Goedemorgen! Eindelijk weer es een positief bericht. Ik heb goed geslapen! Had gisteren hoestdrank en neusspray gekocht en die hebben vannacht hun werk goed gedaan. En...Fynn werd om 6.30 wakker Voor de meesten van jullie nog steeds midden in de nacht maar ik mag echt in m'n handen klappen als hij dit volhoudt. Gisteravond ging de groentenhap er ook weer in als koek. Tja, het verhaal blijkt dus toch niet waar te zijn. Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben. Maar ja, ik ben sowieso niet echt goedgelovig. Vind het uiteraard wel absurd. M'n opa zei altijd: Er lopen meer gekke dan normale mensen rond (wie weet was ie zelf wel een beetje gek ). @Noura: Ik denk idd dat Fynn erg druk is in z'n hoofdje. Ik merk nml aan hem dat hij weer flink aan het ontwikkelen is. @Karin: Dit is de 1e keer dat ik geloof in een sprongetje! Goed he? En wat toevallig dat Nick ook maar een half uur slaapt en overstuur wakker wordt. En ook z'n groenten weer eet. @Lola/Cynthia/Karin/Noralien: Wanneer gaan jullie ook al weer op vakantie? @Lola: Wat 'fijn' dat jij ook es klaagt. Maar ik snap dat je er enorm van baalt. Ik zou het echter aan kijken tot Jasmijn een jaar is. Het schijnt dat ze dan het ergste achter de rug hebben qua verkoudheid. @Noralien: Wat heerlijk dat Jikke zo vrolijk is Zij heeft dus blijkbaar geen last van het sprongetje Ben ook al een beetje aan het denken over het vieren van Fynn z'n verjaardag. Hij is op een woensdag jarig. Beetje lastige dag. Vier het dus wss in het weekend ervoor. Maar maak er verder geen Pfaff-achtige toestanden van hoor
hahah die eve geen pfaff toestanden. hahahaha..... hier is ruth op zaterdag jarig... En ik hou het die datum dus ook... Mijn broertje is exact een week voor jarig en mijn schoonzsuje 2 dgn erna... Heb op tijd gezegd dat ik het dan hou, dus me schoonzusje moest nu andere datum nemen..... |En wat heb jij uitgeslapen zeg eve.... hier was t om 6 uur ook al raak, MAMA WAKKER... grrrr kon t jong wel wat aan doen.. En ruth? Tja dat was na 8 uur.....
Vannacht ging het gelukkig wel weer redelijk. Rond 24.00 uur werd het eindelijk echt stil op Jasmijn's kamertje en - op één enkele kreet na om 4.45 uur - heeft ze geslapen tot 7.50 uur. Dat is voor haar wat aan de vroege kant, maar dat zal nog wel aan de ingang van de wintertijd liggen... Tja, daar ga je dan met je geloof in de mensheid... Ha, ha... dat was eigenlijk niet wat ik met 'ons ding' bedoelde (maar onze slaapkamerdeur is altijd dicht... ) Ik bedoelde te zeggen dat we voorheen niet ineens zachtjes gingen doen wanneer Jasmijn is bed lag en gewoon gingen stofzuigen boven of de badkamer poetsen. Daar hoef ik nu niet meer aan te beginnen, omdat ze dat geheid binnen een minuut wakker wordt... @Eve: Fijn dat jij en Fynn weer beter zijn en ik hoop voor je dat Fynn ook erg blij is met zijn nieuwe wakker-wordt-tijd en deze in het vervolg aanhoudt... En dat van die verkoudheid... dat zeiden de huisarts en de arts op het cb ook al. Zij spraken zelfs over anderhalf jaar... @Slingding: Veel plezier met je nieuwe auto!
jor was 1,5 toen zijn amandelen d'r uit gingen hij was continu verkouden.... eigenlijk altijd, ruth gaat ook al die kant op.... iet fun dus...... maar ja.... aan alles komt een eind.... tja ons ding verstond ik wat anders onder... sorry........
Pfff vreselijk zeg dat leugenverhaal van Lieselotje. Ik had er ook al meteen mijn twijfels bij. Denk echt dat dit dezelfde is als MvJanelle... Wel jammer dat je straks in echt verhalen niet meer gaat geloven. Lola: Hmmm... vervelend dat Jasmijn zo'n last heeft van d'r verkoudheid. Enne... herken het wel hoor wat je schrijft over op je tenen lopen. In het begin konden we alles doen in huis. Zelfs stofzuigen op zijn kamertje terwijl ie lag te slapen. Maar nu niet meer hoor. Hij hoort alles. Stefan staat meestal rond 6.30 op en gaat om 7.30 de deur uit. Aangezien Koen dan meestal nog in bed ligt doet hij heel zachtjes. Zodra Koen het hoort begint ie namelijk te brabbelen! Is ook wel grappig als je dat hoort door de babyfoon. Eve: Pfaff-toestanden? Wat fijn voor je dat Fynn tot 6.30 geslapen heeft! Hoop voor je dat dit doorzet! Ben ook benieuwd! Weet het niet meer... Noralien: Wat leuk zeg, die stapjes van Jikke! Dan moet je je wel apetrots voelen! Wat rot zeg voor die vrienden dat ze niet zwanger zijn... Duckie: Het gaat dus beter met brood eten he? Pff... wat erg zeg die file! Vales: Wat leuk zeg die voorbereidingen op jullie bruiloft! Ben nu al benieuwd naar de foto's! Lianne: Beterschap meid! Durf het bijna niet te zeggen maar Koen heeft vanochtend geslapen tot 8.30 uur! Rond 7.30 begon ie te brabbelen en een beetje te huilen. Heb hem toen even zijn speentje gegeven omdat ik nog even snel wilde aankleden en Sara helpen enz. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar was, was alles muisstil boven dus heb hem maar laten liggen. Om 8.30 kwam ie zelf weer. Nu zat ie net heel lief teletubies te kijken maar geloof aan zijn geluiden te horen dat het nu niet meer leuk is... Groetjes Otje
Hallo, pff, lees net jullie bericht ivm lieselot. Ga het zo eens lezen. Hoe verschrikkelijk. Ik had het tegen Ben verteld en hij was al direct bezorgd. Hij vroeg hoe hij de symptomen moest opmerken en wat hij dan moest doen. De lieverd. Duckie, wat apart. Onze beste vrienden beginnen in december ook met ICSI. Zouden het dezelfde zijn? Veel succes voor jouw vrienden. Voor de rest weer veel vergeten door het berichtje van Lieselot. Lola, fijn dat Teri het zo geweldig doet. Wat een schatje van een hondje heb jij opgevoed... Morgen is het hier een feestdag en overmorgen maakt Ben een brug. Dus gezellig lang samen thuis. Ga ons klaarmaken, want moet met een berg brieven naar de post. Tot snel! Saartje
gatsie weer zo`n liegverhaal. maar ja, zoals zoveel hier al zeiden het is raar als je denkt dat naaste familie op de dag van overlijden hier op het forum gaan zitten posten. het is echt aandacht vragen. en door alle ophef die het veroorzaakt hebben ze die dus gekregen. om zoiets uit te bannen is het mischien het beste om er helemaal niets meer over te zeggen, ook geen topics om je woede te uiten, want daar is het ze natuurlijk om te doen. nou hier gisteravond ook een gillend mannetje, ontroostbaar, en in zijn ogen lag ook een angstige blik. dus mischien ook wel gedroomd. we hebben hem echt moeten afleiden van zijn verdriet. gelukkig is dat wel gelukt. eve wat lees ik nu, wat goed van fynn en fijn voor jou cynthia veel plezier met de auto hahaha pfaffachtige toestand. over de pfaffs gesproken, kijkt iemand hier wel eens naar? ik wel, maar sinds vorige week word het ineens uitgezonden om kwart over 12 snachts, en dat gaat me te ver.
Duckie: 2 boterhammen! pff daar heb ik zelf soms al moeite mee... Noralien: wat verschrikkelijk verdrietig voor jullie vrienden. Fijn dat Jikke zo gezellig is weer! hihi tossen wie er uit mag...zal ik hier ook eens invoeren. Lola oeps sorry! klinkt alsof jullie weer een heftige avond met Jasmijn achter de rug hebben. Vervelend he die verkoudheden. Ik vind zo'n luchtbevochtiger overigens ook erg fijn werken! Slingding: en en rijdt de auto lekker? Eve: fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen. Hier was Nick ondanks volle buik vanmorgen al om 6.15 paraat en daarvoor had ik hem ook al 3x gehoord. Na zijn fles heb ik hem teruggelegd in bed en is hij weer gaan slapen. Om 8.15 wakker gemaakt omdat we zijn gaan zwemmen. en jij geloven in sprongetjes! ik val van mijn stoel....auw... pfaff toestanden...ik moet er ook niet aan denken, hoewel het hier in huis best snel vol is als onze vrienden en familie langskomen. Denk dat wij het het weekend na de 13e zullen vieren. Saar welke feestdag wordt morgen in Belgie gevierd? wel lekker dat Ben dan een paar lekkere vrije dagen heeft. Eve: herinner ik het me nu goed dat je zondag auto ging rijden, of was dat afgelopen zondag al? Noura: Saf ook al overstuur! fijn dat hij wel af te leiden viel.
Vanmorgen is de vader van Fynn hier geweest. Het was echt heel gezellig. Fynn reageerde heel enthousiast op hem. Leuk om te zien We zouden dus eigenlijk gaan zwemmen vandaag maar daar had ik met m'n verkouden hoofd geen zin in Maar het gaat echt een keer gebeuren hoor! Net lag hij lekker te slapen. Maar toen gingen ze bij de buren ineens iets verhuizen. Herrie op de galerij dus. En ja hoor, Fynn werd wakker. Overdag wordt ook hij nml snel wakker van geluiden @Noura: Keek voorheen altijd naar de Pfaffs. Erg vermakelijk. Maar nu vind ik het ook veel te laat. @Karin: Ik zou idd zondag gaan autorijden maar voelde me daar toen te beroerd voor. Ook dat is dus uitgesteld Beetje korte reactie, maar ik ga nu ff naar oma. Tot later!
leuk eve dat jullie het gezellig hebben gehad, veel plezier bij oma noralien, wat verschrikkelijk lijkt me dat voor jullie vrienden. ik heb er nooit zo bij stil gestaan, maar besef me des te meer dat wij van geluk mogen spreken met onze 3 gezonde kindjes vanmiddag gaan we de fiets ophalen van mijn dochter, ik ben benieuwd ben nu gehaktballen aan het braden, mmm ruikt lekker
hi hi, wat een hoop weer geschreven zeg, lola; klagen mag hoor, enne balen zeg dat ze steeds zo verkouden blijft, noralien; goed joh van jikke, echt leuk te horen. eve; die quote van je opa is wel een goeie goed joh van fynn, en lekker voor jouw gnessy; tja een 1e verjaardag is vind ik hoor wel belangrijker dan een andere verjaardag toch? en zeker als het de dag zelf is en die van de andere niet. nouralien; wat balen voor jullie vrienden dat het niet gelukt is zeg, hopelijk volgende keer snel weer en dan dat het goed gaat, lijkt me echt zo erg... saar/duckie; veel geluk voor hun toegewenst noura; he wat naar dat safouane zo verdrietig was zeg, gelukkig is het wel opgelost eve; iig leuk dat fynn zijn vader zo goed herkent en ach alles wat komt komt toch een keer he! . noura; leuk een nieuwe fiets voor je dochter.. wat een vervelend nieuws vwb 'het verhaal' sommige mensen hebben blijkbaar niets beters te doen...... hier gaat alles goed, heb het slaapritme weer ff als vanouds opgepakt. hij was een beetje paniekerig toen ik hem in bed legde, dus het heeft wel 'negatieve' impact gemaakt helaas. gelukkig ging het daarna goed. we hebben voor ons doen een goede nacht gemaakt. hij is lekker vrolijk naar mijn zus gegaan en heeft gelijk zijn kunsten weer laten zien (het loslopen) ga nog ff beetje pauze houden en dan naar mijn leerlingen gr saskia
Fynn heeft tussen de middag anderhalve boterham, een plak koek en een halve krentebol gegeten (en ook nog een flesje melk) Hij is duidelijk z'n schade aan het inhalen. Nou, verder heb ik eigenlijk niks te melden...
Over dat verhaal van Lieselotje maak ik maar geen woorden meer vuil @Slingding: En? Hoe rijdt de auto? @Gnessy: Knap hoor dat ruth al zo'n twaalf stappen los kan zetten. @Gnessy/Lola: ik moest erg lachen om jullie spraakverwarring @Eve: Fijn dat het beter gaat en dat fynn heeft "uitgeslapen". Fynn en Demi zijn idd op woensdag jarig. Ik wilde het eerst op de dag zelf vieren, maar ik denk nu toch maar dat ik het ook maar het weekend ervoor vier. Die lunch van Fynn is niet mis @Saar: Toevallig zeg. Ik ga er maar even van uit dat het niet dezelfde vrienden zijn . Maar wel spannend. Geniet van de vrije dagen met Ben! Ik was ook erg verbaasd toen ik dat hoorde. En in tegenstelling tot gisteren at ze vandaag maar een halve boterham Vanochtend zag ik dat Demi's tweede tandje aan het doorkomen is! Ik heb vandaag al vier poepbroeken verschoond dus ik neem aan dat dat daar van komt. Demi wil trouwens de laatste dagen overdag bijna niet meer slapen. Ik heb zelf het idee dat misschien 1x slapen wel genoeg zou zijn, dus ik denk dat ik daar maar eens mee moet gaan experimenteren. Nu slaapt ze namelijk 1 van de 2 slaapjes gewoon helemaal niet en ligt ze gewoon te brabbelen in bed.
Schandalig... ik had hier helemaal overheen gelezen vanmorgen ! En het is nog wel zo'n grote prestatie... =D> =D> =D> @Eve: Het doet me zo'n deugd dat mijn aanstaande schoonzoon zo geweldig ge-emancipeerd (ik weet het, ziet er niet uit met dat streepje, maar 't is volgens de nieuwe spellingregels... ) blijkt te zijn. Dan kan Jasmijn later flink aan haar carrière werken...
Eve, hoe heb jij dat gedaan met de foto voor op die duimstok? Ik zie dat de afmeting 24 cm bij 3,5 cm wordt. Heb jij zelf een foto smaller gemaakt of heb je gewoon een normale foto ingezonden?
Jasmijn heeft ook wat in te halen, merk ik. Nadat haar ochtendslaapje door het hoesten ook al in het water viel, slaapt ze nu al vanaf 13.45 uur... Ik vind het wel een beetje ongezellig zo, maar het voordeel is wel dat ik mijn huiswerk heb kunnen afmaken...