoor, ik zal blij zijn wanneer het eind november is en we in ons nieuwe huis gaan wonen, misschien dat ik dan ook weer een beetje vrijheid krijg, nu is het altijd zo dat ik moet vragen om hulp bij de pappa van Rick terwijl ik het wel zou willen dat het wat spontaner zou gaan... En nu ik ziek ben is het heel zwaar om dan ook nog voor Rick te moeten zorgen... Ik realiseer me ook wel dat het voor John wel spannend is om straks minder vrijheid te krijgen want hij vind het ook wel gemakkelijk op deze manier, vind ik... Maar goed meid ook jij beterschap! Lola, hoe is het nu met jou? ale: Heel herkenbaar jou verhaal... ale: Goed uitzieken hoor je bent er niet zomaar vanaf... En wat heerlijk trouwens dat jou poes wel zo rustig is bij Jasmijn, hier moeten de dames niets van Rick hebben hoor! Terwijl de poes van mijn broer gewoon naar hem toe gaat en echt overdreven met hem knuffelt... Ja en dat denkt hij dan ook bij onze dames, en die rennen hard weg dan... Ben benieuw hoe dat eruit ziet en klinkt... Dimphy aan het fluiten... Doe maar rustig aan Lianne, vervelende griep heerst er... En nee, ik vind je niet streng hoor, Rick kreeg tijdens de vakantie ook een paar keer een fles in de nacht en dat was dan meer omdat we niet wilde dat de rest van de familie wakker werd, maar het koste ook weer even om die fles er thuis weer af te krijgen... Ook ik ben dan streng, mwa ik noem het meer consequent zijn en... de aanhouder wint... De foto van Demi is echt geweldig, het is net alsof ze een kaars gaat uitblazen, echt een super leuke foto! Lynn, ook jij staat prachtig op de foto meisje! Ik ga nog ff een tukkie doen voor Rick weer thuis komt... Misschien kom ik later nog ff... Irma.
Hopelijk mag ik nog een keertje piepen Fynn heeft vanmiddag (net als vanmorgen) maar een half uurtje geslapen. En werd daarna krijsend wakker. Ik zit er nu echt doorheen. Voel me beroerd en weet niet meer hoe ik Fynn moet bezighouden tot 19.30 Had hem beter naar het kdv kunnen brengen aangezien hij geen koorts en diarree meer heeft. Maar ja, dat wist ik vanmorgen nog niet. En tja, morgenochtend zal het wel weer 5.15 worden. Thanks weer voor het aanhoren van mijn klaagzang.