Vanmorgen tot 10.30 uur geslapen (ik dan hè, Jasmijn is met papa om 8.40 naar beneden gegaan)... Voel me wel een stuk fitter! @Gnessy: Fijn dat je een goed gesprek met Eg hebt gehad. Ik hoop dat nu de lucht wat is opgeklaard, de rust bij jullie een beetje terug komt... Enne... ik kende al een Hoofdpiet en een Pakjespiet, maar een Fopspeenpiet(je) zag ik nu voor het eerst, hi hi... Leuke foto's! @Eve: Ik had jouw adres nog in mijn TomTom staan en heb Roy gevraagd om de postcode op te zoeken. Ik kan me alleen vergist hebben in de letter die achter jouw huisnummer staat. Ik dacht dat het 'F' was. Als dit verkeerd is, moet je dus maar eens bij de buren aanbellen... Hou Fynn maar even extra in de gaten en laat hem wat meer drinken (is sowieso verstandig bij diarree). Dat advies kreeg ik na het eten van het orchidee-bloemetje... Hier schijnt trouwens ook de zon, ik zal wat jouw kant opsturen...
Hier schijnt inmiddels ook de zon! @Lola: Heerlijk dat je zo lang geslapen hebt! En de letter F is goed hoor. Snap dus echt niet waarom ik niks heb ontvangen
wat een superleuke fotos zie ik voorbij komen hihi saskia en duckie, jullie toch niet verliefd hahaha maar wat een leuke fotos oei eve, een bloemetje opgegeten. hoop dat die er geen last van heeft. en sterkte met de diaree. gnessy je zal wel opgelucht zijn na het gesprek. ben je nu gerustgesteld?
Ik mis bianca hier al een paar dagen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Wat is het prachtig weer he? Ik heb lekker een grote wandeling met haar gemaakt en nu heb ik "italiaans gestoofd rundvlees" opstaan. Het ruikt heel lekker, dus ik hoop maar dat het net zo lekker smaakt.
hi hi, lifescan is een apparaat die je hele lichaam meet....alles scant en dan kun je eigenlijk alles zoeken, dus als je heel erg hoofdpijn hebt, kun je met dit apparaat vinden wat de oorzaak is en het evt behandelen....zo ook met darmklachten en ivm orlando evt oorzaak zoeken van het niet doorslapen. ben erg benieuwd wat er uit komt eve;vwb post, tja vind tnt niet alles hoor, ik ben blij dat het er is maar soms ondervind ik ook zulke akties en dit heb ik meer dan voorheen. he balen die diarree, idd veel drinken hoor. eve; hier is het ook mooi weer, lola; lekker ff uitslapen en fijn dat dit je goed heeft gedaan noura; haha nee hoor, maar vond het wel erg gezellig hier vandaag gewerkt daarna orlando opgehaald en naar de stad gegaan, ff paar kadootjes gekocht voor orlando en mijn zusje kadootje voor haar neefje en wat kleding. toen naar huis en boodschapjes gedaan en nu ff reageren op jullie ben niet naar de intocht gegaan. zo ff wandelen. ik heb een paar lees en voelboekjes gekocht en kassa van fisher price en een houten tja hoe noem je zoiets, met 2 autootjes en die gaan dan een zi zaggend weggetje naar beneden... vind hij erg leuk ga nog ff surfen en dan bij mijn man zitten gr saskia
De optocht was erg leuk. Fynn snapte er echter geen pepernoot van Toen de optocht bijna voorbij was begon hij ineens te lachen. Haha, gek kind. Nou ja, we zullen maar zeggen dat dat kwam omdat ie niet echt lekker is vandaag Wachten op de Sint:
@Saskia: Ik heb idd wel es van zo'n apparaat gehoord. Wist niet dat ze dat ook al bij baby's konden toepassen. Hoe kom je daar zo bij? Ik mis Bianca ook al een tijdje! En ik heb besloten dat ik de Lodger ga kopen. Maar nu dient het volgende probleem zich aan...welke kleur? Willen jullie ff stemmen? De oranje (is in het echt iets feller van kleur):
hi hi ff snel nog eve; leuke foto's stoer hoor dat ie het neit eng vond. enne ik dacht dat saar de blauwe had....ik vind de oranje erg leuk, daar heb ik ook naar zitten kijken, persoonlijk zou ik dus voor de oranje gaan. vind ze allemaal erg mooi. ik zit zelf te denken aan de groene van hetzelfde genre als de blauwe. gr saskia
Zo Fynn bij zwarte piet op de arm..... enne ik zou zelf voor de middelste gaan de aquamarijn.....vind ik de mooiste kleur van de drie @Bianca waar ben je? Hier ook d ehele dag mooi weer vanmorgen rustig aan gedaan daarna naar een man die een biljard zaak aan huis heeft..me vader word vrijdag 65 en wilde een leuk kado doen...nu biljard hij 1x per week dus dachten we zijn eigen keu te geven...nou dat is gelukt.. daarna boodschappen gedaan en ff langs me ouders...Teun daar nog ff in bed en nu weer thuis.... ga nog ff zitten voor dat we weer met Teun beginnen en aan het eten gaan.... wie weet tot later
@Eve: Ik zie aan de foto's dat bij jullie ook mooi weer is geworden... Ik hou zelf wel oranje, dus ik zou die nemen. Je hebt een rode kinderwagen en rood met oranje is tegenwoordig een hippe combi... De middelste vind ik ook erg leuk, maar met die bloemetjes toch meer iets voor een meisje... @Fynn: Jasmijn vond jou een errug schattig Pietje en hoopt dat je bij haar pepernoten komt strooien... We hebben vandaag zalm met gebakken aardappeltjes en spruitjes gegeten en om te kijken of Jasmijn werkelijk álles lust, gaf ik haar een stukje van een spruitje. Nou, ze vond het schijnbaar lekker, want haar mondje ging al snel open voor meer ! Ze heeft het hele spruitje opgegeten. Nu maar hopen dat ze lekker blijft vinden...
@melliemel: Ik ben benieuwd wat er uitkomt met de scan! @Fynn: wat een stoere pietenmuts heb jij! @Eve: Wat voor kleur kinderwagen heb je? Ik vind de ultramarijne wel leuk. En oranje ook, maar ik vind de kleur oranje wel flets inderdaad. Als het in het echt feller is vind ik het wel mooi. Ooo, ik lees nu dat je een rode kinderwagen hebt, dan vind ik oranje inderdaad het leukst! tot morgen, ik ga lekker even douchen en daarna bankhangen met manlief !
hoi hoi, hier is ook de vierde vakantieganger weer! hou het wel kort. Ik was gisteren echt kapot. Heb gisteren overdag weer gewerkt en was dus donderdagavond al naar huis gegaan. Gisteren kon ik dan ook geen pap meer zeggen en ben vroeg bedje in gegaan. Vandaag hebben we Nick een poosje naar opa en oma gebracht zodat wij even konden klussen want die zolder moet toch eens afgemaakt worden.... Morgen gaan we ook nog verder klussen dus volgende week kom ik weer wat meer kijken... O ja en sinterklaas komt morgen ook in Dongen dus wellicht gaan we daar ook nog even naar kijken... Ik vond onze vakantie echt supergezellig! ik zal snel ook de foto's op mijn laptop zetten en er dan nog een paar spammen. Nu ga ik weer effe plat en genieten van een filmpje.
Goh den kkom nog ff kijken en ff bij lezen maar er is niets te lezen meer... iedereen druk bezig met zijn/haar schoen te zetten en lief te zijn...want ja de spiekpiet is er weer nou ik ga afsluiten en wens jullie allemaal een hele rustige nacht toe en hopen dat de vroege onder ons ook een uitslapen tot morgen
Vanmiddag lekker naar t sinterklaasfeest geweest.. Was erg gezellig.. Jordy en esther vinden het beiden niet zo leuk... Ruth daar in tegen vond de pieten super interessant... Heb ook nog paar foto's gemaakt, zal deze morgen spammen..... ik ga nog ff tv kijken en dan lekker me bedje in...... tot morgen....