Jemig Karin, dat is schrikken zeg wat je moeder betreft. Goh, en dat ze nu alweer naar huis toe mag. Hopelijk dat ze snel erachter komen wat de oorzaak is. Veel sterkte toegewenst! Otje, gelukkig dat Koen geen koorts meer heeft en fijn dat jullie zijn opgeschoten met de zolder. Veel plezier morgen! Hebben vanavond heerlijk een chinese rijsttafel gegeten met mijn ouders en schoonouders. Ze zijn nu net allemaal naar huis toe en ik ga zo iets makkelijks aantrekken en lekker een filmpje kijken. Eve, hoe gaat 'ie?
Ik lees net dit verhaal in de lounge: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Echt schrikken zeg, als je kindje ineens zo ziek is! Bianca: Ik vind de foto's/kerstkaarten van Lynn erg leuk!
he wat een naar bericht weer. karin wat zullen jullie geschrokken zijn. veel sterkte, want ik kan me voorstellen dat jullie angstige momenten beleven
@Duikster: Jeetje meid, wat moeten jullie geschrokken zijn! Maar gelukkig is je moeder weer thuis en ik hoop dat ze snel weer helemaal is opgeknapt! Mijn eerste reactie was: O nee, niet weer zo'n verhaal, hè... (en ik schaamde me meteen voor die gedachte ). Ik heb ook het hele verhaal op Giovanna's beebiesite gelezen en ben er behoorlijk van geschrokken! Ik hoop dat het allemaal goed komt... @Otje: Fijn dat Koen weer is opgeknapt! Veel plezier morgen... Dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik zit vannacht in hetzelfde schuitje! Bij wijze van uitzondering moet Roy vannacht aanwezig zijn bij een project van zijn werk in Den Bosch en hij zal zelfs nog later thuiskomen dan Arno, rond 6.00 uur schat ik... Wellicht kunnen we morgen héél stilletjes chatten...
Wat een triest verhaal zeg van Giovanna. Heb net het verhaal op de site gelezen. Zo denk je een gezond kindje te hebben en dan blijkt ze wel heel erg ziek te zijn. Echt zo zielig.
Hey Meiden, Ik kom straks even vertellen hoe het hier gaat en ik zal op de laatste verhalen proberen te reageren, maar ik kom nu even speciaal Orlando van harte feliciteren met zijn eerste verjaardag. Dus bij deze mannetje van harte gefeliciteerd
Zo, hier ben ik weer. Gisteren de hele dag weggeweest. Met m'n ouders mee naar vrienden van ze in Enschede en ook nog even naar Duitsland om wat inkopen (luiers etc) te doen. Was een erg gezellige dag. En echt fijn om er even tussenuit te zijn na een hele week thuis. Helaas voelde ik me nog niet echt fit en was 's avonds ook echt op. Voel me nu weer beroerd. De verkoudheid gaat maar niet over. Wordt zelfs niet minder. Ben het nu echt zat Ga vandaag wel proberen te werken. @Irma: Wat grappig dat Rick ook 'konijntjes-gedrag' vertoont En ben jij inmiddels weer helemaal opgeknapt? En succes met de volgende ronde @Bianca: Begrijpelijk hoor wat betreft de naam. Wel heel lief van Michel dat hij de naam toch graag wil omdat jij em zo mooi vindt. En wat zijn de kerstkaarten goed gelukt! Ben er jaloers op @Lola: Move over, Angelina Jolie.....here comes Lola Maar even serieus: ben erg benieuwd of je idd mee gaat doen. In 1e instantie denk ik: Pfff, dat zou me echt niks lijken. Maar bij nader inzien is het mss wel heel gezellig! @Janette: Teun heeft al heel wat jassen gehad....En zijn de Roosjes mooi geworden? @Karin: Oei, ik schrik wel van je bericht. Snap dat dat bij jullie erg hard is aangekomen. Ik hoop echt dat je moeder snel hersteld en ze de oorzaak kunnen achterhalen zodat er iets aan gedaan kan worden. @Otje: Veel plezier in Walibi! @Debbie: Welkom terug @Nynke: Waar ben je? Nog een nieuwtje: Fynn kruipt ineens op z'n handen en knietjes. Had echt gedacht dat hij deze fase zou overslaan aangezien hij al zolang aan het tijgeren is en nu ook al staat. Maar vind het wel erg leuk dat hij alsnog gewoon is gaan kruipen. Nu is het een echte baby
@Lola: Hoe maak je die letters zo groot en blauw? Ik heb dat dus geprobeerd door in het bericht de 'letter kleur' aan te passen naar 'blauw' en de 'letter grootte' naar 'groot'. Maar als ik dan vervolgens het bericht plaats zijn de letter gewoon zwart en klein. Wat doe ik verkeerd?
@Eve: Super dat Fynn ineens toch een 'echte' baby blijkt te zijn! Maar wat was-ie dan eerst... ? Ik typ de zin eerst, selecteer hem daarna en verander de kleur. Wanneer ik dan ook nog de grootte van de letters wil aanpassen, selecteer ik dezelfde zin nogmaals en pas dan de lettergrootte aan...
gaaf zeg eve dat fynn op zijn knietjes gaat. wat dat betrefd hebben we hier ook goede hoop. safouane gaat het de laatste dagen steeds vaker doen. we dachten eerst dat het laminaat te glad zou zijn, maar ook daar gaat die nu op zijn knietjes. nu het kruipen nog
Even testen: LOLA Jaaaa, ik kan het ook! @Bianca: Weet je welke naam ik ook mooi vind: Guy Lijkt op Gijs en past mooi bij Lynn (niet dat ik Gijs niet leuk vind hoor).