December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik ga dus ook ff lekker liggen...

Ben zo erg moe echt onverstelbaar.. denk dat ik alles er nu uitkomt... dus lekker rustig aan.....

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Gnessy: Wat fijn dat het al wat beter gaat met Ruth! En heerlijk dat ze weer thuis is!

Bianca: Mijn ouders wonen hier ook vlakbij (scheelt 2 straatjes). Aan de ene kant heel handig, maar soms... Ach ja... moeders, hihi.

Eve: Hoe voel je je vandaag? Beter dan gisteren?

:oops: Ik wil niet de hele tijd "opscheppen" hoor maar Koen ging straks even naar bed voor een slaapje. Op een gegeven moment was ie aan het huilen dus Steef ging naar boven hem uit bed halen. Roept ie: Hij staat! Had ie zich dus opgetrokken in bed met zijn slaapzak aan! :D

Hij kan trouwens ook iets nieuws wat ik minder leuk vindt.... Knarsetanden! :( Hij heeft 2 ondertandjes en een heeeeeeeeeel klein inieminieboventandje (randje) maar toch lukt het knarsetanden aardig...

Ik heb via ebay spul van Little People gekocht voor Koen. Dat krijgt ie dan met sinterklaas of met zijn verjaardag. Echt leuk. Tis 2e hands maar nog in prima staat.

Dit is de dierentrein van Little people...

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    En de dierentuin...

Groetjes Otje

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Goed zo Koen =D>
    Otje, heb laatst via marktplaats ook een hoop little people gekocht, waaronder ook het treintje en de dierentuin. Vind het heel mooi speelgoed. En kwalitatief ook erg goed.
    En Lynn doet ook graag knarsetanden, tot ergernis van papa en mama. Kippenvel staat dan op heel mijn lichaam...brrr.

Eve, hopelijk mag Fynn nog een nachtje slapen, maar ik denk dat opa en oma dat geen probleem zullen vinden ;) .

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even mijn zoon "showen" :D

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik zag dat Ruth in het ziekenhuis lag :( heel veel sterkte Gnessy!

@Eve jij ook beterschap hopelijk voel je je snel beter.

@Bianca Wessel laat zich zelf ook nog voeren en volgens mij cb maakt het niks uit dat ze het zelf nog niet doen.
    Ik maakte me zorgen omdat Wessel heel weinig in zijn mond steekt maar dat maakt niks uit volgens het cb hij doet het verder namelijk heel goed.

@Otje wat goed zeg van Koen en leuke foto's :D

Voor de rest heb ik nog niks bijgelezen.

Met ons gaat het heel goed.
    Wessel is super druk en gaat steeds meer oefenen met los staan ik probeer er steeds een foto van te maken maar ben dan steeds te laat en dan wil Wessel niet meer staan want dan wil hij de camera afpakken :)
    Als ik een foto heb laat ik hem gelijk zien.

Sorry dat ik verder niet meer reageer maar kom zo snel mogelijk weer moet nu weer opschieten moet nog boodschappen doen en er komt zometeen iemand voor d'r nagels.

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noura; hier ook pampers, heb er geen problemen mee. en hoe was babyboom?

janette; veel sterkte bij de psycholoog, enne die trots komt vanzelf wel, teun blijft en laat vast nog wel meer dingen zien om trots op te zijn :D

noralien; he ik vind dit echt heel vervelend voor jullie zeg, en hoop ook echt dat er toch nog een 'makkelijke' oplossing gaat komen. heel veel succes hiermee. LEUK jikke staan in bed, goed hoor

lies; balen van je gecancelde(goed geschreven zo? :oops: ) uitje naar artis maar wel te begrijpen. echt super voor je dat teun het zo goed doet, enne hij weet nu al goed op zijn lichaam te passen ;)

lola; he gatver wat lees ik nu,
    gnessy; heeel veel beterschap voor ruth en hopelijk komt ze snel weer beter uit het ziekenhuis.

duckie; en hoe staan de roosjes, demi?

lola; getver 3 ontstekingen tja niet gek dat ze zo'n koorts heeft en niet wil drinken met en oor-/keelontsteking, arme ruth wat zal zij zich ziek voelen.

GNESSY; HEEEL VEEL STERKTE MEID, EN EEN DIKKE BETERSCHAPSKNUFFEL VOOR RUTH!

slingding; ook jij beterschap he.

lola; vind het goed van het nieuwe baasje dat ze dit zo positief brengt, en ergens zit er een punt in natuurlijk. ik vind het echt knap als ik zo hoor dat je jasmijn zo kan laten huilen zeg, ik vind dit zo moeilijk! echt erg. :oops:

eve; fijn dat je ouders je zo goed kunnen bijstaan, en dat fynn je zo heeft laten uitslapen ;) . mmm knijpen en slaan is idd iets minder.
    oh gaaf een legerbroek ben benieuwd, hihi ja let iig wel op mijn porto hoor :D . ga gauw je bedje weer in enne snel beter worden hoor.

gnessy; denk je ook aan jezelf! anders heeft ruth niks aan je. wel heel erg schrikken zeg dat ze zoveel is afgevallen in een week :confused: . veel sterkte.
    he getver ook dat nog erbij :rolleyes:

bianca; geneer je niet hoor, hou het maar lekker op de zwangerschap hormonen dat zullen de boosdoeners wel zijn en daarbij komt ook nog eens dat je je niet fijn kunt voortbewegen lijkt me erg frustrerend, rustig aan hoor. enne lynn doet het verder toch goed? komt allemaal wel toch? dikke knuf

lola; lekkerrrr, zo'n lange nacht, ja is moeilijk he? vind het hier ook moeilijk om te bepalen hoor.

otje; wat super zeg, koen wat ben je toch een kanjer.

eve; nu lekker aan de anti-biotica en hopelijk voel je je snel beter. hierbij straal ik wat gezondheid toe ;) :D

gnessy; wat super te horen dat ze met zulke sprongen verbeterd zeg, nog heel veel beterchap verder gewenst en voor jouw rust ;)
    een beetje dan he....

otje; ooh wat goed joh van koen, en leuk die trein, hier heeft orlando deze ook gekregen voor zijn verjaardag.
    maar ziet er toch weer anders uit dan die ik zie op de foto.
    echt leuk ook die dierentuin.
    ahhhh wat een poepie :D

ik ga vandaag eens proberen om orlando maar 1 keer te laten slapen, aangezien hij gister 2,5 uur heeft geslapen (11.20 uur/13.40 uur bijna dus) en daarna van 17.30/18.00. dacht ik ik probeer het gwoon en doe hem dan 's avonds iets vroeger dan normaal. mss slaapt hij dan 's nachts ook beter, wie weet.
    vanmiddag naar vrienden toe, nog voor hun 2 kids (van de 3). vanochtend naar mijn nichtje gaan kijken bij de volleybal, erg leuk te zien, ze is erg sportief aangelegd. alleen beetje faalangstig maar ze deed het erg goed. oh ja en mijn buurvrouw is bevallen van een zoon (bianca!) gijs genaamd met 7 pond gezond! leuk voor straks als ze wat ouder zijn kunnen ze samen spelen, als ze elkaar mogen natuurlijk ;) .

zo ga ff eten en wassen en dan zal orlando wel wakker worden.

gr saskia

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Haha, die Koen toch. Hij laat er echt geen gras over groeien. Zou me niks verbazen als hij morgen ineens loopt ;) Enne...ik vind het geen opscheppen hoor. Koen kijkt op de foto echt zo van: Ik weet niet waar jullie je zo druk om maken maar ik doe dit gewoon :D Tandenknarsen vindt Fynn ook erg leuk. Gelukkig heb ik geen last van het geluid. Ik heb de dierentuin 2e hands gekregen van familie. Fynn heeft nu door hoe leuk het is om constant op de aap te rammen. Dat vind ik iets minder :( Met mij gaat het wel ietsje beter. Zeker na een dubbele dosis pijnstillers. Straks begin ik met de antibiotica.

En Fynn mag nog een nachtje bij m'n ouders blijven :D Ze komen wel vanavond hier eten want ik wil m'n mannetje toch wel zien vandaag hoor!

@Saskia: Ik voel de gezondheid al instralen ;) En hoe vaak wordt Orlando nu nog wakker 's nachts?

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :rolleyes: :rolleyes: Daar snap je toch niks van he, bij mij maakte het cb juist een aantekening omdat Lynn ook niks in haar mondje stopt. Maar ben eigenlijk wel blij te lezen dat ze niet de enige is :oops: .

Otje, mooie foto's van Koen zeg. Hij kijkt echt zo relaxed.

Al weken slaapt Lynn 1x per dag een uurtje...nu wilde ik eigenlijk vanmiddag nog eventjes naar de Action toe (die tot 16.00 uur open is), wat denk je.....ze ligt al te slapen vanaf 12.30 uur, dus inmiddels al bijna 3 uur. Ze zal het echt even nodig hebben waarschijnlijk. Nu moet ik ook zeggen dat ze gisteravond haar fles niet wilde, vanochtend maar een beetje fruit wilde en ook geen zin had in haar boterhammen. Hopelijk wordt ze niet ziek.

Fijn Eve, dat Fynn nog een nachtje mag slapen. Maar ik kan me voorstellen dat je hem toch nog wel eventjes wilt zien vandaag.

12. Niet meer actief

hier is t eten nog lang niet van wat het was 80 cc ipv 230 cc, maar goed, we gaan weer op goeie weg.... ze is net half uur d'r bedje uit.. en lag er om half 1 in.. Dus ze heeft lekker stuk geslapen in d'r eien bedje.

ik reageer morgen weer, want kom ni echt aan mijn eigen rust.Ben veel te druk nog in mijn koppie... te druk met me meissie nog....

ik ga straks ook nog sint maarten lopen met de kids... eg blijft thuis. die is met zijn hobby bezig..... {drank..........}
    ik duik de kast ff in heb zin in wat lekkers....

En als ik dacht dat ik alles had gehad. nou neee, ben inmiddels mega ongi.... bluhhhh....

13. Gelukkig lees ik nu een hoop leuke berichten...!

@Gnessy: Wat fijn dat Ruth zo snel alweer thuis is! Ze drinkt inmiddels weer en dat is al heel wat. Eten komt ook vanzelf wel weer... :D
    En ik blijf het ongelooflijk vinden hoe snel die kleintjes kunnen opknappen!

@Bianca: Jasmijn ligt nu onder een enkele deken. Mocht het nog kouder worden op haar kamertje (het is daar nu 18 graden en afgelopen winter is het nooit kouder dan 17 graden geweest...) dan kan ik de deken altijd (weer) dubbel vouwen. Met de zomerslaapzak aan lag ze onder een dubbele deken...

@Eve: Lieve ouders heb je hoor! Ik hoop wel dat je vannacht wat beter slaapt... ;)

@Otje: Ongegeneerd opscheppen mag hier hoor ;) ! En wat betreft het tandenknarsen: Jasmijn vond dat ook helemaal geweldig toen haar eerste boventandje doorkwam. Maar na een paar weken was de 'lol' er wel vanaf :D ! Maar het is inderdaad een vreselijk irritant geluid... :rolleyes:

Ik vind dat ook erg moeilijk hoor! Ik heb gisteren zelfs de babyfoon uitgezet om het niet zo hard te hoeven horen. Maar omdat ik sterk het gevoel begon te krijgen dat dit behoorlijke krokodillentranen waren (de laatste dagen begon ze meteen stralend te lachen wanneer je haar oppakte en was haar verdriet als sneeuw voor de zon verdwenen, terwijl het normaal gesproken echt wel langer duurt om haar te troosten...) had ik geen andere keus. Maar Roy en ik zaten er beiden echt niet lekker bij hoor... :(

14. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    even snel alles door gelezen, Gnessy, goh joh die Ruth!
    Beterschap gewenst en een kusje voor haar.

Vanmiddag kinderfeestje gevierd voor Izanka, was erg leuk maar heel erg vermoeiend....
    Morgen is ze jarig, nog een drukke dag, er komt volgens mij erg veel familie en veel vrienden....

Ben moe, dus reageer verder even niet.

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wij hebben vanmiddag uit ongerustheid Lynn uit haar slaap gestoord. Ze lag dus al van 12.30 uur op bed en om 16.15 uur lag ze nog steeds te slapen. Omdat we dit helemaal niet van haar gewend zijn, zaten we allebei beneden met een ongerust gevoel. Gelukkig was er niks aan de hand :oops: .

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lianne, alvast gefeliciteerd met Izanka's verjaardag! Heb je lekker geknutseld vanmiddag?

17. Niet meer actief

inzanka alvast gefeli met je verjaardag, geniet ervan, maak er een mooie dag van.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kom ff kort om Gnessy te zeggen dat ik blij ben dat Ruth weer thuis is en ik voor haar duim op een rustige nacht met heel veel slaap....

tot morgen

19. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Bianca, wat vervelend dat je van die nare klachten hebt, sterkte hoor!
    Je bent natuurlijk al weer een heel end op weg he?

Wat een prachtige foto's va Koen, goed hoor dat hij zo mooi staat!

Izanka en Dimphy genoten van het feestje vanmiddag, knutselen was helemaal een succes, meiden gingen allemaal naar huis met een mooie zelfgeschilderde tas, en hadden nog dikke lol om allemaal ouderwetse spelletjes die ik vroeger zelf op kinderfeestjes deed.

Dimphy friet en frikandellen zitten snaaien......
    Daarna nog lekker smikkelen aan het ijsje van grote zus,
    toen met alle meiden nog vet gedanst, met stopdance, alleen stopte zei niet, maar sjeesde in haar loopkar tegen alle enkels van de meiden, gelukkig konden ze erg om haar lachen.
    Liggen nu allebij heerlijk te slapen.....

Gnessy, hier heeft Dimphy al voor de 6 de keer een heftige schimmelinfektie, ik ga maandag naar de ha bellen voor en heftiger middel, want die zinkolie met iets erdoor is niet afdoende.
    Echt zielig hoe het kruisje eruit ziet....

20. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Samen een ijsje smikkelen

Deel Deze Pagina