December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Lola: We hadden bijna gelijktijdig gepost, dus ik had je berichtje niet gelezen, maar wat een ontzettend naar bericht zeg. En ik snap helemaal dat je je ontzettend vervelend voelt. Ondanks dat jij er natuurlijk helemaal niks aan kunt doen en dat zullen zijn nieuwe baasjes ook begrijpen neem ik aan. Ik hoop dat Teri goed door de operatie komt.

Janette: Een postnatale depressie, dat is niet niks. Goed dat je het hier verteld hebt, ik hoop dat we je een beetje kunnen steunen. En goed van je dat je het met wijnand en de huisarts hebt gedeeld, zodat er ook verdere stappen gezet kunnen worden om uit je depressie te komen. Ik wens je veel sterkte.

@Jikke: Ik vind de staartjes van Jikke erg lief.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janette: knap van je dat je het verteld hebt,
    Ik wens je heel veel sterkte!
    Goed dat je naar de ha bent gegaan en het wijnand verteld hebt.

4. Niet meer actief

janette veel beterschap en succes toe gewenst... gelukkig heeft het nu een naam en kun je er wat mee...

lola: Hoe reageerden de nieuwe baasjes van teri? En logisch als je haar terug zou nemen...

dank jullie wel voor de complimenten van mijn bewerking... helaas ben ik zelf heel kritisch hihi... maar op zo'n beeld valt het gelukkig niet heel erg op...

Met ruth gaat t nog steeds ni zo lekker.. hangt nog steeds op de 39 graden koorts en hoger. Drinken ho maar en het liefst bij mama half van de wereld zijn.... Vannacht ben ik er 5 keer voor d'r uitgeweest omdat ze wakker was.

weet niet wie het vroeg, maar ruth slaapt ook onder dekbedje sinds week of 3.. Deken vond ze niet prettig en schopte die van zich af en onder dekbed blijft ze liggen.. Ze heeft een mouwloze slaapzak aan met pyama.. en natuurlijk gewoon een rompertje.....

vorig jaar om deze tijd zat ik op school en liep ik net 3 ochtenden in de week stage. Dit heb ik volgehouden tot en met 15 december. Mijn stage was dermate belangrijk dat ik een diploma zou krijgen en geen certificaat.... Raar dat dat al een jaar terug is..... tijd vliegt voorbij!

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik moest Fynn vanmorgen wakker maken :confused: . Is echt nog nooit gebeurd. Moet nml werken vandaag. Wel balen hoor. Hoef ik een keer niet op te staan voor Fynn, moet ik werken :( Ik geloof nog steeds niet dat hij het uitslapen nu echt door heeft hoor. Ik houd het maar op z'n verkoudheid. Mss stom van me maar anders is het echt te mooi om waar te zijn.

@Otje: Dank voor de link!

@Noralien: Erg lief die staartjes! En Jikke vindt het zo te zien ook erg leuk :D Lekker bekkie.

Weet niet of iemand nog van plan is om een foto op canvas te maken voor de feestdagen. Maar op www.tntpost.nl krijg je nu 25% korting.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen!

Gnessy: Wat sneu dat Ruth nog koortsig is. Is het van tandjes of heeft ze een griepje? Vervelend dat je er zo vaak uit moet. Doet je ook niet veel goeds...

Eve: WOOW! Fynn wordt nog een slaapkop! :)

Noralien: Wat leuk, die staartjes bij Jikke!

Sara is ook ziek... werd vanochtend wakker met buikpijn en misselijk gevoel. Dan maar een dagje thuis. Ik zou vandaag gaan babyzwemmen met Koen maar blijf maar thuis. Vind ik anders zo sneu voor Sara. Al met al ben ik toch 1 uur en 3 kwartier weg...

Stefan is net de deur uit. Die moest om 8.30 in het ziekenhuis zijn bij de kaakchirurg. Hij heeft een verstandskies die heel raar groeide dus die gaat er vandaag uit. Ben benieuwd hoe het straks met hem gaat!

Hier staan de werklui al op het dak. Laatste afwerkingen...

Zo, ik ga Koen eens uit bed halen.

Groetjes Otje

7. Niet meer actief

geen griep otje, dubbele oorontsteking acuut....
    gellukkig doen zetpillen ook wonderen, want dan trekt ze ff bij.... maar zodra ze uitgewerkt zijn......

ff me ventje aandacht geven. is ook nog stees zielig thuis... rest van de week.... {terwijl ik indruk heb dat die dus ni ziek is....}

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dank jullie voor de lieve woorden....
    vanmorgen dus naar de ha geweest...wilde eigenlijk gewoon ff zien hoe het met me ging en hoe de medicijnen werkte...al gaan ze pas naar een week of 6 echt werken dus hebben we nog ff...het ging meer om de bijwerkingen......en of ik een afspraak voor een gesprek had gemaakt...

gelijk maar ff gevraagd hoe lang ik aan de medicijnen "moet" zitten en dat is zo'n 6 mnd. dus ben nog wel f bezig..nu dacht ik zelf dat ook wel hoor...

ff een paar reactie's
    Fynn wel wakker worden hoor als mama moet werken...en slapen als mama dat ook mag...... ;)

Nootje leuke staartjes.....

Otje sterkte met Saar en mooi dat alles dicht is voor de regen die voorspeld is

Gnessy geef de kleine meid maar een dikke knuffel van ons

en er vroeg "iemand" hoe het ging met lijnen bij me...sorry kan ff niet terug lezen wie het was, maar volgende week mag ik weer gemeten worden alleen door de medicijnen gaat me gewicht omhoog :( 1 van de bijwerkingen........

ik ga ff proberen te werken

doei doei

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Tssss... af en toe... Steef ging vanochtend om 8 uur richting ziekenhuis. Net om 8.45 gaat de telefoon. Stefan! Hij moet volgende week terug komen. De kaakchirurg had nu te veel werk aan die verstandskies en had daar nu geen tijd voor dus volgende week terug komen! :confused: Ja sorry hoor maar vind het wel een beetje belachelijk! Ik bedoel: hij werkt fulltime dus je kan niet gaan werken en dan wordt je ineens weer weg gestuurd! Hij is thuis ff zijn boterhammen komen halen en naar zijn werk vertrokken... Ik vind het echt belachelijk hoe makkelijk ze er mee om gaan zeg.

10. Niet meer actief

oh lekker schiet dus niet echt op.......

leuke staartjes hoor... hier lukken twee denk ik nog niet, maar ff proberen als mevrouw zich weer goed voelt....

11. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Jeanette: wat erg, een postnatale depressie. Sinds wanneer weet je het eigenlijk? Ik hoop inderdaad dat de medicijnen snel helpen. Ik moet hierdoor wel weer even aan mijn zusje denken. Zij heeft een "gewone" depressie en is twee weken geleden met de medicijnen begonnen maar nog nauwelijks effect. Gaat echt nog niet goed, angstaanvallen enzo. Echt heel erg zielig. Ik hop dat jullie er allebei snel weer bovenop zijn. Het leven is zonder een depressie toch echt een stuk leuker.

Otje: fijn dat de verbouwing zo voorspoedig gegaan is. Vervelend dat de verstandskies er nog zit. Ik heb er trouwens zelf erg slechte herinneringen aan, aan het trekken van mijn verstanskiezen (die in mijn bovenkaak zaten ook een beetje raar) ik hoop maar dat het bij jouw man wat makkelijker gaat....

Noortje: schattig hoor, die staartjes. Ik wist helemaal niet dat baby's ook al konden "slaapwandelen". Dat belooft wat. Bij een collega van me is haar dochtertje van 9 een keer 's avonds de deur uitgelopen. Ze kwamen erachter toen ze aanbelde!

Ik ga de camera zoeken en eens kijken of ik een leuke foto hier geplaatst krijg. Misschien dat ik nog even wat hulp nodig heb, want het is alweer zo lang geleden.

Lies

12. Niet meer actief

als je hulp nodig bent gil je maar
    ik ben er wel tot 5 over 11, dan moet ik jor weer ophalen van school

13. Niet meer actief

3x raden wat ik al een hele week aan hoor!

14. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
  15. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
  16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo te zien heeft Thijs een hoop lol in bad
    helaas heb ik hier op me werk geen geluid maar kan me er wel wat bij voor stellen.....
    lekker koppie....

17. Goedemorgen allemaal,

Janette, ben er dan maar weer ingevlogen na jouw strenge woorden! :D
    Veel beterschap meid! Ben heeft vorig jaar (toen ik zwanger was van Liene) ook een depressie gehad. Hij is nu weer helemaal beter, ook dankzij medicijnen en psychologische begeleiding. Het komt dus allemaal weer goed!

Cynthia, :oops: ja, dat wist ik natuurlijk, maar was het even vergeten...

Otje, dat zal nog al een werk geweest zijn. Ziet er leuk uit!

Lola, dat is echt een leuk gevoel eh, als je weet dat je hard gewerkt hebt.

Wat ee erg nieuwd over Teri... Maar gelukkig dat ze er snel bij zijn. Hopelijk komt alles goed. Hier wordt geduimd.

Noralien, wat een lieve staartjes seg!

Eve, wat is er daar aan de hand seg! ;) Jij Fynn wakker moeten maken ipv andersom! :D

Lies, wat een lief snoetje heeft Thijs toch!

Gnessy, jullie doen wel superveel uitstapjes met jullie gezinnetje heb ik de indruk! Gezellig seg!

Zo, ik ga even soep mixen. Normaal ging ik deze namiddag naar de moedergroep. Maar kreeg net een sms van mijn vriendin (van de icsi) dat ze er helemaal door zat en of ze geen namiddagje verlof mocht pakken en kon komen. Dus heb ik snel een ketel witloofsoep gemaakt, want wat helpt er nu beter tegen verdriet dan een heerlijke tas warme soep en een luisterend oor.

Liene ligt net in bed. Deze morgend was het weer 9.15u. Oef!

Morgenmiddag zijn we dus weg!

Saartje

18. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
  19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Leuk filmpje Lies! Thijs vindt de badthermometer ook leuk speelgoed zie ik :D
    Is die rode vlek bij Thijs in het gezicht helemaal weggetrokken?
    Hij ziet er goed uit, lekker jochie!

Saar, met een kop eigengemaakte soep en een luisterend oor gaat het straks vast weer een beetje beter met je vriendin. Kan ze nu goed gebruiken, een vriendin zoals jij!

Uuuuhhh Gnessy, ben niet zo snel van begrip......wat hoor je al een hele week?

Otje, echt balen voor je man. En naar de kaakchirurg ga je niet voor je plezier. Ben je blij als je het gehad hebt :(

20. Niet meer actief

dat meneer met bert en ernie op de foto is geweest.....

Deel Deze Pagina