ik denk idd dat t iets te maken heeft met peuter puberteit..... Ook is jordy laatste ontiegelijk druk, niet vervelend of zo, maar gewoon geen rust in te krijgen..... Ruth vanmorge erg overstuur, waarvan geen idee ligt in bed.... wel heeft z'r d'r kontje nu tot bloedens open... vind t zo zielig......... goed zo koen, lekker door alles heen slapen..... hier nog ff opruimen en straks ff zuigen als me ventje op bed ligt.... Die heeft staartje van de griep mee genomen.. koud / warm, beroerd, schiet niet echt op......
Zo, onze meid slaapt. Met een klein beetje tegenzin, maar ze was zo doodop dat ze toch snel ging slapen. Lola, lijkt me toch leuk hoor zo toneelspelen. Laat maar weten wanneer je eerste voorstellig is, komen we allemaal kijken. Zoiets als toneelmeeten dan. Bianca, wat een leuke kerstkaarten! Ik vind de eerste de mooiste. Maar de tweede is ook super. Ik hoop dat het hier ook zo goed gaat lukken. Misschien straks samen met Ben eens proberen. Karin, wat een naar berichtje van je moeders operatie. Veel sterkte meid! En probeer je rustig te houden... al zal dat wel makkelijker gezegd zijn dan gedaan. Otje, heb het verhaal niet gelezen. Ik ga het misschien straks doen, maar ik reageer nu zo emotioneel op zo'n verhalen... Irma, veel succes met de nieuwe ronde. 't Is toch spannend allemaal! Vales, wens Wessel een dikke proficiat van mij! Debbie, fijn dat je je weer beter voelt nu. Geniet van je midweekje. Wij vertrekken vrijdag naar centerparcs Meerdal (iets boven Eindhoven, van hieruit gezien toch ). We zijn maandagavond terug. Het is met mijn schoonouders en schoonzus en haar gezin. We doen dit nu al een paar jaar en het is steeds leuk. Lola, wat super dat alles goed gaat met Teri. Otje, een windel is een verband. Ik zie dat je al antwoord had gekregen. Hier trouwens een foto van Liene met windel... Bianca, dat lijkt me idd een nachtmerrie als een huis afbrandt. Bah, alles wat je hebt, weg. Hopelijk is het alleen maar bij materiële schade gebleven. Noura, wat een verhaal van je tv. Gelukkig dat je zoontje het toen opmerkte. Eve, mogen we de foto's zien? Ben benieuwd! Otje, ik denk ook een sprongetje (even voor Eve klein gezet ). Ze is echt wel zielig. Ze weet ook niet goed wat ze wil, soms speelt ze even en dan ineens zie je haar denken dat ze het niet wil en dan is het weer huilen. En ja! Ik ben helemaal bij! Nu ga ik strijken. Heb 3 manden staan, gelukkig ook veel plooiwas. En nu Liene zo anders doet, weet ik niet of ze nu 3u aan een stuk gaat slapen zoals gewoonlijk. En ze is sowieso al 3 kwartier bezig. Heb nog een aflevering van mijn lievelingsprogramma opgenomen (all saints) en ga erbij staan met de strijkplank. Zo wordt een hatelijk klusje toch weer wat leuker. Allemaal veel beterschap aan degene die het nodig hebben. Saartje
Wij hebben vannacht een klein spookje in huis gehad. Het begon al met pyama aandoen en tandenpoetsen: Krijsen, krijsen! Jasmijn was helemaal overstuur... Daarom namen we haar eerst maar even mee terug naar beneden, want slapen gaan zou in zo'n toestand toch niet gaan lukken. Na een dik kwartier beneden bij papa en mama te hebben gezeten hebben we Jasmijn weer in bed gelegd en dat ging goed... tot 0.15 uur, toen begon ze weer keihard te huilen. Maar we hadden sterk het gevoel dat het krokodillentranen waren, ze begon ook meteen breeduit te lachen toen we haar uit bed haalden. Maar terug leggen in bed lukte voor geen meter, ze schreeuwde de hele buurt bij elkaar. Het einde van het liedje was dat ik tot 1.30 uur met haar beneden heb gezeten. Voordeel was wel dat ze vanmorgen tot 9.30 uur heeft geslapen (en ik dus ook...) Nu ik het verhaal van Gnessy lees, schiet mij ineens te binnen dat wij ook een hele poos rare telefoontjes kregen. Het begon na de verhuizing naar Roermond en we dus een nieuw telefoonnummer kregen. Om de haverklap belden mensen voor tickets en cd's... Op een gegeven moment kwamen er achter dat ons telefoonnummer op een belgische website stond, een website over alternatieve bands. Daarop zagen we dat ons telefoonnummer vroeger van een roermonds rockcafé was! Het heeft een hele poos geduurd voor we hadden uitgeknobbeld waar dat café nu zat (Landgraaf). Nadat we contact hebben opgenomen met de nieuwe eigenaar, hielden de telefoontjes op. Gelukkig maar, want het werd op den duur echt vervelend. Soms kreeg ik wel 10 telefoontjes op een dag... @Gnessy: Lekker wanneer je kind het zo goed doet! Ik zie het al helemaal voor me: Ruth zelfstandig stappend door de kamer... En nu Jordy een steeds grotere woordenschat krijgt, wordt het voor hem ook steeds gemakkelijker om jou te vertellen wat hem dwars zit... @Otje: Ik hoop voor je dat het droog blijft... Ik deel dat gevoel wel hoor. Jasmijn was behoorlijk snel met bepaalde dingen (zitten en staan bijvoorbeeld), maar ze heeft de laatste weken niet echt nieuwe dingen bijgeleerd (ze loopt alleen wat beter wanneer je haar met twee handen vasthoudt...), terwijl andere beebs momenteel als een speer gaan. Zo komen ze vanzelf 'bij elkaar uit'... @Saar: Wat een schetige foto van Liene weer! En wat lijkt ze al groot...! Fijn ook dat ze zelf geen last meer van haar handje heeft...
@Saar: Wat een droppie is Liene weer op de foto En nee, jullie mogen de foto's niet zien...houd de brievenbus maar in de gaten.... Als 'troost' heb ik wel een andere foto
@Lola: Lekker nachtje weer bij jullie Denk dat Fynn z'n vriendinnetje maar es goed toe moet spreken Enne...ik moest eerlijk gezegd wel lachen om het verhaal van het rockcafe Is het bij jullie ook zulk slecht weer?
@Eve: Wij kunnen er nu ook om lachen, maar toendertijd werden we er af en toe helemaal gek van (en dat lacht niet zo lekker... ) Jasmijn wil die foto van Fynn voor boven haar bed, misschien slaapt dat beter...
Leuke tip Eve, ik had 'm idd al wel gelezen, maar was 't alweer vergeten. Ga meteen bestellen vanmiddag, ook voor de opa's en oma's. En een mooie foto van Fynn...maar ik had die andere toch leuker gevonden . Saar, wat een lieve foto van Liene. Ik herken het bij Lynn wat Liene nu heeft. Lynn is ook helemaal niet happy. Ze weet niet wat ze wilt. Als ze op schoot zit, dan wilt ze op de grond en als ik haar op de grond zet, dan huilt ze en hangt ze aan mijn benen om op schoot te mogen . Ook tijdens het eten was het brullen geblazen. Ze zit nu even in de box...ben benieuwd voor hoelang. Namen verzinnen is moeilijk he. Wij hadden eigenlijk wel vrij snel een jongensnaam, maar ik had een meisjesnaam erg moeilijk gevonden. Hoe gaat het verder met je? Je hebt een leuk weekend in het vooruitzicht. Heb de bestelde kerstkaarten inmiddels al thuis. Heb ze via @home besteld, maar die heeft dezelfde site. Ik heb 3 soorten kaarten af laten drukken...alleen kom ik er net achter dat ik wat verkeerd heb getypt . Ik had als tekst op 1 kaart: moge het beste van 2007 het minste zijn van 2008 ipv in 2008. Ga ze mss toch opnieuw bestellen, samen met andere foto's die ik nog steeds moet ontwikkelen, of zou ik het zo laten? Jasmijn, je moet papa en mama wel lekker laten slapen 's nachts....gelukkig heb je wel uitgeslapen vanochtend . Otje, veel succes met de dakkapel. Cynthia, hoe was je eerste nachtje werken? Ga Lynn maar eens uit de box halen, ze vindt het daar ook niet meer leuk.
En het is hier nu ook eventjes droog....ben benieuwd voor hoelang, aangezien het net nog keihard regende...het is echt herfst.
Dan zal het hier ook wel niet lang meer droog blijven... Toen ik vanmorgen opstond, scheen de zon volop! Dat is dus iemand blij maken met een dooie mus...
Net Koen naar het kdv gebracht. Hij ging heel hard huilen toen ik weg liep! Echt vreselijk. Is nog nooit gebeurd eigenlijk. Oh wat is dat moeilijk zeg. Ik heb net al gebeld maar hij was nog steeds niet helemaal rustig en wilde zijn boterham ook niet opeten. Ik heb ze aangeraden de fles iets eerder te geven. Dat is wel zijn troost (hoop ik). Ik ga zo nog maar eens bellen... Echt niet leuk.
Herkenbaar! Gelukkig duren deze 'buien' bij Jasmijn (nog) niet zo lang en meestal gaat het de dag erna al weer een stuk beter... @Otje: Arme Koen...
Heb net het verhaal van Giovanni toch gelezen. Wat vreselijk! Ik dacht dat het om een klein baby'tje ging, maar ze is van 26/11. Verschrikkelijk, denk je dat alles in orde is, spreken ze ineens van een donorhart enzo. Pfff, wat een nachtmerrie.
Liene slaapt nog steeds. En mijn strijk is al helemaal klaar. Zit nu een beetje te wachten tot ze wakker is, want we moeten naar de winkel... Eerst wil je dat ze lang slaapt, en nu ze dat doet, wil je dat ze wakker wordt... Moeders!
hahahah lekker he.... tja ben je blijkbaar mama voor... maar wat later naar de winkel is toch ook ni erg of wel?
Haha...Lynn is vanmiddag met mijn moeder mee naar huis. Ik heb haar vanochtend zovaak moeten tillen, dat mijn lichaam er niet meer tegen kon. Dus hier een rustig middagje....ga nog eens wat foto's inplakken.
lekker.... jordy ligt hier op bed, ruth heeft er al 2 uur slaap opzitten, is nu lief in box aan het spelen. na haar 1,5 boterham..... dus hier ook lekker rustig.....