Eve, tussendoortjes hier zijn: rijstewafel, lange vinger, mandarijn, biscuitje, zacht bananensnoepje, plakje kaas of worst, stukje knakworst. Niet allemaal even gezond, maar het is mijn tweede, en bij de eerste was ik veel strenger dat het geen zoetigheid mocht zijn. Nu boeit me dat niet zo. Wessel prachtig hoe je kan staan! Dank jullie voor jullie medeleven, doet me goed! Ben inderdaad erg opgelucht, want een kind met diabetes is toch erg beperkend voor het kind zelf! Morgen brandoefening op mijn werk! #-o Dimphy kruipt nog steeds niet! Kan wel heel goed zitten en steeds beter staan, ik denk dat ze het kruipen over gaat slaan. Ik volg het blik ook niet, heb net fataal gekeken ben er helemaal stil van.. Hebben jullie document ook gezien, over neonatologie. Echt heel emotioneel, ik heb echt zitten brullen...
@Eve wij gebruiken de voeten zak die bij de wagen is geleverd.....de onderkant loopt helemaal door tot bovenaan toe en is van lekkere fleece en dan kan je bij de benen de bovenkant eraan ritsen en zit hij tot halve wegen lekker erin..... ja voor 5 min kan het ook wel met een dikke broek maar als het mooi vries weer is en ik wil op de fiets naar me ouders dan zit hij er toch 25 min op.....en dan is het wel lekker denk ik.... Hier moeten we nog beginnen met tandenpoetsen maar Teun laat van het begin af aan al niet in zijn mond kijken dus zou mij benieuwen hoe hij het met de tandenborstel doet...het weekend maar gaan beginnen denk ik alles is in huis..... Teun krijgt weinig tussendoortjes...na de warme hap en fruithap 2 eetlepels kwark ....... koekje wil hij niet...en zoet drinken ook niet....hij heeft genoeg aan wat hij krijgt 1x fles 1 groentenhap met kwark toe, 2 snee brood, 1x fruithap met kwark toe en 1x papfles...dus ja dan hoeft het ook niet zo van me maar waar zat je zelf aan te denken of ipv? ik ga naar bedje dus weltrusten allemaal en tot morgen
@Lianne: Wat ontzettend fijn dat Dimphy geen diabetes heeft! Ben heel blij voor je, dacht er straks nog aan. En over de paniek die je als moeder voelt als het knuffeltje van je kind kwijt is. Heeeeeel herkenbaar en ik moet er ook erg om lachen. Dat zijn van die dingen die je je niet voor kan stellen als je geen moeder bent @Saar: Wat grappig dat jullie 6 weken oude neefje Liene al aan het inhalen is . En het is inderdaad heel koud buiten, brrrr. Ik zal me maar goed aankleden morgen op de fiets. @Gnessy: wat een geweldige foto's. Ik vind die foto's met dat badjasje zo schattig. Vooral die eerste! Ik moet hier echt om lachen, omdat ik gisteren ergens op internet las, dat je nooit je kind moet laten kijken naar zijn knuffel die ronddraait in de wasmachine. Beter zou je de knuffel mee laten badderen terwijl je kind ook in bad zat . Ik vond het zo'n onzin, doe mij maar een lekker fris gewassen knuffeltje! Ik ga de knuffels zeker afwisselen. Nu loop ik altijd te stressen als die knuffel in de was gaat. Ik gooi 'm in de machine en dan daarna snel in de droger, zodat ze hem weer heeft als ze weer het bed in gaat. Voor wat betreft die voetenzak: Die lijkt me erg fijn en ik denk dat ik die wel ga kopen! Ik kende het helemaal niet. Lijkt me wel handig. Ik trek nu vaak een maillotje onder haar broek aan, maar zelfs dan merk ik vaak dat ze het nog koud heeft. Vooral ook omdat ik ook vaak vroeg op de fiets stap.
@ Otje en eve en de rest die intresse hebben in d evoetenzak voor op de fiets hier kost ie maar 17.95 http://www.beekhovenbikes.nl/product_in ... cts_id=638
Even forummen en reageren nu hoor... te lang geleden... Hier gaat alles goed alleen erg druk met de dagelijkse dingetjes. Koen vraagt veel aandacht als hij wakker is dus dan kom ik aan weinig toe. Hij huilt vaak als ik ook maar even uit zijn zicht ben. Veel Robinsonfans hier! Leuk zeg. Ik ben ook een trouwe kijker op de zondagavond. Noura: Wat belachelijk van die kosten van de verzekering! Ik snap het ook soms niet hoor. We betalen zoveel premie elke maand en nu moest ik laatst een kroon. Nou die wordt dus maar voor een heel klein beetje vergoed. Kreeg ik dus een rekening van bijna 400 euro! Bianca: Wat leuk van die EHBO cursus waar Michel heen gaat. Prijs valt ook nog mee, als ik zie wat Eve dan moet betalen... Jemig wat een verschil zeg! Die foto's waar Lynn zelf eet zijn echt erg lief! Zeker die laatste met die yoghurt (?) is echt grappig! Orlando: Al voetballen? Goed zo jochie! =D> Lies: Balen zo'n ochtend! Soms heb je van die dagen, dan gaat er 1 ding mis en vervolgens dus alles... Janette: Fijn dat het gesprek zo goed ging en dat je je snel op je gemak voelde! Sterkte hoor met alles. Zal niet altijd meevallen. Gnessy: Goed! Dat mailtje van je naar die vrouw. Heb je nog iets terug gehoord? Grappig die foto van Ruth met "toepasselijke" tekst? En heeeeeeeeeeeeeeeeeel schattig die foto in dat roze badjasje! Vales: Wat knap van Wessel dat ie soms los staat! Erg leuke foto's. Saar: Wat lief van die kusjes! Koen doet dat (nog) niet Wel knuffelen! Wel balen dat je bv op is. Erg leuke foto's van Liene! Ik vind haar ontzettend veranderd ineens! Volgende meeting bij jou thuis (met soep)? Klinkt zo lekker altijd! Hier nog geen echte schoentjes, wel roosjes. De nieuwe schoentjes van Liene zijn leuk! Eve: Wat goed dat je er met je moeder over hebt gepraat dat je wel eens dipjes hebt. Lijkt me niet makkelijk. Maar het is ook niet niks om alleenstaande moeder te zijn. Toen Sara klein was (vanaf d'r geboorte) stond ik er ook alleen voor en besef nu ook heel goed hoe fijn het is om het met z'n 2-en te doen. Sterkte hoor. Duckie: Fijn dat je een reserveknuf hebt gevonden voor Demi! Sara had ook zo'n favoriet toen ze klein was. Koen heeft nog niet echt een voorkeur. Lianne: Gelukkig dat Dimphy geen suiker heeft! Hopelijk helpt deze zalf wel. ZO! Wat een lap tekst. Hi hi. Ik vind die voetenzak (voor de bobike) echt geweldig! Ik moet toch regelmatig op de fiets (naar het kdv, naar babyzwemmen) en nu het zo koud is vind ik het een ideale oplossing. Ik vertelde een tijdje geleden dat Stefan misschien een nieuwe baan kreeg. Nou... het heeft allemaal even geduurd en er is heel wat besproken en onderhandelt maar.... de kogel is door de kerk. Het gaat door! Waarschijnlijk per 1 januari! Moet ie wel zijn lease-auto inleveren dus we moeten binnenkort op autojacht. Groetjes Otje
Ben nog iets vergeten. Vertelde ik van het weekend zo trots dat Koen zelf ging zitten en een aantal keer ging staan. Bij het weekend is het gebleven want nu doet ie het niet meer. Komt wel weer denk ik?
ja moest ff showen hoor met me meissie.... Had gezegd he dat ik ging breien... t word dekentje voor pop voor esther.... het begin is er, nog lang ni perfect... Heb inmiddels wel krmap in me handen... als deze af is toch bezig voor shirtje e.d... Ook heb ik inmiddels wat patroontjes om kleding te naaien... Zodra ik wat af heb zal ik foto's maken en showen... Ruth poetst ook d'r tandjes nog ni... Jordy wel... 's avonds onder de douche gebeurt het meestal... hier hebben beiden nog nooit knuf zien mee draaien in de wasmachine... Jordy heeft wel vast knuf. en dat is zijn ernie van sesamstraat.... saar: neefje van 6 wkn oud liene aan het inahlen? Doet hij goed. nu doet de dochter van me broer dat ook hoor.. Die zit nu op 62/68 en ruth op 68... ik ga geen voetenzak voor op de fiets kopen.. Fiets nu amper... ik ga lekker me bedje opzoeken. ben moe.... tot morgen allemaal....
Ik vergeet te reageren op de laatste bladzijde: @Vales: ik maak het inderdaad schoon met afgekoeld gekookt water. En wat goed dat Wessel los kan staan. Hij staat er heel relaxed bij! Ik kan me daar bij demi nog niks bij voorstellen. Vwb de voetenzak: als je op mp zoekt op bobike voetenzak, staat er ook eentje bij voor 17,50 nieuw en 7,95 verzendkosten, dus dat is 25,50. @eve: Hier ook zo'n eigenwijsje. Zelluffff doen is het het motto Ik kan me helemaal voorstellen hoe fynn met z'n armpjes over elkaar gaat zitten . Ik heb een heerlijk warme voetenzak bij de kinderwagen. Hij is alleen een beetje groot, maar wel lekker warm en daar gaat het om. Ik geef: een halve liga of een soepstengel of een rijstwafeltje en heel soms zo'n babykoekje. @Lianne: ik heb document niet gezien. Misschien maar goed ook, mijn tranen vloeien ook nog al snel de laatste tijd! @otje: Wat goed dat Steef een nieuwe baan heeft! Feliciteer hem maar van mij.
Over de knuffel in de wasmachine....ik had het kunnen weten, het staat op de site van oei ik groei: http://www.oeiikgroei.nl:80/expertcolumn.asp?id=458
goeie morgen allemaal.... Steef Gefeliciteerd met je neiuwe baan! Die knuffels is toch wat? blij dat ruth er niet zo'n last van heeft en dat ze ook prima met spuugdoekkie overweg kan... Jordy heeft ook regelmatig last van ontstoken oogjes en dan idd ook gekookt afgekoeld water. Zo voorkom ik erger.. Ruth lijkt er weer helemaal te zijn op de verlatingsangst na... Die is nog zo erg.. alleen bij mij en niet bij d'r papa.... word je best beetje zat van om t maar zo te noemen. ik ben haar niet zat, maar t gedrag van haar wel ff.... hier zelf eten doet ruth ook nog niet... doet wel d'r handje in d'r mond om t aan te stampen. Maar als ze wat met handjes mag eten dan doet ze het wel zelf.. met vorkje nog ni geprobeerd.. ik ga tas van jordy ff pakken, die moet zo weer naar school toe....
Zo, vandaag weer werken na een week thuis. Lekker in de kou op de fiets. Maar eerst nog even reageren. @Lianne: Aan de lange vinger had ik nog niet gedacht. Ga ik es in huis halen. Ik ben ook niet zo bang voor zoetigheid hoor. Zal het niet promoten maar af en toe moet kunnen. En veel plezier met de brandoefening. @Janette: Ik merk dat voor Fynn de tijd tussen z'n lunch en avondeten vaak een beetje te lang is. En ik wil z'n avondhap niet vroeger gaan geven. Vandaar een tussendoortje. En mss wel handig om te beginnen met tandenpoetsen. Niet zozeer voor de tandjes als wel dat Teun er vast aan went. En die fietslink is wel handig. Die zak is daar idd erg goedkoop. Zal em onthouden. @Duckie: Tja, wat zal ik zeggen over 'Oei, ik groei'.......Ze zullen mij iig vast geen goede moeder vinden...haha. Arme Fynn, helemaal een trauma van z'n knuf @Otje: Gefeliciteerd met Steef z'n nieuwe baan.
@Duckie jij bedoel waarschijnlijk die van mp van Ā 17.95 in a'dam? dat is de zelfde als de lingk die ik had gegeven....
Ja, Janette dat zag ik later ook inderdaad! En Eve, als je alles moet geloven wat Oei, ik groei zegt..... Demi heeft ook wel eens een lange vinger op. Die vindt ze heerlijk. Zelf heb ik ze nooit in huis.
hier zit ook een knuffelpopje in de was, saf stopt de puntmuts in zijn mond, en dat ruikt dan niet zo fris. nee we hebben niet de nieuwe fiets verkocht. ze had ook een zelfde soort model, ook een batavus omafiets, in het roze. en deze is nu verkocht. wessel wat kan jij goed staan. en wat een leuk joggingpakje, waar heb je dat vandaan? otje gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man ojte neem aan dat koen wel weer gaat zitten en staan. anders word het wel een erg zwaar tilwerkje hier een paar pogingen tot kruip, maar hij snapt niet hoe die vooruit zou moeten komen. lianne ik heb dat gezien dat van document. dat was eergister toch? ik heb ook zitten huilen, vond het zo zielig, dat kleine ienieminie mensje wat het niet ging halen. kippenvel. hier kijk ik de "rotzooi" programmas ook het liefst alleen hoor. vanavond is babyboom,maar dat ga ik dus morgenmiddag kijken oh ja, saf werd gisteravond weer wakker en wil dan niet meer zijn bed in. zo gauw die doorkrijgt dat die in bed moet word die kwaad, en als ik wegloop helemaal. huilen en schreeuwen, ik heb hem gelaten en mijn man en ik hebben besloten hem er in te laten, anders wil die straks de hele nacht spelen beneden. dus zijn we steeds terug gelopen, even bij hem gezeten, dan was die gelijk stil. op een gegeven moment de deur wat open laten staan, toen de deur dicht, en hij is heel hard gaan rammelen met speelgoed in bed, en uiteindelijk is hij gaan slapen. ik hoop maar dat dit een korte fase is. het lijkt wel of die niet wil dat ik wegga ofzo
@eve ja dan zou ik ook wat tussendoor gaan geven Teun heeft om 11 uur zijn warme hap om 13.00 2 snee brood en dan om 16.00 zijn fruit en om 18.30 zijn papfles dus daar red hij het tot nu toe mee...... brrrrrrrrr het is hier op het werk koud....we hebben allemaal kleine extra kacheltjes en ja die hadden we allemaal aan staan...we zitten in 1 groete ruimet met 1 radiator en ja die is ver van mij vandaan...nu sprongen de stoppen door....dus moeten alle kacheltjes uit blijven...... en ik zit dus nu met koude handen en voeten en eigenlijk een heel koud lijf..... helaas is er geen ander plekje beschikbaar dus moet ik maar kou lijden...brrrrrrr
hi hi, nou we missen dan wel een aantal meiden maarre er word toch flink geschreven vind ik noura; auw, ken het gevoel helaas, hier soms nog wel eens maar dan meer omdat hij geen trek meer heeft en dit zo te kennen geeft en heeft safouane gisteravond zijn best gedaan? eve' wat schattig dat ie dat doet zeg, hier eentje die wel de vork of lepel pakt om vervolgens met zijn andere hand het eten te pakken en op te eten lianne; wat super dat het geen suikerziekte is zeg, eve; tja het uitlaten verschilt per huishouden denk ik, wanneer gaat diegene naar zijn werk enz. hier laat melvin, tikus 's ochtends en 's avonds uit, wat betekend dat tikus rond 6.15 6.30 uit word gelaten omdat melvin om 07.00 uur op zijn werk moet zijn. saar; goed hoor van je om het op deze manier op te lossen. en wat een schattige schoentjes zeg, ik heb wel schoentjes maar dit zijn schoentjes met een heel flexibele zool. heb deze in tunesie gekocht. wil ook goede schoentjes kopen voor als hij kontinue loopt hoor. leuke links zijn zeker welkom! succes met de logopedie voor jordy, ben benieuwd hoe ze dit gaan uitzoeken? vwb wel en niet praten. duckie; ja dat had ik dus ook, tot hij ging stappen en hem er een paar keer in heb gedaan, vond hij dus helemaal niks, dus heb hem maar opgeruimt, dit was voor de herfstvakantie geloof ik. he balen dat ontstoken oogje, hoe gaat het nu met haar? saar; en hoe laat is ben uiteindelijk thuis aan gekomen? hier ook geen specifieke knuffel, heb er wel een die ik af en toe geef en daar zit een speentje aan, waar hij op bijt niet echt de functie van een speen maargoed noura; SUPER dat haar fiets is verkocht gnessy; leuke foto's en die met het pyama jasje vind ik helemaal geweldig, schattig met van die oortjes gnessy; echt hoor petje af, ik zou dit niet aankunnen. vales; zo hee wessel staan goed hoor en zo relaxed he eve; hihi vwb tandenpoetsen hier ook zelf doen hoor, krijg hem nog net zover dat ik iig ff gepoetst heb en dan wil hij hem zelf, hij vind de tandpasta errug lekker enne hier ook de voetenzak die ik er toen bij heb gekregen(mijn ouders hebben de wagen etc gekocht). heb ook geld gekregen van mijn schoonzusje voor een lodger bunker, die vind ik helemaal geweldig maar heb hem nog steeds niet gekocht. en vwb tussendoortjes, hier heel af en toe een nijntje koekje, verder fruit en hij krijgt sinds kort bij mijn zus af en toe rozijntjes wat hij helemaal geweldig vind. lianne; nee maar heb er wel van gehoord, zijn er nog herhalingen? vwb het koud hebben op de fiets, heb ik hier nog niet veel van gemerkt bij orlando, wel dat zijn handjes koud zijn maar dan heb ik wantjes en hij heeft dus dan gwoon een broekje aan sokken en schoenen. mss geen halfbloedje maar toch warmbloedig otje; gefeliciteerd met stefan zijn nieuwe baan lekker hoor, enne vwb staan met koen gaat goed komen ben ik van overtuigd hier het eerste tandje wat aan het doorkomen was nu helemaal door, en het slapen gaat ietwat beter, zal er wss ook mee te maken hebben gehad. ga hem zo weer naar mijn zus brengen want heb motor examens vandaag.... maargoed ben gelukkig 2 uur weer thuis. verder niet veel te melden, zal zo ook ff kijken of ik de schoentjes van orlando kan spammen gr saskia
Hoi allemaal! Thijsligt nu net te slapen, maar heeft wel 20 minuten gehuild....dat is lang geleden. Hij heeft een nieuw tandje, of kiesje (het zit vrij ver achter in zijn mond) en heeft daar wel last van. Het is hier ook flink koud, maar ga straks toch weg op de fiets. Ik heb een paar weken geleden een skipakje gekocht en dat trek ik Thijs straks aan op de fiets. Is volgens mij warm genoeg. Mijn off-day van maandag heeft nog een vervelend staartje gekregen, trouwens. Gisteren was weer mijn laatste werkdag en ik wilde alles klaar gaan leggen voor mijn collega. Toen dacht ik er opeens aan dat ze vrijdag lootjes gaan trekken. Maandag roll: ) had ik het geld gekregen dat de kinderen krijgen om een cadeau voor te kopen, dit had ik in mijn bureaula gelegd. En het was weg! Vind het zo erg. Ik heb natuurlijk mijn hele bureau afgezocht en al mijn laatjes en stapeltjes bekeken, nergens te vinden. Ik hoop ergens dat het nog een keer boven water komt, want het idee dat het door iemand gestolen is, vind ik zo naar. En het is ook een flink bedrag: 25 x 5 euro..... Lianne: gelukkig, geen suikerziekte! Wat vind de arts van het vele drinken (of vond hij/zij het niet veel)
@Lies wat zielig dat Thijs zo'n last heeft hopelijk is het snel over. Jeetje wat super erg dat ze gewoon dat geld van je hebben gestolen. @Noura dat pakje heb ik van de H&M op de voorkant op 1 broekspijp staat winnie met tijgertje op zijn vest hun hoofdjes en op de achterkant heel groot winnie en tijgertje,ben helemaal weg van dat pakje Het begin is er voor Saf dat hij maar snel je hele kamer door kruipt En Wessel heeft ook zo'n periode gehad dat die niet wilde slapen omdat hij gewoon bij me wilde zijn maar dat was eigenlijk alleen maar in de middag gelukkig niet s'avonds,hopelijk geeft hij het snel op en gaat hij lekker slapen. Ik ga vanavond ook weer babyboom kijken vind het echt een leuk programma. @Otje gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man.
Hallo allemaal, zo dadelijk naar de moedergroep. Kijk er naar uit, want het is dus 4 weken geleden. Eerst had mijn vriendin een kijkoperatie gehad, toen was het 1/11 en dus hier een feestdag en toen zat mijn vriendin er door. Nu kunnen we dus weer eens gaan. Ben benieuwd, want vorige keer was er iemand net zwanger (daar getest ), dus ben benieuwd hoe het er nu mee is. Met mijn vriendin gaat alles super. De scan was prima en nu mogen ze dus starten. Tegen begin januari zullen er vruchtjes worden ingepland. Ik hoop dat het direct lukt, dan zitten ons beebje en het hunnen samen in de klas. Toch leuk. Gnessy, ik brei ook veel hoor, dus voel je vooral niet oud. En ik heb hier al meer breiers zien voorbijkomen. Rotzooiprogramma's... ik heb gekeken naar 'mama zoekt een lief'. Dat is een programma dat Ben dus absoluut niet wil zien en op een zender waar volgens Ben 'onze tv van kapot gaat'. Maar als ik dus alleen ben, kijk ik naar zoiets , pure ontspanning. Janette, die voetenzak ziet er superuit. Daarnet nog met de fiets naar de winkel geweest en dan is het ook zo'n gedoe dat er geen stukje been tussen laars en broek komt piepen. Op weg naar de moedergroep is er een fietsenwinkel van Halfords, sewwes eens stoppen. Nu lees ik weer van Lies haar skipakje, dat heb ik eigenlijk ook... Anders dat maar nemen, je kan niet blijven kopen. Wij hebben een 'vingertandenborstel' voor Liene. Ze krijgt zelf een 'echte' in de hand, en wij die op onze vinger. Gaat goed. Eve, hier niet zo'n eigenwijsje. Wel laat ze duidelijk zien wat ze wil en als je dan niet meewerkt... Boos, brullen, gillen.... Een temperamentvolle meid dus. Voor in de wagen (je bedoelt toch de kinderwagen en niet de auto eh), hebben wij een zak van Lodger. Ik zoek even een plaatje voor je. Heel handig en lekker warm. De binnenste voering (wol) kan je eruit doen. Tussendoortjes hier zijn broodstengels, rijstwafels en yoghurt (van die witte zure). Otje, dat autoavontuur van jullie hebben wij ook meegemaakt 3 jaar geleden. Ook nieuwe job, zonder auto. Na 1 jaar had Ben een functioneringsgesprek, besloten ze dat hij wel een auto kreeg. Dus konden we op 'verkooptoer' gaan. En dat vond ik veel erger dan het kopen. Gelukkig hadden we hem redelijk snel verkocht voor een goede prijs. Wel een dikke proficiat met de nieuwe baan! Duckie, ik vind dat van de knuffel niet in de wasmachine ook een beetje onzin hoor. Ik zet Liene nu niet voor de machine, maar steek hem er gewoon in. Ze heeft er twee, dus ze weet het toch niet. Wie was het met het ontstoken oogje... wat ook goed helpt is een paar druppels bv heb ik eens gelezen. Maar ik weet niet meer wie het was en of er dus bv is.... Saskia, Ben was er om 17.10u, dus maar 10 minuten 'te laat'. Maar toen we hadden gegeten en opgeruimd, maakten we de 'fout' even in de zetel te gaan zitten. Dus zijn we niet meer gegaan. Vanavond doen we een nieuwe poging! En Orlando wordt vast en zeker een echte sporter! Eerst al het voetbalfilmpje en nu echte sportschoentjes. Leuk hoor! Lies, wat erg van het verdwenen geld. Hopelijk komt het nog terug! Wat moet er anders gebeuren? Moet jij het dan betalen? Groetjes, Saartje