December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

als alles mee zit, ben ik morgenavond ff een avond weg. niet naaien of wat dan ook.

met iemand mee naar een besloten iets van de blokker..... Laat dus kids thuis.... dan zoekt eg het maar ff lekker uit.....

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gelijk heb je........veel plezier alvast enne niet te veel kopen hé ;)

3. Niet meer actief

hahahah, wil nog opbergbak halen voor hendrik zijn magneetstaafjes zet. {krijg met sinterklaas nog deel erbij en dan kunnen de doosjes bij t oud papier} En voor de rest ff lekker rondkijken...

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wij vragen ook een opbergbox aan de kerstman voor Teun zijn speelgoed.....die van Bartsmit met Winny the pooh erop
    hij heeft nu een rietenmand.....maar daar breken telkens kleine stukjes vanaf...nu stopt hij het niet in zijn mondje maar toch....

5. Niet meer actief

opbergdozen zijn idd het makkelijkste... en ze beseffen er nu nog niks van... Zelfs jordy heeft niks door....

heerlijk.....

6. Niet meer actief

en zeg niet te hard dat ze niks in hun mond stoppen... Dachten we eerst ook van ruth, maar inmiddels verdwijnt alles erin.....

hier al weer twee kids op bed liggen... ja ook jordy, had verhoging... en wil alleen maar drinken, geen eten.....

Eg zit zelfs beneden emt een broek aan dus gaat goed....

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    dat is het leukste... weten dat Sinterklaas in het land is en niet weten dat het gewoon "nep" is
    Teun heeft nog niets door.....dus daarom nu nog met de kerst..en er zijn geen andere kleinkinderen dus ja dan kunnen we nog schuiven..heb ook gezegd zolang hij nog niets door heeft van sinterklaas dan houden we het gewoon nog met d ekerst.....

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    De kruimels van zijn brood
    laat hij keurig liggen gaat er wel heen met zijn vinger pakt het ook maar laat het dan weer vallen....terwijl speelgoed alleen maar naar zijn mond gaat......

9. Niet meer actief

ja dat is een vorodeel dan....

verbaasde koppies als ze hun schoen hebben gezet....
    Geen idee hebben dat het nep is....

hier geloven ze zelfs {alle 3} dat er overal pieten zijn die kijken of je lief bent, goed eet en noem maar op.... En je licht dubbel van t lachuh. En dat allemaal omdat er wat nep is. hahahaha

10. Niet meer actief

eigenlijk best gemeen om je kids voor de gek te houden... en er lol om hebben. wat zijn wij toch gemeen.......

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ach later kan je er om lachen
    zo speelde vroeger de groentenboer bij ons het helemaal mee
    als ik wat ging halen kreeg ik altijd heel lief een wortel mee voor het paard
    dat me moeder hem de volgende dag betaalde wist ik niet en dat de zelfde wortel 1 week meeging ook niet...dacht gewoon dat me moeder elke dag een wortel kocht.....hahahhaa

12. Niet meer actief

hahahah heerlijk... wij hebben idd ook wel eens wortels gehad, maar t besef dat je die zelfde wortels 2 dgn later eet, weet je dan niet.... vind het leuk....
    En nu kan ik er ook wel om lachen. Vind het geweldig, vooral hoe ze reageren nu ze er hier wat van snappen... superlief e.d.... want stel je voor dat ze niet lief zijn, dan moeten ze mee in de zak van sinterklaas...

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ooooooooo dreig je daar mee?

hihihi wel lekker makkelijk nu dat ze dan zo lief gaan worden
    maar de andere kids zijn toch ouder? geloven die er ook nog in of houden ze lief hun mond en spelen het spel mee?

Hier viel zaterdag de sint van zijn paard!
    het paard zakte door zijn hoeven en daar glee de sint....

14. Niet meer actief

hahaha een glijende sint. geweldig.... hier ging een piet t kanaal in... die moest gered worden door de reddingsbrigade.... is met handdoek over zijn hoofd vertrokken....

die andere twee zijn 3 en 5. En geloven dus ook nog. ook het buurjochie gelooft. is 4. En dreigen? Ik heb het ze niet wijs gemaakt, maar mijn kameraad... en tja... dat werd ons vroeger verteld en ik vertel het aan mijn kids..... hihihi....

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Ik ga weer ff werken is hier wel heel leuk om over sint te praten en zo maar denk dat me baas wil dat ik ook nog wat doe

spreek jullie later

16. Niet meer actief

hahah werk ze janette.... dan ga ik denk ik maar alleen lullen hier. of ze zijn allemaal aan het werk of bezig... hahahaha....

ik zo maar ff verder breien.... nu wel ff tijd voor.....

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo ben ik ook weer.
    gister lekker gewerkt.
    wat een schattige fotos van demi. en van jasmijn zie ik ook al zo`n leuke foto

de borstvoeding overdag gaat nog wel goed hoor. smorgens smiddags en savonds.
    alleen de laatste tijd word hij steeds om 10 uur wakker, en was dan hysterisch. nu blijven we op zijn kamer. gaan rustig zitten, en hij krijgt dan de fles. ik denk dat die te onrustig is om dan te wachten tot de melk toeschiet, en dan word die heel driftig. dit werkt goed.

zo ga even wat broodjes smeren, kom straks wel weer

18. Niet meer actief

ben niet gaan breien..... maar dingetjes voor jor uitgeprint om te maken....
    ff weer wat knutselideetjes opgedaan....

Zal wel moeten wachten tot jordy weer wakker is. die ligt al vanaf kwart voor tien weer te slapen.... en was vanmorgen ook pas om 8 uur wakker... Zal zo ook bij me kleine meis kijken... die lag er om half 10 ook al weer in......

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola; mmm lekker zalm enne spruitjes is een heel uitgesproken smaak. fijn dat ze het lekker vond nu zo houden idd ;)

duikster; jij hebt het ook leuk gehad zo te lezen maarre wel weer gelijk erg druk ook. balen zeg, maar ja wat gedaan moet worden moet gedaan worden natuurlijk

gnessy; doet ruth ook mee aan de knutselwerkjes? lijkt me leuk te zien iig behalve met prikpennen natuurlijk. hier al wel gepoogd te kleuren en dat vind orlando erg leuk..

lola; wat een heerlijk ondeugend koppie :D echt leuk. ik

eve; ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, en dat het verwarrend is is weer een positief teken dan toch?! je hebt jaaaaarenlang op een manier geleefd en nu ben je 'pas' een jaartje moeder, is toch een hele omschakeling, vind ik ook, niet ten nadele van het moederschap, maar het is een levenstijl waar je echt aan moet wennen. tenminste zo zie ik het dan hoor :)
    die fynn echt een ondekkingsreiziger :) ik vind trouwens de blauwe dus ook erg mooi, en vind het niet storend voor een jongen die bloemenprint.

noura; hoe is het nu met de bv, op zich wel logisch dat het ietwat terugloopt als je een voeding minder gaat maar toch vervelend als het heel erg terugloopt. wel een rotgevoel lijkt me als hij weigert.

slingding; leuk dat ze het interessant vond, en deed ze arno na :D ?

lianne; en heeft het gesmaakt, hier wel hoor, wij hebben hetzelfde gedaan.

duckie; leuk joh, zo'n open dag, enne wat goed van demi, nou weet je iig dat ze dat ook lust. volgens mij had ze dit al een keer eerder geprobeert toch?

duikster; lekker dat de zolder opschiet, enne leuk hoor nick ook klappen, lief gezicht he?

duckie; ahhh schattig! die foto's en die laatste echt lekker knuffelen he?

eve/duckie; alweer 11 mnd jullie kids, gaat hard he?

duckie; nou hoop dat het niet nog slechter met haar gaat vwb bekkeninstabiliteit, enne van mij mag ze gwoon blijven schrijven en klagen hier hoor. geen problemen mee, we zien haar vanzelf wel weer verschijnen

lola; moet echt zo lachen om die foto, grappig...en lekker scheelkijken ook :D

irma; maakt niks uit voor mij, zien je vanzelf wel weer..succes met de laatste loodjes

lola; haha echt zo van kijk dit is mijn nieuwe stoel.....

noralien; succes bij de manueeltherapeut, heb je nog erge last van je rug?

noura; zo te horen, loopt de bv verder dus nog goed, goed om te horen

hier ff pauze ben ook wel erg benieuwd morgen hoe orlando op de scan reageert, hoop zo dat het werkt. heb gister nog ff gesurft naar schoentjes met een flexibele zool, en ik heb van shoome en ecco een leuk paar gezien, dus als we een paar schoentjes gaan kopen word het wss een van deze 2, zal ff kijken of ik de link hier kan zetten. hier trouwens 1 keer sinterklaas vieren met familie (schoonfamilie) 1 keer met kerst (mijn familie) en van mijn vaders zaak as zaterdag sinterklaas. vind het dan wel weer genoeg. hij heeft al zoveel gekregen. vind de sfeer altijd wel gezellig.

eve; en heb je al besloten welke je neemt? moeilijk he ze zijn allemaal zo leuk.....hier een vriendin die er 'gwoon' 2 heeft gekocht. ze kon niet kiezen. ik had ze aan haar laten zien toen, en toen was ze gelijk verliefd op 2 kleuren (blauwe en roze) dus dat kan je ook doen (wel duuuuur maargoed 8) )

gr saskia

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    morgen dus de scan. ben benieuwd saskia hoe en wat eruit gaat komen.
    ik wist eerst ook niet wat het was, maar las later je uitleg

hij heeft vanmiddag weer een bv gehad, maar wou aan 1 kant niet echt, zal wel geen dorst gehad hebben. hij beet aan het eind ook nog eens (niet zo hard, maar je schrikt wel) ik zei nog dat dat niet mocht, en hij keek me echt zo aan, van jij stopt dat ding toch in mijn mond. maar verder gaat het overdag dus nog steeds goed.

Deel Deze Pagina