goede morgen allemaal, heb net vluchtig gelezen, onder het kolven,\ Arwen dat jij al op 5 voedingen zit? volgens mijn cb mag je pas bij 3 maanden op 5 voedingen zitten? maar het is soms zo tegenstrijdig ik doe was vouwen en achter de pc als kailynn in de babybag hangt. ikhad ook graag naar de hh beurs en 9 maanden beurs gewild maar donderdag gaan we weer naar utrecht en 3 dagen ver weg en dure reiskosten zag ik niet zitten. kailynn heeft van 24.00 uur tot 7.30 geslapen dus we mogen weer niet klagen voor een zaterdag want zewilde gelijk weer naar bed en slaapt nu nog en ik ga haar zo wekken. straks naar de stad voor een babygym. tot later!
zo je mag zeker niet klagen slingding, lekker hoor. hoewel ik ook niet mag klagen want de kleine slaapt hier ook nog. en wij gaan straks ook de stad nog even in. mijn dochter mocht met 2 maanden ook op 5 voedingen, ze woog toen 5,5 kilo. mischien heeft gewicht er ook mee te maken. ik tel nu het aantal voedingen eigenlijk niet eens meer. ik merk dat is soms makkelijker aanleg, of voordat ik met hem wegga leg ik ook nog even aan, zodat die niet onderweg honger krijgt. dat is dan weer voordeel van borstvoeding.
@Noura: hij werkt in Den Haag maar woont in een andere plaats. Zal em dus niet zomaar tegenkomen. Lijkt me idd wel erg ongemakkelijk @Slingding: Fynn zit al bijna 2 weken op 5 voedingen. Hij werd gewoon ineens niet meer wakker voor de nachtvoeding. Bovendien weegt ie al 5 kilo dus het heeft idd ook met gewicht te maken.
hi hi, hier een beetje zielige ikke , mijn vogeltje is er niet meer, gisteren dachten ze dat het goed ging en ging ik hem dus halen, maar toen ze hem in zijn bakje wilde doen, kreeg hij het weer heel erg benauwd. we hebben hem in laten slapen maar hij is bijna 17 geworden dus al een hele leeftijd. verder hier ook een goede nacht gehad (23.45-7.00 uur) 3e nacht op een rij en nu een uur langer. ga er weer vanuit dat ie vannacht weer kort slaapt dan kan het alleen maar mee vallen. over de sex, geen problemen mee hoor ik gebruik de draagzak met koken , kijk wel heel erg uit hoor slingding; jij ook zo lekker kunnen slapen eve; nu ben ik erg nieuwsgierig mss hoor maar had hij nu nog een relatie met een andere vrouw? (stond me zoiets bij dat je dit had verteld hier) als je het niet wilt vertellen hoeft het niet hoor. ga ff schoonmaken en kleine knuffelen gr saskia
@Saskia: arm vogeltje Enne...de situatie met de vader van Fynn is nogal lastig. Vind het niet vervelend om over te praten hoor maar ik vertel het wel op de meeting. Hier kan iedereen immers meelezen en ik wil niet dat mensen een raar beeld van me krijgen. Het is toch anders als je iemand ziet en er mee praat dan op het forum iets leest. Wilde net nog een paar foto's in m'n album zetten maar kreeg een melding dat het vol zit Terwijl het pas 2 pagina's zijn. Nu zal ik dus foto's moeten gaan verwijderen. Jammer hoor Daphne, kun je de hoeveelheid foto's niet wat verhogen
kan me voorstellen hoor eve dat je niet alles op het forum wil zetten, heb ik soms ook wel eens. sterkte saskia, altijd moeilijk en verdrietig wanneer je een diertje verliest. ik had ook al een keer het album volzitten, en ik vond het wel moeilijk om fotos te wissen hoor.
Heb jullie hulp nodig. Wil graag een rugzakje voor Fynn bestellen maar ik kan niet kiezen. Dus ik dacht: Ik laat m'n forum-vriendinnen gewoon hun stem uitbrengen Willen jullie ff kijken naar: http://www.bulbby.com/ne/shop/index.php ... gory_id=66 Thanks!
Ik ben net naar mijn broertje geweest die is vandaag ook jarig,we schelen wel 5 jaar hij is 17 geworden Ik krijg straks nog visite van Johan zijn broer en vriendin en hun dochtertje van 2. @Eve dank je wel En ik begrijp dat je het hier niet alles wil vertellen op zo'n forum. Het lijkt me wel erg moeilijk de situatie waar je in zit met die man voor je gevoel wil je geen afstand doen van hem maar je verstand zegt van wel tenminste ik denk dat,weet natuurlijk niet hoe het voor jou is. Ik vind van de tassen script wel leuk en sixties vind ik ook wel leuk. @Saskia sterkte met het verlies van je vogeltje Hier ook geen problemen met sex @Slingding inderdaad wel fijn dat spiraaltje hoeven we nergens meer aan te denken. Ik ga er weer vandoor nog even wat opruimen hier.
Allereerst Vales Gefeliciteerd met je verjaardag (en met die van je broertje) @Eve, ik vind die tas met die visjes wel geinig... @Saskia, wat lullig zeg van je vogeltje. Gelukkig is hij wel oud geworden! @Otje en Arwen, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad op de beurs! @Slingding, ik ben jaloers op je! Hier een mindere nacht gehad! @Noura, wat leuk dat je zo'n gezellige avond met je kleine vent hebt gehad! Hier dus vaak wakker geweest vannacht! Hij heeft gister echt heel slecht gedronken...waarschijnlijk dat hij dus daarvan vannacht zoveel wakker is geweest Ik blijf het frappant vinden dat als hij overdag in de maxicosi of wandelwagen ligt hij vrijwel direct slaapt, maar in zijn eigen bedje ho maar! Het duurt ten eerste eeuwig voordat hij eens in slaap valt (lees janken) en als hij eenmaal slaapt is een uurtje écht veel! En na de laatste avondvoeding kan ik hem eigenlijk zo in bed leggen en slaapt hij!? Pffff, vandaag zit ik er ff helemaal doorheen. De energie is ver te zoeken! Dat moest ik ff kwijt hoor! Ik hoop toch echt dat dat naarmate hij ouder wordt ook minder wordt! Voor de dames waarvoor ik nog een banner zou maken, ik doe het als ik weer ff tijd heb.... groetjes Lisette
Oh trouwens.... @Eve, ik hoop dat je vannacht lekker slaapt en heerlijk uit kan slapen morgen ochtend!
hi hi, vales gefeliciteerd meid. eve; ik vind die van script erg leuk, daar zou ik voor gaan. vandaag weer kijkers gehad, deze waren ook heel enthousiast. wow 2 enthousiaste kijkers, vervolg komt...... ga zo naar een verjaardag en morgen ook dus wss ben ik maandag pas weer paraat. setje; he balen zeg, mss vind hij zijn bedje te groot? ik weet het niet hoor heb je verhaal van huilen nog niet gelezen maar zou kunnen toch, maxicosi is knus en kinderwagen is ook kleiner. hopenlijk vanacht een betere nacht. en vwb het slapen in ledikant mss kun je hem kleiner doen lijken? heb je een klamboe? gr saskia.
goede avond allen, We hebben net het ledikantje opgezet ben beniuwd, de wieg staat er ook no voor de zekerheid. Vales gefeliciteerd. Het is echt toevallig, ik ben ook op de zelfde dag jarig als mijn broer en wij schelen ook 5 jaar (en ik ben ruim 4 weken te vroeg geboren) ik heb een confort sleep gekocht voor het ledikantje kan ik hert hoger opdekken. Otje, hoe was de huishoudbeurs? en waar gaan we afspreken donderdag? ik ga het ledikantje opdekken en lekker met mijn man en dochter samenzijn want die ligt weer in haar babybag om mijn nek want wil niet slapen (het tweede sprongetje denk ik) ik heb trouwens nog nooit een bericht gehad van die sprongenwekken iemand anders wel? eve dat laatste model vond ik wel stoer!
@eve: ik heb de script rugzak gekozen. De oranje met blauwe letters. Hier steeds in de namiddag en avond huilen van Jiri. Is minder. Maar gelukkig slaapt hij 's nachts wel goed.
Hallo, daar ben ik weer! Gelukkig was 'alleen maar' de harde schijf van onze pc kapot. Er zit nu een nieuwe in, dus ik kan weer... Ik kreeg al last van afkickverschijnselen ! Ik had veel bij te lezen dus! @Setje: Ik heb eindelijk ook mijn banners kunnen bekijken. Hartstikke leuk zijn ze geworden!!! Nogmaals bedankt!!! Vandaag een heel rustige (lees: te rustig...) dag gehad. Jasmijn heeft zoveel geslapen dat ik het bijna niet meer leuk vond ... We hebben haar zelfs voor de voeding wakker moeten maken, vervolgens deed ze er 45 minuten over om de fles al slapend leeg te drinken! Ik hoop dat ze na al dat slapen vannacht ook gewoon verder slaapt. Papa en mama zijn inmiddels verwend met doorslapen... De afgelopen drie dagen heeft ze erg veel gespuugd, soms wel halve voedingen! En dan niet direct na de voeding... nee, soms pas wanneer ik haar uit haar bedje haalde voor de volgende voeding. Gisteren was ze ook wat hangerig en keek ze wat waterig uit haar oogjes (misschien is dat wel de reden waarom ze vandaag veel slaapt), ze had gelukkig geen verhoging. Ik was gisteren bij een vriendin en daar spuugde ze mijn rok, de stoel en de vloer onder! Manlief bracht vandaag met de boodschappen een pak Nutriton mee (johannesbroodpitmeel). Heel lief en meedenkend van hem, maar ik bel maandag toch eerst met het consultatieburo voordat ik iets aan haar voeding ga toevoegen. Alleen... vandaag spuugde ze helemaal niet meer, gelukkig! Ik heb trouwens erg veel zin in donderdag!
lola leuke banner hoor van jasmijn! en wat zielig dat ze zoveel gespuugd heeft. hier weer een goede nacht van 11 tot 5! alleen gisteravond was die weer eens wakker, en erg aanhankelijk. en terwijl je merkt dat die moe is wil die niet slapen. bij de laatste voeding, was die zo moe dat het drinken niet wou lukken. hij werd helemaal overstuur. dus ik moest hem eerst rustig krijgen. gelukkig is die daarna wel gaan slapen. hij is nu weer wakker. dus ga hem halen voor die paars word
Goeiemorgen allemaal! Gisteren echt een gezellige leuke dag gehad op de huishoudbeurs. Ik ben om 8 uur de deur uit gegaan... om 11.10 uur waren we op de beurs en om 16.45 hadden we het wel gezien. Daarna terug gereden... nog ergens uit gaan eten (ik had een heeeeeeeerlijke maaltijdsalade) en toen met de trein nog een stukje naar huis. Balen was dat er 30 minuten vertraging was. Om 21 uur was ik thuis. Een lange vermoeiende dag maar wel heel leuk. Koen heeft vannacht wel goed geslapen. Gisteren om 22.45 zijn laatste fles en rond 5 uur werd ie wakker maar met z'n speentje hebben we het nog kunnen rekken tot 6.00 uur. Hij is daarna weer gaan slapen en wij ook. Heerlijk! Om 10.15 werd ie weer wakker... Setje: Doe rustig aan hoor. Die banner komt wel. Saskia: Rot zeg van je vogel! Is wel zielig. Je kan erg gehecht raken aan dieren. Ik heb zelf 2 katjes. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer... er is weer zoveel geschreven maar ik kom vandaag nog wel voorbij hier. Groetjes van Otje
hoi hoi, he lola fin dat je er weer bent, wat rot voor jasmijn zeg, zou idd kunnen dat ze minder energie heeft en dat ze drom meer slaapt mss had ze beetje buikgriep nynke31; gaaf die vond ik het leukst ben benieuwd noura; hihi voordat ie paars word, hier ook één hoor die zo reageert idd hij heeft weer doorgeslapen tot 6.15 maar ook vrij veel geslapen overdag hij is nog aan het regelen. otje leuk dat het zo gezellig is geweest. iedereen thnx voor het medeleven ja het is niet fijn maar hij is wel oud geworden. nu hebben we alleen nog onze 2 katten en 1 hond gr saskia gr saskia