December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden ik lees mee hoor,
    maar heb even de puf niet om te reageren.
    Moet vanavond ook nog net de nacht in ook en Kailynn zit tegen het zieken aan en heeft heel veel last van tanden.
    sorry hoor.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal.

Even snel een berichtje van mij. Sorry erg druk met veel dingen. Ik beloof snel weer te lezen en te reageren.

Wil wel even een leuk spannend nieuwtje met jullie delen. Ik werd afgelopen vrijdagmiddag gebeld door Tempo-team uitzendburo. Ze hadden een vacature voor bij een stichting voor thuiszorg. Voornamelijk administratieve taken waaronder het verwerken van de uren van het personeel daar. En verder alle bijkomende werkzaamheden. Ze vroeg of ik daar interesse naar had. Ja dus! Oke, ze zou mijn CV doorsturen naar het bedrijf en ik zou er nog wel iets van horen. Vanmiddag om 12.30 werd ik terug gebeld, weer door Tempo-team. Ze willen me op gesprek hebben! A.s. vrijdag om 10 uur is het zover. SPANNUND! :D Hopelijk wordt het iets!

Groetjes Otje

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    succes otje!
    zeker spannend.

4. Niet meer actief

spannend hoor otje.....

ik duim voor je dat t wat word!

hier jor inmiddels dus ook goed ziek aan t worden.. die blijft maar poepen {nou ja poep? het is meer waterachtig en loopt er zo uit zonder dat hij er uberhaupt wat voor hoeft te doen...} en koorts houden... Dus die gaat met zetpil naar bed. die heeft 1 flesje pap en drie happen brood op. wil voor de rest niks...

eg heeft morgen een sollicitatiegesprek bij een bedrijf dat verlichting regelt bij bedrijven. lichtreclame. {de uithangborden van grolsch, amstel sonnema e.d.} Ben erg benieuwd. hopelijk wor dhet wat... Dan hoeft ie straks de ww ook niet in....

vanmiddag met jordy geknutseld.. kerstklok gemaakt, een kerstboom met assecoires erin. {athans die uitgeknipt en in de boom geplakt.}, klomp met wortel gemaakt, een soort mobile, ik zal er morgen wat foto's van maken. ook wat ik als voorbeelden heb.. Krijgen jullie een idee waar ik zoals mee bezig ben...

nu ff tafel afruimen...

moet donderdag ook nog een sokpop maken voor jordy... voor sintekrlaas op school.....

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    http://www.gigagaaf.nl/product.asp?id=2 ... gs%20bruin

http://www.gigagaaf.nl/product.asp?id=1 ... in%20veter

http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/peu ... /detail.do

zo hier was ik mee bezig en toen zag ik dat ik moest werken dus nu maar ff
    noura; AUW, ik voel hem hier hoor ;) . toch lekker dat het overdag goed gaat

slingding; kan me er wat bij voorstellen hoor, doe lekker rustig aan het forum loopt niet weg hoor ;)

otje; spannend nu hopen dat dit echt wat word he?!

hier gewerkt, orlando heeft het goed gedaan. zit nu met papa te stoeien erg leuk gezicht. ga zo naar mijn gezinnetje toe,

gr saskia

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    "Even" reageren :D

Bianca: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekkeninstabiliteit! Doe rustig aan en je mag hier altijd je verhaal kwijt hoor!

Voor de 4 vakantiegangers: Wat een leuke foto's zeg! Vooral die in bad vond ik erg grappig!

Duckie en Saskia: Schattig hoor die foto's van jullie kindjes! Ze kijken idd erg verliefd! :)
    Wel balen dat Saskia d'r navigatie niet op en top was...

Batchie: Ik ben een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Vishesh!
    Hoe gaat het nu met je relatie/huwelijk? Ik kan me herinneren dat jullie laatst even tijdelijk apart woonden? Gaat het alweer de goede kant op?

Gnessy: Schattig hoor, die foto's van jou "pieten"!
    Fijn dat jij en Eg erover hebben kunnen praten. Hopelijk blijft het nu allemaal een beetje rustig.

Saskia: Succes met de scan! Wanneer gaat het precies gebeuren? Sorry, misschien heb ik er overheen gelezen... Hopelijk komt er iets uit.

Eve: Schattig hoor, Fynn met pietenmuts! Hoe ist nu met jou? Weer opgeknapt of nog niet helemaal? En is Fynn weer van de diaree af?
    Ik vind trouwens die ultramarijne lodger het mooist. Maar ja, smaken verschillen he.
    Gezellig zo'n avondje uit. Ik snap je gevoel wel hoor!

Lola: Knap zeg, Jasmijn aan de spruitjes!
    D'r andere trucje is ook errug knap maar ook heel gevaarlijk! Jemig, wat zul jij geschrokken zijn! :confused:

Noura: Jammer dat Saf niet meer aan de borst wil. Heb je bij je 2 andere kids lang BV gegeven? Ik vind dat je het al superlang volhoud hoor!

Duckie: :) Grappig zeg, dat verhaal van "klappen in de handjes" met Demi! Die dame weet wel wat ze wil :)
    Lieve foto's ook!

Irma: Succes met alles rondom de verbouwing en verhuizing! Wanneer gaan jullie er echt wonen?

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen heeft een nieuw ritme! Hij ging eerst vaak in de namiddag zo ergens tussen 17 en 18 uur nog ff naar bed en daarna warm eten. Dan om 20 uur nog een flesje en dan slapen. Nu krijgt ie ongeveer 17.30 warm eten en een toetje. Tegen 18.00-18.30 uur ongeveer is ie moe en leggen we 'm in bed. Hij sliep de laatste tijd echt vast 's avonds en op een gegeven moment hebben we besloten hem niet meer wakker te maken voor zijn laatste fles. Gaat nu al 2 nachten prima! Hij slaapt nu van 18.30 's avonds tot ongeveer 7.30-8.00 uur 's ochtends!

Ik had van het weekend een beetje rot-humeur. Ik weet wel waar dat door komt. Toen ik zwanger was van Koen had ik heel erg zoiets van: Laat mij maar lekker thuis blijven straks met de kids. Ik hoef niet te werken. Uiteindelijk moest ik (ook vanwege financieel oogpunt) toch aan het werk. Helaas kreeg ik toen een baan die me totaal niet beviel. Nu ben ik vanaf begin september thuis en in het begin was dat echt fijn hoor. Alleen nu merk ik gewoon dat ik echt in zo'n sleur zit. Voor de kinderen zorgen, huishouden, boodschappen, koken, enz. En eerlijk gezegd bevalt me dat helemaal niet. Ik had van het weekend dan ook echt een flinke dip. Snel huilbuien. Heel geirriteerd naar Steef toe en de kids :oops: Alleen maar chagerijnig gevoel. Moet wel zeggen dat het vandaag weer iets beter gaat. En zeker nu ik vrijdag op gesprek mag komen zie ik het allemaal weer wat positiever in! Tis natuurlijk nog lang niet zeker dat ik die baan krijg maar ja... ik mag in ieder geval op gesprek komen. Hoop dat ik niet (vaak) meer in zo'n dipje terecht kom want het voelt niet goed...

8. @Noralien: Hoe is het met je rug?

@Otje: Eindelijk weer eens positief nieuws vanuit 'sollicitatieland'! Ik hoop toch zó voor je dat dit dé baan voor je is... [-o<
    Koen heeft wel echt een mooi ritme gevonden hoor!

Jasmijn wordt nog steeds meerdere keren wakker 's avonds en 's nachts. Meestal huilt ze maar heel eventjes en hoeven we er niet uit, maar je bent inmiddels wel wakker... :rolleyes:

@Gnessy: Ook bij jullie sollicitatiestress lees ik. Ik hoop dat Egbert die baan krijgt, anders heb je de hele winter een vent om je heen in huis (lijkt me niks, eerlijk gezegd...) Dat is het grote nadeel van seizoenswerk hè...?

9. Niet meer actief

hopelijk word het idd wat.. want nee ik vind het niks om hem de hele tijd om me heen te hebben.....

vooral niet als die ziek is....

ga nog ff wat doen...

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Gnessy: Sorry vergat er net helemaal op te reageren maar hoop voor jou en Eg dat zijn baan doorgaat. Ik zou het ook 10 x niks vinden als Steef fulltime thuis was.

Lola: Koen wordt ook wel eens wakker 's nachts als ie niet lekker ligt of zijn speen kwijt is. Dan gaat 1 van ons er meestal ff uit om de speen te geven en dan is het snel weer goed. Hoop wel dat Koen ook uiteindelijk van de speen af komt.

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Otje, toch een baan in de zorg! ha ha.
    ik zal voor je duimen.....

Bianca, hoop dat je je niet al te beroerd voelt, het zal best zwaar voor je zijn, je bent ook al een heel stuk op weg.
    Succes :thumup:

Jordy en Jikke, beterschap!

12. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi hoi,

dit weekend weinig tijd gehad om even hier te kijken, nu weer wel.
    Ik dacht gisterenavond even dat ik ziek zou worden, maar vandaag gaat het weer wel. Ik heb wel erg last van mijn ogen/lenzen. Ik dacht de afgelopen winter dat et door de zwangerschap was, maar ik begin nu te denken dat het met de droge lucht te maken heeft, nu alle verwarmingen aanstaan. Misschien toch maar gaan invisteren in een iets up-to-datere bril..

Dit weekend weer een keer geprobeerd naar Artis te gaan. Nu waren alleen door de sint intocht alle trams omgeleid en konden we er niet komen... Toen maar lekker een paar uur door de stad gewandeld en nog een leuke kinderboerderij in de buurt ontdekt.

Ik hoorde vandaag dat een collega van me (die twee kleinde kinderen heeft) binnenkort zonder huis zit: ze gaat scheiden, heeft haar huis verkocht, maar haar nieuwe huurhuis is nog niet opgeleverd. Zo zielig...ik ben nu al een tijdje heel hard aan het nadenken of ik nog iemand ken die haar uit de brand kan helpen....

Als ik weer wat ben bijgelezen, reageer ik nog wel....

Lies

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    In Echt, aan de A2.

@Lola: Wat een grappige foto van jasmijn!

@irma: Succes met verbouwen & verhuizen. Ik hoop dat je dadelijk weer wat meer rust krijgt en dat we je weer wat vaker op het forum zien!

@Noralien: Hoe was het bij de manueel therapeut?

@noura; fijn voor je dat de bv de rest van de dag wel nog goed gaat.

@saskia: Succes morgen met de scan, ik ben benieuwd!

@Otje: Spannend! Ik ga voor je duimen vrijdag. En balen dat je in een dipje zit/zat. Ik snap het wel geloof ik , ik zou ook niet de hele dag thuis kunnen zitten denk ik (al denk ik daar soms ook weer heel anders over), het is af en toe gewoon fijn om niet alleen maar mama te zijn. Hoop voor je dat het iets wordt.

@Gnessy: ik hoop dat het wat wordt met die baan. Ik ben even kwijt wat Egbert nou voor werk deed en waarom hij nu geen werk heeft.

@Lies ik heb ook meer last van mijn lenzen/ogen de laatste dagen en heb ook het idee dat het door droge lucht / verwarming komt.

Ze hebben vandaag foto's van demi gemaakt op het kinderdagverblijf. Zo leuk, ze hadden haar 'verkleed' als zwarte piet. Ik zal ze dadelijk misschien nog even uploaden.

Ik baal want ik moet deze week waarschijnlijk 4 dagen (of in ieder geval 3 1/2 dag werken) en dat vind ik eigenlijk veels te veel.

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vanmorgen had Fynn weer een gewone poepluier. Maar toen ik hem vanmiddag ophaalde uit het kdv was het weer mis. Ze hadden hem 2x helemaal moeten verschonen :( Alle 10 de kindjes die er vandaag waren hebben diarree! De leidsters waren echt helemaal doorgedraaid. En zo erg hadden ze het in jaren niet meegemaakt. Balen hoor.

Heb Saar ook even een mail gestuurd. Ze komt morgen naar mij toe maar kan het ook wel begrijpen als ze dat liever wil uitstellen aangezien het nogal besmettelijk is.

@Lola: Haha, wat kijkt Jasmijn lekker maf op de foto met lepel :D De huizen op de achtergrond zien er trouwens erg Haags uit! En wat makkelijk: een baby in de hondenmand parkeren ;)

@Irma: Sterkte verder met de verbouwing en verhuizing! We zien je wel weer verschijnen.

@Saskia: Fijn dat je mijn gevoel begrijpt! Ik vind het soms moeilijk om er hier over te schrijven aangezien ik dan denk dat ik de enige ben die zich nog zo voelt en dat jullie dan dus moeite hebben om daar op te reageren.

Vind de schoentjes erg leuk! Ga ze onthouden voor als Fynn kan lopen. En tja, 2 Lodgers is ook erg leuk maar dan kan ik geen eten en luiers meer kopen en das ook niet zo handig ;) De bloemetjes zijn overigens sterretjes en zijn speciaal voor de jongens :D

Succes met de scan morgen!

@Otje: Wat super dat je weer een sollicitatiegesprek hebt! Ga voor je duimen. En ik kan me je dipje erg goed voorstellen. Ik zou er ook echt niet tegen kunnen om alleen maar thuis bezig te zijn. Maar het nieuwe ritme van Koen is wel zalig zeg! Zullen we ruilen? ;)

@Lies: Jaaaa, leuk, jij ook aan de bril ;)

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Eve, nou dat was een dolle stinkbende daar op het kinderdagverblijf vandaag :cry: . Hier op het kdv heerst het volgens mij nog niet.

Saar & Eve: Als jullie morgen wel afspreken, dan heel veel plezier.

En hier een foto van mijn "hulppietje"

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Duckie: Wat heb jij een lief klein pietje! :D
    Wel balen zeg dat je 3 1/2 dag moet werken deze week. Kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt.

Eve: Balen dat Fynn nog diaree heeft. En kan me goed voorstellen dat die leidsters een beetje gek werden van al die luiers. Hi hi..

Lies: Hier nog iemand die veel last heeft van d'r lenzen. Ik moet ze echt 's avonds uit doen en mijn bril op zetten. Anders gaat het irriteren. Misschien toch de droge lucht, denk ik.

Lianne: :) Ja toch nog in de zorg. Wel grappig he.

Overigens is de baan waar ik vrijdag voor op gesprek mag voor 24 uur per week. Hoe het precies zit met dagen weet ik niet. Ik geloof in overleg. Moet wel zeggen dat ik liever een baan heb voor 20 uur dan 24 uur. Maar ja... mochten ze me echt willen ga ik het wel doen. Ik moet gewoon echt aan het werk, beetje de sleur doorbreken.

Van sommigen weet ik het wel, maar niet van iedereen. Hoeveel uur per week werken jullie?

Groetjes Otje

18. Niet meer actief

eg werkt nu bij een groente en bloembollenverwerkingsbedrijf {leuk woord voor galgje} en zijn contract loopt over 4 weken af... En het is al die jaren nog zo geweest dat hij er dan uit moest.... {terwijl ze wel anderen aan nemen voor die periode.....}..

wat een leuk pietje die demi.....

Ik heb jor zijn school afgebeld voor morgen... nu heeft hij heel erg last van diarre en koorts. 39.5.. Geloof dat er hier een heftige griep door het huis heen gaat. Ik heb gelukkig nog nergens last van...

net ff tv gekeken.... Heb vanaaf leuke ideeen opgedaan om te knutselen...

eve: hopelijk is fynn snel van zijn diarree af... ik weet hoe het is.. {ik doe al 4 dgn niks anders als diarree luiers verschonen....}
    hopelijk gaat je date met saar door... veel plezier alvast toegewenst!

irma: succes met verbouwen... hopelijk kunnen jullie snel over...

saskia: veel succes met de scan..

ik ga alles hier afslutien, nog beker drinken voor jordy maken en dan bij me kids kijken en lekker douchen voor ik me bedje in ga...

19. Niet meer actief

ik werk niet. tenzij huismama onder werken valt?

20. @Duckie: Die ken ik, daar hebben wij ook geshopt voor onze huidige woning
    Demi is ook al zo'n verrukkelijk Pietje... :D

Mijn moeder woont eigenlijk een beetje hetzelfde als jij: zij kijkt vanuit haar woning uit op een aantal statige panden, maar de overburen kijken uit op een nieuwbouw appartementencomplex... :) Maarre... ze woont gewoon in Roermond hoor.
    Tja, als Jasmijn straks net zo goed op het commando 'in je mandje' reageert als Teri, dan zitten we gebakken... :) :) :)

@Otje: Ik werk officieel 18 uur per week. Vanwege de cursus zit ik voor de rest van dit jaar op 24 uur per week...

Ja hoor, het is zelfs een functie waarin je heel veel verdient (maar helaas niets krijgt... ;) )

@Saar & Eve: Veel plezier morgen (als jullie date doorgaat...)!

Deel Deze Pagina