December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    het is echt sprongentijd lees ik

Ik heb daar net foto's geprobeerd te maken van kailynn met de kerstmuts die ik vorig jaar gekocht hebt voor de komende kerstkaart.

Saskia: leuke kado's voor orlando lees ik.
    Raar he vorig jaar liep je nog maar 2 dagen met een dikke buik.
    jammer dat we je adres niet hebben voor een kaartje.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: ik vindt het erg mooi die naam!
    ohh dan weten we nu al hoe je mannetje gaat heten.
    mooie primeur hebben we dus.

eve: ik wissel wel met wasmiddel ligt er aan wat er in de aanbieding en ik koop soms ook groot verpakkingen bij de makro of sligro en giet ik steeds in een ganbare flacon en ik gebruik noiet zoveel wasverzachter, heb nu toevallig dash 2 in 1.
    azijn is ook een goede wasverzachter (goedkoop en je ruikt het niet hoor!)

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bianca, fince vind ik een geweldig leuke naam! of vince, maar je zou het net zo goed als fince kunnen schrijven, eerlijk gezegd vind ik het een leukere naam dan gijs.
    en er is nog tijd om te oefenen. het lijkt me overigens knap lastig als je stotterd, het lijkt me dat je er behoorlijk onzeker van kan worden.

eve, de poes ligt nog steeds te slapen. die slaapt gewoon door. ik wil alleen niet dat saf de poes als speelgoed ziet

en de ezels... ja daar sta je dan, zo vond ik het ook

zijn de fotos gelukt van kailynn?

saskia, ik herken het , balen ja
    en zo te horen ben je goed geslaagd

demi is lekker bijgeslapen zo te horen, en wat klinkt dat lief als ze tegen je aankruipt. ik zal saf eens vragen of die dat ook gaat doen

ga straks even babyboom kijken, lekker met warme choco op de bank.

mijn dochter had vanmorgen ontbijt op school, maar voelde zich daarna niet zo lekker. ik heb haar vanmiddag maar thuis gehouden.

4. Niet meer actief

ik probeer t op verschillende manier uit te spreken maar ik kom maar op 1 manier uit!... Dus tja... vind t erg moeilijk! En trouwens dank je wel voor de primeur... vind het een super naam trouwens.....

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noura, ben blij dat ik jouw bericht heb gelezen....ik dacht er net aan dat ik gisteravond babyboom had gemist door het etentje, maar nu jij schreef dat je het ging kijken heb ik snel de tv-gids geraadpleegd en ga ik over een half uurtje ook voor de buis zitten.

Gnessy, je kunt het wel op 2 manieren uitspreken....denk bijv. aan Fynn of aan Venz en maak dan de naam Fince of Vince....mss rare vergelijking, maar dan merk je dat je het op 2 manieren uit kunt spreken.

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noura, beterschap voor je dochter.

7. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    nee hoor hier geen kater.. alles bij elkaar net een halve fles op dus valt erg mee!

Gnessy, fijn dat Ruth lekker slaapt op die badolie.

Bianca, moeilijke vraag die je stelt over de uitspraak, eigenlijk moet je het horen kan je het niet even opnemen ;)
    Ik vind vince ook mooi, Ian vind ik ook een mooie engelse naam.
    Gijs vind ik een erg lieve naam.

Nu ik het toch over de namen hebt, Gnesssy jij hebt al een paar x gevraagd hoe ik aan de namen kom, nou hier komt het:
    Izanka: we wilden een naam met een Z, kwamen we samen niet uit.We waren toen op vakantie in griekenland, was er bij een cafe, een meisje uit Nederland getrouwd met een griek, ook zwanger dus we waren lekker aan het kletsen, toen werdt ze geroepen en hoorden we Issanka.
    We keken elkaar aan en zeiden Yes dat is het maar dan met een Z.
    De naam is ook nergens op internet terug te vinden.
    Wel Ivanka die naam komt uit het oostblok.

Dimphy:Mijn man heeft vroeger een meisje gekend die zo heette, hij vertelde daar altijd heel lief over, was een meisje die het thuis slecht had, en het fijn vond om met hem te kletsen en leuke dingen te doen.
    Ik was 7 weken zwanger, en we reden naar Zutphen om een huis te bezichtigen, toen ik zei; als het een meisje wordt weet ik een naam!
    Ik ook zei hij, welke heb jij?
    Hadden we allebij Dimphy in ons hoofd, dus daar was geen twijfel meer over mogelijk.
    Dimphy komt trouwens wel meer voor hoor.
    Er is hier op het forum nog een babytje die zo heet.

Ben iets aan het opknappen van de blaasontsteking, vanmorgen lekker naar de kapper geweest, stukje eraf.
    Morgen gaat Izanka naar de kapper.
    Dimphy slaapt al dagen 2x per dag een half uur! :evil:
    Hoop dat ze net als Kaylynn, de schade binnenkort gaat inhalen.

8. Niet meer actief

dan ga ik toch voor fince.... klinkt net iets leuker vind ik

op welke zender kotm babyboom?

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    test voor mijn nieuwe banner

Gemaakt door NOORTJE! =D>

Dank je wel Noortje, ik vind hem heel mooi.

10. Niet meer actief

hahah oke... vind t leuke namen.....

ga zo oook ff tv kijken met me zoon denk ik....

noura beterschap met je dochter.....

vwb regelmaat... ruth zit op vaste tijden in de box, en in bed... was wel aan t kijken dat ze er 's ochtends een half uurtje vrij door de kamer kruipen bij aan kon, maar dit had verkeerde effect dus daar weer mee gestopt...
    ook eet ze op vaste tijdstippen..
    athans 's ochtends en 's avonds wel. 's middags is maar net hoe laat ze gaat slapen. ze ligt nu al vanaf kwart over 11 op bed....

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: 'Curry de flurry', wat een grappige uitdrukking is dat :D

@Duckie: Straks worden Demi en Fynn nog echte schootkindjes ;)

Vind het overigens wel opvallend dat het sprongetje deze keer zo opvallend is. Vooral bij degenen die dat eerder niet gemerkt hebben. En tja, als zelfs ik daar deze keer in geloof...

@Bianca: Vince is een supermooie naam! Vind de spelling met een F eigenlijk ook wel erg apart. Lost meteen het 'probleem' van de uitspraak op ;) Moet heel eerlijk zeggen dat ik de naam veel mooier vind dan Gijs. Maar dat komt mss omdat Fynn een boekje heeft met een eendje dat Gijs heet :D En volgens mij hebt je wel es gezegd dat Michel de naam Fynn ook mooi vindt. Dus dan is Fince wel een goede variant!

@Cynthia: Ben heel benieuwd naar de foto's met kerstmuts! Fynn zal er binnenkort ook aan moeten geloven :D

Heb gisteravond naar Babyboom gekeken. Vind het nu toch wel erg leuk worden om te volgen. Stomme is alleen dat je op de site precies kan lezen hoever ze nu zijn. Is dus niet echt spannend meer.

@Lianne: Leuk om de uitleg omtrent de namen te lezen. En dat 2x een half uur slapen is hier dus ook een aantal dagen het geval geweest. Heel vermoeiend. Fynn heeft gisteren z'n schade ingehaald op het kdv. Maar ja, daar heb ik weinig aan :( Prachtige banner!

Zo, ga nog even wat doen aan m'n fotoalbum en dan weer een uurtje m'n bedje in voordat ik Fynn ga halen. Voel me gelukkig al beter. Heb alleen het gevoel dat het nog lang gaat duren voordat ik alle restjes vd verkoudheid kwijt ben.

12. Even tijd voordat mijn afspraak van 15.00 uur komt... ;)

Verwacht jij een kerstkaart van mij dan... ;) O:) ;)
    Ik gebruik ook sensitive waspoeder en wasverzachter. Alleen verschilt het merk nogal eens (net wat in de aanbieding is) en ik koop ook wel huismerken (maar dan wel sensitive). Roy is nogal gevoelig voor parfum in wasmiddelen en wasverzachter, dus ik gebruik al jaren sensitive... :D

@Lies: Ik vind het ook erg leuk wanneer mensen reageren op Jasmijn (en zij op haar beurt weer op hen...) :D

@Irma: Ik ben blij dat je nu echt een beetje begint op te knappen. Het duurde bij jou ook wel erg lang!
    Tja... en wat betreft de kerstpakketten: Roy krijgt ieder jaar ook pakketten van zakenrelaties en we weten soms niet waar we al die spullen kwijt moeten. Persoonlijke kado's en de kaarten en dergelijke halen we er wel uit (daar heeft die stichting ook niets aan...) en de rest gaat weg!

@Lianne: Wat een mooie banner!

@Otje: Oei, dat wordt flink aanpoten dus. Als ik het wiegje nu snel moet komen halen, moet je maar even een gil geven hoor... ;)
    Enne... voor €3 pp ging ik ook nog snel even naar Walibi hoor... :D

@Gnessy: Ik begrijp je wel hoor. Ik vind zelf ook dat Jasmijn te snel 'groot' wordt. Ik kan eigenlijk (op haar kapsel na dan... :rolleyes: ) niets baby-achtigs meer aan haar ontdekken en dat vind ik soms erg jammer. En bij zo'n rappe tante als Ruth wordt dat gevoel natuurlijk alleen maar groter.
    Ik ga trouwens niet naar de Jonge Gezinnenbeurs toe, ben vorig jaar ook niet geweest...

@Duckie: Jij hebt vandaag ook een schone slaapster in huis... :D

@Bianca: Gijs vind ik een ontzettend leuke naam. Roy en ik houden allebei erg van namen waar een lange ij in voorkomt, dat klinkt zo lekker Nederlands. Gijs is een naam die we dus zomaar zelf hadden kunnen uitzoeken... :D !
    Maar Vince vind ik bijna net zo leuk en past wel beter bij Lynn. Ik zou daarom Vince nemen (en dat zeg ik niet om Gijs dan misschien zelf ooit te kunnen gebruiken hoor... ;) )

@Lianne: Leuk, die verhalen achter de namen van je kids...!

Ik herken bij Jasmijn ook (voor de tweede keer) wat van een sprongetje. Het ene moment is ze erg hangerig en mag mama geen centimeter van haar zijde wijken, maar ze kan ook gerust ruim een uur zelfstandig spelen zonder op mij te letten. Het gekke is dat deze twee uitersten vaak tegelijktijd in één enkel uur voorkomen... :rolleyes:

Trouwens: Babyboom is ook te volgen via programma gemist. Ik ben het gisteren ook vergeten op te nemen en kan nu niet kijken, dus moet het maar weer op die manier. Gelukkig is onze televisie gekoppeld aan een soort pc (mediacenter), zodat ik niet naar zo'n klein schempje hoef te turen. De beeldkwaliteit is helaas wel wat minder, maar oké...

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mooie banner lianne!

ik heb net naar babyboom gekeken omdat ik het gisteren gemist heb!

arno is nu naar de dokter (weer) en wil een nieuwe en andere kuur hij krijgt weer koorts en de ontsteking zit er nog alleen doet die arts raar we zijn maandag geweest en zei toen nog even wachten.
    woensdag gebeld in tel, spreekuur en zei toen nog even wachten en vanmiddag weer gebeld want hij gaat nu wel heel hard balen dat het zo lang duurd moest hij weer komen.
    Werk af moeten zeggen enz.
    de arts weet het probleem en hij moet weer komen grrr.

15. Niet meer actief

balen zeg dat t met arno ni op wil schieten.....

hier een meisje wat uit d'r hum is.... ze huilt alweer dus ga naar d'r toe.....

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

slingding; zo ja hee idd het gaat hard.

noura; ja ben zeker goed geslaagd,

nu ben ik vanmiddag met orlando naar de stad gegaan om het pakketje op te halen van de h&m die ik had besteld (maandje geleden).
    nu heb ik weer ff voldoende kleding dacht ik zo :)

ik vind fince ook een leuke en aparte naam, hebben jullie iets met engels?
    gwoon interesse vraag hoor.

lianne; echt leuk zoals jullie op de namen zijn gekomen, enne ik vind je banner echt onwijs leuk, echt mooi gedaan noralien

eve; hihi ja uhm toen ik het schreef dacht ik nog zal ik iets anders schrijven maar dit is een woordje die ik gebruik als ik ergens van baal. heb ik mezelf aangeleerd toen ik op het kdv werkte en dus echt geen vloekwoorden wilde gebruiken, hou er zowieso niet van hoor. zo gebruik ik ook het woordje strontkippen als ik heel boos word van mensen waarvan ik vind dat ze een rare aktie uitvoeren :oops: :) na ja ieder zo zijn ding toch. fijn dat het iig beter met je gaat

slingding; getver balen zeg dat het weer terug is, hoop dat de volgende kuur ervoor zorgt dat het weg blijft

zo ga ff koken en mijn mannen vergezellen.

gr saskia

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bah, wat een weer vandaag zeg. De hele tijd van die vieze miezerregen! Moest er een paar keer doorheen vandaag. Echt niet tof.

Slingding: Beterschap met Arno.

Lola: Jasmijn ook al niet in d'r hum. Echt heeeel veel decemberbaby's hebben nu n sprongetje he!

Eve: Ik gebruik vaak waspoeder van c1000 eigen merk (prima hoor) en wasverzachter meestal van Robijn.

Lianne: Wat heb je een prachtige banner! Complimentjes aan Noralien!

Noura: Goh dat die poes van jou stil blijft liggen zeg met Saf in de buurt. Zodra Koen te dichtbij komt zijn onze katten vliegensvlug weg!

Bianca: Eerlijk gezegd vind ik Vince mooier dan Fince qua schrijfwijze maar als het hardop zegt hoor je idd niet veel verschil. Ik zou dan voor Vince gaan. Maar ja... tis jullie baby dus jullie keuze! ;)

Duckie: Tis net of je het over Koen hebt! Precies zo!

Saskia: Die giraffe van fisher price klinkt erg leuk! Staat ie ook ergens op internet? Ben wel nieuwsgierig.

Koen was dus vanmorgen pas 9.00 uur wakker. Om 10.15 was ie wat moe dus in bed gelegd. Geslapen tot 11 uur. Om 11.20 zijn we richting kdv gefietst. Ik had uitgelegd dat ie lang geslapen had dus waarschijnlijk niet snel moe zou zijn. Om 17 uur ging ik hem halen. De leidster zei: Tja om zijn "gewone" bedtijd om 12.30 was ie toch wel moe dus we hebben hem om 12.45 in bed gelegd en hij heeft geslapen tot 15.45 uur! :confused: Woowieee... Lekker makkelijk voor die leidsters! :)

Ik had vanmiddag een afspraak om 13.45 uur bij Manpower uitzendbureau. Dus ik daar heen en loop binnen, zaten er alleen maar mannen en had n afspraak met n vrouw. Dus ik zeg: Hallo, ik heb n afspraak met mevr..... Ze was er dus niet, ze was lunchen! En hij vond het al zo vreemd want er stond ook geen afspraak in. Terwijl ik de dag ervoor die afspraak met haar had gemaakt. Nou ja... uiteindelijk heb ik die man even gesproken en er waren niet echt geschikte vacatures voor mij. Dus ik weer weg. Moest nog even naar de bank die daar in de buurt ligt. Gaat m'n mobiel: die vrouw van manpower waar ik n afspraak mee had! Ze zat op een andere vestiging! Pffff... :oops:

Gr Otje

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi

otje; zo wat zal jij gebaald hebben zeg, en wat goed dat koen zo;n lange ruk heeft gemaakt zeg. ik zal ff kijken of ik de link zo neer kan zetten. kun je hem ff zien.

sorry hoor maar ik moet nog ff spammen, orlando is nu echt konstant aan het lopen hier weer een stukje van gefilmt, ben zoooo trots...

http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM1996.flv

gr saskia

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saskia: Leuk die giraffe! Enne... je mag echt wel trots zijn! Wat een leuk gezicht dat lopen! Kan me er nog niets van voorstellen bij Koen maar uiteindelijk komt dat ook wel.

Gr Otje

Deel Deze Pagina