Duckie: ook wij doen bijna alles zelf, maar stucadoren zien wij ook niet zitten. Die Demi: moet er wel om lachen zelf stoppen tijdens het liedje! Lieve foto's hoor!
karin: grappig, kailynn klapt sinds gisteren in haar handjes. heeft iemand ze dit voor gedaan van de week? lekker dat jullie opgeschoten zijn met de zolder. ik heb bianca gisteren nog heel laat op hyves gezien maar ik kon haar daar niet bereiken zeg maar..
@Gnessy: Leuk om te zien dat Ruth ook niet bang was voor de Pieten. @Karin: Wat heerlijk dat Nick het klappen nu ook ontdekt heeft! En idd grappig dat Nick zo snel was met lopen en dit dan weer later ontdekt dan de rest. Fynn klapt nu amper meer maar zit nu in de wijs-fase. Hij wijst echt alles aan en dan moet ik daar met hem naartoe. Lampen zijn favoriet. @Duckie: Dat klinkt wel erg bijdehand wat Demi doet. Ze snapt dus echt dat het een spelletje is en lokt jullie uit. Echt leuk De foto met beer vind ik superschattig. Zou typisch een foto zijn die ik zou ophangen. @Bianca: Hoop dat we snel weer iets van je horen!
Eve, morgen zijn Fynn en demi al weer 11 maanden! De laatste foto komt hier ook in een lijstje! En ik heb een reactie teruggehad van bianca, ze komt snel weer kijken op het forum maar heeft momenteel veel last van haar bekkeninstabiliteit en wil ons daar niet teveel mee lastig vallen. En ik heb natuurlijk gezegd dat wij dat helemaal niet erg vinden en dat we allemaal hopen dat ze hier snel weer komt schrijven!
@Noura: Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt dat Saf je borstvoeding gaat weigeren. Maar je hebt het echt lang vol gehouden. Petje af hoor! @Duckie: Ik geloof dat Jasmijn dit 'kunstje' helemaal zelf heeft bedacht. Ik heb Nick, Kailynn en Jikke dit niet zien doen afgelopen week... In welke plaats lag die natuursteenhandel? Onwijs leuke foto's heb je van Demi gemaakt. Ook ik vind de laatste errug grappig! @Gnessy: Jij bent echt een gezellige knutselmoeder, als ik dat zo lees... @Karin & Slingding: Klappen in de handjes kunnen jullie beebs wel van Jasmijn hebben afgekeken, die doet al een maand of twee...
bianca je mag altijd klagen hoor! en ja ik hou van knutselen. vooral als het koud is buiten... Dus 's winters worden er meer kunstwerken gemaakt als zomers... Kan wel is paar voorbeelden laten zien.... heb t koud... geloof dat ik ook beetje moe ben.....
@Gnessy: Denk dat ik maar es bij jou in de leer moet wat betreft het knutselen. Ben daar helaas niet zo'n ster in
Ik wil ook intekenen voor een 'knutselcursus'... Mijn moeder vierde vandaag haar verjaardag en uiteraard wil oma dan ook het fruithapje geven. Soms vindt Jasmijn het 'grappig' om flink op het lepeltje te bijten en vandaag hield ze dat zeker een paar minuten vol. En dan krijg je deze foto...
Hoi hoi meiden, Zo ff de tijd gevonden voor ik ga slapen... De verbouwing loopt nu en we beginnen langzaam aan een beetje te zien hoe mooi ons huis gaat worden... Het gaat alleen nog wel ff duen voor het klaar is... Ik heb de foto`s van de vakantiegangers gezien en die zien er echt heel tof uit, fijn dat jullie het zo leuk met elkaar gehad hebben! Verder heb ik eigenlijk niet gelezen omdat ik ook niet zo heel veel tijd heb om uitgebreid te reageren. Ik zal in ieder geval proberen om deze week nog een keertje langs te komen maar ik weet eigenlijk niet of dat wel gaat lukken. Welterusten voor straks! Groet Irma.
We hebben trouwens ook een nieuw 'hondje'... We hebben de mand van Teri bewaart, omdat Lizzy - onze kat - er ook graag in ligt. Maar zoals jullie kunnen zien, vindt Jasmijn het ook een lekker plekje!
jasmijn wat ben jij een lekker ding zeg.... heerlijk..... erg leuke foto's hoor..... en miss een tip www.speelzolder.nl staan veel leuke dingen op. Ook haal ik hier dingetjes weg, waar ze hier veel plezier van hebben.. Ook het verschil tussen groot en klein en andersom dmv plaatjes met bepaald thema is hier favoriet... Ze leren er echt van heb ik in de gaten. Zo heb ik ook een pieten kwartet, sinterklaasdomino en sinterklaasmemory... Elk seizoen heeft zijn eigen dingetjes... herfst een spinneweb maken van een kastanje, of gewoon op karton....een herfstmannetje.... Met kerst kerstklokjes maken e.d., valtentijnsdag, pasen noem maar op... Je kan dus allerlei dingetjes maken met bepaalde thema's. erg leuk! Voor pooh fans onder ons. heb daar ook diverse spelletjes van om zelf uit te printen, sealen en dan kun je er mee spelen.. ik ga alles afsluiten hier. en me bedje in..... hopelijk slaap ik beter als vannacht.... anders ga ik bij ruth op kamer liggen, want naast iemand liggen die ligt te kotsen en te woelen en draaien slaapt niet fijn1!
Ieks...! Dat lijkt mij ook niet echt prettig. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, ik kan er ook erg slecht tegen om iemand te zien en horen overgeven... Ik heb je link opgeslagen, dank je wel! Welterusten!
Goedemorgen allemaal. Wat een leuke foto's weer....... Jasmijn op tafel en in de honden-/kattenmand, Fynn in de vaatwasser, Demi zelf yoghurt aan't eten.......wat worden onze kids toch groot en ondernemend Trouwens erg leuk wat demi doet, klappen in de handjes zodat jullie het liedje gaan zingen. En van elkaar afkijken....Jikke duimt dus sinds dit weekend. Heeft iets te veel naar Jasmijn gekeken Bianca, kom maar snel weer schrijven hoor. En je mag hier heeeeeeeeeeeel veeeeeel klagen. Misschien lucht dat nog een beetje op. Sterkte met je bekkeninstabiliteit. Lijkt me echt heel erg als je daar zo'n last van hebt. Eve, ik vind die felle blauwe het mooist, maar de bloemetjes zijn misschien idd meer voor een meisje. Dan zou ik voor de oranje gaan denk ik (of toch de donkerblauwe? hier heb je wat aan he ) Noura, lastig dat Saf de borst niet meer altijd wil. Gaat het overdag wel nog aaltijd goed? Jikke is echt heel erg verkouden. Daar is niet tegen op te vegen met toetenvegers. Er blijft groen snot ( ) uit haar neusje lopen. Haar oogjes zaten ook een paar dagen steeds helemaal vol met pus. Ze plakten helemaal dicht, echt zielig. Gelukkig is dat al minder aan't worden. Ik moet vanmiddag voor de 2e keer naar de manueeltherapeut. Hoop dat ie me weer een beetje op weg kan helpen. Aansluitend werken, dus hoop dat ik er daarna niet te veel last van heb.
goeie morgen... noura: jammer dat saf borst ni meer wil.... bianca je mag altijd komen klagen hoor. waar blijft debbie eigenlijk? hier inmiddels meisje met ontstoken oogje. zat compleet dicht vanmorgen. jordy heeft inmiddels ook verhoging.. En ook erg aan de diarree... Eg knapt klein beetje op, die is al niet meer aan t overgeven, dus goed teken... ik ga ff een bed verschonen en klein meisje op bed leggen... die is alweer moe.... tot straks allemaal....
@Gnessy ze zitten wel allemaal lekker in de lappenmand bij je dacht je dat het wat beter ging gaat het weer slechter...... blijf je wel tussen door aan je zelf denken? Weet ook niet waar Debbie is... weet dat ze een midweek weg ging maar dat was dacht ik vorige week...... dus DEBBIE waar ben je! @ Bianca kom lekker langs en klagen...wij beuren je wel weer op en we weten dan je er last van hebt en dat is heel vervelend...dus kom lekker We "moesten" Teun vanmorgen om 7 uur nog wakker maken en hij was echt nog diep in slaap...terwijl hij gister er dus om half 7 in lag...wel zonde maar ja we moeten werken en hij naar opa en oma..na zijn fles zat hij echt nog als een slaapkoppie in de kamer voor zich uit te staren.... nou ga weer wat doen in de vrieskist hier.....heb wel stiekem mijn kachel ff aan gezet....want anders kan ik net zo goed buiten gaan zitten.