kom net terug van Halfords en heb hem dus gekocht...ziet er superuit...en de onderkant bij de voetjes is dicht dus echt helemaal geen koude voeten meer er zitten uitsparingen in voor de riempjes van het stoeltje...en je kan hem op het stoeltje laten zitten heb helaas nu geen tijd meer in de pauze om hem erop te zetten dus Teun mag vanavond nog ff met koude voetjes naar huis...... @ Saar gezellig zo'n hechte groep...dat was en is helaas hier niet vind ik wel jammer... Als ik ga breien heb ik een sjaal met gaten nou ga maar weer wat doen...heb extra hard gefietst en een grote versnelling gedraaid dus ben wat warm geworden....
Nee hoor, ik hoef het niet zelf te betalen. Ik hoop eigenlijk dat de school er ook voor verzekerd is, maar dat weet ik niet. Er wordt de laatste tijd helaas wel meer gestolen: een portemonnee van een collega, een laptop en nu dit weer. Ik ga zo nog eens even bellen wat er gaat gebeuren. Intussen ligt Thijs voor de tweede keer vandaag te huilen in zijn bedje.... Ik hoop dat hij snel in slaap gaat vallen. Da ga ik vanmiddag nog even met de fiets op pad op zoek naar zo'n grote bak voor voorop. Lies
bah diefstal, erg vervelend janette, wat leuk dat je hem gekocht hebt. maar als het bij jou op het werk zo koud is, moet je mischien ook een grote voetenzak aan doen heb de roosjes binnen. super zijn ze geworden, ben er heel blij mee
@Noura me chef heeft er wel al werk van gemaakt kwam ze vertellen dat dit natuurlijk geen arbeidomstandigheden zijn om te werken..... morgen maar een vest mee.... en ik drin kmar veel thee en warme chocomel gaaf die sloffen..leuke combinatie...moest je op deze ook zo'n tijd wachten? @Lies gelukkig dat je het niet zelf hoef te betalen maar het wel vervelend... @ Otje had jij ook last van Winterweer vanmorgen las dat het in limburg wit was? ennen nog gefeliciteerd met de nieuwe baan......en op auto jacht leuk kijk je gelijk of jij er ook lekker in zit, achter het stuur dan wel.....
hi hi, lies; wat ontzettend vervelend zeg vwb het geld voor de kadootjes enne een skipakje is ook een uitkomst lijkt mij saar; hihi, we zullen zien he? enne die lodger bunker die bedoel ik dus, vind hem zo gaaf maar heb hem vorig jaar niet gekocht omdat orlando nog zo klein was dat hij er toen in zou verdrinken zeg maar. dit jaar maar eens op pas hiervoor. welke kleur heb jij? de paarse? veel plezier bij de moedergroep janette; gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier ermee iig lies; voor boodschappen ed? of bedoel je iets anders? noura; je roosjes zijn gaaf zeg, echt safouane steekt er de blitz mee hoor ga me ventje halen want is al later dan verwacht, er is nml een leerling gevallen tijdens examen met de ' noodstop! erg vervelend allemaal, gelukkig had zij alleen een paar schrammen maar ze baalde er meer van dan dat ze super geschrokken was. lange tijd gewacht voor het geval ze toch niet lekker zou worden ivm evt hersenschudding vandaar... gr saskia
saskia orlandos schoenen zijn ook super, zie hem er al op voetballen en ik heb de normale lange tijd moeten wachten, maar ik heb dan wel 3 of 4x een wijziging doorgemaild dus ben ook lastig geweest. ze boden wel excuses aan dat het zo lang duurde. maar ik had 10 oktober geloof ik voor het eerst contact. en ze zijn toch nog ruim ik vind ze super, goede kwaliteit leer ook janette ik ben nog steeds aan het rondneuzen dus als ik er wat meer uit ben, en mischien voor vgz ga kiezen ,dan moeten we maar eens contact hebben
Eve: Hoe ging 't vandaag, je 1e dag werken na een weekje ziek zijn? Noura: Saf aan het uitproberen denk ik? Herken het wel hoor... Die zootjes zijn echt heeeeeeeeeel erg leuk vind ik! Ik heb ze ook maar in andere kleurcombinatie ist weer zo anders he. Saskia: Stoere schoentjes! Goh wat vervelend van die leerling! Hoe is het precies gebeurd dan? En dat ook nog tijdens het examen... Lies: Goh wat lullig zeg, dat het geld (en andere dingen) gestolen zijn! Saar: Ziet er lekker uit, die lodger. Wij hebben een voetenzak bij onze kinderwagen die van buiten waterafstotend is en van binnen fleece. Als ik dan moet Koen wandel door de kou en hij zit met zijn beentjes lekker in die voetenzak ben ik bijna jaloers! Dat plaatje wat je hebt gepost, dat kindje lijkt op Fynn vind ik! Eve, vind je dat ook? Janette: Brrrr das niks he, werken met die kou! Hier trouwens geen sneeuw of wit gezien vanochtend. Het had hier wel flink gevroren. Misschien zuid-limburg? Super dat je de voetenzak voor de bobike al hebt gekocht. Ik heb hem vandaag besteld via die link voor 17,95. Incl. verzendkosten was ie 24,15 euro. Hopelijk krijg ik hem snel binnen! Enne, wat betreft de nieuwe auto (zal wel occasion worden hoor ) ik ga wel mee! Zeker weten! Bedankt nog voor jullie vele felicitaties nav de nieuwe baan van Steef. Lief hoor. Hij is ook wel echt blij met zijn nieuwe baan. Hij is trouwens vanmiddag naar de kaakchirurg geweest ivm die verstandskies. Hij is er nu uit. Om 15.30 had ie de afspraak en om 16.30 was ie thuis. Dikke wang. Nu begint de verdoving uit te werken... Hij heeft gelukkig wel pijnstillers meegekregen. Nu hopen dat het meevalt. BRRRRRRRRRRRRRRR wat was het koud vandaag he? Ik stapte vanochtend om 9.00 uur met Koen op de fiets richting babyzwemmen. Koen helemaal ingepakt. Winterjas aan, muts op, sjaal om, handschoentjes aan. Vind ie niet zo leuk, dat hele gedoedel. Maar ja... anders ist veel te koud voor 'm. Hopelijk heb ik die voetenzak voor de fiets snel binnen!
heb net de voetenzak op de fiets gemaakt..... je pak eigenlijk het zitje in ...moest dus ook ff uit de beugel....goed dat ik dit maar niet op me werk had geprobeerd....nu kan hij er dus ook lekker op blijven zitten en gaat het regenen dan kan je het poncho gedeelte als hoes gebruiken.... Het ziet er lekker warm uit....zou er haast zelf in gaan zitten en dan Teun laten fietsen... @ Eve hoe was je dag werken...of ben je zo kapot dat je gelijk met Fynn naar bed ga? @Otje heb het stukje nog ff terug gelezen ja het was zuid limburg omgeving maastricht....en wij hebben ook zitten denken internet of gelijk kopen het scheelt maar 5 eurie dus dat is ook niet echt veel.... @Noura ik merk het wel...en anders weet je met te vinden nou ga nog ff snuffelen en dna lekker zitten....ben op de terug weg van het werk maar lekker hard gaan fietsen en na 3 km kreeg ik het pas een beetje warm...toen was ik al bij Teun dus op het kdv lekker rustig aan gedaan en doorwarmen ...neem morgen maar een extra vest mee denk...... doei doei
Zo, m'n 1e werkdag zit er weer op. Vond het eerlijk gezegd weer erg prettig om aan het werk te zijn. Fynn had op het kdv bijna niet geslapen. En wilde ook z'n groentenhap niet eten Thuis heb ik hem snel in bad gedaan en daarna een papfles. Hij viel op schoot in slaap (en dat is echt heel lang geleden dat hij dat deed). Moest z'n slaapzak nog aan doen maar hij sliep gewoon verder. Echt zo lief om te zien. Lag dus een uur eerder te slapen dan normaal. Ben benieuwd hoe laat ie morgen wakker wordt. En hoop niet dat hij ziek wordt. Vorige keer begon dat nml ook met niet willen eten Er komt wel weer een tandje door dus wie weet is het daar wel van. @Janette: Ben je al een beetje opgewarmd? Leuk dat je de voetenzak hebt gekocht. Foto? @Saskia: Toffe schoenen! Lekker eigenwijs En ik wil ook heel graag de Lodger Bunker! Voor in de kinderwagenbak had ik de Lodger Wrapper en had echt niet zonder gekund. Maar de Bunker is wel prijzig Ga de vader van Fynn maar es lief aankijken... @Lies: Wat ontzettend balen van het geld. Hoop dat het nog boven water komt. En Thijs al een kiesje. Dat is snel. Schijnt idd wel zo te zijn dat kiesjes krijgen pijnlijker is dan de andere tandjes. @Noura: Wat zijn de Roosjes gaaf geworden! Kan alleen niet zo goed zien wat de basiskleur is. Ik heb nml geruwd bruin met een gouden ster. Maar deze zien er anders uit. @Otje: Dat jongetje lijkt idd op Fynn. Grappig dat je dat ziet. En tja, nu moet ik natuurlijk wel een Lodger gaan kopen
Eve: Moest er echt om lachen eigenlijk. Ik zag namelijk die foto staan bij Saar dr tekst en had het nog niet gelezen en toen dacht ik: Heej hebben Saar en Eve een minimeeting gehad? Misschien krijgt Fynn de lodger van sinterklaas (papa)? Fijn dat je je weer beter voelt! Hopelijk wordt Fynn nu niet ziek. Haha ja! Geef je groot gelijk! Koen heeft vanavond geen laatste fles gehad. Tis eigenlijk de 1e probeeravond om te zien hoe dat gaat. Hij had om 17.30 zijn warm eten en daarna nog wat vanillevla. Hij was al best een tijd wakker en erg moe dus dacht: ik leg hem in bed en zie wel wanneer ie wakker wordt. Hij ging rond 18.15 naar bed. Nu slaapt ie nog steeds en echt vast. Heb wel sterk het vermoeden dat ie vooral die laatste fles nog lekker vindt maar niet meer echt nodig heeft. Ben benieuwd of ie vannacht doorslaapt en hoe laat hij zich morgenochtend meldt...
opverzoek van Eve ben ik ff de schuur ingegaan en heb 2 foto's genomen hoop dat jullie wat kunnen zien anders maak ik van de week wel ff een foto als de fiets buiten staat......
@Otje zou voor je duimen dat Koen door blijft slapen... Teun slaapt ook meestal van 18.30 tot 7 uur... @Gnessy waar ben je?
@Noura: Dat kruipen komt vanzelf. Demi had het ook heel lang niet door en sinds een paar weken komt ze ineens vooruit. En de afgelopen week gaat ze ineens als een speer zelf de kamer door. Zo grappig. Kan Saf wel al zelf gaan zitten? Dat doet Demi dus nog steeds niet en ik heb het idee dat alle kindjes dat hier al kunnen. MOoi hoor, die roosjes. @saskia; Het lijkt mee te vallen met het oogje. Zie er nu niet zoveel meer aan, dus denk niet dat het ontstoken was. @Lies: Wat vervelend lies van dat geld. Het idee dat iemand zo geld uit je bureaulade steelt lijkt me een heel vervelend gevoel @Saar: hoe was het op de moedergroep? Ik was ook helemaal enthousiast over die voetenzak en bedacht me later ook dat ik ook een lekker warm skipak heb . En dat kan je natuurlijk ook gebruiken. Maar twijfel toch nog over die voetenzak. @janette; Ik ben heel benieuwd naar je voetenzak! @Eve: Wat lief dat Fynn gewoon doorsliep terwijl je zijn slaapzak aan deed. Hoop voor je dat hij niet eerder wakker wordt morgenvroeg. @Otje/Eve: Ik vind dat jongetje ook op Fynn lijken @Otje: Koen ook al zo vroeg z'n bedje in, net als Fynn. Ik ben benieuwd hoe dit experiment gaat uitpakken. Ik heb bij demi het idee dat ze die laatste fles nog echt nodig heeft. Demi ging vanochtend zo hartverscheurend hard huilen op het kdv toen ik wegging , dat ik de tranen zo ongeveer in m'n ogen had staan. Gelukkig was het al over toen ik de hoek om was.
hier ben ik! zat heerlijk tv te kijken.. eg was weg dus heb heerlijk babyboom gekeken.. En kameraad en vriendin kwamen ff langs..... kom morgen weer reageren. Eg wil ff achter de pc.... {heb nog niks gehoord van haar... en hij ook niet in zijn mail of wat dan ook!}
Duckie: Koen is nog maar 1 of 2 x zelf gaan zitten. Van het weekend ook in zijn bedje. Verder heeft ie het nog weinig gedaan. Dus Demi is niet de enige die het nog niet doet/kan. Wat zielig dat ze zo moest huilen. Herkenbaar
goeie morgen allemaal... saar hoe was de moedergroep? Heb je het erg naar je zin gehad? lies: balen zeg van het geld, hopelijk is het snel terecht. iedereen gaat vanzelf wel zitten, staan en lopen... alleen niet iedereen doet het in zelfde volgorde.. ik ken de voetenzak van bobike, vriendin van mij heeft hem ook. Kan niet zeggen dat ik het handig vind.. Toen jor nog op dagopvang zat ging ik ook altijd op de fiets. (bijna 20 minuten) Die trok ik altijd een maillot aan onder zijn broek en muts, sjaal wantjes aan.. Ze kunnen meer hebben als wij denken. En jor was toen ook nog maar net een jaar en 3 mnd ongeveer.... vwb vroeg het bedje in? Dan moet je dus niet bij ruth wezen... Die lag pas om 10 uur in bed. Ze was druk met klieren, klimmen, lachen, aandacht trekken en spelen.. Had wel het idee dat die met fles van half 8 ging slapen, maar helaas.... Ze ligt nu nog wel te slapen en hopelijk houdt ze dat ff vol.. noura: leuke roosjes heb je zeg! hier gewoon de slofjes van bambino {kruidvat}. vwb dat ene mokkel wat niet reageert, k heb d'r toegevoegd aan msn en zag dat ze mij heeft geaccepteerd. ik hoop dat ze vandaag overdag d'r msn aan zet, dan spreek ik haar aan... ff een vraagje... Mensen hier in mijn omgeving vragen wat we voor ruth willen voor d'r verjaardag.. Ik vind dit erg moeilijk.. Ze is qua ontwikkeling zo snel en heeft ook al veel dingen. Kleren heeft ze genoeg!Ze heeft bij d'r geboorte al poppenwagen, pop, en toebehoren gehad.. {campingbedje, maxi cosi, buggy, schommel, kinderstoel alles voor d'r pop} en krijgt voor sinteklaas poppenkleertjes, matrasje voor het camping bedje en dekbedje voor d'r pop.. Ook krijgt zevoor d'r verjaardag zo'n groot nijntje, nieuwe kleren {vestje maat 80, broek maat 80 en shirtje 74}. Maar dat hoop ik dat ze dat volgend voorjaar een beetje aan kan.. oh en 2 kledingsetjes voor d'r kleine pop. Ik weet dus echt niet wat ik tegen al die mensen moet zeggen wat ze kunnen halen. Hebben jullie tips? Weet alleen dat ze een "kerst" jurk krijgt van mijn ouders..
Gisteravond Fynn een uur eerder naar bed....en vanmorgen een uur eerder wakker Hoop dus dat hij vandaag beter slaapt op het kdv. @Janette: Ziet er comfortabel uit die voetenzak. Is ie echt van Bobike of een ander merk? Lief van je dat je helemaal de koude schuur bent ingegaan voor mij @Gnessy: Misschien kun je kadobonnen vragen. Van Bart Smit, Hema etc. Is mss een beetje ongezellig maar jij kunt dan tenminste iets kopen op het moment dat je het nodig hebt.
fynn wel doorslapen hoor, want dit is niks voor je mama..... oh vergat nog wel te vertellen dat ik er eentje om half 3 klaar wakker had en dat die vanaf 4 uur naast me heeft gelegen. Jordy..... nou hoop dat hij die beweegelijkheid in zijn slaap niet van mij heeft. Jemig die ligt dus echt niet stil he....
Gnessy: Misschien is het wel leuk om speelgoed te vragen met zo'n losse stukjes erbij en waar je die vormpjes in moet doen. Beetje educatief speelgoed. Begrijp je wat ik bedoel? Of zo'n houten spiraal is ook altijd erg leuk: http://www.marktplaza.nl/Spiraal-labyri ... 457602.php Die heb je ook van klein naar groot (dus ook verschil in prijs). Koen begon gisteravond om 23.30 toen wij net naar bed wilden gaan een beetje te huilen. Heb toen toch maar een fles voor 'm gemaakt. Die ging er wel in! Nu slaapt ie nog... Gr Otje
@ Eve hij is van www.deryan.nl enne de schuur zit vast aan het huis.... maar het is er wel koud! maar hoop dat jullie nu een iedee hebben... @ Fynn...wel slapen hoor heeft mama ook nodig ...anders komt Teun wel met je praten want die slaapt van 18.30 tot 7.00 ( tenminste ik moest hem vanmorgen wakker maken)...... @ Gnessy hoop dat je snel wat duidelijk heb Kadobonne kan altijd of evt speelgoed voro van de zomer..zandbak enzo..of heb je dat nog van Jordy? @Duckie Teun kan alleen gaan zitten als hij op zijn buik ligt dan doet hij zijn benen in spagaat en drukt zich zo omhoog......maar anders ook niet hoor en kruipen al helemaal niet.... nou ga werken in deze vrieskist....... doei doei