December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

zat nog op een pb van eve te w88, maar die heb ik inmiddels ontavangen.....

hier nog niet echt midden in de nacht wakker geworden voor een fles... wel om uur of 7.... dus tja... vind t lastig omdaar antwoord op te geven...

iedereen goed uitzieken hoor anders ben je er nog langer mee in de weer....

2. Niet meer actief

eve als ik auto had had ik fynn opgheaald
    maar helaas......

en klagen mag altijd.... we moeten er gewoon zijn in goeie tijden en in slechte tijden vind ik....

hoop voor je dat die toch nog besluit ff te gaan liggen slapen......

en je situatie is nu duidelijk hoor meis.....

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve ik dnek aan je en duim dat het snel beter word....
    helaas kan ik je niet helpen van uit hier......maar klagen mag altijd hoor.... het lucht op.....

wat doet Fynn als je hem laat liggen?

4. Niet meer actief

Wanneer moeten jullie eigenlijk allemaal weer naar het cb toe? Dit omdat de kids bijna 11 mnd zijn?

ik mag de 14de heen... met allebei.....

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik 6-11 voor de prikjes

6. Ik voel me weer een klein beetje mens gelukkig. Ik heb geslapen totdat mijn zus me om 10.30 uur wakker belde om te vertellen dat de echo bij de verloskundige er goed uitzag. Maar omdat ik me erg licht in mijn hoofd voelde, ben ik lekker in bed blijven liggen en 'Gooische Vrouwen' gekeken. Halverwege de middag had ik het inmiddels ook weer warm genoeg om Roy's thermo-ondergoed uit te trekken... :D
    Maar ik ben echt blij dat ik op een werkdag ziek werd, want ik had het ook erg zwaar gevonden als ik gewoon voor Jasmijn had moeten zorgen...

@Eve: Tja, gedeelde smarts is inderdaad halve smart, maar dan hadden we een griep-meeting moeten afspreken... :)
    Dan had je ook een live persoon gehad om tegen aan te 'zeuren', dat klaagt toch net iets lekkerder... ;)
    Enne... ik hoop echt dat je beter (en langer) slaapt vannacht!

@Saar: Ach wat zielig voor Liene... Kusje van Jasmijn op het verbrande handje!

@Izanka: Beterschap!

@Irma: Jij bent nu wel al erg lang ziek, vind ik. Ik hoop toch dat je nu snel opknapt...

@Gnessy: Ik moet 4 december met Jasmijn naar het cb voor de prikjes.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik moest eigenlijk 18-11 naar het cb voor de prikjes maar kailynn was ziek we moeten nu a.s. donderdag, maar dan is kailynn ook al weer bijna 11 maanden.

beterschap allemaal en een dikke knuffel van mij en Kailynn

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Je moet van iedere dag genieten...maar toch ben ik erg blij dat deze dag er op zit. Tjonge, wat is dat zwaar om voor een kleintje te zorgen als je zelf ziek bent. Was de 1e keer dat ik dit meemaakte (en vast niet de laatste keer ;) ). Morgen hopelijk een betere dag.

Fynn heeft trouwens weer z'n groentenhap geweigerd. Vraag me af of dat komt omdat hij nog niet lekker is of omdat we in een 'niet willen eten' fase zitten. Ik gok maar op het eerste.

@Gnessy: Wij mogen de 21e weer :D

@Lola: Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En de volgende keer dat ik ziek ben zoek ik ook een werkdag uit waarop Fynn niet ziekjes is :)

9. @Eve: Jasmijn weigerde ook haar warm eten (en het fruit en de boterham...) toen ze vorige maand zo ziek was. Ik gok er dus ook op dat Fynn's weigering hiermee te maken heeft...

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: hier ook al een paar dagen een groenteweigeraar. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf overgaat. Hij spuugt het echt net zo hard uit als het erin gestopt wordt. Hoewel het er vaak al niet eens in komt omdat zijn mondje stijf gesloten blijft. Ging er van de week nog een papfles in in plaats van de maaltijd, nu wilde hij die ook niet. Alleen een toetje, dat eet hij wel...gek kind van mij....Als dit aanhoudt ga ik maar eens de groente in de middag geven als ik thuis ben om te kijken of dat wel gaat.
    Lola: ik weet dus niet hoe het met die wedstrijd gaat zijn :) Had ik vorige week maar niet zo hard geroepen dat hij goed at....

Beterschap voor jou en Fynn.

Lola ook beterschap...thermo-ondergoed, dan moet je echt niet lekker zijn geweest.

Irma ook beterschap!

Noralien: had je al gesproken op msn! hoop dat je schoonbroer snel opknapt en hij wat meer rust neemt.

Noura: dat gaat lekker bij jullie thuis! geniet lekker van alle prijzen.

Slingding wat fijn dat Kailynn alweer een paar nachten doortukt!

Saar: ai ai wat zielig voor Liene! maar het kan gebeuren en gelukkig herstellen kleintjes vrij snel. Ben wel nieuwsgierig naar een foto van een ingepakt handje...

Lianne: ik vind je niet streng hoor! is belangrijk om de boel goed in de regie te houden!

ik moet 8 november geloof ik naar het CB voor prikken, maar zal het eens nakijken...

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Kijk Dimphy heeft vandaag voor het eerst staartjes, lief he?

12. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Heerlijk graaien in mijn bak met speelgoed.

13. @Lianne: Ach... wat schattig!

14. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0

Zo ziet me ventje eruit na een lekkere maaltijd! :p

15. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0

Zijn mooie tandjes... :D

16. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    en als laatste zijn mooie nieuwe trui, wel alweer te klein maar toch...

17. @Irma: Zo te zien heeft het Rick gesmaakt... :)

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wat een zieken weer. Beterschap allemaal!

Lola, wat fijn dat de echo van je zus goed was.
    Die vrienden van ons hebben nu de 2e keer IVF gehad en er zijn 2 eitjes terug geplaatst. Ze moeten nog een paar dagen geduld hebben.
    Er zitten aan beide kanten tweelingen in de familie, dus voor je het weet hebben ze er 4 :D

Eve, zwaar hé, voor een kleintje zorgen als je ziek bent. En dan kun jij het 's avonds ook nog niet overdragen. Sterkte, hoop dat je dag morgen beter is.
    En Jikke eet op het moment ook erg slecht. Met brood speelt ze meer dan ze eet en warme hap ligt er een beetje aan. Vers eet ze over het algemeen beter.

Saar, ooohhhh wat zielig. En brandblaren doen zo'n pijn :( . Kusje erop van Jikke.

Wat ziet Dimphy er leuk uit met die twee staartjes!
    Jikke heeft ook al best lang haar nu. Maar een staartje bovenop vind ik persoonlijk niet zo leuk. Denk dat ik dit ook eens ga proberen. Al heeft Dimphy wel meer haar als ik het zo zie. Echt schattigggg :D !

Rick ziet er lekker uit zo! Het heeft gesmaakt zie ik.
    En wat zit ie er wijs bij op dat stoeltje. Echt een gave foto.

Eve, even je ogen dicht houden hoor, want wat ik nu ga vertellen vind jij niet leuk om te lezen.....
    Vanmorgen werd Jikke dus om 8.15 nieuwe tijd wakker. Om 9.30 terug in bed gelegd, maar toen wilde ze niet echt. Ze was wel moe, maar vechtte ertegen.
    Om 10.00 is ze toch in slaap gevallen en ben ik ook nog "ff" gaan slapen. Ik werd dus om 12.45u ( :oops: ) wakker. Jikke moest om 13.00 eigenlijk op de opvang zijn. Heb haar dus maar wakker gemaakt en zonder eten naar het KDV gebracht. Neeee, niet voor straf, ze heeft haar boterham daar lekker opgegeten :D

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nou, het gaat lekker hier, maar niet heus. Vannacht weer erg slecht geslapen. Voelde me er gewoon te beroerd voor. Fynn vanmorgen om 5.30 wakker. Hang nu een beetje achter de pc. Hoop dat m'n moeder weer is opgeknapt zodat zij een uurtje kan oppassen. En anders zit ik er over te denken om aan het kdv te vragen of Fynn daar een paar uurtjes terecht kan. En anders wordt het weer een heel lange dag. Wat zouden jullie doen?

Vanmorgen gelukkig wel even gelachen. Fynn stond nml voor het eerst met slaapzak en al in z'n bedje. Was zo'n maf gezicht ineens :D

@Lianne: Lieve foto's van Dimphy! En ik vind 2 staartjes opzij ook veel leuker dan 1 bovenop :D

@Irma: Wat is Rick een blij en ondeugend kijkend mannetje! Wel een beetje zielig dat je z'n neus half dichtdrukt hoor ;) En wat blijft hij goed zitten in z'n stoeltje! Gave trui ook. Die heb ik nog niet eerder gezien.

@Noralien: Vind het idd moeilijk om te lezen. Zeker nu ik me zo belabberd voel. Als Fynn nou ook nog zoveel zou slapen overdag zou het al een stuk makkelijker zijn. Maar ja, ik kan er wel tegen hoor om het te lezen. Dat is het risico van een forum. En wie weet komt mijn tijd nog wel....

20. Niet meer actief

leuke foto's van die twee staartjes... hier red ik nog steeds maar 1 staartje.....

eve ooit komt jou tijd ook wel om lang te slapen....

wou dat ik beetje dichterbij woonde eve, dan had ik wel op m gepast....

hier is alles vannacht goed gegaan.... jor was om kwart voor 7 wakker en ruth kwart over 7.... die heeft trouwens wat nieuws.. als ze los mag dus uit de box en ze wil opgetild worden komt ze bij je staan en gaat dan springen en dreinen van ik wil op schoot..... ze zegt t nog niet lettelijk... maar t is wel leuk om te zien {niet grappig voor haar maar oke}.....

ik ga jor zijn spullen pakken, die moet zo weer naar school toe....

Deel Deze Pagina