Wessel kan los staan Hij houdt het nog niet heel lang vol zo'n 5 sec ofzo maar het begin is er. Net stond hij ook alleen en toen hield hij het al veel langer vol en hij moet ook echt heel hard lachen als hij los staat hij vind het prachtig @Saskia die girafballenspel had ik ook gezien maar had net daarvoor een ander gekocht deze is veel leuker maar om nou 2 bijna dezelfde speelgoed te kopen doen we maar niet En wat super zeg dat filmpje het gaat steeds beter @Eve wat grappig dat Fynn een ander jongetje na gaat doen. Hopelijk ga je je snel beter voelen. En wat leuk dat Fynn opeens gaat kruipen @Irma leuke foto van Rick. @Lianne wat een mooie banner heb jij. @Bianca ja het is voor je man niet leuk als hij de naam van zijn zoon niet goed kunt uitspreken denk dat je dan idd beter voor Gijs kunt kiezen. Die foto's zijn echt leuk geworden zou ze ook allebei gebruiken. @Janette ik was vorig jaar naar de Jonge gezinnen beurs geweest en ik vind die dus echt waardeloos. Liep ik daar met me dikke buik maar niemand die voorzichtig deed hoor ik raad iedereen die beurs af alles staat zo op elkaar gebouwd. Ik vind de 9 maanden beurs wel leuk hij is samen met de huishoudbeurs en de 9 maanden beurs is veel groter dus alles staat niet op elkaar en je heb dan tenminste normale loopruimte. @Karin jeetje wat een schrik van je moeder ben benieuwd wat ze te horen krijgt dinsdag,heel veel sterkte. @Otje hopelijk hebben jullie het naar jullie zin in Walibi. Zo ja ik ben ook erg geschrokken van het verhaal van Giovanna. Ik hoop zo dat alles goed komt.
gister naar die beurs geweest.... erg leuk en gezellig. vond m groter als de 9 mnd beurs..... Heb wel leuke dingetjes gescoord.... Nijntje tas met nijntje dermocare producten erin. (rose met rood), een rugtas van sesamstraat met allerlei dingen erin, gratis rompertje van noppies, cd van studio 100, hoop folder en probeer dingetjes... ook zijn de kids met bert en ernie op foto geweest (en mama)... vandaag ff druk geweest athans poging tot.. ben wel druk aan de was..... heb alle bedden verschoond e.d.. klamboe's anders neer gehangen, nog wat kleine dingetjes van foam op de muur gemaakt, andere gordijnen opgehangen bij jordy op zijn kamer... Zal van de week ff foto's maken... ORLANDO GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG! verder vanmiddag visite gehad.... was erg gezellig.... {o.a. de vriendin die pas haar vader is verloren....} Ga nu eg ff helpen met koken.... kom later weer.... kusssssssss
Hallo Meiden, Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik lang niet op het forum geweest, ik had hier zo me redenen voor. Maar dit heeft echt niks met jullie te maken hoor, ik zat alleen zelf niet zo lekker in me vel en Thijmen was vaak huilerig en wou niet slapen. Maar vanaf nu kom ik wel gezellig weer mee kletsen hoor, ik zal jullie even vertellen hoe het hier verder gaat: Met Thijmen gaat alles prima, hij groeit goed en ontwikkeld opzich nog steeds snel. Hij heeft inmiddels 7 tandjes en 2 hoektandjes die al ongeveer 1 a 1 1/2week bezig zijn met doorkomen, hier heeft hij dan ook flink last van. Verder heeft hij nu goed door hoe die moet gaan zitten als hij staat en vind hij het heel leuk om op en neer te gaan springen in ze bed/box, dit doet hij dan meestal samen met ze Papa. Sebas staat dan te springen en Thijmen probeert hem na te doen, echt een heel leuk gezicht. Ook heeft Thijmen goed door dat hij de hele tafel rond kan lopen en doet dit dan ook graag, hij heeft echt dan de grootste lol. Gister probeerde Thijmen los te staan, en ja het lukte hem echt eventjes. Maar helaas viel hij naar voren en BOEM een tandje door ze lip, me moeder en ik waren boodschappen doen. Maar volgens sebas was het echt flink krijsen en huilen, vond het dan ook echt heel zielig voor hem. Nu heeft ie aan de binnenkant van ze bovenlip een wondje en blauwplekje zitten, verder had ie ook nog een bloedneus maar hier zie je nog weinig van. En nog een weekje en dan gaan we lekker een midweekje weg naar Limburg, we hebben er echt heel erg veel zin in. Maar ik zal jullie en het forum wel missen hoor, want ook nu ik niet lekker in me vel zat misten ik jullie stiekem wel hoor. Hier nog een leuke en mooie foto van Thijmen nu:
Even snel hier kijken om Orlando een hele fijne verjaardag te wensen (al zal die al wel ver voorbij zijn) Voor de rest kom ik van de week weer effe langs, de afgelopen dagen heeft mijn huishouden wat te leiden gehad....moet nodig wat opruimen...
Hebben jullie vandaag aan een winterslaap gedaan hier ? Vanavond geprobeerd om foto's te maken voor de kerstkaart. Maar dat valt echt niet mee Fynn had veel lol maar was echt te beweeglijk voor de camera. Er zit altijd al een vertraging in maar met flits is dat nog erger. Kan de camera ook zo instellen dat hij achter elkaar foto's neemt maar dat kan niet met flitser. Kortom: er zitten wel een paar leuke tussen maar ga het vd week nog maar es proberen bij daglicht. @Wessel: \/ @Vales: Wessel loopt nu voor op Fynn. Zal het hem morgen even vertellen dat hij wat in te halen heeft @Debbie: Hoop dat het je lukt om weer wat beter in je vel te gaan zitten. En ondertussen gewoon hier je hart komen luchten hoor. Wij luisteren wel! De foto's van Thijmen zijn erg leuk. Mooie close up! En bellen blazen vindt Fynn ook helemaal geweldig. Valt me trouwens op dat de beebs nu steeds meer gelijk gaan lopen. In die zin dat de hele snelle beebs nu zo langzamerhand 'ingehaald' gaan worden door de rest.
Hallo, Even snel een berichtje van mij. Lange dag gehad. Vanmorgen om 8 uur aangereden richting Biddinghuizen en vanavond 20.30 thuis. We hebben een superleuke dag gehad! Ik schrijf morgen nog wel meer... Maar wilde even Orlando (en zijn ouders) feliciteren met zijn 1e verjaardag! Groetjes Otje
Vanavond is het nieuwe baasje van Teri bij ons geweest om ons bij te praten over de afgelopen twee weken. Het gaat daar zó ontzettend goed met haar, dat we niet anders dan héél erg blij kunnen zijn dat we de stap genomen hebben om voor onze hond een ander thuis te zoeken ! Nu is Teri dus officieel onze hond niet meer. Op mijn verzoek had ze Teri niet meegenomen, maar ik heb haar gevraagd of ze haar een lekkere dikke knuffel van ons wilde geven. Ik heb er nu echt vrede mee (al wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik haar niet mis...)
hi iedereen ff heel snel een kleine reaktie, karin; heel veel sterkte weer met je moeder getver naar om te horen zeg, iedereen alvast heel erg bedankt voor de felicitaties e-cards en forumkaartjes, errrug lief hoor. orlando is heeel erg verwend en het was superdruk, ligt net een half uurtje op bed, visite was wel weg om 20.00 uur maar moest ff tot rust komen van alle indrukken daarna badderen/douchen en naar bedje. maar de verjaardag was super geslaagd. en gezellig. ik lees morgen de rest ff bij en reageer dan verder oh ja bianca erg leuke kaartjes hoor, dat was echt mijn laatste reaktie voor vandaag ben beetje moe nu gr saskia
Goedemorgen allemaal, Vales, ik vind dat je helemaal gelijk hebt met je bruiloft en dat je je collega er niet bij wil. Wij zijn ook klein getrouwd, en zelf nu, 2 jaar later, is er nog iemand kwaad dat hij er niet mocht bij zijn, omdat wij wel bij zijn trouw waren (een heel groot feest met iedereen dat hij kende) Erg toch, je trouwt toch zelf op de manier dat je wil. Bianca, bah dat je nu al zo'n pijn hebt. Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten. En ook hier gaan we zelf kerstkaarten maken met als thema Liene. Ik wou ze een kerstmuts opzetten, wit rompertje en dan op een donsdeken zetten en zelf witte veertjes gooien, zodat ze net in de sneeuw zit. Noura, allerheiligen is hier zeker niet verkleed. Het is zo dat iedereen chrysanten gaat kopen in een pot. Die worden dan op de graven gezet waar je iemand kent. De graven worden ook gepoetst. En je gaat dan gewoon op bezoek op het kerkhof met je hele gezin/familie. Jouw bloemen zetten. Je rijdt dan ook meestal naar meerdere kerkhoven, zodat je iedereen hebt gehad. Niet iedereen doet mee hoor, meestal de ouderen doen dit. Noralien, hopelijk komt het nog goed met de rekening van het kdv. Kan me voorstellen dat je die man even graag door de telefoon had getrokken. Lianne, mooie banner! (mooi gedaan Noralien ) Gnessy, leuk eh dat de olie van weleda zo goed werkt. Ik gebruik hem hier dus ook soms, en zie ook groot effect dan. En Liene haar handje is helemaal genezen. De windel is er nu af. Je ziet er niks meer van. Eve, ik gebruik dash zomerfris op het moment met ecover wasverzachter. Maar dat wisselt hoor. Ga dit al even plaatsten. Liene is net wakker en Ben is nog thuis (hij kon niet uit bed om half 6). We gaan nu samen ontbijten. Straks reageer ik op de overige 5 pagina's. Saartje Liene heeft een nieuw (3de) tandje. Bovenaan rechts (voor mij gezien). Van dit tandje heeft ze wel veel afgezien.En sinds gisteren laat ze los wat ze vast heeft en 'stapt' ergens naartoe als het niet verder is dan 2 stapjes.
Saar: Gelukkig dat Liene d'r handje weer is genezen. Maarre... wat is een "windel"? Saskia: Fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad! Goh, je weet zo lang dat het er aan komt en ineens is ie dan gewoon 1 jaar! Wat vliegt de tijd! Lola: Ik snap zeker dat je Teri mist maar wat super dat er zo'n geweldige oplossing is gekomen! Ben echt blij voor jullie en voor Teri. Debbie: Leuke foto's van Thijmen! Wel zielig dat ie zo'n last heeft van zijn tandjes. Gnessy: Zo te horen heb jij het hartstikke leuk gehad op de beurs! Vales: Wat knap dat Wessel kan staan! Eve: Wat grappig dat Fynn nu ineens op zijn knietjes kruipt! Ben benieuwd of Koen dit ook nog gaat doen of dat hij gewoon blijft tijgeren/schuiven.
Even een kort verslagje van ons dagje Walibi... Gisteren om 7.00 uur opgestaan en rond 8.10 weggereden. Koen was al sinds de avond ervoor bij mijn ouders wat 's ochtends wel scheelt natuurlijk! Eerst zijn we Jennifer (vriendinnetje van Sara) op gaan halen. Daarna aangereden en om 10.00 uur waren we dan bij Walibi. Echt een superleuke dag gehad! Het was wel druk maar ja... wat wil je... @Home deelde kaartjes uit voor 3 euro pp dus drukte kan je dan verwachten. We hebben een paar achtbanen kunnen doen. Sommigen lukten niet want je moest voor veel achtbanen minimaal 1.40 zijn en dat is Sara nog niet. Maar de achtbanen die we hebben gedaan waren wel superleuk zeg! En ENG! Ik heb echt veel gegilt! Rond 17.30 waren we bij de auto en hebben nog even ritueel afgesloten met Mc Donalds en om 20.30 waren we thuis. Mijn moeder was inmiddels bij mij want Koen was erg moe en ze had hem vast hier thuis in bed gelegd. Jammer dat ik hem niet meer heb kunnen zien maar ik ging even kijken en hij lag nogal dwars in zijn bedje en toen ik hem goed legde deed hij een heel klein beetje zijn oogjes open en toen hij me zag kreeg ik echt een geweldige lach! Zo lief! Het was heel leuk hoor, ff relaxed, zo zo'n dagje zonder Koen maar was ook blij toen ik weer thuis was. En nu? Nu heb ik hem nog niet vastgehouden. Want hij slaapt nog! Hier nog even een foto van de 2 (gillende!) meiden in de achtbaan "Robin Hood" Groetjes Otje
lekker hoor dat jullie t zo naa rje zin hebben gehad in walibi.... saar: Blij dat t beter gaat met liene's handje.... Ik heb gewone kerstkaarten gehaald. weliswaar zijn ze dit jr klein, maar ja.... Heb niet genoeg kerst spullen voor ze om allemaal op de foto te zetten.... Eve ik gebruik oma en eigen merk van supermarkt. ook voor wasverzachter verschilt het nogal... Fynn goed zo ga zo door! Ik heb niet t idee dat de snelle worden ingehaald... en ik vind het al helemaal niet een wedstrijd.... als ik jullie verhalen nu lees doet me dat denken aan joryd zijn babytijd.... die liep toen ie een jaar was... En dat is toch heel anders als wat ruth nu doet... liene: goed zo een 3de tandje! Ze komen vanzelf.... Wie hebben er nu nog geen of heel weinig tandjes? ik ga zo boodschappen doen.... heb al wel al mijn was wegg evouwen vanmorgen.... straks nog ff opruimen... maar eerst de kids in de kleren! Dus tot vanmiddag mensen...... otje: Wat een leuke foto van die gillende meiden. heerlijk genieten lijkt me dat...