Fynn heeft een nieuw lachje Was me gisteren al opgevallen en vandaag zeiden ze het op het kdv ook. Hij trekt dan tijdens het lachen z'n neusje omhoog. Zo'n maf gezicht. Ik vroeg me af hoe hij daar nou aan komt. Op het kdv vertelden ze me dat er een ouder jongetje is die dat ook doet. Fynn is dat dus gewoon gaan nadoen Verder heeft ie allemaal blauwe plekjes op z'n koppie. Hij is zo aan het oefenen met staan, klimmen etc dat hij regelmatig z'n hoofd stoot. Van de week waren de plekjes nog rood en nu dus blauw. Gek gezicht. @Otje: En bij wie lag de fout....bij die mevrouw of bij jou? En ik verbaas me er iedere keer weer over dat Koen zo'n slaapkop is geworden. @Saskia: Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Vind het hartstikke leuk om je filmpjes te bekijken. Echt super om te zien hoe Orlando loopt. En zo'n witte romper staat altijd zo lief!
saskia: super het filmpje van orlando! leuk de giraf eve: leuk he dat ze na gan doen. otje: wat een slaapkop! arno heeft een neus spray gehad met cortisonen. hoop dat het gauw werkt. want morgen moet hij met de band op stap en dat is van 23.00 uur tot 2.30 en opruimen en een uur terug rijden dus het hij is niet vroeg of wel hoe je het bekijkt.
Pff... Koen heeft koorts. Als er iets slecht uit komt is het dit weekend wel. Hartstikke druk met die dakkapel en zondag Walibi op het programma. Hopelijk voelt ie zich snel weer beter. Hij heeft net zijn flesje op en ging hem net verschonen en tempen: 39,0 graden koorts [-o< Hopen jullie allemaal mee dat hij weer snel beter is? Ook nog een leuk nieuwtje: We hebben net een inieminie-randje gevoeld ter plekke van zijn boventandjes!
hi hi ff snel otje; snel beter worden hoor eve; hihi leuk joh imitatiegedrag slingding; heel veel sterkte voor arno toegewenst gr saskia
Hoi hoi, Hebben jullie dat nou ook dat je iedere keer moet inloggen voor je een album wil bekijken of een berichtje plaatst? Dat heb ik sinds dat verhaal over lieselotje... Raar hoor en ook wel een beetje irritant... Maar goed, ik was er weer, heb vandaag weer gereden en ik heb mijn nieuwe datum voor afrijden gekregen... 11 december... Vandaag ging het weer goed en ik heb er nu ook wel zin in... Saskia, ik vind de filmpjes geweldig hoor! Ik geniet er echt van om ze te bekijken. Eve, hier ook een hoofdje met allerlei blauwe plekjes, er wordt dan ook driftig gekropen en geprobeert te staan in de box, dat kan natuurlijk niet zonder vallen en stoten gaan. Dat lachen met neus omhoog doet Rick ook en dan heeft ie zijn tandjes erg grappig, zal ff foto laten zien... moet je alleen niet op de etensresten letten... Och Otje, ik hoop dat Koen snel weer beter is... En een tandje goedzo Koen! Cynthia beterschap voor Arno! Lianne, wat een prachtige banner heb je zeg! Noralien mooi gedaan weer hoor! Heerlijk hoor een lekker wijntje op zijn tijd hoor! Bianca wat heb je een prachtige naam uitgezocht voor jullie ventje! Volgens mij maakt het niet zo veel uit hoe je het uitspreekt, is allebei mooi toch? Gnessy, was het leuk op de beurs? ben je nog in de verleiding gekomen om dingen te kopen? Ik ben helaas ongesteld geworden vandaag, kon ook niet anders, was best een tijd ziek... Volgende keer gaan we er gewoon weer voor! Ga nog ff heel Holland helpt afkijken en dan slapen, morgen weer werken... En hopelijk is mijn hoofdpijn dan weer weg... Irma.
Saskia, wat schattig hoe Orlando al kan lopen, en wat een schik heeft hij er zelf om! Otje, balen die koorts met al die afspraken erbij, hopelijk is Koen morgen weer beter te pas.'Veel succes met alle rotzooi in en om je huis het weekend! Slingding, hier morgen ook een man die met z'n band een optreden heeft en niet fit is! Hopelijk knappen ze snel op, biertje erbij en ze kunnen er vast weer tegen Irma, knap je al wat meer op? Noura, voelt je dochter zich al weer wat beter? Gezellig dat we elkaar soms tegen komen he in de stad? Dimphy vanmiddag met mij mee geweest naar de bieb, het was echt een feestje voor haar, ze wilde spontaan bij de stellingen met boeken gaan staan! Ze is helemaal boekjes gek, dus de bieb is 1 groot feest voor haar. Volgende week ga ik haar lid maken, had vandaag geen legitimatie bij me, dus op mijn pas maar 4 boeken voor haar gehuurd. Eve, grappig he die immitatie, Dimphy kan er ook wat van, vooral als erom gelachen wordt maakt ze zo'n trekje snel eigen (bv het fluiten van haar) Ze worden zo grappig, en hier allemaal grote meiden over de vloer die in een deuk liggen om haar, dat stimuleerd enorm natuurlijk. Duikster, heb je al even niet meer gezien, alles oke?
gave banner lianne, echt supermooi leuk verhaal achter je namen, echt speciaal en zeker leuk om mekaar tegen te komen. met mijn dochter gaat het wel goed, ze had wat buikpijn vanochtend,maar vanmiddag was het al weer over. leuk orlando te zien he wat vervelend van de koorts van koen. en de kat is een beetje dom, vind alles goed. gister saf op zijn knietjes, nog heel wankel, en de kat gaat voor hem staan, geven ze mekaar kopjes, tot saf omvalt haha irma heb er geen last van met inloggen. hihi leuke foto oei eve een blauwe fynn en leuk dat nieuwe lachje
Goh, ben ik eens een keer de eerste op zaterdag... Reageer maar even kort, want ik moet nog gaan ontbijten en heb honger. Bedankt voor jullie reactie omtrent de naam. We hebben gisteravond nog flink geoefend met Fince en Vince, maar helaas gebeurt het soms ook dat Michel met Fince hapert. Niet vaak, maar hij voelt zich erg onzeker dat, wanneer mensen vragen naar de naam, dat hij dit niet feilloos kan zeggen. Hij heeft dit ook met zijn eigen naam en ik kan me voorstellen dat het behoorlijk frustrerend kan zijn als mensen het geduld niet opbrengen om hem uit te laten praten. Hij wilt eigenlijk persé die naam, omdat ik die mooier vind, maar heb hem nu toch eindelijk om weten te praten. Hij baalt nu gewoon vanwege het feit dat hij moeite heeft met sommige beginletters. Maar heb ook tegen hem gezegd dat Gijs in principe onze 1e keus was en dat deze naam toevallig langskwam en dat we die naam maar snel moeten vergeten. Ik vind het wel jammer, maar ik wil dat hij er ook een goed gevoel bij heeft en dat hij niet bang hoeft te zijn om het uit te spreken. Ik kom strakjes nog eventjes terug.
Gisteravond ben ik met mijn moeder naar een uitvoering van het Roermonds amateurtoneel geweest. Het was voor mij de eerste keer en ik wist dus helemaal niet wat ik ervan moest verwachten. Maar het was hartstikke leuk en heel professioneel opgezet (ook wat betreft decors, verlichting, muziek en dergelijke...) Mijn moeder heeft al járen de wens om zelf te gaan spelen, dus die meldde zich na afloop van de voorstelling bij twee van de acteurs. Toen ik erbij kwam staan keek de een de ander aan en zei: 'De oplossing staat voor je...' Oeps, en daar bedoelde hij mij mee! Ze schijnen dringend behoefte te hebben aan nog een speler van mijn leeftijd, maar of dat nu iets voor mij is... Mijn moeder vond het wel lachen, dus die gaat volgend jaar - als de repetities weer beginnen - natuurlijk proberen mij ook zo 'gek' te krijgen... Weten jullie wat mij wel écht gaaf lijkt...? Dansen in een (amateur) musical! En dan heb ik het niet eens over een hoofdrol, maar lekker in het ensemble... Maar ja, dat had ik dan 20 jaar eerder moeten bedenken... @Eve: ... Tja... met vallen en opstaan worden onze beebs groot. Gelukkig zijn ze dicht bij de grond en doen ze zich meestal niet echt veel pijn... @Fynn & Rick: Doen jullie een konijntje na ? @Slingding: Nu maar hopen voor Arno dat die neusspray wel helpt... @Otje: Je zou er langzamerhand mismoedig van worden... Ben je wel nog naar die andere vestiging gegaan? @Koen: Heel veel beterschap jochie, anders loop je een leuk uitje mis... @Melliemel: Er is inderdaad geen enkele reden om je te verontschuldigen voor het plaatsen van filmpjes. Integendeel... hij is errug leuk! Die giraf lijkt qua principe erg op dat loopwagentje waar Jasmijn achter loopt. Dat kun je op zijn kant leggen en dan is het ook een 'ballenbaan'. Jasmijn heeft sinds een aantal dagen door dat ze zelf die balletjes bovenin het gat moet stoppen. Het 'ding' maakt dan als beloning een leuk kermisachtig geluid. Nou, daar doet Jasmijn het dan wel nóg een keertje voor, en nog eens en nog eens... @Irma: Ik heb geen vreemde dingen meegemaakt met betrekking tot inloggen en zo... @Lianne: Jij zegt het heel goed: onze beebs worden inderdaad zo ontzettend grappig. Het zijn net kleine clowntjes die precies weten hoe ze hun publiek moeten bespelen...
irma: hier geen inlog problemnen! Lola: spelen in de toneelvereniging, misschien vind je het wel geweldig Bianca: wat jammer dat het niet lukt met uitspreken, kan me ook voorstellen dat het voor hem een goed uitspreekbare naam moet zijn. Eve: Kailynn had hier een week of 2 terug allerlei blauwe plekjes op de onderarmen van overal tijgerend op klimmen. saskia veel plezier morgen! @Lianne: Jij zegt het heel goed: onze beebs worden inderdaad zo ontzettend grappig. otje: hoe is het met koen? arno drinkt niet dus dat is geen optie, en arno moet het licht en geluid doen dus moet hard opletten en nog een uur heen en terug rijden. maar hij ligt nu nog lekker op bed en ik ben beneden met kailynn die in de box aan het spelen is. ik heb karin ook even niet gezien.
Goedemorgen allemaal... heb ff bij gelzen veel zieke en veel hulp in huis...Fynn je mag hier de was ook wel komen doen hoor Me broer en de rest van de familie zijn gister weer vertrokken richting CP bij nijmegen en gaan daarvandaan maandag weer naar Huis....hebben gezellige dagen gehad.... Gister zijn Wijnand en ik samen naar Utrecht geweest de jonge gezinnenbeurs.....maar persoonlijk viel hij ons heel zwaar tegen had het gevoel dat ik op de 9 mnd beurs liep.... na een uur waren we er dus ook weer weg...zijn we utrecht nog ff ingegaan maar helaas was het slecht weer dus weer optijd met de trein vertrokken blijven eten bij me ouders..daar was teun..... vandaag "moeten"we naar de stad Teun zijn rits van zijn jas is nu al stuk dus afwachten wat V&D gaat doen....nieuwe jas of geld terug en ja dan moeten we weer opzoek naar 1.....baal baal baal..... gelukkig is het niet koud en kan hij zijn herfstjas nog aan muts op en dan in de wagenzak...dan zou hij het denk niet koud krijgen oja de roosjes waren er donderdag ook eindelijk na 24 werkdagen..... ga ff broodsmeren en tot later Groet Janet
Ben vandaag bezig geweest met de kerstkaarten...probleem alleen is dat Lynn er niet zoveel zin in had en nogal flink moest huilen steeds . Maar gelukkig heb ik 2 mooie foto's eruit kunnen halen...wil ze jullie eventjes showen als jullie het niet erg vinden.
Ik vind ze allebei best leuk geworden, aangezien ik nog nooit een foto heb bewerkt en ga ze dus ook allebei gebruiken als kerstkaart.
ik reageer ff kort, morgn wel weer uitgebreid... bianca beide foto's zijn ontzettend gaaf! Ik zou ze ook allebei gebruiken.... jonge gezinnenbeurs was leuk, vertel ik morgen meer over... heb net kids op bed liggen, dus ga nu ff me huis opruimen... krijgen zo nog visite... tot morgen allemaal.....
wat een rust hier! arno is net de deur uit gegaan om er na 4.30 pas weer in te komen. dus wordt stil zijn morgenochtend!
Hi meiden, effe een egoberichtje: met mij gaat het wel goed, maar gisteren werd mijn moeder opnieuw gecatheteriseerd. Dat is niet goed gegaan en de hartkamers zijn gaan fibrileren waardoor ze hebben moeten reanimeren. Was dus behoorlijk van slag gisteren. Gelukkig is ze voorlopig snel opgeknapt en is ze vandaag naar huis gegaan uit het ziekenhuis. Dinsdag moet ze terug naar de cardioloog en gaan ze samen bekijken hoe het nu verder moet. Het ging nameljik tijdens het 1e deel van het onderzoek als mis waardoor ze het onderzoek niet helemaal af hebben kunnen ronden en mogelijk nu nog niet weten waar de oorzaak precies zit.
Hallo allemaal, Even snel een berichtje van mij. Koen heeft vannacht goed geslapen en gelukkig was de koorts vanochtend weg! Vanochtend had ie 37.0 graden dus normaal. We hebben in een paar uurtjes tijd gelukkig toch nog heel wat kunnen doen op zolder. Steef wat meer dan mij omdat ik ook met de kids bezig was. Maar in ieder geval zijn de schrootjes en de gipsplaten er helemaal af en een muurtje wat er nog stond is weg gekapt. Nu ligt alle troep nog boven dus dat moeten we nog naar beneden sjouwen. Vanmiddag hadden we een verjaardag dus niet echt veel tijd meer gehad. Straks Koen naar mijn ouders gebracht. Die blijft daar vannacht slapen. En morgen naar Walibi! Tot gauw weer allemaal! Sorry dat ik ff niet reageer maar ben erg moe. Morgen de hele dag weg dus zal maandag wel weer langs komen. Groetjes van Otje en fijn weekend!