Ik weet ff niet goed, wat ik nog meer kan doen.... En als t wel zo is, jemig wil er nog niet eens denken... Ben destijds toen ik zwanger was van jordy flink belazerd door me ex {bio pa van jor} en eerlijk gezegd hoopte ik niet op zo'n herhaling..... Maar goed..... ik weet het allemaal niet meer..... ik moet ff spullen pakken en dan zo met jor naar t ziekenhuis.... voel me in elk geval ni lekker in de stemming.....
Gnessy: Veel sterkte zeg! Ik vind het echt heel lullig voor je dat jou dit nu weer moet overkomen. Ik vind die smsjes en msn-geschiedenis wissen, dat dat al genoeg zegt. Maar ja... idd wat Eve zegt: Confronteren? Pfff.... echt niet tof zo'n situatie. Helaas spreek ik uit ervaring (uit het verleden)...
Even reageren... Lola: Moeilijk he, dat laten huilen. Ik doe het ook heel soms wel eens. En dan zet ik de babyfoon uit en ga beneden stofzuigen of de radio iets harder. Zodat ik het niet de hele tijd hoef te horen want daar kan ik niet goed tegen. Lianne: Sorry ben te laat maar Van harte gefeliciteerd met je dochter Izanka! Zo te horen een leuk feestje gehad. Wat heeft ze van jullie gehad voor d'r verjaardag? Het is natuurlijk binnenkort Sinterklaas en Sara is ook vlak daarna (15 januari) jarig en ik vind het steeds moeilijker worden met cadeautjes. Voor Koen weet ik genoeg te verzinnen maar voor Sara wordt het echt lastig vind ik. Noura: Herken je dat probleem voor jou 2 oudere kids? Noralien: Jikke gaat echt hard ineens zeg! Leuk hoor! Koen heeft zich nu 2 x opgetrokken maar echt los lopen zal nog wel ff duren Phoe, lange reis gehad zeg. Gnessy: Doe rustig aan he. Tis allemaal niet niks wat je de laatste tijd moet doormaken. En ik vind dat Egbert je best meer kan helpen. Jij doet al zooooveel! Lies: Leuk! Nieuwe fiets. Wat voor een heb je? Eve: Fijn dat je je alweer beter voelt! Heeft Fynn zich goed vermaakt bij opa & oma? Vast wel! Lekker dat je even hebt kunnen rusten. Leuk idee van die rozijntjes als tractatie! Duckie: Wij lopen elkaar wel steeds mis overal! Ik ben zondag bij Ikea geweest. Lachen zeg, dat verhaal van Billy! Duckie en Lianne: Jullie ook robinson-kijkers? Mijn man en ik ook hoor. Om 21.30 zondagavond zitten wij aan de buis gekluisterd! Duikster: Volgende keer ff je gezicht laten zien als je in de buurt bent he! Debbie: Fijne vakantie gewenst! Wij hebben een druk weekend gehad. Zaterdagochtend op zolder bezig geweest. En zaterdagmiddag verjaardag van het dochtertje van een vriendin die 1 jaar werd. Was erg gezellig. Koen vond het ook leuk. Er was een kindje (geboren in oktober, scheelde 2 1/2 maand met Koen) die aan het kruipen was en Koen zag hem helemaal zitten. Overal waar hij naar toe kroop, tijgerde Koen er heel snel achteraan! Het was echt een leuk gezicht. Gisteren naar Ikea Eindhoven geweest. Nog wat kleine dingetjes gekocht en nog een sinterklaas (of verjaardags?) cadeautje voor Koen. Tis zo'n ding wat je over de grond kunt rollen wat gekke geluidjes maakt. Het klinkt erg onduidelijk he? Nou, dit is 'm: Daarna nog even bij Steefs moeder geweest en om 16 uur waren we weer thuis. Koen was supermoe dus die ging meteen naar bed en dat was mooi want we moesten nog het een en ander op zolder doen. Kortom, leuk maar druk weekend gehad. Koen moet blijkbaar ook nog bijkomen van het drukke weekend want hij slaapt nu nog steeds! Groetjes Otje
Oja, vergeten te vertellen... Koen krijgt 3 nieuwe tandjes. Ik had al 1 nieuw boventandje ontdekt. Echt nog heel mini hoor, een klein randje. Maar nu keek ik zaterdag eens goed en er komen dus in totaal 3 nieuwe aan! De 2 boventandjes en 1 hoektandje!
gneesy, sterkte, ben echt het laatste bij elkaar aan het rapen. eve: geloof dat het al beter met je gaat?!? otje: leuk die speeldgoed rol. ik heb het ook hoor dat ik dingen koop en zie straks wel wanneer ik het geef.
Ik reageer alleen even op Gnessy, voordat ik in de auto stap...: Jezus meid, jij krijgt het wel echt voor je kiezen hè? Ik moet me aansluiten bij Eve, maar net zoals zij hoop ik voor jou dat het loos alarm is. Ik wens je in ieder geval héél erg veel sterkte en een dikke knuffel van Jasmijn en mij...
Eve, het kan idd best zijn dat Fynn wakker wordt van de lift. Lynn wordt doordeweeks ook vaak wakker als Michel op de badkamer bezig is, aangezien haar kamertje er tegenaan grenst. Enne, hier ook een robinson-kijker. Al vind ik persoonlijk peking express wel leuker, omdat je daar ook veel van het desbetreffende land ziet en er meer competitie heerst. Gnessy, ik vind het mailtje wat Egbert aan haar stuurt niet zo onschuldig. Uit haar mailtje kun je verder weinig opmaken. Ik denk dat je hem er idd mee moet confronteren, ook al heb je dat destijds ook al gedaan. Ik vind niet dat hij er zomaar zich uit kan praten door te zeggen dat het gewoon zijn beste vriendin is/was. Naar een beste vriendin verlang je niet en geef je geen g**le kusjes. Kun je haar geen mailtje sturen om uitleg, je hebt tenslotte wel haar mailadres? Duckie, ik zie het helemaal voor me hoe je hebt moeten passen en meten om Billy mee te krijgen. Wij hadden afgelopen zomer in Leiden de kinderwagen opgehaald en gingen op de terugweg langs de Ikea in Delft om een roomdivider. Het bouwpakket zelf had wel meegekund, maar we zagen in de koopjeshoek een roomdivider helemaal in elkaar gezet staan. 20 euro goedkoper en met een miniscule beschadiging. Michel is a-technisch, dus die was al blij met een complete kast. Hij had onze kofferruimte opgemeten en volgens hem kon 'ie mee.......anderhalf uur later zat 'ie in de kofferruimte, half uit elkaar gehaald, omdat 'ie dus niet zomaar mee kon...als ik er nog aan denk, krijg ik het weer warm. We moesten er achteraf wel om lachen, maar gaan voortaan toch maar voor het veilige bouwpakket. Wij hebben trouwens ook een Billy, een hoekbilly die in de schuur staat.
hi hi, eve; mooi zo, nu weer stukkie beter dan eergisteren? hij word nu momenteel wakker rond 22.00 uur 02.00 en dan 06/07.00 en dan tot 08.30 uur en is hij echt wakker. gnessy; het is iig iets wat ze drinkt, balen dat je je zo *&^%* voelt hopelijk is het snel over. lola; ik begrijp dat jullie je dan rot voelen hoor, maar als ik het zo hoor, denk ik dat ik me teveel mee laat slepen. alhoewel ik hier het idee heb dat ik er mss aan mee heb geholpen dat het nu voor orlando een gewoonte is dat hij 's nachts wakker word en dat wij hem dan weer in slaap wiegen. en de laatste keer dat ik een poging heb gedaan om hier verandering in te brengen heeft hij een 3 kwartier gehuild maar echt tot snikken toe. de dag erna viel hij heeel erg shokkerig in slaap, alsof hij het eng vond zeg maar! lianne; hihi moet lachen om je beschrijving vwb mee doen aan stopdance. fijn dat ze het leuk hebben gehad. en leuke foto's slingding; ahh zielig zeg van je buurvrouw, gnessy; he balen dat ze nog zo'n last heeft zeg, beterschap hoor lies; leuk een nieuwe fiets en ook nog een mooie kleur. lekker he een stuk fietsen? eve; fijn te horen dat het beter gaat, enne wat lieffff hoe fynn reageerde nadat je ouders wegwaren. duckie; leuk joh, een kast gewonnen. ga eens kijken op de site van de ikea hoor, naar zo'n billy en anders zie ik hem as vrijdag noralien; goed joh van jikken! gnessy; mmm klinkt errug verdacht als ik het zo lees, maar zal niet uitwijden over wat ik zou doen ik moet nu echt weg moet nog wel een en ander verder bij lezen begin straks met blz 838 gr saskia
gnessy het mailtje zegt genoeg, maar dat weet je denk ik zelf ook wel anders knaagt het niet zo. maar het is al een tijd geleden. wat betrefd de andere vermoedens, tja, zoals eve het ook al zei, vind ik het ook de klassieke tekenen. je hebt ook al wel eens gezegd dat die soms laat thuis is? overwerken? of heb ik dat mis. in ieder geval, je kan kiezen, er mee blijven lopen, totdat het escaleert. of gewoon recht op de man af ermee confronteren wat jou gevoelens zijn hierover. meiden allemaal een fijne vakantie, maar dat zal best wel lukken gaan eve ik ben het eens met lynn, zou best kunnen. hier word safouane laatste week vaak wakker als mijn man savonds naar bed gaat. gelukkig is die dan niet meer hysterisch, maar wil gezellig bij je zitten en wat drinken en gaat dan weer vrolijk slapen leuk duckie om een billy te winnen! debbie jij ook fijne vakantie ik baal zo verschrikkelijk. kreeg vorige week de nieuwe polisvoorwaarden van onze ziektekosten verz. binnen. paar jaar terug ben ik overgestapt, en heb een vrij hoge aanvullende verz. genomen omdat deze de orthodontie voor mijn dochter voor 100% zou vergoeden. komend jaar word dat dus afgeschaft, ik krijg nog 80% vergoed, tot een maximum van 2500 euro. ze moet 20 december voor het eerst. als de behandeling al gaande was, dan zou ik tot 2009 nog 100% vergoed krijgen (overgangsregeling) maar dat lopen we dus net mis. ik ben zo pissig he. ik heb gebeld, en dan bieden ze je de hoogste polis aan, die is ook weer duurder. en als ik 35 word, val ik in een duurdere cattegorie, en word de polis ook verhoogd. pffff leeftijdsdiscriminatie. bah bah bah
@Noura, hou evt de site www.zorgtoets.nl ff in de gaten daar komen alle vergelijkingen op te staan... je kan er ook komen door de site www.deverzekeringswinkel.nl te nemen het is een site van me werk, op het moment word hij geupdate met de nieuwe gegevens....wie weet kom je zo bij een andere en "goedkopere"verzekering...want eigenlijk heb ik nooit gehoord van als je een bepaalde leeftijd hebt dat je dan in een duurdere tariefgroep hoor.... hoop dta je er wat aan hebt @ Gnessy hoe is het met Ruth? en hoe is het vanmorgen met Jordy gegaan?
ruth heeft nog best veel pijn, en dat is zielig... voor jordy is op zich goed gegaan. Zijn linkeroog blijft af en toe ff stil staan.. Nu geen afwijkens iets kunnen ontdekken. In mei weer terug, is de situatie dan nog zo beginnen met het behandelen van een lui oog..
En wat ik zou doen als t idd zo is.... tja dan zorg ik eerst dat me kids ergens veilig zitten, want het kon nog wel eens heel ver gaan.....
Noura, kan me voorstellen dat je flink baalt van de zorgverzekeraar. Vind het ook echt leeftijdsdiscriminatie, echt belachelijk. En het kost toch al zo duur om je te laten verzekeren . Saskia, je kleine buurjongetje heeft een wel errug leuke naam . Zou wel leuk zijn dat Orlando en Gijs straks samen kunnen spelen. Michel gaat vanavond voor het eerst naar de cursus Eerste Hulp Bij Kinderen. Zag het in een huis-aan-huis-krantje staan en vind het toch wel erg handig. Hij kan bij thuiskomst dan mooi meteen aan mij uitleggen wat hij geleerd heeft. Hopelijk hoeven we het dan nooit toe te passen, maar anderzijds, als er iets gebeurt, dan weet je wel wat je moet doen.
wat zeg je gnessy? ik schrik hiervan. ik weet niet wat ik denken moet, maar denk ook aan je eigen veiligheid. janette ik ga dat opslaan. maar het probleem is, dat veel verzekeraars de orthodontie niet vergoeden. en sommige 75% tot een max van 1500. nou dan ben je er nog lang niet. die leeftijdsgrens vind ik dus ook belachelijk. ik baal er nu zo van, kan ik weer gaan rondkijken naar verzekeraars.
Vanmorgen weer m'n bed ingedoken (Fynn z'n vader heeft hem tussen 2 vergaderingen door even naar het kdv gebracht ). Heb toen 3 uur geslapen. Dan zou je denken dat je daarna nog meer opgeknapt moet zijn. Maar nee, ik werd wakker met een knallende koppijn. Ik vind het nu echt niet leuk meer Zit mezelf in de weg. Wil me zo graag weer gewoon lekker voelen en aan de wandel met m'n mannetje. Ga het er hier ook maar niet meer over hebben hoe ik me voel. Doe net alsof er niks aan de hand is. Wie weet helpt dat... @Bianca/Noura: Als het waar is dat Fynn vd lift wakker wordt dan baal ik daar wel verschrikkelijk van want daar kan ik uiteraard niks aan veranderen. Weten jullie toevallig of kinderen vaster gaan slapen? Ik bedoel: ik weet dat baby's tegen de ochtend een lichte slaap hebben. Maar geldt dat ook voor dreumessen/peuters? Kan wel een keer aan de buurman vragen of hij z'n hond een half uur later kan uitlaten. Of hopen dat de hond al erg oud is...oeps, sorry voor de hondenliefhebbers onder ons @Noura: Wat raar dat je meer moet betalen boven de 35 Daar heb ik nog nooit van gehoord. En van de orthodontie snap ik ook dat je baalt. Dat zijn behoorlijk dure behandelingen Ik ga 3 euro per maand minder betalen (nou, nou). Snap alleen niet precies hoe het nou zit met het eigen risico. Dat wordt dus verplicht 150 euro. Maar waar moet ik dan voor gaan betalen? In de polisvoorwaarden staat dat ik 'alles' 100% vergoed krijg. Moet ik dan toch de 1e 150 euro zelf betalen? Ik snap het ff niet @Gnessy: Doe geen gekke dingen alsjeblieft! Lucht hier je hart, kom schelden zoveel je wilt, kom langs als je even weg wilt etc. Maar doe verder rustig aan. Denk aan je kids! Gisteren schreef ik dat Fynn aan me moest wennen toen hij weer thuis was. Dat heeft hij ook als ik hem ophaal vh kdv. Hij lacht altijd wel als hij me ziet en komt ook naar me toe. Maar dan is hij ineens wat afstandelijk. En op weg naar huis kan er maar zelden een lachje af. Eenmaal thuis klimt hij ineens op schoot voor een knuffel. En is het weer goed. Herkennen jullie dit?
@Bianca: Wat leuk dat Michel die cursus gaat volgen! Ik wilde dat ook graag gaan doen maar ben er nog niet toe gekomen. Ben benieuwd wat hij ervan vindt. Mag ik vragen wat het kost? Hier nml 88 euro voor 2 avonden van 19.00-22.00.
ff een berichtje van uit Heiloo Ik ben dus thuis, me moeder is nog ziek...gaat weel wat beter maar heeft een dikke lip van de koortsuitslag dus niet echt verstandig om Teun er heen te brengen dus heb ik geruild op me werk en mag ik vrijdag weer werken..... doe het lekker rustig aan en heb teun net voor de 2x deze middag ik bed gelegd hij werd namelijk na een uur slapen huilend wakker dus mee naar benenden en spelen...helaas zat hij alweer snel te gapen dus maar weer in bed...klopt ook wel een uurtje is te kort voor hem...huilend heb ik hem er in gelegd want meneer wilde niet...maar denk nu toch dat het stil word... het weekend heeft Teun prima door gebracht we mochten 2 ochtende uitslapen tot 9 uur..sorry Eve en Gnessy....althans als het aan Teun lag lag hij er nog langer in maar ik vond het wel tijd worden voor ontbijt.... zelf hadden we ook niets op de agenda dus lekker thuis met z'n 3-tjes...daar kon ik wel van genieten ondanks dat ik me gister niet echt goed voelde... strakkies voor het eerste gesprek...weet nog steeds niet wat ik ervan moet gaan verwachten dus zie het wel...al maak ik me wel zenuwachtig.... Sterkte allemaal en tot later