rustig aan he karin! maar je hebt wat leuks om naar uit te kijken. kailynn ligt na een lekker warm bad weer in bed. effe tijd voor mezelf. was vouwen enz. en dan weer werken. ik had een mailtje van raibows baby en ik heb een sjaal, wanten en muts van fleece besteld. ik had een bandana in die kleur en die staat goed bij haar jas mbt kleur (tip lola)
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr........82.9cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd.....................9140 gr........73.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 25 sep/ 9.5 mnd....................9446 gr........72 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd.....................10035 gr........75 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd...................10675 gr........75 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.....11.115 gr........74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.........76,3 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........15 oktober/9 mnd+20dgn...9310 gr.........74 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm
@Karin: Klinkt op zich wel positief dat de cardioloog verder onderzoek niet nodig vindt. Wel een beetje verwarrend mss na de mislukte onderzoeken vorige keer. En doe je wel een beetje rustig aan deze week. Denk aan jezelf hoor. @Gnessy: Klinkt niet echt gezellig zo'n man in huis Moet wel zeggen dat hij op het filmpje wel vrolijk klinkt hoor En wat zit Ruth te genieten van haar pannenkoek. Had het er vandaag nog met m'n moeder over dat we dat binnenkort ook maar es met Fynn moeten gaan eten.
Met tante lianne op de foto... Lianne heeft een zware tijd nu dus ik heb d'r lekker opgevrolijkt zondagmiddag! liefs ruth...
Hoi, daar ben ik weer een keer! Ik merk dat ik niet altijd even veel fut heb om iets te schrijven, maar vandaag gaat het wel. Ik ben altijd wel erg moe na een dag voor de klas. En dan komt de Sinterklaasdrukte er nog aan....dan worden een aantal kinderen echt hyper. Ik heb een iets minder goed weekend gehad. Ik had echt een dipje. Ik baal er af en toe zo van dat ik mijn vriend door de week nauwelijks zie: hij is twee avonden op school en zit 2 andere avonden te studeren, vaak tot na middernacht. En dit weekend merkte ik dat ik het hem gewoon erg kwalijk nam, dat hij er niet voor ons is. En dat werkt natuurlijk niet, zo is het gewoon nooit meer leuk samen. Ik moet me er vooraan gewoon maar overheen gaan zetten, anders houden we de vier jaar studie die nog volgen ( ) gewoon niet vol... Met Thijs gaat het wel heel goed. Hij is zo vrolijk en gezellig! Hij is echt een kleine grappenmaker en is ook heel lief, hij knuffelt veel en geeft steeds hapjes als we er om vragen (en als hij dan echt lief wil doen, kauwt hij eerst een paar keer, spuugt het dan in zijn handje en wil het in mijn mond stoppen!) En Eve: ik ga echt binnenkort een foto van Thijs plaatsen, mijn vriend heeft vaak de camera bij zich, of ik ben het kabltje even kwijt of.... zo lukt het steeds niet.
@Otje: En? Zijn ze vandaag ver gekomen met de dakkapel? Wat rot dat koen zo huilde op het kdv, Demi had het gisteren ook, dat is echt hartverscheurend. Gelukkig was het snel over. @Saar: lekker, zo'n weekendje weg. Het meerdal is leuk. Is zo'n 30 km hier vandaan. Dus als je nog zin hebt in een kop koffie, dan ben je welkom . Maar daar heb je vast geen tijd voor als je met je schoonfamilie gaat. @Eve: Wat een mooie close-up foto van Nick! Juist zo mooi omdat hij wegkijkt van de camera. Het lijstje is weer mooi bijgewerkt en een stuk overzichtelijker. @Bianca: Ik zou geen nieuwe kaarten bestellen, ik vind het niet storend, en iedereen kijkt vast alleen naar Lynn . Fijn dat je af en toe gebruik kan maken van je moeders hulp. @Karin: Ik hoop dat de nieuwe medicijnen aan slaan bij je moeder. Wat doe je voor freelance werk eigenlijk? @Gnessy: Je weet wat ze zeggen over zieke mannen hè? Dat ze zo zielig zijn......! . Vrolijke foto's van Ruth! @Lies: Ik ben benieuwd naar een foto van Thijs. En ik kan me voorstellen dat je er wel eens van baalt als je vriend het zo druk heeft met z'n studie. Ik herken het ook wel, mijn man heeft het vooral heel druk met werken. Tegenwoordig werkt hij vaak ook op zaterdag en hij kwam straks thuis met de mededeling dat hij morgen om 5.15 uur de deur al uit moet. En ik moest erg lachen om het "hapjes-verhaal" Ik ben wel weer een beetje opgeknapt. Ben vandaag wel nog thuis geweest. Morgen ben ik zoiezo vrij. En ik moet nog iets heel grappigs vertellen: Ik zat straks te reageren op het forum tot Demi ineens naar met toe "gekropen" kwam en met 1 druk op de knop de computer uitzette! Weg berichten en reacties......! Mijn man kwam niet meer bij van het lachen.
ik ga een lekkere onrustige nacht tegemoe... jordy klaagt over buikpijn, slaapt even en is daarna alweer wakker van de buikpijn.... voelt wel wat hard aan.... heb m een zetpil gegeven..... En ruth? Tja die dreef net haar bed uit die was gewoon kletsnat.... dus droge romper, pyama en droge slaapzak aangetrokken..... en ff lekker mee geknuffelt. Ze gilt inmiddels alles bij elkaar als ze schone kont krijgt.... wens een ieder van jullie een slaap lekker toe voor straks.... Tot morgen allemaal...
Gnessy, moet je niet een keertje naar de dokter voor de kapotte billetjes van Ruth?Misschien dat hij een wondermiddel kan voorschrijven. Succes vannacht.
@Duikster: Ik kan me voorstellen dat je moeder nu niet weet of ze opgelucht moet zijn na het gesprek met de arts of niet... @Slingding: Ik heb twee weken geleden stad en land afgezocht voor een paar bijpassende wanten, een sjaal en muts. Uiteindelijk ben ik geslaagd bij... de Hema... @Gnessy: Wat is Ruth toch een lekker 'mupke'... Succes vannacht! @Lies: Ik kan heel goed begrijpen dat het zwaar is wanneer je partner studeert in de avonduren. Roy heeft afgelopen jaar zijn 5-jarige avondstudie aan de HTS afgesloten. Ik heb me ook vaak eenzaam gevoeld 's avonds, maar ik hield me altijd voor dat ik wist waar 'we' het voor deden. Roy heeft sinds een jaar of twee (dus al ruim voordat hij afstudeerde) een managementfunctie met fantastische doorgroeimogelijkheden gekregen... Zulke kansen komen ook voor jouw vriend en dan betaalt alles zich terug... @Duckie: Jij zal ook hebben moeten lachen zeker... als een boer met kiespijn !
Lola, ik kwam ook niet meer bij van het lachen. Het was zo'n grappig gezicht. En ze had echt een heel stuk gekropen in een razend tempo en dat doet ze bijna nooit. Ze was blijkbaar vastberaden mij hier vandaan te halen
leuk duckie! Hoe voel jij je vandaag? ik ga m'n spullen pakken en mijn schoenen aan doen en ik ga de mensheid weer dienen. daaaag! Weltrusten allen!
hi hi, otje; jee wat zal jij het druk hebben zeg heel veel sterktet hoor. hihi oke nou alleen maar beter. bianca niet zo'n slimme zet van die oude man dan eve; oeh ben erg benieuwd naar je kaart hoor, denk dat ik gwoon kaarten koop maar je weet nooit met mij ben een echte weegschaal en kan dus inene omkeren otje; nou jij hebt er zowieso een aantal kilo's afgelopen zo tehoren, goed gedaan iig alles aan kant zodat de mannen hun ding kunnen doen slingding; nu je het er over hebt hoe is het met jouw en het sb lukt het nog een beetje? duckie; lekker ff thuis blijven hoor aan eerst aan jezelf denken hoor, dan hebben andere mensen later alleen maar meer aan je gnessy; sterkte met je 'zielige' man, lijkt me moeilijk hoor zo'n uit probeer fase van jordy, hihi kliko ach ja. beter zo dan anders saar; feestje was erg geslaagd hoor, wel superdruk maar dan heb je ook echt het idee dat ie jarig is gezellig een familie uitje, zo zijn wij ook gegaan, alleen dan met caravans. veel plezier, en wat is liene weer veranderd zeg en wat ziet ze er alweer groot uit. leuk dat hobbelgirafje. lola; dat zal vervelend geweest zijn die telefoontjes, en balen dat je een nachtbraker had maar daarentegen idd lekker dat je ff kon uitslapen. eve; wat een stoer ventje is het sorry blijf het mss herhalen maar vind dat gwoon, bianca; succes morgen met de prikjes, janette; druk druk druk, ahh zielig voor opa's een krijsende teun (natuurlijk ook zielig voor teun hoor ) eve ; goed plan hoor duikster; doe lekker rustig aan, het lijkt mij dat eht door omstandigheden vwb je moeder al zwaar genoeg is. gnessy; ligt ie zowieso niet op bed dan? hij is toch ziek ...enne vwb filmpje wat is zij aan het smullen zeg leuk hoor, lieve foto's verder en leuke wagen hoor. lies; balen zeg van je dipje, maar kan me er wel wat bij voorstellen hoor, enne ben ook erg benieuwd naar thijs op de foto... duckie; hihi, ik zie het al voor me van zo en nu ff tijd voor mij .. enne goed hoor demi zo hard kruipen. hier is het zwemmen vandaag niks geworden want zou met een vriendin gaan met haar zoontje maar haar andere 2 zoons waren onwijs aan de diarree , echt sneu. maargoed het was hier vandaag ook erg raar weer, veel wind en zo af en toe in ene een stortbui en dan weer mooi weer. heb met mijn moeder nog een flink stuk kunnen wandelen wel af en toe een buitje maar niet heel erg ofzo. orlando heeft in die tussen tijd lekker geslapen. hij heeft vandaag echt weer extra bijgetankt 'normaal' slaapt hij 's ochtends 1,5 uur ongeveer en eind van de middag half uurtje drie kwartier maar nu vandaag tot 2 keer toe 1,5 uur. lekker dus voor hem. heb wel gesport vanavond. morgen weer werken verder niks te melden dus spreek jullie later weer gr saskia
Ik ben nu ruim 8 kilo kwijt. nog 2 kilo en ik zit weer op mijn gewicht wat ik had toen iok trouwde. Mijn broeken van voor de zwangerschap worden zelfs ruim. Al versloft het nu wel een beetje en heb voor me zelf gedacht er volgende week van maandag t/m vrijdag niet aan te denken! Ga weer even een rondje langs de mensen en m´n poets werkzaamheden doen!
goeie morgen..... sjit wat een nacht zeg. bah..... ik werd lekker bezig gehouden en eg maar lekker doorslapen.... Toen wij naar bed gingen sliep jordy eindelijk, ff bij ruth gekeken, die was weer drijfnat en lag te klappertanden en te trillen. getempt 39,6. dus zetpil, schone romper en pyama, slaapzak maar achter wege gelaten... Hup wij ons bed in. Na 3 kwartier geslapen te hebben riep jordy mij alweer, een half uur nadat ie weer lag hoorde ik ruth, dikke hoestbui en zielig huilen.... En zo is t hele nacht gegaan.... elkaar afwisselen. En als toppunt LET OP EVE OM KWART OIVER 4 MAMA IK WAKKER IK SPELEN..... Ja krijg het heen en weer dat is veel te vroeg..... Maar meneer heeft uiteindelijk dus niet weer geslapen dus die zal zo weer op bed mogen... Ruth getempt half uur terug 39,1.. ik huisarts gebeld alles uitgelegd en moet er om 10 uur heen... Zal m meteen vragen of ik niet wat sterkers spul voor d'r kontje kan krijgen.... Ruth is redelijk vrolijk, athans.... ze doet t redelijk voor iemand die koorts heeft. Ze grijpt en slaat d'r eigen wel op haar hoofdje net boven d'r oortjes. aan allebei de kanten.. Dus miss oorontsteking? En t kan van tandjes zijn, maar we voelen geen bobbels of wat dan ook. ook is er niks te zien.... mellemiel: Idd beter kliko dan anders.. We hebben nu al 1 ding wat ze niet lekker vind athans dat vraag ik me af of ze t echt niet lekker vind of dat t van haar ziek zijn nu komt en dat zijn spruitjes.... En op bed liggen? Tja bank hangen is voor hem net bed liggen en dan vind je t gek dat je last van je rug krijgt. cynthia: Jij gaat lekker met je sb...... goed zo...... Ik miss toch ook eens proberen..... demi ga zo door! Eis maar tijd van je mama op.... hahaha heerlijk... duikster: logisch dat je moeder t ff niet weet.. hoop voor jullie dat er alsnog snel duidelijkheid mag komen en dat je moeder zich snel beter voelt.... Saar: Geniet van je vakantie... Debbie ook alvast veel plezier op vakantei volgende week voor ik het vergeet... lies: In de maanden juni, juli en augusten en deel van september ben ik allang blij als me vent naast me ligt in bed... Die zie ik soms dagen niet terwijl die "elke" dag thuis komt.. Je leert de momenten samen wel heel erg te waarderen.... Hopelijk ben je snel door je dipje heen... lola: mupke? hihihi klinkt heel lief, die ga ik onthouden... eve: Ben erg benieeuwd.... ik heb geowne kerstkaarten... Niks zelf gemaakt dit keer.... ik ga ff ontbijten.... tot laters.....
Jullie gaan het niet geloven maar Fynn was vanmorgen om 7.45 wakker Heerlijk! Het valt me trouwens wel op dat als hij later wakker is dan normaal dat hij dan wel veel vrolijker is. Kennelijk heeft hij de slaap wel nodig maar lukt het om de een of andere reden niet. Hopelijk gaat het hem steeds beter lukken [-o< Zelf ben ik ook veel vrolijker omdat ik ben uitgeslapen. En merk dat de ochtend dan veel leuker verloopt. Daarom baal ik ook zo van het feit dat Fynn zo'n vroege vogel is. Als ie dat niet zou zijn zou ik gewoon veel meer kunnen genieten van het moeder zijn. @Gnessy: Ik sluit me bij Lola aan: Ruth is een mupke Enne..ik ben blij dat ik nu een keertje creatief ben (met de kerstkaarten). Normaalgezien ben jij hier de creabea En tjonge, wat heb jij een nacht gehad zeg. En wat toevallig: Jordy extreem vroeg en Fynn extreem laat. Hoe gaat het nu met Ruth? @Lies: Kan me goed voorstellen dat je vd thuissituatie baalt. Maar het is denk ik niet goed als jij degene bent die zich er overheen zet. Ik bedoel: er moet wel wat van beide kanten komen. Is het echt nodig dat je vriend 2 lange avonden studeert of zou hij dat ook iets anders kunnen indelen? Het lijkt me nml niet te doen voor jou om je 4 jaar lang weg te cijferen Hoop dat jullie dus een middenweg kunnen vinden! Maar zoals Lola al zegt krijg je er later wel veel voor terug. En wat lief dat Thijs hapjes geeft @Duckie: Ik vind Nick heel lief hoor maar denk dat ik toch Fynn maar houd Lachen dat Demi het knopje vd pc wist te vinden! Fynn komt mij ook altijd 'lastigvallen' als ik bij de pc zit. Hij gaat nu ook bij de tv staan en probeert dan het knopje te vinden maar dat is nog niet gelukt. @Saskia: Thanks! En wat een slaapkopje was Orlando. Moet zeggen dat Fynn gisteren ook meer heeft geslapen dan normaal. Hangt mss wel in de lucht. En nou maar hopen dat die lucht lang blijft hangen