pff hier dan nog even een niet zo heel trouwe schrijfster van de afgelopen drie dagen....en die gaat dan volgende week ook nog weg... Gnessy: ik hoop dat Ruth snel verder opknapt! Eve: jij ook nog verder opknappen hoor. Ik zag dat Koen allerlei knappe dingen had gedaan in een paar dagen tijd. Izanka: nog gefeliciteerd! verder....wel gelezen, maar niet onthouden... ben al een paar dagen behoorlijk aan het hoesten wat niet echt prettig is. Gisteren vierden mijn broer en zijn vrouw hun verjaardagen dus daar waren we druk mee. Venlo is niet naast de deur....(ja otje...ik was in de buurt....) Vandaag nog effe op en neer geweest naar Zeeland, naar Cynthia dus. Mannen ook met elkaar kennisgemaakt. Het was gezellig. Op het moment dat we weggingen bedacht Frank dat hij mij morgenavond al wel af kon zetten op ons vakantieadres, op aangeven van Cynthia, dus heb ik net nog heel snel wat meer spullen bij elkaar gezocht en kom ik toch morgenavond al aan in de katjeskelder. (Als Lonneke en Noortje dat tenminste ook goedkeuren....) Morgen overdag dus nog effe werken en dan lekker weg.... Dames tot over een weekje. Misschien spiek ik morgen op mijn werk nog wel even als ik tijd heb.
Hallo Allemaal, Wij zijn nét terug uit limburg, heb nog niets bijgelezen. We waren bijna bij eindhoven toen mijn zus belde dat ik mijn tas daar had laten staan, konden we weer omkeren. Een uur langer onderweg geweest dan normaal dus Het was echt superdruk op de verjaardag. Héél erg veel kindjes in de leeftijd van 8 weken tot 6 jaar. Was wel opvallend dat Jikke zich daar nu dus niets meer van aantrekt. Ze gaat gewoon haar gang, lekker vrolijk en geïnteresseerd naar haar omgeving. Voorheen klapte ze in een groot gezelschap nog wel eens dicht. En ik heb vandaag gezien wat Jikke eigenlijk al allemaal kan. We waren 5 minuten binnen toen ze al aan het speelgoedkeukentje stond, daaromheen gelopen en overgestapt naar de tafel. Daar moest ze één handje voor los laten, een stapje zetten en de tafel met andere handje vastpakken. Ze heeft zich echt aan alles opgetrokken wat ze tegen kwam. En nu weet ik waarom ze dat hier niet doet......Onze meubelen zijn daar niet zo geschikt voor. Een hogere salontafel die dicht is tot bijna op de vloer en verder niet echt dingen waar ze grip op heeft. Ik denk wel dat ze meer voor elkaar gaat krijgen nu ze flink geoefend heeft. Wel een erg drukke dag voor haar geweest, nu nog een drukke week erachter aan. Ben benieuwd. Misschien reageer ik morgenochtend nog ff, maar moet ook nog wat spullen pakken. Ander tot volgende week.
Meiden, Ik ga vandaag een midweekje weg naar limburg, daarna kom ik weer reageren en breng ik een verslag uit van mij vakantie in sevenum. Tot volgende week allemaal, en Ruth heel erg veel beterschap kleine meid.
onze kleintjes worden groot..... zie dat er aantal beebs druk bezig zijn met van alles kunnen... Hier heb ik het idee dat t beetje stilstaat, maar komt misschien ook omdat ze zo ziek is geweest... Nog even en ze zijn jarig... Tijd gaat te hard voorbij vind ik... degene die met vakantie zijn heel veel plezier toegewenst! Geniet ervan en kom uitgerust weer terug... Ik ga ruth aankleden en alle medicatie geven, tas pakken en dan om kwart over 9 weg.. ik kom vanmiddag weer..
ik wil graag jullie mening over het volgende berichtje wat ik zo plaats. Eg weet niet dat ik deze mailtjes heb, en heb er destijds wel vragen over gesteld over de persoon in kwestie... Maar nu het ff niet lekker loopt moet ik er toch aan terug denken. Is hij wel of niet vreemd gegaan.... Ik weet het namelijk niet cker. Als ik t lees wel.... En om heel eerlijk te zijn heb ik dat idee nog steeds. Maar kan geen "bewijzen" vinden......
@Gnessy: Ach, volgens mij heeft Fynn bedacht dat uitslapen toch niet echt zijn ding is Het was 6.30 vanmorgen. Maar goed, is iig beter dan 5.30. Wat me wel opvalt is dat de buurman vaak z'n hond gaat uitlaten om 6.30. Hij gaat dan met de lift en die maakt veel lawaai. Vorige week was hij er niet en prompt sliep Fynn langer. Dit gaat niet altijd op hoor maar toch wel regelmatig. Maar ja, kan moeilijk tegen die man zeggen dat hij niet met de lift mag. Balen hoor
Thu, 15 Dec 2005 22:26:33 +0100>>>>heey lieverd>> wat lief om dit mailtje te lezen vandaag doet me echt goed>> ikheb een rot dag achter de rug het begon gisteren al met klaverjassen > moest ik met een vrouw kaarten en die zat de hele tyd op mij te vitten ik > deed alles verkeerd volgens haar en op een gegeven moment zei ze je kaart >als een dweil (stom mens) nou op zo'n moment klap ik dicht en wou het >kaarten al helemaal niet>> nou vanmorgen ging ik op de fiets naar roden(een nat pak door de >regen )zoals iedere donderdag help ik daar een oudere vrouw met schoonmaken >gooi ik daar een emmer water over de vloerbedekking en vloerkleed ,het zal > me ook eens niet gebeuren dus extra werk om die vloerbedekking droog te >deppen ze helpt me ook met borduren ze geeft me daar les in ik heb al een >hele mooie kussen klaar en ben ik met een andere kussen bezig dat moet je >allemaal uittellen en dat kan ikook wel een beetje maar er zat een foutje >in en ik kon niet vinden waar dat foutje zat maar ik heb het haar laten >controleren en het foutje gevonden moest ik een klein stukje uithalen vond >ik niet zo erg dus dat vanavond gedaan en er weer in geborduurd maar is het >weer>fout maar dan ergens anders en ik kan het weer niet vinden dus daar gaat >mijn zelf vertrouwen weer >>maar jij gaat zondag lekker naar huis he ?ik kan me voorstellen dat je er >zin in hebt ik zou je een kaartje/briefje sturen maar ik weet je adres niet >meer zou me dat nog een keer willen geven?>>nou we kletsen wel weer een keer op msn oke (vanmiddag kon ik niet ik moest >werken)>>ik mis je en ik hou ook van je xxxjes carola Thu, 15 Dec 2005 15:29:36 +0100> >zomaar een mailtje vaniut het verre CYPRUS om je te laten weten dat> >ik je een hele leuke en lieve meid vind.> >maar ook om je te laten weten dat ik je heel erg veel mis.> >verder hoop ik dat ik je weer heel gauw een keertje zie,want je> >moest het eens weten hoeveel ik naar jou verlang.> >k weet het is moeilijk [jij getrouwd,en ik een vriendin] maar toch.> >ik laat gauw weer wat van mij horen.> >> >veel liefs> >heel veel geile kusjes en knuffels> >> >groetjes
Goeiemorgen, ben net uit bed en nog niet veel bijgelezen maar Gnessy, ik lees net jou stukje over die mail en het vreemd gaan. Jeetje meid, hoop echt dat niet dat ie jou belazerd want dat zou wel heeeeeeeeeeeel erg lullig zijn. Al lijkt het er veel op. Maarre... dat stukje daaronder wat begint met : zomaar een mailtje uit het verre Cyprus. Is dat dan iets wat Egbert heeft geschreven? En hoe kom je aan die mail? Je hebt zijn mail opgehaald neem ik aan? Meid, veel sterkte hoor. Ik kom straks verder reageren. Druk weekend gehad... Gr Otje
ik moest destijds zijn mailbox in de gaten houden. Dit mailtje heeft ie idd geschreven toen hij in cypres was. Hij werkte destijds als reservist bij de luchtmacht en was op uitzending voor 3 weken.... en ik weet wel dat als die me wel belazerd hij een ontiegelijk groot probleem heeft......
Gnessy: Ik zie nu pas dat de mailtjes dateren van december 2005. Hadden jullie toen al een relatie? Gr Otje
@Gnessy: Dat 1e mailtje zegt me niet zoveel. Kan net zo goed van een wat hopeloze vrouw zijn die Egbert lastigvalt met mailtjes. Maar het 2e mailtje van Egbert zelf spreekt wel boekdelen. Denk niet dat je dat anders kunt interpreteren. Wat gaf hij er destijds voor uitleg aan toen je hem naar de desbetreffende vrouw vroeg? Zie dat het 2 jaar geleden is. Waarom heb je het vermoeden dat het nog steeds aan de gang is?
Zou het dan niet zo kunnen zijn dat hij toen nog aan het twijfelen was en uiteindelijk voor jou heeft gekozen?
T vermoeden waarom? Zijn telefoon continu leeg maken {alle gesprekken wissen en alle smsjes} MEt name in het weekend. Als hij op msn zit dan in eens msn uit zet en gauw de mijne weer aan.... {krijg dan niet kans om gesprekken na te lezen {hij slaat ze hier wel automatisch op} maar worden dus meteen gewist.... Hij zei destijds dat het zijn beste vriendin was, en dat er niks aan de hand was. ik moet haar nog steeds te zien krijgen... Ik heb al vanaf t begin een raar gevoel er over gehad... En dat hij HET wel met haar had gedaan, maar nu niet meer omdat hij mij had en zij getrouwd was. {maar tussen HET doen voor mij tijd was zij al getrouwd. Dus dat zegt ook genoeg lijkt me...}
sorry, maar dat geloof ik niet... Want waarom zou je dan met iemand een relatie beginnen als je er dus gevoelens voor iemand anders op na houdt?
Oeps, ik moet zeggen dat dat inderdaad wel een aantal klassieke tekenen van vreemdgaan zijn. Kan er niet veel anders van maken. Wat ontzettend moeilijk voor je. Dit kun je er momenteel echt niet bij hebben. Weet ook niet of het helpt om hem hiermee te confronteren. Hij zal wss toch alles ontkennen. Mss moet je hem extra goed in de gaten gaan houden om wat meer 'bewijs' te verzamelen. Begrijp me goed: ik hoop echt dat het niet zo is! Maar vind wel dat je de waarheid boven tafel moet halen. Mannen komen hier vaak veel te makkelijk mee weg.