December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Vanmorgen op het CB geweest. Ze was erg tevreden. Dat hij nog niet kroop en nog niet zelf ging zitten was helemaal normaal. Er zijn hier gewoon een hoop hele snelle baby's! Ook zijn gewicht en lengte waren prima: 10,5 kilo en 76 cm. Zij vond alleen dat we met de pap 's ochtends moesten stoppen en overstappen op brood. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo'n zin in heb, om 6 uur 's ochtends. Maar goed, het is een advies en aangezien zijn gewichtscurve heel gelijkmatig omhoog gaat, krijgt hij nu nog niet te veel. Jullie geven toch ook pap en de ochtend?
    De prikjes waren trouwens wel zielig. Hij moest heel hard huilen. Maar toen hij later de andere baby's zag in de wachtkamer, was hij het weer meteen vergeten.

Noura: weer spannend, voor je moeder. Het gaat toch nog steeds goed met haar? Succes!

Ben benieuwd hoe "de meiden" het hebben gehad in de katjeskelder. Het weer was de afgelopen dagen best lekker!

Ga binnenkort een foto maken van Thijs met fietshelm (op mijn mooie nieuwe fiets!)

Duckie en Saskia: fijne dag.

Hebben jullie al nagedacht over een traktatie voor op het KDV? Ik zit te denken aan een soepstengel met een kersmannenvingerpopje erop en dan een klein kaartje eraan (waarop staat dat Thijs jarig is, en meteen en kerstwens) leek me wel leuk. Heeft iemand toevallig al ergens kleine, goedkope vingerpoppetjes gezien?

Lies

2. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Saar: klinkt als een lekkere pizza! Ik krijg meteen zin om dit weekend ook weer een lekkere pizza te maken (mijn vriend kan dat erg goed)

Lies

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Lies Teun krijgt smorgens alleen een melk fles en de laastte fles savonds dus die om 18.30 is een papfles....
    maar zou er ook niet aan denken om om 6 uur al aan tafel te moeten zitten.....

denk dat het weekend ook maar pizza gaan maken al gaat er geen kaas over Wijnand lust dat niet :rolleyes:
    Als ik Lasagna maak doe ik het dus ook in 2 schaaltjes 1 met en 1 zonder...

Zit er ook over te denken.....voor het KDV... denk dat ik doosjes rozijnen doe met een lintje en berichtje eraan.....
    ik denk dat ik nog ff overleg met het kdv....wat er altijd getrakteerd word....

denk dat zeeman nu zoiets wel heeft.....

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo Allemaal,

Ik geloof dat ik de eer heb om als eerste van ons vier iets te schrijven.

De midweek was echt SUPER TE GEK GAAF!
    We hebben het echt heel leuk gehad.
    We hebben gezwommen, we zijn naar de kinderboerderij geweest en naar een overdekte boerderijspeeltuin. Verder lekker gekeuveld.
    De mama's hebben veel plezier gehad en de kindjes hun ups en downs. Heerlijk samen gespeeld, getutteld, elkaar als klimpaal gebruikt, dingen van elkaar afgepakt en elkaar zo nu en dan als drumstel gebruikt :rolleyes:
    Ik heb het echt héél erg leuk gehad, maar het is uiteraard wel erg vermoeiend.
    Helaas heeft Jikke ook een mindere avond gehad waarin ze tegen bedtijd echt helemaal hysterisch werd en ontroostbaar was. Zo heb ik haar nooit eerder meegemaakt. Waarschijnlijk toch te veel indrukken in combinatie met niet helemaal lekker zijn (?!).
    Maar verder dus echt helemaal top!

Ik ben nét thuis en ga nu ff de rest uit de auto halen en opruimen, wassen e.d. Straks op mijn gemak (ff) teruglezen.
    Foto's volgen nog.

P.s. Is het Eve nog gelukt ons zelf gemaakte kaartje te scannen en op het forum te plaasten?

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    O ja, ik kreeg gister goed nieuws te horen van Robert.
    We hebben een brief van het KDV ontvangen waarin ze schrijven het conflict op te willen lossen. Er wordt een uitzondering gemaakt waardoor ik maar 2 dagdelen per week hoef af te nemen, dus ook in de toekomst.
    De narekening is ook herberekend en ipv 750 euro hoeven we nu maar 150 euro na te betalen.
    Ben dus helemaal happy :D

Tot later

6. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    wat super dat jullie zo'n leuke week gehad hebben, en helemaal fijn om dan ook nog zulk goed nieuws te krijgen. 150,- is nog te overzien, en je kunt dus gewoon blijven werken!

7. Niet meer actief

lekker hor noralien... En nee we hebben nog geen kaartje gezien via eve..

Mooi dat jullie het zo fijn hebben gehad. wij hebben ons best gedaan met schrijven....

Foto's zien we graag.....

hopelijk heeft saskia het inmiddels gevonden... Veel plezier daar!

hier had ik net drie pieten in huis.. zal van t weekend foto's spammen... ja alweer hihihi...

verder contact gehad met dat ...... mens. Volgens haar zijn ze niet meer samen geweest {dus ontmoet} terwijl hij met mij samen was. Wel elkaar gebeld en gemaild. Maar dit schijnt sinds vorig jaar juni een stuk minder te zijn geworden.. Ze voelt nog wel degelijk veel voor hem en heeft toegegeven dat ze jaloers is omdat ik een kind van hem heb en zij niet.. Heb haar gevraagd om hem met rust te laten en als hij contact op neemt het door te geven aan mij.. Verder kan ik er momenteel niks mee..

ik ga ff verder schoonmaken... had opruimwoede en heb me kast ff opnieuw ingedeeld {kast in de keuken}..

tot straks allemaal!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    te gek dat jullie het zo leuk hebben gehad
    echt leuk
    en fijn dat het kdv het op wil lossen. dat is nog eens lekker thuis komen

haha saar, professioneel gemaakt met de telefoon ja ;)
    en die bloedneus is schrikken, maar het hoort er wel bij he. je bent nu eenmaal meer doorbloed.

daphne, ben je er ook nog. en zijn jullie weer bezig? spannend hoor.

net uitslag gehad, mijn hippe papa was op msn. alles was goed, gelukkig maar

pizza lekker. alleen fruti di mare is met zeevruchten he?
    doe mij maar pizza con tonno

ga babyboom kijken

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Gnessy iig is er wat duidelijkheid gekomen....veel kan je er helaas niet mee....
    Zwarte piet...waar zijn ze er nu al dacht morgen pas..HELP!

@Noortje leuk dat jullie het gezellig hebben gehad en dat de kids elkaar niet helemaal hebben gesloopt ;)
    Leuke thuis komst zo'n bericht van het KDV :D

@Noura blij dat alles goed was

10. Niet meer actief

saar: lekker pizza... fijn dat t wee gezellig was op de moedergroep. en bloedneus is vervelend. hopelijk blijven ze weg voor je...

noralien: Fijn dat jullie het leuk, en supergezellig hebben gehad. En helemaal goed nieuws van het kdv....

Daphne: bezig voor een tweede? Leuk hoor. al getest? duim voor jullie... ennuhhh welcome back....

noura: Blij dat alles goed was... ga je je toch beterder door voelen....
    en kijk ze naar babyboom...

lies: volgens mij heeft zeeman vingerpoppetjes. ennuh hier nog gewoon 3 flessen per dag. soms 2. ligt eraan of madam d'r brood wil hebben of niet. en hij groeit lekker hoor lies... Hier waren prikken ook drie tellen irritant... gelukkig geen last van gehad...

fietshelm? gelukkig woon ik in klein dorp waarbij t niet echt nodig is.

ik heb een voetenzak bij me wagen. is dik en zit goed..

ik ga nu toch echt verder hoor, anders komt er niks meer van.....

:) :) :) :) :)

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gnessy wel fijn te horen dat ze niets meer hebben.
    maar ben je niet bang dat ze nu denkt dat het tussen jullie niet goed zit? en dat ze nu juist kan gaan stoken? want zoals je zegt, ze heeft nog gevoelens.
    ik denk ook dat je eigenlijk met eg over praten moet, want zolang jij met onzekerheden zit, zal dit tussen jullie in blijven staan. vertrouwen is toch de belangrijkste basis in een relatie.succes in ieder geval.

oh ja, vingerpoppetjes, bij ikea in een pak van 10

12. Niet meer actief

nou heb een daad er bij gesteld.... Zij is namelijk GETROUWD en haar vent weet dus van niks... Dus k heb gezegd dat als ze gaat stoken op welke manier dan ook dan ligt ik haar vent ook in.. en die krijg dezelfde dingen te lezen..

En moet eerst ff met eg alleen zijn en hem dan aantal vragen stellen.. Dus zal vanaaf laat op bed wel weer worden...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pff spannend hoor gnessy. maar het feit dat je het er hier toch over hebt geeft volgens mij aan dat het je best dwarzit momenteel. ik hoop dat jullie een goed gesprek kunnen hebben, zonder verwijten. want probeer het rustig te houden, ik weet het klinkt moeilijk, maar met praten schiet je veel meer op .

zo ga ff de fiets op, bedacht me net dat spaghetti wel lekkeris vanavond

14. Niet meer actief

klinkt lekker noura. wij eten zelf gemaakte patat. esther en hendrik zijn er weer..... En dan is t altijd eerste avond patat....

Ben met jordy en esther cakejes aan t bakken, die gaan ze straks versieren....

nu eerst nieuwe cd van k3 luisteren hihihi......

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben de 2de van de vier.

Ook ik heb het super gehad maar idd erg vermoeiend.
    ik zal zo een paar foto's plaatsen.
    Ik heb alles bij gelezen en het was nog heel wat.
    heb leuke foto's en filmpjes gezien, maar reageren in een onbegonnen werk dus ga met een schone lei vanaf vandaag beginnen.

hier dit was vanmorgen toen wij aan het rennen en vliegen waren om in te pakken.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de ballenbak
    (beter de bereiken dan in houten)

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nick en kailynn die de hifi set helemaal hadden gevonden.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    zo te zien vermaken ze zich prima

konden ze het eens worden over de muziek?

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    jikke op het hobbelbeest.

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    op de kinderboerderij
    en nu stop ik zo kan er nog iemand anders er foto's van plaatsen.

Deel Deze Pagina