Eten daar ben ik dol op. Hmm..witlof aardappelen en snitzel........ Dimpyh kan kusjes geven, ze draait haar mondje naar haar toe helemaal open zo schattig.... Vanochtend 6 uur wakker.... Is al 3 nachten zonder huilen en flessen doorgekomen, elke avond voor het slapen gaan zeg ik tegen haar dat ze geen fles krijgt in de nacht. ( volgens de babyfluisteraar werkt het als je dingen uitlegt) Tot nu toe lijkt het te werken. Ruth en Orlando goed zo.... Vales, balen dat het zo loopt, flauw dat ze terug krabbelt. Wanneer ga je precies trouwen? Hier ook nog geen kruipen en zelfstandig zitten hoor! Ze zijn niet allemaal zo vlot. Dimphy doet het oook op haar gemak.
Goedemorgen allemaal, Karin, hier is het allerheiligen. Dat is een 'feestdag' om de doden te herdenken. Veel mensen gaan dan naar het kerkhof, bloemen plaatsen. Gnessy, hier ook al over je berichtje van Ruth gelezen. Waw, moet wel erg schattig zijn, zo'n klein dropje dat loopt. Demi, moet idd erg zijn voor je vriendin. Hier heeft het kindje van mijn neef een late ontwikkeling. Hij is nu van mei 1 jaar en kan minder dan Liene. Hij heeft nu speciale schoenen aan om te leren staan. Het erge is dat we in de familie op 2 jaar tijd 8 achterkleinkinderen hebben gekregen en nog 3 op komst, dus er wordt langs alle kanten vergeleken. Vales, proficiat met je schoonzus. En jammer van het eten. Maar gelukkig had je het snel door en kan je nog iets anders regelen. Ik ga snel verder, genieten van onze paar daagjes verlof. Alhoewel, als Liene sewwes slapen is, gaan we in de tuin werken. We gaan hem winterklaar maken. Nog snel een bestelling plaatsen voor de schoonheidsproducten waar ik mee werk. Naar de feestdagen toe, wordt het altijd wat drukker. Mensen geven het graag cadeau. Groetjes, Saartje
net terug van t zwemmen... me kleine meis ligt in coma.... het is leuk om zo'n klein droppie te zien lopen en voel me ook behoorlijk trots... alleen juist omdat ze zo klein is vind ik het maar niks... Ze is echt nog een babytje..... Ze heeft laatst weer in maci cosi gezeten {vorige week nog} en mevrouw heeft aan alle kanten nog veel ruimte over.... Dus ik weet haast wel cker dat die zowat niks gegroeid is....qua gewicht misschien iets, maar qua lengte cker niet.... En ik vind haar met haar net 10 mnd toch wel errug vlot... d'r broer liep toen ie een jaar was..... maar goed, ik ga ff wat eten.... voor ik omval... reageer vanmiddag uitgebreid... lianne leuke foto zo lekker te eten....
eh, nu staat het jouwe ook goed. Mmm, lag dus aan mijn instellingen. Sorry . Ga nu zien, pc gaat af tot maandag denk ik. Groetjes!
@Eve nee ze mag niet komen wij houden het erg klein en wil het alleen met mijn familie en 2 vriendinnen vieren. De mensen die erbij zijn blijven de hele dag. En ze heeft het zelf aangeboden en ik wilde er voor betalen dus ik vind het niet nodig dat zij komt. Maarja het maakt niet uit we verzinnen wel wat anders. Wij gaan 10 december trouwen. @Gnessy ja Ruth is zeker vlot en het ziet er echt zo leuk uit omdat ze zo klein is. @Lianne leuke foto van Dimpyh. En wat schattig dat ze je kusjes kan geven @Janette dat ziet er erg gezellig uit op de foto @Slingding succes met haar prikjes. Ik vind het echt heel leuk dat me schoonzus weer zwanger is en wat grappig is dat toen we er heen gingen omdat me nichtje jarig was had ik al zo'n gevoel dat ze zwanger was. Johan en ik waren er met de fiets heen gegaan dus we gingen terug en toen zei ik volgens mij is ze weer zwanger nu achteraf was ze dus ongeveer 5 weken zwanger. Wessel is echt aan het proberen om los te staan ben benieuwd wanneer heb dat lukt.
Eve, ik ben er nog hoor . Alleen om antwoord te geven op je vraag...nee, het gaat me niet zo goed. Om kort te zeggen: heel veel pijn, kan Lynn bijna niet meer tillen, lopen en fietsen gaat slecht, waardoor ik erg veel thuis zit en de muren echt letterlijk op me af komen. Lynn heeft veel last van haar tandjes op dit moment, waardoor ze erg veel huilt en niks goed is. En om eerlijk te zeggen, kan ik daar nu slecht tegen. Gelukkig heeft mijn moeder haar net opgehaald en heb ik een middagje rust. Sorry voor mijn klaagzang. Ik heb wel alles bijgelezen de afgelopen dagen. Saskia, waar ben je nou precies naartoe geweest op vakantie? En wat een stoere foto van Orlando in de gootsteen. En al zo goed aan het los stappen. Vind het echt knap. Eve, voel je je alweer wat beter? Enne...'t is dat wij geen vaatwasser hebben, maar mss kent 'ie ook wel andere huishoudelijke karweitjes, dan mag je 'm wel brengen hoor . Gnessy, wat knap zeg van Ruth. =D> Duckie, Lynn slaapt ook nog maar 1 keer overdag. Al gaat ze na de 1e fles vaak nog eventjes terug slapen, maar dat wordt ook steeds korter, meestal tot een uur of 8. Goed zo Nick, mama helpen met opruimen. Noura, ben benieuwd naar een foto van je dochter met haar nieuwe fiets. Lies, ik werk normaal gesproken op maandag, woensdag en donderdag. Alleen nu zit ik in de ziektewet. Na mijn verlof ga ik, denk ik, 2 dagen terug werken. Vind 3 dagen werken met 2 kleintjes teveel voor mezelf gezien. En Michel heeft sinds kort een contract voor 45 uur p.w. dus dat compenseert mooi. Vales, gefeliciteerd met je schoonzus. Leuk hoor! En balen vwb je collega die afghaans zou koken op jullie bruiloft. Lianne, ik vind de staartjes bij Dimphy zo schattig staan. Lief ze dat ze zelf kusjes geeft. Toen Lynn daarnet met mijn moeder meeging, gaf ik haar een kusje....beet ze keihard op mijn lip . 't Is zeker 5 minuten gevoelloos geweest...onze dracula. Vwb Lynns eerste verjaardag. Lynn en ik vieren onze verjaardagen samen op 8 december. Lynn is 6 dec. jarig en ik 16 dec. Ik wil er dit jaar wel iets speciaals van maken, aangezien zij 1 wordt en ik 30 . Waarschijnlijk een koud buffetje of een rijsttafel. Dit doe ik meer vanwege mijn 30e verjaardag. Ze beseft nu toch nog niet dat ze jarig is, vandaar dat we het nu samen vieren. Dec. is toch al een drukke maand voor ons, aangezien ook mijn moeder jarig is in dec.. Goed gepland he. Ga eventjes een boterhammetje eten en de dvd's en onderzetters van de grond rapen....Lynns lievelingsspeelgoed op dit moment.
ik zal straks even kijken of ik een link van de krantfoto vinden kan. bianca wat klinkt dat verschrikkelijk je klachten. sterkte ermee vales wat balen dat het eten niet doorgaat. lianne wat een leuke foto, en schattig dat kusjes geven. janette, wat een gezellige foto heb je geplaatst. leuk hoor saar jullie hebben vandaag allerheiligen toch? wat houd dat precies in? ik heb op het nieuws alleen iets gezien van mexico, maar dat is een heleboel verkleed en versiergedoe. vroeg me af hoe het bij jullie ging. aangezien er hier niets aan gedaan word oh lees een eindje verder dat jullie dan naar het kerkhof gaan. best raar dat er hier niets meer aan gedaan word. tja gnessy ruth is erg vlot, dat heb je niet meer in de hand haha. volgens mij is het gewoon een klein temperamentvol dametje otje oei dat was vervelend, wij hadden op de late avond weer een mannetje wakker. maar naar beneden nemen doe ik dan niet meer, want dan gaat die ook huilen. ik hoop voor je dat het eenmalig was duckie wat erg voor je vriendin. ik weet zelf hoe erg je schrikken kan als je zoiets te horen krijgt. gelukkig viel het bij ons mee. ik hoorde laatst van de fysiotherapeute eenzelfde verhaal, een jongetje dat met 1 jaar alleen nogmaar op zijn rug lag en bijna niets deed, ging een paar maanden later in een paar weken tijd ineens een inhaalslag doen, en stond binnen notime. dus hoop dat het allemaal goed gaat komen.
Lynn zit sinds vorige week continu met haar ene beentje naar achter toe. Zodra ze gaat zitten, dan gaat haar beentje meteen naar achter toe. Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen. Heb trouwens een kerstmanpakje via marktplaats gescoord. Wil zelf foto's maken met Lynn in kerstmankostuum op een houten slee...nu nog eens navraag doen bij vrienden/familie of ze een slee hebben en dan kan ik foto's maken. Mocht er iemand nog belangstelling hebben in het kerstmanpakje (mt 80), na de fotosessie wil ik 'm weer op marktplaats te koop zetten. Nou, hier komt de foto...
Ik ben echt pisnijdig..... Omdat ik onregelmatig werk heb ik een flexibel contract bij het KDV. min. afname 2 dagdelen per week, evt meer moet ik bijbetalen. Krijg ik een vette rekening van de afgelopen 3 mnd. Wat hebben ze nou gedaan..... ipv een contract voor 2 dagdelen staat in hun administratie 1 dag per week. Nu betaal ik voor 1 dagdeel een hele dag en voor het andere dagdeel heb ik nu een rekening, ook nog eens voor een hele ipv halve dag. Dit hoort er dus al in te zitten, maar betaal dan ook nog eens 5 uur meer dan dat ze is geweest. Betekent dat ik dus het dubbele moet betalen. Gebeld, kreeg ik een meneer aan de telefoon... Ja zo staat dat in onze administratie dus krijgt u daar een rekening van. Gezegd dat ik dat nooit zo heb afgesproken en dat het tot nu toe altijd goed is gegaan. Tja, dan had ik moeten bellen toen ik het contract kreeg, want daar staat het zo in. Héb ik dus gedaan en toen zeiden ze dat dat maar een voorbeeld was, dat ik niet aan die maandag vast zat. "nee dat klopt, maar wel hele dagen" die betaalt u dus ook en krijgt de rekening van de dgn die ze extra komt" GRRRRRRRRR! Hij gaat dit nog met iemand opnemen. Ik ga dit dus echt niet betalen hoor. Als ze dat wel willen hebben ze pech en zoek ik wel een andere oplossing. Ik ben nu net zoveel geld kwijt aan opvang als wat ik verdien. En het mooie is, ik heb haar ook wel eens gebracht terwijl ik vrij was omdat ik anders niet aan het minimum kwam. Daar betaal ik nu dis 10 uur per keer extra voor Sorry hoor, maar kook helemaal van binnen door de manier waarop hij me aansprak aan de telefoon. Ik zal straks ff reageren, maar ga eerst ff afkoelen, met Jikke en de hond naar het park.
@Janette: Wat een gezellige drukte bij jou @Lianne: Wat goed dat de tip vd babyfluisteraar lijkt te werken. Ik probeer dat ook bij Fynn en zeg dan dat hij moet uitslapen Ga toch es aan de fluisteraar vragen waarom dat niet werkt Wat leuk ook dat steeds meer beebs nu kusjes gaan geven. Fynn doet dat nu ook steeds vaker. Zowel bij mij als bij z'n knuffels en opa en oma. Hij doet dan z'n mondje open en z'n koppie tegen je aan en zegt dan: Aaaahhhh. Zo schattig @Saar: Geniet van jullie verlof! @Vales: Okay, ik snap het. Als jullie het idd klein houden dan kan ze er echt niet bij hoor! Maar wie weet bedenkt ze zich nog wel. Fynn is nu ook druk aan het oefenen met los staan. Die twee gaan dus nog steeds gelijk op @Bianca: Jeetje, wat moet dat zwaar zijn voor je. Hoe moet dat nou verder? Ik bedoel: je kunt toch niet iedere dag helemaal alleen voor Lynn blijven zorgen? Vind de Dracula-kus wel erg grappig En wat apart dat Lynn met haar beentje naar achteren gaat zitten. Wss zit ze zo lekker stabiel. Ziet er iig erg lief uit! Fynn doet trouwens als hij in z'n eetstoel zit altijd 1 armpje naar achteren. En dat bladeren in een tijdschrift/boek is hier ook een heel herkenbaar beeld. Ik ga (heel origineel ) ook kerstkaarten maken met een foto van Fynn. Heb een kerstmuts met z'n naam erop. Denk dat ik hem bloot in de nepsneeuw zet met die muts op en evt nog een slinger om hem heen. @Noralien: Wat een verhaal Moest het wel ff 2 keer lezen hoor om het te snappen. Maar snap dat je daar behoorlijk kwaad over bent. Nu moet je het maar weer proberen recht te breien. Succes!
Noralien: pff je zou ze daar op het KDV! wat een manier van reageren zeg! klinkt herkenbaar! niet weten of ze al kan zitten of niet...was hier niet anders... Je rooster ziet er wel lekker uit tot het einde van het jaar... Zo te horen heb je het KDV niet meer zoveel nodig dit jaar...behalve op de maandag. hihi eve: ik hou je aan je stoere voorstel! Kan Fynn wel zelf terug gaan zitten vanuit staan, anders is het lastig slapen gaan fijn dat Fynn weer tot 6.30 heeft geslapen. Wellicht ga je de wintertijd dadelijk nog waarderen... Wow Lies: wat leuk om dingen te krijgen van moeders van je klasje! Ik werk overigens op maandag, dinsdag en vrijdag... Otje: komt vanzelf goed, straks gaat Koen ook uit zichzelf zitten. Nick kon eerst staan en is later pas zelf gaan zitten. pff Duckie dat klinkt inderdaad niet positief. Hopen maar dat het allemaal nog bijtrekt. Er kan nog zoveel verschil in ontwikkeling zitten bij babies. teiger teiger, go Demi! Vales: jammer van het aanbod van je collega, dat daar zo iets achter moet steken. Maar jullie zullen vast op een andere manier wel lekker kunnen eten. Fijn dat je schoonzus weer zwanger is! Slingding: vroege vogel! ah Kailynn prikjes vandaag! sterkte meisje... Lianne: fijn dat Dimphie al weer een paar nachten doorslaapt zonder fles! Bianca: wat naar dat het zo moeizaam allemaal loopt! wat een gedoe zo zeg! leuk idee voor jullie verjaardagen! leuke foto's hoor! en heeft Lynn al wat gevonden ? dat hiep hiep hoera op haar verjaardag gaat helemaal goedkomen... Ben net lekker naar de bibliotheek gelopen en boeken gehaald. Nick zat prinsheerlijk in de wagen de show te stelen bij alle mensen waar we langs kwamen! nog even de supermarkt in gelopen en mocht hij nog een speelgoedballetje uit de automaat krijgen ook van de kassajuffrouw. Of hij daar al oud genoeg voor was? Tuurlijk...ik laat de bal nog wel even dicht of haal de kleine inhoud eruit, die bal vind hij schitterend...
hi hi, ik ga eens ff kijken of ik weer op iedereen kan reageren kijken of mijn geheugen me niet in de steek laat duckie; wat naar te horen van je vriendin zeg, hopelijk, is het net als andere hier vertelde niets ernstigs en haalt de kleine het straks wel weer in. vales; mja vind het nu wel weer beetje tegenvallen van je collega eigenlijk, als ze aanbied om te koken voor jullie betekend dat nog geen entree op jullie bruiloft spannend verders hoor. en gefeliciteerd met je schoonzus. leuk joh wessel goed zo jongen.. lianne; de staartjes staan dimphy schattig hoor. enne ik ga jouw tip ook eens proberen door orlando te zeggen dat hij de nacht helemaal door ymoet gaan slapen orlando wil ook een kusje van dimphy saar; dan toch wel gezellig zoveel kleintjes in de omgeving alleen idd balen dat er zoveel vergeleken word, zeker als het competatief (schrijf je het zo 8) )is. gnessy; hoezo vind je het verder niks? ik zou me er niet druk om maken hoor, het is gwoon een vlotte dame en er wss ook klaar voor anders had ze het niet gedaan. orlando is ook ' klein' in verhouding met de rest en qua 'gemiddelde' . ieder zo het zijne toch? zo te horen was jordy dus ook vlot zal wel in de genen zitten! enne nogmaals juist leuk joh die verschillen anders is het toch ook maar saai als elk kind gemiddeld is? bianca; he balen joh dat je zo'n last hebt, hihi moet lachen om hetgeen je vertelde vwb kus geven is erg herkenbaar hier, wij zijn in helden geweest in de heldense bossen, was erg leuk maar wel koud. leuke foto's zeg, fijn dat je moeder zo kan inspringen. noura; ben benieuwd naar je link van de krant slingding en hoe is het met de prikjes gegaan? wij (melvin en ik) gaan vanavond kadootjes kopen ook samen ff hapje eten in de stad, voor orlando natuurlijk maar ook voor mijn mams mijn zusje en mijn zwager, drukke boel nml hier. zwager is al jarig geweest maar viert het later samen met mijn zus. mijn moeder en zusje vieren het as zaterdag dan is mijn zusje jarig en mijn moeder de woensdag erna. en wij zondag dan. ook nog ff een geboorte kado kopen want vandaag zijn vrienden van ons weer papa en mama geworden, erg leuk. en als er nog tijd is dan kijk ik ook nog ff voor wat kleding voor mezelf want had nog geld voor mijn verjaardag voor kleding gevraagd, orlando krijgt volgens mij weer een tandje iig een puntje, voor hem linksonder naast zijn twee andere ondertandjes. hij had ook een puntje rechtsbovenin de hoek maar die zet nog niet echt door verder, dus verder zegt het hier nog niks. terwijl ik denk dat dat puntjemss wel een kies kan zijn en mss duurt dit wel langer, wie weet? otje/lianne/noura/ gnessy jullie hebben oudere kids. orlando blijft bij oma, jullie hcht zo oren later weer wat de schade is geworden ik krijg trouwens nu regelmatig hele dikke knuffels van orlando echt zo lief noralien;l ik zou ook furieus zijn hoor.....ff afkoelen duikster; waar een kind al niet zoet mee is he? gr saskia
saskia, wat tanden betrefd ik heb geen idee, meestal zaten ze er gewoon ineens. veel plezier met cadeautjes kopen vales was je vergeten te feliciteren met de je schoonzus, dus bij deze nog noralien, veel sterkte met afkoelen. vind het wel een geldklopperij hoor. betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt lies ook nog even een reaktie op wat je gekregen hebt, erg leuk hoor. en ook heel lief kailynn sterkte nog met de prikjes. mijn dochter staat wel in de krant, op de voorpagina, maar het is niet de foto met de fiets, maar een foto van de uitvoering van turnen, waar ze alleen op staat. weer een verrassing voor ons. lianne, jullie krijgen hem vast ook in de bus, de zutphene koerier.
Fynn heeft vandaag op het kdv bijna 3 uur geslapen Ik denk dat ik hem voortaan maar daar naar toe breng voor z'n slaapjes. @Otje: Ik heb op Koen gestemd! @Karin: Ja, gelukkig kan Fynn weer uit zichzelf gaan zitten. Dat scheelt een boel frustratie (aan beide kanten ) @Saskia: Ben benieuwd wat jullie allemaal gekocht hebben. En die knuffels zijn echt genieten, he? @Noura: Wat leuk van de krant. Je dochter is zeker wel erg trots! @Cynthia: Hoe ging het met de prikjes? @Irma: Hoe gaat het met je?
haha eve, volgens mij slaapt fynn wel lekker in een andere omgeving, kan me herinneren dat die op de meeting ook geslapen heeft, of mischien vind die het wel prettig als het rumoerig is mijn dochter is zeker trots, en wij als papa en mama ook apetrots, dat van de 550 kinderen net onze dochter de voorpagina haalt. gister heb ik trouwens erg moeten lachen. ik ging met safouane naar achter bij ons naar de ezeltjes, die waren erg vrolijk aan het doen. dus wij staan daar te kijken, beklimt ineens de ene ezel de ander ik vond het toen wel tijd om weer naar huis te gaan
Redelijke nacht gehad hier... Zoals ik al voorspelde wilde Jasmijn om 19.45 uur absoluut nog niet naar bed (we hebben het wel geprobeerd, maar na dik een kwartier huilen hebben we het opgegeven...), dus heeft ze lekker tegen me aan met ons naar een film 'gekeken'. Tijdens het tweede reclameblok hebben we een tweede poging gewaagd en deze keer ging ze zonder morren slapen. Vannacht slechts één enkele kreet gehoord en om 7.30 uur heb ik Jasmijn wakker gemaakt, omdat ze naar opa en oma moest (en ik naar Eindhoven voor mijn cursus...) @Duikster: Misschien vond Nick het opruimen zó leuk, dat hij nóg een keer al zijn speelgoed wilde opruimen... @Slingding: Jasmijn huilt tegenwoordig ook wanneer ik weg ga. Ik kan het afscheid het beste zo kort mogelijk houden, dan is het binnen een paar minuten weer over... @Lies: Ik werk normaliter op maandag en vrijdag. De rest van het jaar ook op donderdag, omdat ik een cursus volg... @Duckie: Jasmijn heeft gistermiddag ook alleen maar zoveel geslapen, omdat ze de nacht ervoor haast niet geslapen heeft... Ik vind hetgeen je vriendin te horen heeft gekregen ook niet goed klinken. Ik hoop voor haar en haar kindje dat het meevalt... @Vales: Jij ook (weer) tante... Proficiat! @Saar: Allerheiligen wordt bij ons ook 'gevierd'. Maar omdat 1 november dit jaar tamelijk midden in de week valt, wordt het in de ene parochie komende zondag gevierd en de andere afgelopen zondag... Geen vrije dag dus... @Bianca: Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je 'klaagzang' hoor. Ik kan goed begrijpen dat de muren op je af komen. Daar had ik vorig jaar rond deze tijd ook last van, ik zat toen ook vanaf begin september in de ziektewet... We vieren de verjaardag van Jasmijn en die van mij trouwens ook samen. Ik ben vlak na de feestdagen jarig (7 januari) en dan heeft toch al niemand er meer zin in... @Noralien: Oei, daar zou ik ook ook behoorlijk 'pissed off' van raken hoor... @Eve: Wij hebben besloten dit jaar géén kerstkaarten meer te sturen. Ik maak zelf een leuke e-card van Jasmijn in kerstsferen en die mail ik dan aan iedereen. Iemand die onze kaart dus persé aan de muur wil hebben hangen, kan hem dus uitprinten... Het geld dat we daarmee besparen geven we aan een goed doel. Vorig jaar hebben we namelijk ook al onze kerstpakketten naar een stichting gebracht, die met de inhoud van alle ontvangen kerstpakketten nieuwe pakketten maakt díe voor mensen die ook van de voedselbank moeten leven. Ook verzorgen ze een diner voor daklozen. Onze gift gaat daar dan ook naar toe...