nou zomerspeelgoed is op zich leuk idd.. maar jordy is midden in zomer jarig en krijgt dan genoeg emmertjes, vormpjes, en noem maar op.... Zat ook te denken om idd zo'n vormen bal of iets dergelijks te vragen. Waar je vormpjes door de juiste opening moet doen. Want ruth is gewoon slim.. Ze kan trouwens ook wat nieuws. achteruit de bank af! En met beetje hulp de bank op klimmen....
weet je, ik vind t lastig, eng dat ze zo hard gaat.. En ze doet t een x verkeerd en de volgende keer doet ze het meteen goed... Zelfs het lopen wat heel traag ging, ging gisteravond snel.... Ze is qua lengte en gewicht nog wel een baby, maar de rest? dan lijkt ze al veel ouder.... snik.......
daar doe ik mijn best ook wel voor.... weet niet meer wie t vroeg en miss was ik t zelf wel... maar wil toch proberen om ruth tot een jaar of 1,5 zo niet langer in de box te houden.... Ben alleen bang dat het niet gaat lukken. ;P
@Otje: Zo'n houten spiraal heeft demi ook (een kleine) en ze vindt het erg leuk om mee te spelen. @Gnessy: Moeilijk hoor, als ze al zo veel heeft. @Eve: Dat was dus een vroegertje voor jouw vanochtend Nou, ik ga er weer vandoor, Saskia komt zo en mijn huis is nog een bende
Duckie: Thijs kan ook nog niet zelf gaan zitten. En het kruipen is nog steeds buikschuiven. Op het kinderdagverblijf vinden ze het allemaal heel normaal. Ik moet straks naar het CB, en ik ben benieuwd hoe ze het daar vinden. Ziet er handig uit, die zak voor over het fietsstoeltje. Maar er zijn zo veel handige en leuke dingen te koop... Ik heb gisteren trouwens wel een fietshelm gekocht. Een nichtje van me was 2 keer gevallen met haar zoontje van net een jaar voor op de fiets en hij had een lichte hersenschudding. Zij woont in een dorp en ik vind het fietsen hier nog wel een stuk gevaarlijker. De jongens die in de winkel werkten waren echt helemaal verbaasd dat Thijs de helm meteen op liep staan. Veel kinderen gaan huilen en willen hem niet op. Hij vond het geen probleem en speelde vrolijk verder. Toen een van de jongens hem vervolgens optilde, in zijn fietsstoeltje zette en Thijs daarna vrolijk naar ze ging zwaaien was ik weer helemaal trots. Gnessy: houten puzzels misschien?
ruim ze duckei.... ik denk idd dat ik maar cadeaubonnen ga vragen.. uitnodigingen maken en er dan briefje bij doen... Ik zou t echt niet weten wat ze nog meer aan speelgoed moet....
hoeveel puzzels wil je? Dat is het probleem hier... Ieder kind heeft zoveel als ik t dan ook voor ruth ga vragen... dan moet ik straks eerst verhuizen naar een bungalow met minstens 5 ruime slaapkamers. Zodat ieder kind hier zijn of haar speelgoed op hun slaapkamer kan houden.... Zoals jordy ook, die heeft grote bak duplo, grote bak met houten treinbaan, een bak met auto's, trekkers, helicopters, vrachtwagens en noem maar op erin... Dat is klein voorbeeld. Dan heb ik dus zijn collectie leesboeken nog niet meegenomen, bowlingsetje, puzzels, spelletjes, kleurboeken,
en voor buiten? ff een greep wat er staat, traptrekker, driewielers, mini glijbaan, hobbelslak, zandbak, trek karretje, ballen, speelgoed in de zandebak, ouwe loopkar van jordy staat buiten. ruth heeft d'r neiuwe binnen. en als t goed weer is dan staan er ook nog 3 fietsen buiten. twee met zijwieltjes en die van hendrik.... ik zal iedereen ff bellen. lijkt me het handigste.... gewoon cadeaubonnen....
Ik moet dinsdag naar het cb. Hier op het kdv vinden ze demi ook helemaal niet traag in ontwikkeling (ik heb het dan over grove motoriek, want met andere dingen is ze veel sneller), misschien dat ik het gewoon teveel vergelijk met de snelle baby's hier.
Jemig Gnessy, wat een speelgoed! Volgens mij komen Lola/Slingding/Duikster en Noralien vandaag weer terug. Ik ben benieuwd hoe ze het gehad hebben!
ben ik ook benieuwd naar... ze hebben in elk geval wel wat bij te lezen... hahahahah ja erg he zoveel speelgoed... Weet je hoe dat komt? Eg zijn familie is namelijk zo van is er een kind jarig, dan krijgen ald ie broers en zssen ook cadeautje..... Dus dan heb je t zo vol.... We hebben gelukkig een grote achtertuin waar veel in kan... De rest word netjes stapelen in de kast e.d.
ja, dan is het huis zo vol met speelgoed zeg. Ik vind het ook wel lastig. Sinterklaas met de buurtvereniging, met het werk, met de opa's en oma's, en dan ook nog de verjaardag er achter aan. Ik ga zelf ook niet zoveel kopen, ik koop in de zomer wel wat mooi speelgoed. Saskia belt net. Haar navigatiesysteem is verouderd, waardoor ze de weg niet kon vinden. Ze is al hartstikke lang onderweg .
haha navigatie is handig, als het werkt. veel plezier vandaag! duckie, hier gaat safouane ook nog niet zitten hoor. ik had het idee dat die van de week pogingen deed, om een bepaalde draai te maken, maar heb het gister niet meer gezien. wat die ineens wel deed, hij was op zijn knieen gegaan, en had zich omhooggetrokken aan de poezemand aan de radiator. mijn dochter pakte hem snel, maar ik denk dat als ze hem had laten gaan dat die zich had opgetrokken tot staan. verder nog steeds buikschuiven hier, volgens mij vind die dat gewoon sneller gaan dan proberen het op de knieen te doen. het cb vond hem ook niet langzaam vorige keer. gnessy ik zou ook bonnen vragen. ze snappen er toch niets van. eve het kindje lijkt inderdaad op fynn. en de schoentjes zijn van donkerbruin glad leer. die voetenzak ziet er goed uit. ik had het heel anders voor ogen. foto van de fietshelm ben nieuwsgierig wat betrefd de voetenzakken, ik vind de lodger zo gaaf. maar ik heb een hele mooie voetenzak bij de wagen ben vandaag een beetje zenuwachtig, mijn moeder krijgt de uitslag van de bloedtest, en mischien een echo. ik hoop zo dat het goed is.
Hallo allemaal. Wij leven ook nog! Over verjaardagscadeautjes: blokken en vormenstoof is leuk. Over ontwikkeling: iedere baby op zijn eigen tempo hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet op welke leeftijd ze wat moeten doen. Soms zeggen ze wel eens tegen me dat Mitchell snel met iets is, maar daar heb ik dan geen idee van. Andere keren lees ik hier iets en dan denk ik. dat doet Mitchell helemaal nog niet. Het ene kind doet het ene weer iets sneller en het andere kind iets anders. Ik denk maar zo, als ze het goed doen en tevreden zijn, dan zal het allemaal wel goed zijn
Goedemiddag allemaal, Ik zit hier met een heerlijk stuk pizza frutti di mare. Zelf gemaakt gisterenavond en ik had nog een groot stuk over. Mmmm. Janette, fijn dat de fietszak (kan niet op de echte naam komen) zo goed meevalt. Lekker warme voeten voor Teun dus. Lies, erg dat er gestolen wordt op jullie school. Je wordt na een tijdje nog wantrouwig en dat is erg voor iedereen die er niks mee te maken heeft. Hopelijk wordt de dader snel gevat. Noura, ook al zo'n leuke roosjes. En zo professioneel gefotografeerd! Heb je dat zelf gedaan? Melliemel, ik heb de blauwe, dus degene op de foto. En we zijn weer niet geweest, want Ben was pas om 19.30u thuis. En straks mogen we gaan eten bij mijn ouders, dus dan komt het er weer niet van. Otje, nu je het zegt, 't is precies Fynn. Eve, heeft hij een bijbaantje? Hopelijk is het een niet al te pijnlijke avond voor Steef geworden. Moet zeggen dat het toen bij mij wel veel pijn deed. En hoe was de nacht? Eve, ik vind lodger ook zo handig. Maar idd duur. Ik weet nog die van Saskia, die je kon aanhangen. Misschien dat ik die nu op de geboortelijst zet. Duckie, de moedergroep was leuk. Toen we eraan kwamen was er niemand, normaal is de verantwoordelijke van die week er om 13.30u en het was toen al 14.10u. Dus toen de vroedvrouw die er was me hoorde rommelen, kwam ze zien. Ze heeft dan naar dat meisje gebeld die het vergeten was. En toen heb ik de moedergroep maar gedaan. Nadeel is wel dat je tot laatste moet blijven en alles moet afwassen en kuisen. Ik twijfel ook nog over die voetenzak (zo is de naam), zeker na de foto's van Janette. Ik heb gisteren 2x een bloedneus gehad. Dat heb ik dus nog nooit gehad. Was wel even schrikken. Dacht ik dat ik ineens een loopneus kreeg en was het allemaal bloed. Gnessy, boekjes om te lezen misschien? Ik lees net dat je dat al genoeg hebt. Lies, nu doe je me eraan denken dat hier op zodler nog een fietshelmpje voor Liene klaar ligt . Duckie en Saskia, veel plezier vandaag! Noura, veel sterkte met afwachten vandaag. Ik zal voor je duimen dat alles goed is. Daphne, leuk je weer eens te horen. Hoe gaat het met jullie? Groetjes allemaal, Saartje