hahaha ziet er super gezellig uit..... en jikke op t hobbelbeest geweldige foto..... ik ga cakjes uit de oven halen dan kan de jeugd dat straks versieren... aardappels voor de patat zijn al geschild... hier dik feest op k3 muziek... ruth ligt nog lekker te slapen....
Welkom terug, vakantiegangers! Leuke foto's hoor! Ben vanmiddag met een vriendin gaan shoppen voor sinterklaasinkopen. Goed geslaagd! Zo, nu ff snel boodschapjes doen en Koen halen. Tot later weer! Gr Otje
Hier de derde vakantieganger... Ook ik vond het errug leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben nu verre van fit, maar dat komt wel weer goed ! Jasmijn was wel wat hangeriger dan thuis, in die zin dat ze dicht bij mij in de buurt wilde zijn. Op zich een schattig gezicht en heel gezellig zo'n knuffelig kindje, maar af en toe ook knap lastig. Het ging echt op en af: zo kon ze zich ook weer ineens van mijn schoot laten glijden om met de andere boefjes te gaan spelen... Donderdagochtend ben ik 'gewoon' naar de cursus geweest en toen heeft ze Noortje uitgekozen om aan te gaan hangen... Nu ligt ze in bed, helemaal moe van alle indrukken. Ook onderweg heeft ze het grootste gedeelte geslapen. Ik heb gisteren alleen autopech gehad. Bij vertrek van de binnenspeeltuin wilde mijn auto niet meer starten (zelfde probleem als eerder...) en heb ik de auto daar achter moeten laten. Vanmorgen is Roy mij dus komen halen en gelukkig startte hij deze keer wel. We hebben de MINI meteen (weer) naar de garage gebracht en ik ben met een leenauto naar huis gereden. Ik was trouwens vergeten om de batterij van mijn fotocamera op te laden, dus ik heb maar een paar foto's kunnen maken. Dit is het kaartje waar Noralien het over had... Tja, dit vraagt om een verklaring... Deze hele week deed mijn gsm al vreemd. Hij gaf continu de melding 'batterij leeg' en schakelde uit, terwijl de accu nog vol moest zijn. Zette je hem dan weer aan, dan zag je aan het aantal streepjes dat de accu nog ruim voldoende vol was. Maar zodra ik wilde bellen viel hij dan weer uit. Vannacht (!) hoorde ik ineens vlak achter elkaar twee sms-jes binnen komen. Jullie raden het al: dat waren die van Eve... Wij leefden dus nog en de kids hadden de tent nog niet gesloopt! @Lianne: Wat goed om te horen (lezen...) dat Dimphy geen suikerziekte heeft! Jasmijn kan overigens goed eten, maar werkt niet weg wat Dimphy wegwerkt...
De meeste leuke foto's zijn al geplaatst, maar ik heb er nog een paar gevonden.... Met z'n allen in bad.
En de laatste..... Staartjes zijn leuk, maar als je ze uithaalt Nu hou ik ermee op, anders wordt het nog saai. Ik ga nu eten, morgen ga ik nog wat terug lezen.
hahaha noralien, die laatste foto deed mein de lach schieten. heerlijk zeg en nick heeft het goed bekeken tussen de dames. en nog met 3 dames in bad! maar wat een leuke fotos, ziet er supergezellig uit ik heb straks een rare ervaring gehad. vond het eigenlijk genant. ik was bij de ah, en voor me was een stel met een iets ouder kindje. boog de cassiere naar me toe toen ik aan de beurt was, om te vertellen wat een verschil er was tussen kindjes. waarbij ze met haar hoofd gebaarde naar "dat" (andere kindje) en hoe leuk ze saf vond. ik was eigenlijk verbouwereerd. tuurlijk is het compliment leuk naar ons toe, maar ik snap niet dat je zo kan oordelen over kinderen. op deze manier baal ik er best van. en achteraf had ik mischien iets moeten zeggen dat het niet zo netjes was of zo. verder kreeg ik net bij de post weer een leuke pampers aanbieding, bij 3 pakken pampers 10 euro retour. en dat 4x. moet wel voor 31 december. maar dan heb je weer een lekker voorraadje oh ja eve, heb je nog een keer voor mij de link van de duimstok?
Wat een super gave foto's meiden, het ziet er erg gezellig uit. Noortje echt heel herkenbaar dat haar van Jikke... zo ziet Dimphy er ook uit als ze ze er weer eens uittrekt, en dat doet ze nogal eens.... Daphne, leuk om weer iets van je te horen! Noura, super gaaf zijn de roosjes van saf. Wat een idiote mensen zijn er ook he, zegt wel iets over het niveau van dat grietje achter de kassa! Sorry voor mijn uitspraak, dit bedoel ik niet voor het beroep! Dimphy krijgt nu en fles diksap vervangen voor water, dit drinkt ze ook net zo lekker op. Nou ze kan beter teveel dan te weinig drinken. Gnessy, hoop dat je een goed gesprek met Eg hebt vanavond, succes!
@Duckie en Saskia: Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad! @Lies: Ik moet ook nog steeds eem fietshelm gaan kopen. Geeft me toch een veiliger gevoel. Was de maat geen probleem? Als traktatie geef ik een reepje ontbijtkoek van Sesamstraat met daaraan een gelukspoppetje en een fotootje van Fynn met een tekst erop. Maak er geen toestand van aangezien die kleintjes er toch nog niks van snappen. Gaat meer om het idee. Fynn krijgt 's ochtends een papfles. Ik heb ook echt geen zin om zo vroeg aan tafel te gaan zitten met een boterham. Dus eerst moet hij maar es leren uitslapen. @Vakantiegangers: Wat super dat jullie het zo leuk hebben gehad. De foto's spreken voor zich Vind de foto in bad echt helemaal geweldig. Hoe ging het eigenlijk met alle slaap- en eetschema's? Liepen die een beetje gelijk of was dat lastig? Enne...volgende keer wil ik mee Heb geen kaartje ontvangen om hier te posten. Hoe hebben jullie die dan verstuurd? @Noralien: Wat fijn dat het toch goed is opgelost met het kdv. @Noura: Ben erg blij voor jullie dat de uitslag goed was! De link is www.funprints.nl. @Lola: Sorry dat ik je vannacht heb wakker gemaakt... Fynn had vandaag op het kdv gelukkig weer goed geslapen. Hij heeft alleen weer geweigerd om z'n groenten te eten. Vraag me echt af wat dat nou kan zijn En tja, eigenlijk wil ik niet zeuren maar ik voel me weer beroerd Begon vanmiddag op m'n werk. Misselijk en overal spierpijn. Begrijp er echt niks van. De antibiotica sloeg net zo goed aan. Word er nu echt een beetje verdrietig van. Ga zo douchen en dan m'n bed in. Morgen intocht van de Sint. Hij komt hier door de straat dus dat is lekker makkelijk. Ben benieuwd hoe Fynn erop reageert.
@Noura: Hoe was de uitslag van je moeder? Wat een stom mens, die kassiere. @Daphne: leuk iets van je te horen hier. Hoe gaat het met je? @LIes: Demi krijgt ook nog gewoon pap 's ochtends. Ik moet dinsdag naar het cb. @Lola/Noralien/Duikster en Slingding: Gaaf, die foto's. Super leuk, met z'n allen in de bolderkar. En de foto's in bad zijn inderdaad ook erg leuk. En om de laatste foto van Jikke moest ik ook erg lachen. Lukte het een beetje met 4 kindjes met 4 ritmes enzo? Kan me voorstellen dat het vermoeiend was. @Noralien: fijn dat je er uit bent gekomen met kdv! @Eve: jee, wat vervelend dat je je nu weer beroerd voelt en dat ondanks de antibiotica. Misschien dat je weerstand toch een stuk lager is doordat je zo moe bent? Balen hoor. Ik twijfel nog of ik morgen met Demi naar de intocht ga. Het is hier altijd wel erg druk volgens mij. Het was erg gezellig met Saskia. Ik zal zo nog even foto's plaatsen. Het klikte direct, ze gingen gelijk naast elkaar zitten en heel verliefd naar elkaar kijken . Dus het tweede forumstelletje is geboren! Ik zal er zo foto's van plaatsen, dat was echt zo grappig. Demi moest alleen niets hebben van de hond van Saskia. Hij was in het begin heel enthousiast en daar schrok ze van en toen ging ze steeds huilen als hij in de buurt kwam. We hebben ook nog lekker in het bos gewandeld.
bekende trui duckie, van de week had jikke dezelfde trui aan in die kleuren en jasmijn en kailynn de roze variant ervan. De ritmes hebben we gelijk getrokken en dat ging goed! Rond 8 uur ontbijt, om 10.00 uur gingen ze naar bed en om 12 uur lunch en daarna weg en einde van de middag allemaal weer naar bed de tijd voor de nacht wisselde een beetje. Jasmijn heeft met eet tijden moeten schikken en kailynn en ik met slaaptijden. leuke foto's van orlando en demi
Gek genoeg hebben de kids zich vanaf dag één aan elkaar aangepast. Hun ochtend- en middagslaapje hebben ze steeds (vrijwel) tegelijk gedaan. Daar waren we natuurlijk erg blij mee. Ook 's avonds zat er over het algemeen niet veel tijd tussen de tijden dat ze naar bed gingen. Eten ging als volgt: Kailynn en Nick kregen 's morgens een fles en Jasmijn en Jikke ontbeten met ons mee. De middagboterham en het warm eten kregen ze tegelijkertijd en samen met ons. Alleen op dinsdag hebben ze eerder gegeten, want toen gingen wij gourmetten. Wij hebben ansichtkaarten gemaakt met behulp van een fotoprintertje van Noortje. Eén zo'n kaartje hebben we naar jou gestuurd met de vraag of je het op het forum wilde plaatsen (door er een foto van te maken of zo...) Jammer dat de kaart niet is aangekomen... Trouwens, eigenlijk hadden we de kaart niet naar jou gestuurd, maar naar Fynn, Jasmijn had er speciaal nog een paar kusjes op getekend... Vervelend overigens dat het niet wil lukken met opknappen. Ik wens je een heel fijne nachtrust toe! @Melliemel & Duckie: Van harte gefeliciteerd met de verloving van jullie kids ! Knap stel hoor...