hi hi, ga weer ff verder reageren; otje; druk druk druk , kan me er iets bij voorstellen hoor. bianca; mmmm lekker heb ik trek in nu moet gaan koken dan krijg je dat he otje; heb het nog niet gelezen ga ik doen als ik tijd heb eve; leukk joh fynn kruipen goed van hem hoor. noura; safouane ook pogingen tot goed zo leuk te horen vales; goed zo wessel echt super hier al die ontwikkelingen zo snel inene debbie; alvast veel plezier op vakantie en leuk die foto's weer eve; hihi, moeilijk he een kleintje leuk op de foto krijgen otje; aangereden? neem aan dat je bedoelt dat je daar bent aangekomen anders begrijp ik hieruit dat je een ongeval hebt gehad ,.... lola; wat een super goed nieuws te horen dat teri een goed tehuis heeft , je hebt een goede keuze gemaakt, geloof gelijk dat je haar met regelmaat zal missen hoor. saar; vind ik ook hoor het is jouw bruiloft en niet die van hun, ieder zo zijn ding en als het echt goede vrienden zijn laten ze je in je waarden, tenminste zo zie ik het. liene d'r vinger dus goed genezen goed te horen. zo hee ook al stappen en weer een tandje. goed hoor. volgens mij loopt iedereen wel de eerstvolgende meeting, en zo niet ook goed otje; wat leuk dat walibi geslaagd was en wat een leuke foto zeg, bianca; he getver vind dit soort dingen altijd al erg om te horen voor een ander laat staan bij jezelf. hier slaapt orlando meestal tussen 8/9 uur maar er zijn natuurlijk uitzonderingen duckie; fijn dat je zo hebt genoten van je uitje moet ook zo af en toe eens kunnen he, he wat balen dat demi zo uit haar doen was, toch een vreemd gezicht, zal dat het zijn? noura; he wat irri zeg kan me heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment ff heeel bot bent hoor. ik zou dezelfde aktie ondernemen hoor. batchie; hier veel gebrabbel hoor, en ook klanken van woorden napraten, het lijkt dan echt op het woord wat je daarvoor zei. noralien; geniet lekker van je vakantie slingding; he kaillyn ook een tand door haar lip kusje voor haar.. zo he he alles bijgelezen hier ga ik nu orlando ophalen en horen hoe het is gegaan bij oma, vanochtend iig iets moeizamer dan anders, maar vind ik ook niet meer dan normaal na zo'n druk weekend. spreek jullie later weer, ga morgen zwemmen, op de fiets daar naartoe wss en 's avonds sporten, actief dagje dus. gr saskia
Pffff.... moet ff zuchten hoor. Ik had vandaag rijles van 13 tot 15 uur en omdat we nog iemand op moesten halen was ik om 15.30 thuis. Mijn moeder was hier in huis om op Koen te passen. Ondertussen was die man die de dakkapel komt maken ook hier. Omdat er een andere klus mee zit beginnen ze morgen ipv woensdag! Schrok er best wel van want er ligt nog heel erg veel puin boven van het slopen van dit weekend en daar hadden we vanavond en morgenavond voor uitgerekend. Nu moet het dus allemaal vanavond want morgen tussen 9 en 10 uur ergens beginnen ze. Best stressig allemaal zeg... Ben blij als het af is. Waarschijnlijk donderdag of vrijdag. Saskia: Ik bedoel idd weg gereden. Aangereden? Typisch Limburgs woord denk ik? Ik werd vanochtend ook al gebeld door een energiebedrijf. Door essent. Ik dacht: Wat moeten die nou? Want we zitten al bij Essent. Nou, die man was er van overtuigd dat ik mijn stroom ergens anders vandaan kreeg. Ik zei: Nou, dan weet ik niet waar ik mijn 200 euro elke maand aan betaal. Uiteindelijk was het dus gewoon een fout in zijn gegevens.... Zo, ik ga verder. Even snel koken en na het eten beginnen met puin ruimen. Tot gauw. Doei. Groetjes Otje.
Hier gaat Dimphy ook vroeg naar bedje hoor. Vandagg zelfs al om 18.00 uur. Had vandaag bijna niet geslapen, was met mijn man mee naar de teamvergadering geweest, hij kon geen oppas vinden, en ik was aan het werk, Dimphy genoot daar van alle aandacht. Meestal ligt ze er tussen 18.30 en 19.00 uur in. Otje, verbouwen, ik moet er niet aan denken...SSucces! Slingding, heerlijk zo'n avondje uit met je man, moesten wij ook vaker doen! Lola, super hoor dat Teri goed terecht gekomen is! Wessel
grappig zijn we dus allemaal door essent gebeld. ik had me nadat ik was aangemeld bij infofilter ook een tijdje minder gehad, maar laatste weken begint het weer. tussen de middag, avondeten en soms zelfs om half 10 savonds. nou otje sterkte morgen, 1 voordeel je bent er ook weer eerder vanaf. mooi trouwens 2 van die grote ramen. lekker veel licht
Duckie, veel beterschap! Leuk zeg dat jullie zaterdagavond lekker met z'n tweetjes uit zijn geweest. Wij doen dat eigenlijk ook niet meer sinds Lynn er is . Ja, op onze trouwdag zijn we met z'n tweeën uiteten geweest. Heb inmiddels gehoord wat de oorzaak is van de brand. De man van een oud-klasgenoot van mij werkt bij de brandweer, dus die had het verteld. De eigenaar van het huis had zijn brommer in de keuken gezet om eraan te klussen en ging met een waxinelichtje kijken of er nog brandstof in de tank zat ....Het gaat wel om een oudere man, die gelukkig hierdoor niet gewond is geraakt.
Heb vanmorgen nog even zitten knutselen met de kerstfoto's die ik had gemaakt. En ik ben toch wel erg blij met het resultaat. Ga ze vd week bestellen. Jullie zullen echter nog een paar weekjes moeten wachten op het eindresultaat... @Duckie: Welke knuffels geeft Demi een kusje? Op Fynn z'n kast zitten er een heleboel maar ik heb er 4 vooraan gezet (anders blijf ik aan de gang ): een schaapje, beertje, tijger en olifant Enne...Fynn tijgert al een tijdje maar is nu gaan kruipen. Beterschap! @Noura: Ik neem nooit op als ik een anoniem nummer zie. Dan geven ze het vanzelf op na een paar keer. En als het echt iets belangrijks is dan spreken ze het wel in op m'n voicemail. @Cynthia: Kusje voor Kailynn van Fynn @Otje: 'De Verbouwing' is er niks bij @Bianca: ](*,) #-o
jeetje niet slim van die buurman van je! lianna: ik denk dat je duckie bedoeld ik zat zaterdag alleen met kailynn thuis, KAilynn ligt meestal rond 19.30 op bed maar gisteren was het zelfs 17.45 we waren naar een druma concours geweest en ze wilde niet slapen toen ik zelf met haar buiten ging lopen en thuis gekomen was ze waarschijnlijk over de slaap heen en toen hebben we vroeg eten gegeven en toen dach ik leg haar een uur op bed , maar dat was zo huilen dat ik haar de pap fles gegeven heb en zo weer terug gelegd en ze sliep tot 7 uur en na de fles weer tot 9.30 uur.
ook toen ik je belde nam je niet op...hihiihihhihhihi hier gaat Teun tussen 18.30 en 19.00 naar bed...we beginnen meestal rond 18.15 met pyama aan en dan nog een papfles en dan naar boven...en hij slaapt tot gemiddeld 7 uur in het weekend soms zelfs tot 8 uur en hij heeft ook rukken tot 9 uur smorgens meestal nog een uurtje en smiddags 2 maar de laatste 2 dgn wilde hij niet slapen maar was wel zoet in zijn bed aan het spelen en keuffelen.....
Zo! We (Steef, mijn vader en ik) hebben net superveel gedaan. Alle troep van de zolder naar beneden gesjouwd. Met z'n drieen schiet dat wel op zeg! Mijn moeder paste beneden op Sara & Koen. In een uurtje was alles beneden. 't Ligt nu allemaal op een aanhanger die morgen naar de stort gaat. Gelukkig dat het af is! De dakkapel die wordt gemaakt. Daar hoeven we verder niets aan te doen. Wel straks weer afwerken als die erop zit... maar ja... komt wel goed. Ben erg benieuwd hoe het wordt! Ben nu supermoe dus ga lekker op de bank Gooische vrouwen kijken. Heb net wel 30 x de trap op en af gerend of zo... Gr Otje
@Saskia/otje: Aangereden is typisch brabants voor wegrijden . Ik gebruik het zelf ook heel vaak. We hebben veel vrienden in gelderland en die moeten dan altijd lachen. @Otje: Succes met de verbouwing. Fijn dat je alles nog op tijd af hebt. En onderschat het afwerken niet . WIj zijn er in ieder geval al een flinke tijd mee bezig @Bianca: Hoe verzin je het....met een waxinelichtje kijken of er nog brandstof in de tank zit . Ik werk als adviseur verzekeringen dus ik weet hoe ingrijpend een brand kan zijn. @Eve: Ik bedoelde kruipen inderdaad, maar ik schreef het verkeerd neer. Demi geeft altijd een beer en een giraffe een kusje en dan last but not least...haar badeendje! Ik voel me eigenlijk nog flink beroerd, maar na een dagje bank/bed was ik het er helemaal beu, dus daarom kom ik nog even kijken. Zit erg te twijfelen of ik morgen ga werken. Ik heb het heel druk en heb morgen een paar belangrijke afspraken. Denk dat ik morgenvroeg maar beslis.
Ik denk inderdaad dat het beter is wanneer Teri ons niet meer ziet. Niet alleen voor Teri (dat schept toch verwarring, denk ik...), maar zeker ook voor mij. Haar nieuwe baasje heeft gisteren wel beloofd af en toe eens een mailtje en een foto te sturen... @Duckie: Lekker, zo'n weekend hè? Alleen jammer dat je het nu met een griepje moet bekopen. Beterschap! Jasmijn heeft twee (vaste) leidsters op het kdv en bij één van de twee begint ze ook te huilen (terwijl ik dat een heel aardig mens vind) en bij de ander niet. Ik probeer Jasmijn dan ook altijd onopvallend op de schoot van haar favoriete leidster te krijgen... @Noura: Wat jij beschrijft (bellen onder het eten) heb ik een tot een maand of twee geleden gehad. Dan was het de Disney boekenclub, dan weer wat anders... Alleen de telefonische enquête van TNO-NIPO heb ik beantwoord, de rest heb ik ook afgewimpeld. Maar op het laatst werd ik ook boos hoor... @Noura & Janette: Wij hebben ook via Infofilter laten weten geen prijs te stellen op telefoontjes, maar dat is destijds dus aangevraagd op onze namen en niet die van Jasmijn... Ik verdenk die bedrijven er van dat ze via de naam van onze kindjes toch een manier hebben gevonden om ons lastig te vallen. Ik heb Jasmijn dus ook snel laten blokkeren... @Kailynn: Kusje van Jasmijn op je zere lip... @Otje: Of 'aanrijden' een typisch limburgs woord is, kan ik niet zeggen. Typisch Venlo's misschien...? Ik had er ook nog nooit van gehoord. O, ik lees verderop dat het brabants is... Lekker puinhoopje op je zolder trouwens! Het eindresultaat zal denk ik wel erg mooi worden... @Bianca: Sommige mensen halen wel erg idiote stunts uit... Ik ben vanmorgen niet door Essent gebeld, maar door het Rode Kruis...
goeie morgen.... lola blij dat teri het naar zijn zin heeft, geeft voor jullie ook meer rust.. kailynn je moet ook uitkijken.. Want dat doet heel zeer hoor... knuffel van ruth... otje als je klaar bent met verbouwen kom je hier dan ook helpen? Duckie hoe voel jij je nu? Debbie leuk je weer hier te zien.... vwb anoniem gebeld worden.... dat zijn hier helaas niet al die marketingbureaus e.d..... word momenteel ook vaak gebeld en dan word er niks gezegd..... We hebben een idee wie t het is, maar daar houdt het ook mee op..... Er is niks aan te doen volgens de politie, behalve een geheim nummer te nemen..... hier me ventje niet.... heeft t koud en warm tegelijk, ligt nog in bed..... geloof dat hij nu staartje van de griep mee krijgt..... {en ja hij is heel zielig.... terwijl hij zat te lachen toen ik mij vorige week niet goed voelde..... soms......} Heb het idee dat jordy weer in de uitprobeerfase zit... Hij is heel erg bezig om zijn grensen te verleggen.. ik vind dit behoorlijk moeilijk.. Met name omdat t een exacte kopie van mij is... Ik weet soms echt ff niet wat ikmet hem aan moet... Gelukkig gaat ie wel elke dag meer praten en heeft meerdere nieuwe woorden per dag.. Ruth doet gewoon lekker door.... Als ze uit de box is, gaat het lopen steeds beter, oke nog niet hele einden, maar wel lekker de kamer door.. Ze eet lekker met de pot mee, niet gepureerd meer, maar gewoon alles door elkaar geprakt. Ze eet alles... Daarom heeft ze van d'r papa ook de bijnaam kliko gekregen.... Want er zijn dingen die wij niet lussen, maar het enige wat zij niet zo jofel vind maar wel op eet is bloemkool.. De rest maakt haar gewoon niet uit. Ze eet lekker mee en eet ongeveer net zoveel als jordy.... Alleen brood gaat nog niet heel geweldig.... maar dat komt ook vanzelf... eve: hier geen knuffels kusjes geven, die liggen bij hun in bed... wel zeggen we grote teiger gedag, die staat naast ruth d'r bed, en bij jordy zing ik altijd liedje of ff een verhaaljte lezen.. Vaak gaat hij zelf ook nog ff boekje lezen {op zijn manier}... ik ga ff me thee opdrinken, ruth aankleden en dan jor naar school brengen, weet namelijk niet wat eg doet... of die alweer slaapt of niet... Tot straks.......
Goedemorgen allemaal, ik heb gisteren geen tijd meer gevonden om verder te lezen, dus nu dan maar. Het nadeel is wel dat ik zo niet echt bijgeraak, aangezien jullie steeds verder schrijven. Liene zit nu naast me, dus ik weet niet hoe ver we geraken. Ze heeft echt een slechte dag, ocharm. Ze wil niets anders dan vlak naast me zijn, en dan echt vlak naast me. Ook wou ze deze morgen om 7.15u naar beneden, anders slaapt ze verder tot ongveer 9u. Ze zal dus wel snel moe worden denk ik. Melliemel, wat schattig dat Orlando nu echt loopt. Nog een dikke proficiat met zijn verjaardag! Hoe was zijn feestje geweest? Otje, ook al een nieuw tandje. Liene en Koen hebben er dus samen 1 gekregen. Ik hoop dat het nu snel groeit, want dat is zo'n lief gezicht vind ik, zo'n boventandjes. Eve, Liene lacht ook met opgetrokken neus. Dit doet ze alleen als ze onze aandacht wil trekken met een lach. Ze laat dan ook haar ondertandjes zien. Lianne, de bib is hier ook favoriet. Jammer genoeg vooral de boeken met papieren bladzijden . Liene is ook lid sinds een maand. Ik vind het wel grappig, ze heeft nu een eigen bibkaart. Otje, hopelijk is Koen al weer beter. Bianca, wat erg voor Michel. Kan me voorstellen dat stotteren echt vervelend is en dat hij het zo min mogelijk wil doen met de namen van zijn kinderen. Ik vind Gijs trouwens heel mooi. Moet gaan, want ik heb een huilende meid naast me zitten. Tot sewwes. Wanneer ze slaapt, ga ik alles in een ruk lezen. Saartje
Goeiemorgen, Saar: Liene misschien ook in een sprongetje? Ik herken wat je schrijft. Koen heeft het nu weer minder maar vorige week en de week ervoor was ie ook zo huilerig en mocht ik echt niet weglopen. Gnessy: Jordy misschien in de peuter-pubertijd? Ik herken wel dingen van toen Sara die leeftijd had. Niet makkelijk... Duckie: Veel beterschap en doe rustig aan he! Iemand vroeg hoe laat de kindjes naar bed gaan. Koen meestal rond 20.00 uur. Soms ietsje eerder, soms ietsje later maar wel rond die koers. Hier zijn ze vanochtend begonnen met de dakkapel. Tenminste: Eerst de oude eraf halen. Koen was vanochtend om 8 uur wakker en was net moe maar omdat het nogal herrie geeft met dat slopen vroeg ik me af of ie wel wilde gaan slapen. Toch maar in bed gelegd. Hij ligt er vanaf 10.10 in en geeft geen kick! Denk dat ie toch in slaap is gevallen. Gelukkig maar. Vanmiddag gaat ie naar het kdv maar morgen en overmorgen zijn ze ook nog bezig met de dakkapel en dan is Koen gewoon thuis... Hoop dat het dan een beetje "rustig" aan gaat zodat Koen wel kan slapen overdag want zonder slaap wordt ie echt sjagrijnig. Groetjes Otje