December 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Otje, Dec 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lianne

lianne Bekend lid

Nov 19, 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Duckie goed joh dat je zo afgevallen bent, nu ik nog!

Gnessy, sterkte bij de dokter, hoop dat er iets gevonden wordt bij Ruth.
    Wat een schattig kopje heeft ze toch!

Fynn :thumup: en nu volhouden he?

Lies, ik zit hier ook gemiddeld 5 a 6 avonden in de week alleen, Mijn man werkt in de zorg en speelt nu in twee bands, hierdoor naast het oefenen ook nog de nodige optredens....
    Soms baal ik er ook van, maar als hij thuis is doet hij wel heel veel met de kinderen,
    Hij is ook regelmatig overdag thuis, dus dat scheelt dan weer.
    Maar soms vindt ik de avonden alleen ook wel zwaar, elke keer de kids naar bed en bad, snap wat je soms voelt.
    Ik werk zelf ook nog in de zorg, dus ik ben gemiddeld ook nog 1 avond weg, dus soms hebben we een hele week geen avond samen thuis.
    Gelukkig zijn er ook beter weken en zien we elkaar wel 3 avonden ofzo

2. saar

saar Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal,

Hier weer een 'vroege' ochtend. Nu was ze er om 7.30u. Niks om over te klagen hoor, maar als je minstens een uurtje later gewend bent, is het toch even aanpassen.

Het tweede tandje bovenaan zit nu bijna door en je ziet hetgene daarnaast, ook al klaarzitten. Niet abnormaal dat ze niet zo in haar hummetje is, 3 tandjes erbij op een dikke week!

Ik hoop wel (egoïstisch eigenlijk) dat ze tegen vrijdag, wanneer we naar centerparcs gaan, weer wat meer in haar doen is, want zo wordt het een vermoeiend weekend. Zowel voor haar, als voor ons.

Dadelijk vertrekken we naar mijn moeder, maar ze moest onverwacht in de voormiddag toch werken, dus we gaan wat later dan gepland. Hopelijk kan ik goed doorwerken, want heb vorige week niks gedaan :oops:.

Gisteren geen kerstfoto's gemaakt, want Liene was echt uit haar doen en om haar dan nog te plagen met kerstmutsen en -slabbers, hebben we maar niet gedaan.

Lola, wat een mooie lucht hadden jullie gisteren. Hier was er geen regen, maar wind! Nu weer trouwens.

Bianca, veel kusjes voor Lynn vandaag na de prikjes. Wel zielig denk ik.

Eve en Bianca, hier is het nog de rompertjes 74/80. En die gaan nog goed. Nu had ik gisteren voor de eerste keer een truitje aangedaan in mt 74 en het was eigenlijk al wel goed (wel een beetje ruim, maar niet overdreven).

Cynthia, waar ga je naartoe? Veel plezier alvast!

Janette, leuke wipper eh! Ik heb hem al vanaf haar geboorte, hij was zo goedkoop dat ik hem niet kon laten staan.

Lies, amai, die sinterklaasdrukte begint al vroeg in jouw klas seg! Het is jammer, vind ik, dat door de reclame kinderen zo opgedraaid worden. Het duurt nog bijna een maand.
    Hier gaat Ben 1 avond per week naar de les en hij moet er nooit voor studeren (wijnproeven :)), en dat ben ik soms al beu... Dus kan me je gevoel heel goed voorstellen.

Duckie, jammer, maar idd wordt het zo'n druk weekend dat koffie er niet in zit. Maar een andere keer graag (ik nodig mezelf gewoon even uit ;) ). Meerdal is ook niet zo heel ver van hier.
    En wat grappig van Demi... ze zal gedacht hebben: "Even aandacht voor mij nu, ipv dat forum!"

Gnessy, hoop dat de nacht toch nog is meegevallen. Lees dus dat het niet is. Ik hoop dat je snel wat tijd vindt om zelf uit te rusten.

Zo, ga nu vertrekken voor een dagje studeren. Straks eten bij de schoonouders, dus daar moet ik ook al niet aan denken.

Groetjes,
    Saartje

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @saar wij hebben als kraamkado van de vriendengroep gehad, teun heeft er ook veel plezier mee al "moeten" we er wel bij blijven want hij laat zich zo eraf vallen

@ Fynn goed zo lekker mama laten slapen...is zij ook veel leuker dan dat ze nu al is :D

Teun "moesten" we vanmorgen weer wakker maken om 7 uur...ja helaas mama moest ook werken... :cry:
    maar hij had hele koude handjes en armpjes terwijl het dus in zijn kamer 17 graden is en hij een romper met langemouwen en een flanelle pyama aan heeft met een slaapzak zonder mouwjes en dan een lakentje en dekentje.....
    dus nu al de winterslaapzak met mouwtjes? wat trekken jullie erdan onder?

nou ga weer ff verder werken

doei doei

4. saar

saar Fanatiek lid

Liene haar kamer is maar 14/15 graden, ze heeft dus een winterslaapzak aan met een pyama eronder. Overdag gewoon haar trui die ze die dag aanheeft. Ze heft dan nog een dekentje met lakentje erop.

Nu voel ik me wel stom om de opmerking over de schommelzebra. Ik dacht niet na dat het misschien een cadeau was...
    :oops:

Saartje

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm
    Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr........82.9cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd.....................9140 gr........73.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd....................9890 gr........75 cm.
    Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......................6340 gr........67 cm
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd.....................10035 gr........75 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm
    Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.......................6860 gr........66 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd...................10675 gr........75 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm
    Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn ........8430 gr.........72 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.....11.115 gr........74 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.........76,3 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........15 oktober/9 mnd+20dgn...9310 gr.........74 cm
    Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd.......................11350 gr........75,5 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    hoe bedoel je Saartje? maakt toch niet uit of hij geodkoop of duur was...jij hebt hem lekker gekocht en wij gekregen...en met de vriendengroep lopen wij oook de koopjes af hoor...helaas had de winkel de prijsplakker erop gelaten en zagen wij dus ook dathij afgeprijst was...hahahhaa

heeft Liene een slaapzakje met mouwtjes?

@Bianca was alles oke met Lynn? sterkte met haar prikjes...

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Lynn heeft haar prikjes gehad. Ze heeft vanaf het moment dat we binnenkwamen totdat we naar buiten gingen aan één stuk door gebruld :cry: . Mijn schoonzus was meegegaan en die had haar weggezet om uit te kleden en volgens mij schrok ze dat ik het niet was. Ik wist niet dat ze zo eenkennig was. Misschien omdat ik de afgelopen weken continu thuis ben. Het wegen was een ramp, de weegschaal bleef schommelen tussen de 9400 en 9900 gram en ook tijdens het meten lukte het ons niet om haar beentjes stil te houden. We moesten gelukkig nog even wachten, waardoor ze rustig werd op mijn schoot....totdat ze de arts weer zag. We hebben haar met z'n tweeën in de houtgreep moeten nemen toen de arts haar prikjes wilde geven. Wat was ik blij dat ik buiten stond. Verder was alles goed, alleen vond ze het raar dat Lynn niks in haar mond stopt. Ze stopt alleen haar vinger in haar mond als ze last heeft van haar tandjes, maar als ik haar eten geef in haar handje, dan gaat dat handje niet naar haar mond toe, maar verkruimelt ze het. Ook speelgoed of iets nieuws gaat niet richting haar mond. De arts was verbouwereerd toen ze het hoorde en maakte er meteen een aantekening van...weet ook niet wat ik me dan hierbij voor moet stellen.

Ga nu eventjes eten...kom strakjes nog wel terug.

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0
    hi hi,

slingding; zo hee goed hoor, enne idd vakantie is vakantie hoor lekker genieten en nergens op letten.

gnessy; balen hoor zo'n drukke nacht. vwb ruth, zal het geen bacteriele infectie zijn bij haar billen, daar krijg je ook koorts van en dit dan mss in combinatie met doorkomende tandjes?

eve; hihi ja hoop het ook en ook 's nachts dan blijven hangen, wat super zeg, nou fynn nu volhouden he?

lianne; volgens mij bedoel je slingding, maarre ik sluit me wel bij jouw aan hoor, hier ook nog steeds een die nog niet op haar oude gewicht is. er zullen veel mensen zijn die het niet zien maar toch.

saar; idd begrijpelijk dat ze niet in haar hum is, je hebt het maar druk zo te horen.

bianca; zo lynn is weer goed gegroeid zo te zien, hoe is het met de prikjes had ze er last van?

ik moet zo weer werken en orlando is bij mijn zus, orlando zijn linkerondertandje naast de middelste is ook aan het doorkomen, mss dat dit ook mee heeft gespeelt met hetgeen hij een beetje jengeliger is dan normaal.
    en vwb de romper mtjes hier zit orlando ook nog in mt 74/80 en die zitten prima soms nog ietwat te groot maar vind dit juist wel leuk staan. kleding verder ook mt 74. hij heeft zijn jas mt 80 en 1 truitje mt 80 die zijn ook nog aan de grote kant maar vind ik niet erg.

gr saskia

9. Niet meer actief

Inmiddels terug van de huisarts.. Ze heeft een acute dubbele oorontsteking. Heeft amocilynne gekregen. Is t met twee dagen geen verbetering meteen terug komen. vwb d'r billetjes heb nu nijntje billen zalf zit calendula bij in. En vanmorgen al mee begonnen met smeren en zie nu al stuk verbetering....
    Verder mag ze gewoon 3x per dag een zetpil....

hier onder een knutsel, maar is niet super geluk... was gister toen ik me verveelde.... moet echt meer oefenen....

10. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik vind 'm harstikke leuk, die schommelzebra.
    Ik moet ook eens gaan nadenken over een verjaarscadeau....heb echt nog geen idee.

Wat een creatievelingen zeg.....Leuk!
    Leuk toch Gnessy, die nijntje. En hoe meer je oefent, hoe meer het naar je eigen zin wordt.
    Allemaal zelf kerstkaarten aan't maken. Vind de foto's van Lynn erg leuk geworden. De rest heb ik niet gezien.
    Hier geen kerstkaarten met Jikke erop. Misschien dat ik er tóch een (paar) maak voor jullie ;)
    Vrienden en familie krijgen "gewone" kerstkaartjes.

Ik ben wel weer eens creatief geweest sinds lange tijd.
    Heb iets gemaakt dat ik denk ik op canvas wil laten afdrukken.
    Ben zelf aan't experimenteren geslagen (zonder hulp van PSP-lesjes) met effecten en mogelijkheden. Heb weer een hoop uitgevonden :D
    Ik weet niet of ie al helemaal af is of dat ik er nog wat dingetjes aan verander. Maar dit is 'm.....
    Moet wel eerlijk bekennen dat dit idee nog een beetje (=beetje boel) is afgekeken :oops: . Maar nu weet ik ongeveer hoe ik zoiets op kan zetten en kan ik het de volgende keer zonder voorbeeld.

Slingding, goed zeg. 8 Kilo!

Jikke heeft tot nu toe nog rompers maatje 62/68 aan :rolleyes: . Ik snap het ook niet hoor. In haar kleding heeft ze 74. Maar ze worden nu wel wat krap, dus ga deze week nog snel ff wat nieuwe halen.

Oh wat zielig dat Lynn zo moest huilen. En die eenkennigheid kan odd liggen aan het feit dat je nu veel bij haar bent, maar kan ook gewoon een periode zijn.

Saar, vind het niet egoïstisch hoor, dat je hoopt dat ze beter in haar doen is. Lijkt me niet meer dan logisch. En daar zijn jullie dan allemaal bij gebaat.

Go Fynn Go :whistle:
    Nu je ontdekt hebt hoe je dat doet, uitslapen, mag je dat veeeeeeel vaker gaan doen!

Vanmorgen met Jikke gaan zwemmen. Eve, echt een aanrader. Al is het maar omdat ze daarna héél moe zijn en hééél lang slapen (Jikke tenminste wel) ;)

Lies, ik zou er ook van balen hoor. Hoop dat jullie hier een balans in vinden, want 4 jaar is best we lang.

Wij hebben van de week ook nog eens een goed gesprek gehad. Het begon er een beetje op te lijken dat we langs elkaar leefden ipv met elkaar. Zelfs als we allebei gewoon thuis waren, deden we ieder ons eigen ding.
    Nu hebben we afgesproken dat we 2 avonden per week geen internet meer aan hebben en TV kijken alleen via de TV-gids ipv zinloos zappen.
    Klinkt misschien een beetje overdreven, jezelf zo'n regeltjes opleggen. Maar moet zeggen dat ik het ook wel erg lekker vind, tijd voor elkaar vrij maken.
    Verder ook nog wat dingen met elkaar afgesproken.......we zijn weer helemaal happy :D

Verder ff geen tijd voor meer reactie's. Tot later....

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    1,410
    0
    0
    @Slingding: Goed joh, al 8 kilo kwijt! Daar mag je trots op zijn.

@Fynn: Goed zo, tot 7.45 uur slapen daar maak je je mama heel gelukkig mee.
    En sorry, ik bedoelde Fynn in plaats van Nick, hoe ik daar nou toch bij kom :rolleyes: :oops:

@Lianne: Slingding ik 8 kilo afgevallen, ik niet. maar ik zou wel willen ;)

@saar: Hartstikke leuk als je een keertje langs wilt komen, je bent van harte welkom!

@bianca: Wat sneu dat Lynn zo overstuur was op het cb. Dan ben je heeeeel blij als je weer buiten staat. Heeft ze nu geen last van de prikjes?
    Vwb het dingen in haar mond stoppen, demi stopt alles in haar mond. Maar ik moet zeggen dat ik op het cb nog nooit de vraag heb gekregen of ze dingen in haar mond stopte. Wel een beetje vaag dat ze er een aantekening van maken, maar je niet zeggen waarom.

@noralien en gnessy: mooie bewerkingen!

Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen. Heb wel het idee dat het sprongetje hier weer over is. Ze is weer de vrolijkheid zelve en is heerlijk zelf aan het spelen nu. Zo leuk om te zien. Wel is ze nog steeds wel eenkennig.

Ga even wat drinken met m'n meisje....

12. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Denk dat ik inmiddels wel weet waarom Fynn vanmorgen zo lang heeft geslapen. Hij is nml weer behoorlijk verkouden en heeft bijna geen stemmetje meer. En als hij niet lekker is slaapt hij vaak wat langer. Tja,...

@Saar: Fynn later wakker dan Liene :confused: Wat een gedenkwaardige dag zeg ;)

@Janette: Dank je voor het compliment :D Fynn heeft een pyjama aan en een slaapzak met lange mouwen. Het is ongeveer 18-19 graden op z'n kamertje. Als het straks kouder wordt doe ik hem een dikkere slaapzak met mouwen aan.

@Bianca: Pfff, ik krijg het helemaal benauwd als ik lees over je bezoek aan het cb. Ik ben altijd blij als ik weer buiten sta (hoewel Fynn tot nu toe altijd heel zoet is geweest). Wel vaag dat ze iets opschrijven en niet zeggen waarom :( Maar zou me er niet te druk om maken.

@Gnessy: Beterschap voor Ruth! En ik vind de bewerking juist erg leuk geworden!

@Noralien: Wat een mooie bewerking! Zou heel mooi staan bij mij aan de muur. Past perfect bij m'n interieur ;) Wou dat ik zo handig was...En als het goed is gaan we dinsdag zwemmen.

En succes met alle doorkomende tandjes!

13. saar

saar Fanatiek lid

Janette, oef, ik had al bang dat je niet graag wist wat hij ongeveer kostte. :D Voel ik me weer goed.

Ja, hier een slaapzakje met (afritsbare) mouwtjes. Noralien had het bij voor ons op de meeting, weet niet of je het hebt gezien.

Het werken schiet niet echt op. Heb nu 1 pagina meer dan daarstraks. En zo dadelijk, ga ik vastzitten. Dan is dit hoofdstuk af en voor het volgende moet ik eerst nof opzoekwerk doen...

Ik ga eens even zien bij Eci of er een handig boek is voor me... We moeten toch bestellen.

14. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    @Saar dat was toch de groene met "beentjes" ?
    ik heb nu die nu bij de prenatal in de aanbieding is gekocht....lekker dik en zacht, wel wit helaas....

foei saar ga nu toch eens iets doen...je mams past op de heb jij je handen vrij.....weet het klinkt makkelijker dan gezegd.....

@Eve heeft fynn dan geen koude handjes en armpjes?

15. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Geen koude armpjes. Soms wel koude handjes. Mocht het straks berekoud gaan worden dan kan ik em altijd nog een romper met lange mouw aan doen. Dan heeft ie 3 laagjes. Een dekentje heeft geen nut want meneertje wandelt met slaapzak en al z'n hele bed door :D

16. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    O ja, wat ik nog vertellen wilde....
    Ik hoorde Jikke vannacht een beetje "miemelen". Ging ik bij haar kijken, "lag" ze gewoon te slapen. Nou ja, gewoon.....Ze zat dus op haar knietjes, hield de bedrand vast en probeerde zich op te trekken. Dit alles dus slapend. Ze werd ook niet wakker toen ik haar weer neerlegde, maar sliep lekker verder :D
    Wat dat betreft lijkt ze nu al op haar moeder. Slaapwandelen is mij ook niet vreemd :rolleyes:

17. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo,
    beroerd geslapen grrr.

Ruth beterschap! dit kuurtje sloeg bij kailynn goed aan 2 weken terug!

Lies en Lianne: hier het zelfde hoor standaar 5 avonden alleen en op zaterdag vaak ook nog een deel van de nacht.
    En als het mijn werweek is lopen we helemaal langs elkaar heen want arno is in de morgen thuis wanneer ik slaap en komt om ongeveer 22.15 thuis en ik ga 22.20 weg.

noralien: ik merk ook dat wij hier soms langs elkaar heen leven ook al zijn we samen thuis.

kailynn heeft vannacht ook voor het eerst een winterslaapzak met afrits mouwen aan gehad.

en ja hoor kailynn is weer harstikke verkouden.
    en heeft bijna niet geslapen dus arno was erg blij want zelf is hij ook nog niet zo heel veel waard.
    balen zo net voor de vakante.

saar: ik ga volgende week naar oosterhout naar de katjeskelder, met noralien en jikke, lola en jasmijn en karin en nick.

Fynn: ook verkouden, balen maar hou het uitslapen erin!

ga gauw even douchen en dan kailynn halen!

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Cynthia, niet te snel gaan met afvallen hoor. Ik kan me herinneren dat jij 5 kilo was afgevallen en ikke er 5 bij was....maar nu idemdito, jij 8 eraf, ik 8 erbij...en ik wil ook niet teveel aankomen ;) . Maar ik vind het wel knap van je.

Lies, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Sterkte ermee! En ook ik ben erg benieuwd naar een foto van Thijs.

Duckie, moest wel lachen om je verhaal dat Demi de computer uitzette. Ben je alweer opgeknapt?

Fynn, goed gedaan zeg, uitslapen...hopelijk ligt het niet aan je verkoudheid, maar blijf je voortaan lekker uitslapen.

Janette, Lynn slaapt in een gewone slaapzak met pyjama. Nu het kouder wordt, blijven haar armpjes braaf onder haar deken en heeft ze 's ochtends geen koude handjes.

Saskia, kan best zijn dat Orlando jengeliger is doordat zijn tandje doorkomt.

Gnessy, veel beterschap met Ruth. Leuke fotobewerking, ik vind alleen Nijntje een beetje klein ;) .

Noralien, ik vind het een superbewerking van Jikke. Ik zou 'm zeker af laten drukken op canvas.
    Moest wel lachen met je verhaal over het langs elkaar heen leven. Toevallig heb ik pas ook zo'n gesprek gevoerd met Michel :oops: . Ik zat 's avonds achter de laptop en hij achter de xbox 360 en we deden nog maar erg weinig samen. Nu huren we wat vaker een film, praten wat meer met elkaar en spelen vaak een gezelschapsspelletje.

Eve, Lynn was ook altijd de vrolijkheid zelve op het cb, vandaar dat ik nu ook erg schrok van haar huilbuien.

Lynn is nu bij mijn ouders, omdat ik vanmiddag bekkentherapie had. Ze heeft vanmiddag bijna 2 uur geslapen en is niet zo heel happy. Alleen als ze de hond van mijn ouders ziet, dan begint ze hard te lachen. Mijn moeder heeft wel geoefend met stukjes eierkoek in haar hand te stoppen en zo naar haar mondje te brengen, maar ze werd zo boos dat ze het stukje door de kamer gooide :( . Ook kent ze een nieuw woordje...BAH! Nu ze zoveel last heeft van haar tandjes, stopt ze vaak na een hap eten haar vinger in haar mond. Als ze deze eruit haalt, dan laat ze haar hand zien en moet ik 'm afpoetsen, anders is ze niet happy. Dan zeg ik: bah en nu heeft ze het ook geleerd...had zo gehoopt dat mama haar 2e woordje zou zijn. Tja, je kan niet alles hebben.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    De dakkapel is bijna af! :D Morgen hebben ze nog een uurtje werk voor wat kleinigheden.

Dit is 'm...

20. @Fynn: Goed zo jongen! Is er toch iets blijven hangen van wat Jasmijn je heeft verteld over uitslapen... :)

@Gnessy: Pffffffft..., hoop voor je dat het vannacht beter gaat!
    Leuk hoor, je knutselwerkje. Jij begint er ook handigheid in te krijgen... :D

@Noralien: De 'meester' is weer bezig geweest, zie ik! Errug mooi... =D>

Dat worden leuke verhalen volgende week... :)

@Bianca: 'Leuk', weer zo'n vage opmerking van het cb (waardoor moeders dus lekker gaan piekeren... :( )

@Otje: Flinke dakkapel! Ziet er goed uit... :thumup:

Hier is de nacht rustig verlopen. Alleen wilde Jasmijn gisteravond niet gaan slapen. Ik heb haar deze keer echt eens lang laten huilen en pas na een kleine 3 kwartier viel ze in slaap. Toen ik voorzichtig ging kijken zag ik dat ze zich bloot had gewoeld. Gelukkig had ze een slaapzak aan. Ik heb de deken zachtjes over haar heen gelegd en vervolgens heeft ze geslapen totdat wij haar om 8.00 uur wakker maakten.

Jasmijn is vandaag een extra dag naar het kdv gegaan, omdat Roy en ik een dagje 'grote schoonmaak' hadden ingepland. We hebben een hele lijst rotklusjes afgewerkt, zoals de wasmachine en droger van zijn plek halen om daar eens grondig schoon te maken en de zolder onder handen nemen. Roy heeft ook nog de houten vloer in de woonkamer gezeept (dit is geen limburgs voor dweilen, maar een behandeling die de vloer - weer - waterafstotend maakt...) Wij hebben nu dus een lekker voldaan gevoel... :D

Share This Page