December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jemig schrik me wild las ineens over ruth en ben blij te lezen dat ze ook al weer thuis is.
    maar gnessy ik ben het met de anderen eens, dat je ook aan jezelf denken moet. als jij niet goed in je vel zit, en dit maak ik op door je berichtjes, dan voelt ruth dit aan. dat kan ook de reden zijn dat ze huilt.
    en lees dat je een avond eruit gaat, dat je dan gaat naaien, maar dan ben je weer voor je huis bezig, meid ga lekker een keer egoistisch een keer lekker niets doen. je gaat er anders aan onderdoor.

en soms moet je een man duidelijk maken dat die wat moet doen. vrouwen zijn nogal geneigd om alles gewoon maar te doen, en zijn de mannen dus steeds voor. ze "komen"er dan gewoon ook niet toe iets te doen of krijgen de kans niet omdat het ze makkelijk gemaakt word.
    tenminste dat zie ik vaak om me heen gebeuren bij vriendinnen.
    soms moet je gewoon zeggen doei ben ff weg, tot straks. en deur dicht trekken!

izanka van harte gefeliciteerd, en een heeeeeele fijne dag
    ben op het werk dus een plaatje gaat niet lukken om te plaatsen

eve jij heel veel beterschap, wat klinkt dat vervelend zeg. wel fijn dat je ouders je zo goed helpen

jikke en koen gaan als een speer zo te horen, leuk om te lezen en ik zie het helemaal voor me

ga weer aan het werk, allemaal nog een fijne zondag, en sorry dat ik niet verder reageer,maar dat lukt nu echt niet

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lola, Karin, Noortje en Cynthia, alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met jullie midweekje weg. Geniet er maar lekker van!
    Enne...Cynthia, ik koop geen jongensslinger hoor...ik wacht gewoon rustig af...we hebben nog eventjes ;) .

Eve, fijn dat de pijn een stuk minder is. Hopelijk ben je snel opgeknapt. Gisteravond lag Lynn om 19.00 uur weer te slapen, tot vanochtend 8.30 uur. Ikzelf was al om 7.30 uur wakker, omdat ik het idee had dat ze elk moment wel wakker zou worden, maar nee hoor, het lijkt erop of ze alvast aan het oefenen is voor de winterslaap ;) .

Gnessy, ik sluit me helemaal aan bij Noura's woorden. Doe rustig aan en denk aan jezelf!

Lies, leuk zeg, een nieuwe fiets...en niet onbelangrijk dat 'ie verzekerd is. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat 'ie gejat is en was toen ook erg blij dat ik toch nog geld kreeg van de verzekering voor een andere fiets.

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel

lianne; gefeliciteerd met izanka

en lola/noralien/slingding/duikster; heel veel plezier op jullie vakantie samen. en tot horens;

ik reageer morgen ff verder heeeel mss vanaaf maar denk het niet.

gr saskia

4. Ik weet niet of dit voor alle soorten geldt, maar de mijne (een Phalaenopsis, de soort die je het vaakst tegenkomt in het tuincentrum) dus blijkbaar niet! De assistente van de huisartsenpost heeft met het Gifcentrum gebeld en daar zullen ze het (hopelijk) wel weten. Ik heb vandaag ook verder niets vreemds aan Jasmijn gemerkt... :D

@Gnessy: Zorg je alsjeblieft ook goed voor jezelf...?

@Eve: Dank je voor je lieve forumkaartje... :D
    Ik heb het idee dat het met jou een beetje beter gaat, dat is goed nieuws. Alleen jammer dat je vaak in of voor het weekend ziek wordt. Ben je weer beter, kun je gaan werken... (Al zal jij dat morgen echt nog niet gaan doen.)

@Lies: Nee, het weer gaat ons niet meezitten. Gelukkig hebben we 'ouderwetse' spelletjes bij ons...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin is net weg!
    Was gezellig met nick en karin en frank.
    bedankt voor de plezier wensen voor onze vakantie!
    ga gauw nog even 6 waswanden was vouwen en de laatste spulletjes pakken.

eve: beterschap verder!

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat een wereld van verschil met gisteren zeg. Ik voel me weer enigzins normaal (als ik dat uberhaupt ben ;) ). Merk alleen wel dat ik dan weer meteen van alles wil gaan doen en dan word ik toch snel draaierig :( Blijf morgen nog een dagje thuis en hoef dan pas donderdag weer te werken.

Fynn is weer thuis en ligt nu nog wat te brabbelen in z'n bedje. Ik merkte wel dat hij aan me moest wennen. Hij trok erg naar oma maar vooral naar opa toe toen hij hier net was. Maar nadat m'n ouders weg waren kwam hij ineens heel lief bij me zitten, voelde met z'n handjes aan m'n gezicht waarbij hij me strak aankeek en gaf me vervolgens een kusje :D

@Lies: Heb ook getwijfeld of ik weer een combisleeper zou kopen. Maar Fynn blijft echt niet onder een deken liggen. En nu weet ik iig dat hij het niet koud heeft. En wat leuk een oranje fiets :D

@Lola: Heb nog even naar mijn orchidee gekeken en dat is ook een Phalaenopsis :D Er staat echter wel duidelijk op het kaartje dattie niet geschikt is voor consumptie. Dus mss moet je binnenkort toch maar even langs de opticien met Jasmijn ;) En ik vind het juist 'prettig' dat ik in het weekend ziek ben. Dan kunnen m'n ouders nml op Fynn passen. Doordeweeks werkt m'n vader en voor m'n moeder alleen is het (vanwege haar rug) te zwaar.

7. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmvis

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Volgens mij hoort dit berichtje niet hier thuis :)

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola, Duikster, Slingding en Noralien:

Fijne vakantie!

Groetjes Otje

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Lola, schrikken zeg :confused: Jasmijn kleine ondeugd!

Meiden heel veel plezier met elkaar gewenst de komende dagen.

Allemaal ook namens Izanka bedankt voor de felicitaties. erg leuk!
    Noura, super lief van je dochter dat kaartje O:)

Hele drukke maar zeer gezellige dag gehad, er waren denk ik wel 25 man ofzo...
    Ook Dimphy geniet van al die drukte om haar heen.
    Nu nog even traktatie maken en dan even lekker robbinson kijken.
    Daarna lekker slapen, ben nu wel moe na twee feestdagen :pale:

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    IZANKA: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! \:D/ \:D/

Ja leuk, alleen ze zijn nog wat te groot

@Bianca: ik voel met je mee en ik zou willen dat ik wat zorg voor Lynn van je over kon nemen. Wat ontzettend rottig dat je zoveel klachten hebt.
    En als je je zorgen blijft maken over die aantekening die ze maakte op het cb dan is het misschien slim om nog even te bellen en het er over te hebben, misschien ben je dan meer gerustgesteld.

@Otje: Koen gaat echt in een razend tempo ineens

@Eve: Gatsie, je bent echt flink ziek zeg. Veel beterschap. Gelukkig dat Fynn bij je ouders kon blijven.

@Saskia; Leuk een buurkindje van de zelfde leeftijd.

@Lianne: Wat een schattige foto van Izanka en Dimphy. Echt twee zusjes zo.

@Slingding: wat een naar bericht, 39 jaar en sterven aan kanker. Ik hoop niet dat je je vakantie hoeft te onderbreken voor de uitvaart?

@Gnessy: Arme ruth. Ik kan me voorstellen dat jij je knap machteloos voelt inmiddels. En ik vind het rot voor je dat je de zorg niet met Egbert kan delen. Ik denk dat het belangrijk is dat je het daar samen over hebt. Veel sterkte en beterschap voor Ruth.

@SLINGDING/LOLA/DUIKSTER/NORALIEN: EEN HELE FIJNE VAKANTIE, GENIET ERVAN!

Wij hebben een druk weekendje gehad. Gisteren naar Ikea en de makro, gisteravond naar vrienden van ons en vandaag naar mijn schoonouders en schoonzus in Gelderland. En ondanks dat dat voor Demi nogal onrustig moet zijn geweest, heeft ze het prima gedaan. Ze slaapt tegenwoordig ook weer beter in de auto, wat wel heel fijn is.

Gisteren ben ik dus met mijn moeder en Demi naar Ikea geweest en sindsdien ben ik de trotse eigenaar van Billy . Ik hoor jullie denken, wie is billy? Billy is een boekenkast. Gewonnen bij Ikea met "het gouden dozen spel". Ik heb me rot gelachen. Je moest je naam invullen op een lootje en mijn lootje werd getrokken. En in de gouden doos die ik mocht trekken zat dus een foldertje van Billy. Billy kreeg ik gelijk mee, alleen billy paste niet in mijn auto. Althans, het was Demi mee of Billy mee en dan kies ik toch maar voor het eerste ;)
    Na tien keer bijna in m'n broek plassen van het lachen en de hulp van een aardige meneer zaten Demi, m'n moeder, billy, alle aankopen en ikzelf dan toch in de auto. Nu nog kijken wat me met Billy gaan doen....!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    duckie: welke makro ben je geweest?
    ik ben gisteren ook naar de makro geweest in breda.

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lianne: Ik ga dadelijk ook robinson kijken, vind ik altijd erg leuk. Wat voor traktaties ga je maken? Ik heb jou en ook bianca toegevoegd op Hyves. Ik doe er niet zoveel mee, maar neem me iedere keer voor om me er eens een keer in te verdiepen, maar dat komt er maar niet van.

Over traktaties gesproken; gaan jullie ook trakteren op het kinderdagverblijf met de eerste verjaardag? Hier worden de meest originele dingen gemaakt, dus ik geloof dat ik ook nog wat moet gaan bedenken. Bij voorkeur iets makkelijks ;)

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Ik heb 3 Billy's :) Zijn altijd handig. Welke kleur heb je gewonnen? Of mocht je die ook zelf uitzoeken? Wel lachen dat je zomaar wat gewonnen hebt.

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nogmaals @Duckie: Bij Fynn op het kdv doen ze ook aan traktaties. Maar gelukkig niet zo supercreatief. Kindjes zijn bovendien nog erg klein dus begrijpen er zelf niet echt iets van. Snoep mag je in iig niet uitdelen. Ik geef een doosje rozijntjes met daaraan een gelukspoppetje (niet zo'n heel kleintje maar een grotere versie van 3 cm). Op het doosje plak ik een fotootje van Fynn met de tekst: Hoera, Fynn 1 jaar.

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Eve, ik heb over je op een na laatste berichtje heen gelezen en zie dat je je wat beter voelt.

Ik heb even gegoogled op combisleeper en zie dat ze bijna 100 euro kosten, dat is inderdaad heel veel geld zeg. Ik heb een gewone slaapzak, maar demi blijft ook redelijk goed onder de dekens liggen.

Billy is wit ;)

Leuk idee van die traktatie. Misschien ga ik je idee wel jatten ;) . Bij ons zitten ook grotere kindjes (verticale groep) en wordt wel een snoep getrakteerd, maar dan wel kleine dingen en die gaan ook mee naar huis met de kindjes volgens mij. Maar ik was zoiezo niet van plan snoep te trakteren.

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wat zal het hier trouwens rustig worden als er vier trouw schrijvende dec.mama's met vakantie zijn.

18. Niet meer actief

des te meer kunnen wij ons uitleven en zoveels chrijven dat ze veel moeten bijlezen.....

hahahahahah......

leuk zeg een billy winnen...

blij dat inzanka leuke verjaardag heeft gehad...

ik ga ff lekker douchen en dan me bedje in. Ruth ligt net in bed. hopelijk slaapt die tot uur of 7...
    morgen weer controle voor jordy bij de oogarts.. kwart over 10 moet ik er wezen... dus ben er pas rond de middag weer...

tot morgen allemaal.....

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ja heel rustig, hihi
    en niet te hard schrijven anders moeten we zoveel bij lezen.

20. Niet meer actief

hahahah tja... dat risico lopen jullie. hihihi.

Deel Deze Pagina