Gnessy: Ruth eet echt lekker hoor! Hier een mannetje dat erg wisselend is met eten. De ene keer vliegt het erin, de andere keer is het na twee happen al huilen... pff je hebt het weer zwaar met alle zieken. Sterkte! Dames: ik probeer wel rustig aan te doen hoor! alleen dat past me niet zo.....en volgende week probeer ik drie daagjes te relaxen..... wahaaa Lies, die Thijs....fijn zon lief gebaar! en wat een zware tijd komt er nog als je vriend nog zo lang moet studeren. Wat is hij aan het doen? Duckie: ik doen freelance werk voor justitie. Voornamelijk persoonlijkheidsonderzoeken bij jonge delictplegertjes om te kijken hoe in de toekomst recidive kan worden voorkomen, dus advisering omtrent behandeling/begeleiding. Die uit knop streek heeft Nick trouwens ook al eens uitgehaald! Wow Slingding: 8 kilo! dan kun je volgende week wel even zondigen. Ben benieuwd of ik je nog wel herken.... Eve! blij met de wintertijd? wat lekker, ik hoop dat hij dit vol gaat houden, die Fynn. maarre..dadelijk moet je nog een wekker gaan zetten om wel op tijd wakker te worden om op tijd op je werk te komen... fijn trouwens dat jij Fynn wilt houden, want ik wil Nick niet kwijt Leuke lessen volgt je man Saar! kun je Liene van het weekend niet even uit handen geven zodat je zelf weer wat rust krijgt. Als de familie toch bij de hand is... en drie tanden in een week! Hier zie ik ook al boventanden zitten, maar ze breken er ook maar niet door. Nick zit wel de hele tijd met zijn hand in zijn mond. Bianca: wat een drama bij het CB! hoop dat Lynn geen traumas heeft opgelopen daar... Wow wat een leuke bewerking van Jikke Noortje. Daar kan ik toch echt niet aan tippen! Ik herken het hier ook wel een beetje hoor Noortje. Ook wij hebben weer eens wat dingen op een rijtje gezet en afspraken gemaakt om meer met elkaar dan naast elkaar te doen...Tenslotte zijn we geen peuters die naast in plaats van met elkaar spelen.... hihi die Jikke. Nick wordt echt wel wakker als hij op zijn knieeen zit...Dat wordt nog wat als ze straks in een ander bed zonder rekken komt. Maar dat duurt nog wel even... oh oh en een echte meid die Jikke met haar staartjes! Flinke Dakkapel Otje! dat is al het werk wel waard... pff Lola: jullie hebben hard gewerkt! Ik zou willen dat wij ook eens een keer wat afwerkten....maar op de een of andere manier...lukt het vaak niet zo goed... Noura: wat vervelend die rode kapotte billen. Hier merk ik het ook! sterkte met Saf. zo zielig zo... Eve: Nick slaapt ook in slaapzak en onder de deken. Maar ik ben gemeen. ik leg hem nog steeds af en toe vast en dan blijft hij er wel onder liggen. Anders woelt hij zich dus ook helemaal los. Overigens ligt Nick in pyama en slaapzak zonder mouwen. De hoofdleiding van de verwarming loopt door zijn kamertje, dus het is daar niet heel koud. pff Lola: wat een naar nieuws over Teri. Hoop dat het toch goed gaat komen. Snap dat je effe van slag bent zeg! Ondanks dat jullie er niets aan kunnen doen, kan ik me je schuldige gevoel wel voorstellen.. Hihi Lies: verlof vorig jaar! ja dat is waar ook....mijn verlof begon vorig jaar 2 dagen geleden... Janette leuke foto van Teun! Hoop dat je baat hebt bij de medicatie en begeleiding. Een post natale depressie is niet niks! Otje: wat een handige link! wat een rare actie van die kaakchirurg. Je gaat er toch vanuit dat ze dat gewoon inplannen. grrr.. Lies": wat een guitig manneke in bad! en lekker bolle wangen van Thijs zo onder zijn muts! Saar: luister maar fijn naar je vriendin vanmiddag. Maar witloofsoep...ik moet er niet aan denken....soep wel maar deze...
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr.....82.9cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd.....................9140 gr........73.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd....................9890 gr........75 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd.....................10035 gr.....75 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........8 nov,10mnd 3 wk................9735 gr........71,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd...................10675 gr........75 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.....11.115 gr........74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.......76,3 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........15 oktober/9 mnd+20dgn...9310 gr...........74 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm Zo vandaag ook met Nick naar het CB geweest en prikken gehad. Het was even mopperen maar hij was al snel weer uitgehuild. Net met eten zat hij me echt uit te dagen. Iedere keer zijn bord omhoog en dan maar lachen naar mij. Ook nu daagt hij uit. Telkens naar de knoppen van de laptop en lachen...Ik ga ook maar even wat anders doen dus....
janette, goed dat je het verteld hebt, en ik hoop dat het helpt als je je hier uiten kan! gewoon doen hoor! heel veel sterkte! otje, lekker zeg met die kaakchirurg, hadden ze iemand die later kwam niet tijdig kunnen afbellen? alsof mensen niets beters te doen hebben. ze hebben van te voren toch doorgekregen wat er gebeuren moest of niet? ik hoop niet dat die bang is voor de tandarts, anders duurt een weeknog heel lang gnessy, hebben ze het nog steeds over bert en ernie? haha wat een leuke staartjes bij jikke, en jeetje wat heeft ze een boel tanden, leuk hoor fijn dat het met nick snel over was met huilen. wij moeten over een week of 3 geloof ik voor de prikken, bah lola kan me je schrik voorstellen van jullie hondje. en ook het gevoel wat je hebt richting nieuwe eigenaars. ik weet niet wat zo`n ingreep kost, maar mischien dat het een idee is om aan te bieden mee te betalen? safouane blijft wel redelijk onder de dekens liggen en hij heeft een slaapzak zonder mouwtjes. echt koud lijkt die het niet te hebben en de 2 oudsten hebben ook altijd zo geslapen. zelf lig ik ook vaak met mijn armen half onder de dekens uit. zolang hij goed blijft slapen ga ik er niet van uit dat die het koud heeft. ik heb wel eens een flanellen pyjama gehad en kan me herinneren dat ik te warm slapen ook niet prettig vind. de rode billen zijn overigens bijna weg wat een superlieve foto van thijs, ik vind hem echt heel lief met die muts saar wat lief dat je een pan soep voor je vriendin hebt gemaakt vanavond week babyboom, voor wie het vorige week vergat en morgenmiddag de herhaling! en morgen ga ik eindelijk naar de kapper, was even bij mijn vriendin binnen gelopen, en gelijk maar even wat afgesproken, want ik zeg het al maanden maar het komt er niet van. ik ga er ook wat blonde lokken in zetten denk ik.
Janette, goh dat is niet niks zeg, sterkte hoor en lucht hier je hart maar. Noralien, wat een prattige bewerking van Jikke, en bij haar staan de staartjes ook heel schattig vind ik. Noura, fijn dat de billetjes van Saf weer beter zijn, en ik zag je dachter in de krant! Lola, kan me voorstellen dat je je er schuldig over voelt, inderdaad een idee om aan te bieden een gedeelte van de kosten op je te nemen. Super gaaf die muts bij Thijs! Prikken , wij moeten de 26 ste.... gelukkig moet ik dan werken en moet mijn man mee.
lianne wij moeten ook de 26e, om 9.15. ja ze stond gister in de krant, wij hadden hem eind van de middag gekregen van een kennis die het al had gezien, anders hadden we de foto nu nog niet gezien want ze zijn hier zo traag met bezorgen. het zou vandaag heel slecht weer worden, maar ik was verbaasd te zien dat vanmorgen de zon scheen, nu begint het echter wel te betrekken.
pffff, ik ben zo duf als een konijn! Iets te veel melatonine geslikt denk ik. Vanmorgen heel vroeg een griepprik gehad op mijn werk, maar heb er nog geen last van sommige kregen een hele stijve arm. De wintertijd ben ik altijd al gauw beu nu ook ben je net uit bed wordt het al weer donker. Saar: leif dat je er bent voor je vriendin! Noralien: mooi staartjes. in babayboom komt het verhaal over de verwisselde sperma. Ga me aankleden!
hi hi, gnessy; he getver een dubbel oorontsteking, getver lijkt wel of het heerst. fijn dat de nijntje zalf werkt. leuk die bewerking. noralien; wat een lieve jikke foto zeg. schattig en goed dat jullie zulke afspraken hebben gemaakt, vind het helemaal niet raar hoor. eve; succes met zwemmen as dinsdag dan he, gaat vast wel gezellig worden noralien; slaapwandelen zo hee in eerste instantie zal je wel gedacht hebben, waty hoor ik nu slingding; persoonlijk lijkt me dat niks zoals je het nu beschrijft. hoe gaan jullie hier verder mee om? als ik vragen mag natuurlijk he balen van de verkoudheid weer. bianca; hoe is je therapie gegaan gisteren? hihi moet er stiekem wel een beetje om lachen hoor, dat ze overal bah tegen zegt dan he. otje; dat ziet er goed uit hoor. lola; zo hee dat lijkt me idd een super relaxed gevoel wat je erna krijgt. fijn voor jullie zeg eve; ja hier wel maar orlando slaapt meestal zodra hij zijn bedje ingaat , en zo niet dat dek ik hem toe zodra hij slaapt. noura; ahh die safouane, hoop dat het snel over is, mss tandjes op komst? lola; he bah wat een ^%&nieuws zeg van teri, kan me goed voorstellen dat je je even geen raad weet hiermee, balen hoor en het ging zo goed verder. duckie; toch nog een nasleep van de griep. balen nou lekker rustig aan beginnen morgen op je werk wie weet beetje afleiding... gnessy; heel veel beterschap toegezonden voor ruth lies; de meerdere bezigheden samen doen mis ik hier ook hoor, wij reden vrij regelmatig motor. sportten met elkaar en impulsieve dingen samen doen word hier ook af en toe erg gemist hoor. janette; wat een lief gezicht zeg en goed van je dit zo verteld hier zal je vast wel opluchten. otje; zo hee koen zo lang geslapen, hij zal het nodig gehad hebben eve; ik dacht ook al, heb nog niks gezien in mijn mailbox, hoeft natuurlijk niet hoor noralien; ahhh wat een schatje, ziet er echt onwijs uit eve; kan me je onwerkelijke gevoel heel goed voorstellen hoor, herken ik nml wel 8) otje; beterschap aan sara en sterkte voor stefan toegewenst nou ja zeg lees nu ook het afzegbericht stelletje ^*%. vind het beetje triest hoor. leggen ze ook geld toe voor de tijd hij voor niks is gekomen ?! gnessy leuk op de foto met bert en ernie, vond ruth het niet eng? lies; wat een leuk filmpje zeg, hij vermaakt zich prima zo te zien. leuke foto ook, schetige muts heeft hij op zeg. en dan daar als een foto model half op het dressoir liggen saar; die vriendin van je heeft een goede aan je, enne heel veel plezier toegewenst voor het weekend. duikster; heeft nick ook zijn prikjes gehad? noura; ben benieuwd naar de lokken, ik heb mijn haar koperblond geverfd ga ff wat doen. gr saskia
je vertelde dat arno ook vaak weg was wanneer jij thuis bent en dan geregeld zaterdag avond ook af en toe. maw gaf je aan ook af en toe naast elkaar te leven ipv met elkaar. daar gaf ik op aan dat dit mij moeilijk zou lijken en dat ik dit niet fijn zou vinden. snappie gr saskia
NU eentje slapend op schoot.... Ruth is nergens bang voor... jordy daar in tegen juist wel... en al hele week idd.. gek dat dat soort dingen lang blijven hangen bij die kleintjes.....
[/img] mijn foto was opeens verdwenen, een pagina geleden. Als echte trotse moeder plaats ik hem even terug.... is dit heel erg?
@Otje: Beterschap voor sara! @Lies: Vervelend om te horen dat het niet goed gaat met je zus. Ik hoop dat de medicijnen snel aan slaan. Bij mijn zus heb ik in het verleden wel gezien dat dat vaak even duurt. Super leuk filmpje en foto van Thijs! @Saar: Heb je je vriendin een beetje op kunnen vangen? Onze vrienden zijn nu toch al eerder met ICSI begonnen. Ze moest eigenlijk wachten tot december. Ben heel benieuwd! @Melliemel: Hoe is het met jou, ben je nog steeds zo moe? @Eve: Volgens mij moet jij je wekker gaan zetten als je moet gaan werken, anders loop je nog het risico dat fynn je niet wakker maakt Vandaag was het een gekkenhuis op m'n werk. Volle mailbox en een bureau bezaaid met papiertjes met van alles en nog wat .Vandaag ook overleg gehad met m'n afdelingshoofd en hij heeft me gevraagd of ik wat extra wil werken de komende tijd en zelf zie ik eigenlijk ook geen andere oplossing. Kan wel thuis werken, dus dat maakt het wat minder erg. Alleen dan is de verleiding om op het forum te gaan zitten natuurlijk wel groter Demi was vandaag onverzadigbaar leek het wel. Ze had heel erg honger en ons eten moest nog gekookt worden, dus toen maar toch een potje gegeven. Huilen toen het op was en toen nog yoghurt na. En toen heeft ze ook nog gewoon met ons meegegeten . En de fles voor het slapen gaan ging er ook nog helemaal in. En dat te bedenken dat ze soms na twee hapjes genoeg heeft, soms begrijp ik het niet helemaal meer
Hallo meiden, Eindelijk weer ff tijd om te komen, ik heb het echt megadruk met de komende verhuizing en ik kom dus een tijdje wat minder half december zijn we hopelijk gesetteld en kan ik weer wat meer komen... Ik heb wel vanavond alles bij gelezen en dat was bijna 30 bladzijden! Niet alles onthouden maar ben onder de indruk van een aantal dingen... Lola, sterkte met Teri, echt vervelend wanneer je diertje iets heeft, ik zeg jouw diertje omdat ze toch al die tijd bij jou geweest is en nu kan je niet zomaar doen alsof ze er niet meer bij hoort... Karin, wat een verhaal over je moeder zeg! Ik hoop dat ze snel weer opknapt, en doe het zelf ook rustig aan meid! Bianca, vervelend hoor dat je zo`n last van je bekken hebt, hopelijk helpt de therapie je er een beetje doorheen... Ik heb de hele zwangerschap van Rick 2 keer in de week fysio gehad i.v.m. mijn rug, weet dus een beetje hoe je je voelt. Probeer je ook een beetje te genieten van het zwanger zijn? Cynthia, toppie meid alweer 8 kilo! Je zult het nu maar in je handbagage mee moeten slepen, dan realiseer je het pas goed! Je bent een kanjer! Otje, wat een mooie dakkapel hoor, wat zullen jullie een ruimte erbij gekregen hebben! Sterkte met je dochter en man! Lies een grappig filmpje hoor van Thijs! En die foto met die muts is ook helemaal geweldig, daar zou ik ook enorm trots op zijn! Gnessy ook een lief filmpje van Ruth, zo goed eet madammetje! Heerlijk hoor hoe ze zit te genieten... Ik hoop dat ze snel weer zijn opgeknapt bij jullie... Noortje geweldig die staartjes bij Jikke! en ook weer een prachtige bewerking heb je gemaakt hoor! Zou je weer eens een banner voor Rick willen maken? Zijn de foto`s voor het schilderij nog aangekomen? Fynn, je begint het gelukkig te leren om wat langer te slapen goed zo mannetje! Is je mamma alweer een beetje van de schrik bekomen van het verhaal van de leeuw? Hihihihi... Janette, sterkte meid, goed dat je het met ons hebt willen delen, voor mij werden ineens ook meer dingen duidelijk! Nou meer weet ik ff niet, ik ga ook lekker mijn bedje in, moet morgen weer vroeg autorijden... Ow ja Saskia, ik ben niet gezakt hoor ik durfde nog niet goed af te rijden vandaar dat ik mijn afrijden een maand verschoven heb! Trusten en tot een andere keer maar weer! Irma.
ikkuh heb hyves.... gnessy.hyves.nl voeg me gerust toe... ik ga ook zo naar bedje toe... nog ff kijken bij dochterlief. lees morgen dingen bij. heb morgen nog controle bij de kno arts voor me neus.... moet ook nog wat boodschappen doen... tot morgen allemaal.....
Jikke blijft niet echt onder de dekentjes zitten. Ze eindigt meestal helemaal aan het hoofdeinde. Maar heb haar ook al een paar keer omgekeerd (hoofd bij voeteneinde) aangetroffen En ze heeft nu ontdekt hoe ze in het bedje op haar billen kan gaan zitten. Nee, ze doet dat niet netjes zoals dat hoort, maar trekt zich spijltje voor spijltje naar voren tot ze zit Lianne, ja de staartjes zijn wel leuk, maar ze zijn nog wel errug dun in vergelijking met die van Dimphy 8) En prikjes, tja kan er op zich wel tegen, maar het blijft zielig als het je eigen kindje is. Lies, heb je de foto bij image....(nog iets ) geupload? Daar verdwijnt ie volgens mij nl na een dag. Dan kun je beter photobucket.com gebruiken, daar blijft ie staan tot je hem zelf verwijdert. En twee keer is niet erg hoor. Zo vaak zien we Thijs nou ook weer niet voorbij komen Demi had honger lees ik Soms snap je het idd gewoon niet. Jikke heeft altijd heeeeeel goed gegeten en eet op het moment heel slecht. Nu eet ze vers weer goed, maar uit een potje wilt ze niet. Ik had gisteren eens olvarit a la carte gekoch om te proberen. Had dit nog nooit gezien. Is om aan smaken te wennen en ík vond het erg lekker. Jikke niet dus! Haal eigengemaakt uit de vriezer en ze eet het zo op. Maar ja, beter dan andersom....sta je te koken en lust ze alleen potjes Irma, Ja ik heb je mailtje ontvangen en ik zal Rick nog een mooi plaatsje geven! Misschien dat het na de midweek wordt, maar ik beloof dat ik het dan snel zal doen. En ja hoor, ik wil wel een nieuwe banner voor je maken. Je weet wat ik daarvoor nodig heb (dus ook graag een beschrijving van wat je wilt). Ik zie het wel verschijnen. Succes met de verhuizing verder. Drukke tijd is dat altijd. Ik had vanavond echt een baalavond. Kreeg een brief van het KDV dat daar geen andere afspraken bekend zijn en dat ik dus gewoon moet betalen. Dan nog klopt het niet helemaal, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Het komt erop neer dat we 750 euro extra zou moeten betalen over de afgelopen 4 maanden. En ik moet voortaan 3 halve dagen afnemen ipv 2 (volgens mij was dit laatste afgesproken). Aangezien ik de 2 halve dagen al niet nodig heb, moet ik na gaan denken wat ik hiermee wil. Denk erover dan maar te stoppen met werken. Was zooooo blij dat ik dit al vroeg in mijn zwangerschap goed geregeld had ivm mijn onregelmatige werk. Ben nu dus weer terug bij af, maar dan met grotere tijdsdruk. Een hoop gepieker, boosheid en tranen verder zit ik nu dus met hoofdpijn achter de pc omdat ik niet kan slapen
noralien: wat super vervelend is dit gedoe met het kdv. Is een gast ouder niks voor jullie? hoop dat je ondertussen slaapt. Irma: succes met de verhuizing! Zo ik ben aan mijn laatste nachtje bezig, heerlijk! Moest eigenlijk aan mijn overdracht beginnen maar ik dacht effe kijken op het forum. Ga nu gauw wat doen.