ziet er gezellig uit lianne, izanka alvast gefeliciteerd. We ziojn nog naar de makro geweest en heb nog pampers ingeslagen. vanavond nog even naar een verjaardag geweest. vanmorgen helaas de overbuurvrouw moeten condoleren haar man (onze overburrman) is gisteren overleden (39 jaar) aan kanker. veel te jong natuurlijk. Ze is nu zo alleen... Moeilijk was er van de week ook al geweest toen hij naar het ziekenhuis gebracht werd.
Grrrrrr...... ben ik een berichtje aan't typen, gaat ie ineens op vorige pagina en ben ik alles kwijt. Nog maar eens een poging wagen...... Gnessy, wat ben ik blij om te horen dat het weer beter gaat met Ruth. Schrikken hoor als je kind ineens zo ziek is. Maar gelukkig lees ik dat de ergste zorgen voorbij zijn. Lianne, klinkt als een erg leuk feestje. Ouderwetse spelletjes zijn altijd leuk. Tegenwoordig doen ze steeds "grotere" dingen op feestjes. Daardoor is zo'n feestje als dit misschien juist weet helemaal top voor ze. En wat een gave foto van Izanka en Dymphy waar ze samen een ijsje eten. 12 uur geweest nu......Van harte gefeliciteerd! Otje, leuk om te zien hoe Koen en Jikke ineens zo gelijk lopen. Ze schelen natuurlijk ook maar een dag. Beide in twee dagen tijd in bed zitten en staan. Jikke gaat nu ook steeds staan in bed. Erg leuk om te zien, maar lastig als ze eigenlijk hoort te gaan slapen Slingding, je zei al dat het te verwachten was, maar het blijft confronterend als iemand op zo'n jonge leeftijd al overlijd. Lola, knap hoor, dat jullie het hebben volgehouden niet naar Jasmijn te gaan. Ik denk dat dat wel heel goed is als je echt het idee hebt dat ze jullie uitprobeert. Ennuh.....ze moet dit natuurlijk wel vóór a.s. maandag hebben afgeleerd (nu zul je zien dat Jikke de hele week iedereen wakker gaat houden ) Gisteravond lekker ouderwets een potje triviant gespeeld. Dat heeft goed gewerkt om mijn stemming te doorbreken. Vandaag Venga naar het pension gebracht, morgen naa Limburg voor de verjaardag van mijn nichtje en maandag naar brabant .
Ja erg hè? Slaapt je kind (eens) lekker... Jasmijn had vandaag (weer eens) slechts een uurtje overdag geslapen en daarom had ik haar om 16.30 uur nog maar even naar bed gebracht, ook al gaf ze nog niet aan moe te zijn. Maar we zouden tegen 19.00 uur bij de buren op visite gaan en daar wilden we natuurlijk wel met een vrolijk en gezellig kind aankomen. De buurvrouw is 15 weken zwanger en dan wil je haar natuurlijk liever niet ontmoedigen... Om 18.45 heb ik haar daarom wakker gemaakt en ze heeft haar warm eten bij de buren gegeten. Gelukkig liet ze zich van haar vrolijkste kant zien. Ze heeft zelfs lachend op schoot gezeten bij de buurman en buurvrouw, terwijl ze beide oma's deze week (en eentje zelfs vandaag nog) heeft aangekeken alsof het vréselijke mensen waren... Af en toe begrijp ik hélemaal niets van onze dochter, begin je met te vertellen dat Jasmijn sinds een aantal weken behoorlijk eenkennig begint te worden, doet ze dit... Ook naar bed gaan was geen enkel probleem. Ze is meteen gaan slapen en gaf geen kik. Het bleef zelfs zo stil door de babyfoon, dat ik Roy wilde vragen om even te gaan kijken / luisteren. 'Gelukkig' hoestte ze op dat moment een keertje... @Izanka: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een mooie dag met veel kadootjes...
goede morgen, voor zondagse begrippen ben ik vroeg uit de veren! karin komt straks en ehet moet natuurlijk wel spik en span zijn. Maar ik moet ook nog alles voor de vakantie pakken dus druk, sruk, sruk. Kom vanavond nog wel buurten... en ls ik me niet kan bedwingen eerder hoor.. lola: fijn dat het zo goed ging allemaal gisteren. noortje: gelukkig is je gemoedstoestand opgeklaard. leuk he spelletjes. Wij hebben gisteremn de nieuwe monopoly gekocxht met visa card dus geen cash geld meer en dat heet dan van dom tot dam. Eve: hoe is het met je? Gnessy: hoe is het bij joullie? Bianca: ik ko zodra ik tijd heb de slinger brengen hoor dus niet kopen he! kan ik misschien gelijk nog wat voor je doen! ( als ik er dan toch ben) ga gauw wat doen.. o, ja met mij gaat het wel wat betereder hoor nog wel snot maar ach... en kailynn knapt ook gelukkig weer op.
veel plezier met karin.... ik kom straks weer. ga ruth weer uit d'r bedje halen.... is drama geweest vannacht.... en gisteravond.... tot straks
ruth voelt zich duidelijk nog lang ni fit.. en wat een verlatingsangst heeft die meid sinds gister.. Ik kan geen kant op of t begint al... Vannacht om 4 uur dus exact hetzelfde. alleen maar huilen, niks willen en noem maar op.. uiteindelijk is ze om half 7 weer gaan slapen.. Ik ben om 6 uur weer naar bed gestuurd en ging egbert het overnemen.... maar om 8 uur was ik al weer wakker... en ruth dus net ook weer.... en egbert is ze bed nog weer ff ingegaan... kom straks weer, ff wat te eten maken voor me eigen.
@Slingding & Karin: Veel plezier vandaag en tot morgen! @Gnessy: Goh, zou Ruth verlatingsangst hebben overgehouden aan haar verblijf in het ziekenhuis. Het gaat toch nog niet echt de goede kant op met haar? Heeft ze vanmorgen wel gegeten en gedronken? @Eve: Hoe is het met je? Ben je al wakker...? Jasmijn heeft vanmorgen een uitgedroogd bloemetje van de orchidee opgegeten... In de gifwijzer staat hierover niets vermeld, dus heb ik de huisartsenpost maar gebeld. Daar wisten ze het ook niet, dus moest het gifcentrum gebeld worden. Gelukkig is het bloemetje niet giftig ! Wel moet ik even alert zijn op alergische reacties (jeuk en/of roodheid in de mond)...
het vermoeden is inderdaad dat ze daar verlatingsangst aan over heeft gehouden. Ze is namelijk 's nachts wakker geweest en is de zuster er bij geweest, maar niet een van ons twee... Qua eten tja.... tot nu toe 12.30 uur heeft ze al 130 cc gedronken.. We gaan zo warm eten en proberen of ze wil mee eten.. Anders proberen we haar de fles te geven... Ze heeft nu wel door dat als ze iets echt niet wil dan schud ze duidelijk met haar hoofdje van nee. Dit deed ze al, maar nu bewust.... Hebben vanmorgen de kinderarts aan de lijn gehad, omdat ze al vanaf 4 uur aan t gillen / krijsen was. en ipv 3x 120 mg zetpil mogen we 180 mg geven. Dus 1,5 zetpil... Ze is nu in de box aan t spelen. ze zpeelt voor spook, want ze heeft d'r deken over zich heen gedaan..en nu weer huilen....... dus ga naar d'r toe... alvast weer zeptillen geven zodat ze miss wil eten en niet zo'n last van d'r oortjes heeft.... dan kan ze na t eten weer bedje in.
Pfff, gisteren een slechte dag. Bijna niks kunnen eten omdat slikken bijna niet ging van de pijn. Heb ik echt nog nooit zo heftig meegemaakt (niet dat ik me kan herinneren iig). En 's avonds steeg de koorts ineens weer naar 39 Wonder boven wonder vannacht redelijk geslapen (wel 3 keer iets anders aangetrokken aangezien ik steeds drijfnat was). En nu is de pijn gelukkig een stuk minder. Het lijkt er dus op dat de antibiotica goed z'n werk doet Heb net een nieuwe combisleeper voor Fynn besteld. Echt een rib uit m'n lijf (dat wordt dus droog brood deze maand ). Maar ja, ik ben wel erg tevreden over deze slaapzak en de babymaat begint nu wel een beetje krap te zitten. En deze maat kan hij aan tot ongeveer 4 jaar. @Gnessy: Denk je wel een beetje aan jezelf? Heb het idee dat je wel veel op je hals haalt door nu ook weer St Maarten te gaan lopen (terwijl Egbert lekker thuis blijft). Wil me nergens mee bemoeien hoor maar straks stort jij echt in en dat lijkt me nou niet zo handig. Sterkte weer met Ruth. Had echt gehoopt dat ze na het nachtje ziekenhuis weer veel beter zou zijn maar zo te lezen gaat het nog niet echt lekker @Bianca: Wat een slaapkop was Lynn! Hoe is ze vandaag? @Lola: Krijgt Jasmijn zo weinig te eten dan? Kan me voorstellen dat je wel even schrok. Ik dacht nml dat orchideeen giftig zijn. Goed om te weten dat dat niet zo is. @Lianne: Wat ellendig dat Dimphy die schimmelinfectie maar niet kwijtraakt. Lijkt me naar om te zien. Heeft ze er zelf veel last van?
@Cynthia/Karin/Lola/Noortje: Tref jullie hier vast nog wel een keertje aan vandaag of morgenvroeg maar bij deze alvast: Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen (en ergernissen )
Gister sint maarten gelopen... Ruth was nadat ze uit bed kwam al begonnen met gillen.... En ik moest er ff uit dus ik beng aan lopen met de kdis.. dat was wel ff lekker.... toen mocht egbert het aanhoren......
@Gnessy....wil niet stoken hoor en mss lees ik het ook verkeerd...maar heb het iedee dat de opvang van Ruth en jordy op jouw schouders voor 99% komt en alleen de leuke dingen bij Egbert.......maar ik hoop dta ik het mis heb hoor..... maar heel veel sterkte met alles... @ Eve rustig aan hé........ @ Izanka Gefeliciteerd en de vakntiegangers heel veel plezier...hoop niet dat jullie elkaar wakker houden
je stookt niet.... dat idee heb ik dus ook gekregen. vooral de afgelopen dagen. hij is er luchtig onder terwijl ik emo gezien ff niet meer weet. Zit te zeuren dat ie weinig slaap heeft gehad, terwijl ik dat ook heb.... maar heb er momenteel niet de zin en kracht voor om daar een woordenwisseling aan vuil te maken. Ben daar gewoon weg te moe voor.... hij gaat gelukkig morgen weer werken dus dan word t hopelijk wat rustiger....
ik hoop dat ook voor jou dat het snel rustiger gaat worden helaas kan ik voor je van deze kant niets doen alleen duimen en je sterkte wensen en ga anders ff alleen een blokje om...en laat Egbert alles ff doen... dikke knuffel
ik ga van de week nog wel avond weg. ff naar de moeder van me kameraad, ff wat spullen in elkaar naaien e. repareren. Die heeft een naaimachine, maar ik niet.. Dus dan er ff tussen uit... ik moet nu ff tafel afruimen en in vaatwasser doen. anders straks oorlog.... want hij ligt inmiddels te slapen... bluhhhhh zucht........................ sorry.......... maar begin een kl*te bui te krijgen.
geeft niet uit je hier maar ff lekker beter zo ( nu dan ) dan thuis een hok vol woorden want daar hebben Jordy en helemaal Ruth nu niets aan....
dat was even schrikken zeg, die kleine Ruth opeens in het ziekenhuis. Gelukkig is ze al weer thuis, Gnessy, maar nu moet ze wel snel echt beter worden, hoor, want zo is het ook niks! Ik zou ook snel maar even een hartig woordje met je man (vriend? weet ik eigenlijk niet) gaan spreken, want juist in zo'n situatie moet hij er helemaal voor je zijn, en zo klinkt het toch echt niet! Noortje, Lola, Karin en Cynthia: veel plezier de komende dagen! Ik geloof niet dat het heel erg mooi weer gaat zijn, maar gezellig wordt het vast wel! Eve: ik hoop dat je snle weer beter bent, hoor! Mooi zijn ze he, die combi-sleepers, maar idd erg duur.... Wij hebben nu de kleine nog en weet even niet wat ik hierna ga doen. Ik heb gisteren een nieuwe fiets gekocht! Ik had er al een tijdje zin in, maar vond het toch wel eng, zo in de stad en hij kan ook niet binnen staan. Maar nu toch maar gedaan, een leuke oranje transport fiets (met verzekering!) en vanmiddag hebben we heerlijk een stukje gefietst, echt leuk! Lies